Kemijärven kirjallisen taiteen maailman nimi, Janne "omakustanne " Kaisanlahti on käärmeissään. Paavolta saadut opit on nyt deletoitu, ei päässyt kirjallisen taiteen kuumin nimi uusimaan varakansanedustajan ryhdikästä paikkaa. Senpä vuoksi Janne kiertää kuin kissa kuumaa pirtelöä ja kampittaa ehdokas ehdokkaita. "Sulla on mun tikkari" ja "Miksi ovet ei aukene ainakaan sulle", nimiset kirjat ovat jo Belgian omakustanne kirjapainon koneiden kidassa. "Mamma betaalar".
Vastaukset 9
- Anonyymi00001UUSI
Janne hoitaa vissiin isompia asiota EU:ssa Brysselissä ? Nää räkyttäjät täällä elävät omassa "pikku kuplassa" yhteiskunnan sylissä. Tuskin käyneet Rovaniemeä kauempana eläessään ?
- Anonyymi00002UUSI
Omanlaisensa,mutta yrittää ja saa aikaan, ei ole nysvääjä.
Kallistelkaa ja heilutelkaa vaan omaa päätänne, niin sisäinen älygeneraattorinne saa voimaa omasta tunnelistanne.
Kusvirtaa ja balalaikka soi. - Anonyymi00003UUSI
Janne Kaisanlahti olisi hyvä uudeksi kaupunginjohtajaksi!
- Anonyymi00006UUSI
Jannesta olisi kieltämättä ainesta.
- Anonyymi00004UUSI
Ei päässyt ehdokkaaksi, kun muut pelkää, kun liian hyvä. Se on helppo painaa alas osaajat jotta oma ego nousee. Kyllä Lapin maakunnan edustajat pitää vaihtaa, tuuletetaan oikein hurjasti pois nämä ahneet joka pallilla istuvat jotka eivät ole saaneet mitään aikaan vaikka olleet monta kautta eduskunnassa. Nyt heidät lähetetään OIKEISIIN töihin, tulosvastuullisiin hommiin.
- Anonyymi00005UUSI
Siis mihin ei päässyt ehdokkaaksi ? Jos tarkoittanet tulevia 2027 eduskuntavaaleja niin hän on ihan itse ilmoittanut ettei aio olla ehdolla. Joskin jotkut puoluetoverit yrittivät houkutella keräämään puolueelle ääniä. Jos tästä on kyse lopettakaa paskan jauhaminen.
- Anonyymi00007UUSI
Taas yritetään mustamaalata kemijärven ainoaa oikeaa politikkoa. Eiköhän Janne vielä tule pääsemään kansanedustajaksi tulevaisuudessa. Hän ei uskonut omiin mahdollisuuksiin näissä vaaleissa, mutta itse henkilökohtaisesti olen siitä eri mieltä. Janne olisi parantanut edellistä pottiaan reilusti ja se olisi saattanutkin viedä hänet hyvällä lykyllä eduskuntaan. Ei näillä lakeuksilla ole järkeviä ehdokkaita liiaksi ja moni on minulle harmitellutkin, kun Janne ei lähtenyt ehdolle kun olisi näissä vaaleissa hänelle äänensä antanut.
- Anonyymi00008UUSI
Anonyymi00007 kirjoitti:
Taas yritetään mustamaalata kemijärven ainoaa oikeaa politikkoa. Eiköhän Janne vielä tule pääsemään kansanedustajaksi tulevaisuudessa. Hän ei uskonut omiin mahdollisuuksiin näissä vaaleissa, mutta itse henkilökohtaisesti olen siitä eri mieltä. Janne olisi parantanut edellistä pottiaan reilusti ja se olisi saattanutkin viedä hänet hyvällä lykyllä eduskuntaan. Ei näillä lakeuksilla ole järkeviä ehdokkaita liiaksi ja moni on minulle harmitellutkin, kun Janne ei lähtenyt ehdolle kun olisi näissä vaaleissa hänelle äänensä antanut.
Ei tule koskaan!
- Anonyymi00009UUSI
Anonyymi00008 kirjoitti:
Ei tule koskaan!
Sinullahan on huono elämä, kun et tule koskaan. Hommaa apua.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olivia Oras
"Yle MOT:n tietojen mukaan Oras oli joutunut sairaalahoitoon helsinkiläisellä kauneusklinikalla tehdyn rasvaimun yhteyde1542034- 1351125
MOT: Nuoren Olivia Oraksen, 27 surullinen kuolema kauneusoperaatiossa :(
MOT:n tietojen mukaan Oras menetti tajuntansa rasvaimua edeltäneessä puudutuksessa. Hänet kuljetettiin Husiin, ja hän ku1151122- 47971
Haluatko että unohdan sinut kokonaan
Siihen suuntaan ollaan menossa, nyt jo. Ja ehkä parempi näin, niin ei kulu energiaa hukkaan mahdottomuuteen. Ja vaikka j72938- 53819
- 38717
- 34677
Ylen typerät rinnastukset.
Näin YLE…..Saksassa ei ole äärioikeisto ollut vallassa sitten Hitlerin . YLEn toimittajille tiedoksi . Hitler oli Saksan245664- 64662