Loot tarjosi tuttäriian homoille. Onko pyhä isä
Vastaukset 13
Sukuppolvien ajan jatkunut insesti johti Lootin tyttärien iljettävään rumuuteen, siksi seuranneet tapahtumat.
- Anonyymi00001
Ei tosiaan kelvannut vaikka Loot kehui niiden olevan neitsyitä.
Siitten vielä sanomme Sodoman ja Gomorran olevan se, josta hyvät ihmiset pelastui.
Sitä vertausta ei kannata käyttää. - Anonyymi00002
Pitää ymmärtää, että mies oli hädissään ja kunnioitti enemmän Jumalan pyhyyttä jota enkelit edustivat kuin omia tyttäriään. Vain tosi hurskas suojelee Jumalan kunniaa näin.
- Anonyymi00003
Loot nai kännissä tyttäriään. Niin pyhä hän oli. Tyttäret synnyttivät pojat, joista tuli Israelin viholliskansat.
- Anonyymi00004
1. Mooseksen kirja
19:33 Niin he juottivat sinä yönä isällensä viiniä. Ja vanhempi meni ja makasi hänen kanssaan, eikä tämä huomannut, milloin hän tuli hänen viereensä ja milloin hän nousi.
19:34 Seuraavana päivänä sanoi vanhempi nuoremmalle: "Katso, minä makasin viime yönä isäni kanssa; juottakaamme hänelle tänäkin yönä viiniä, ja mene sinä ja makaa hänen kanssaan, saadaksemme isästämme jälkeläisen".
19:35 Niin he juottivat sinäkin yönä isällensä viiniä; ja nuorempi meni ja makasi hänen kanssaan, eikä tämä huomannut, milloin hän tuli hänen viereensä ja milloin hän nousi.
19:36 Ja niin Lootin molemmat tyttäret tulivat isästänsä raskaiksi.
19:37 Ja vanhempi synnytti pojan ja antoi hänelle nimen Mooab; hänestä polveutuvat mooabilaiset aina tähän päivään saakka.
19:38 Ja myöskin nuorempi synnytti pojan ja antoi hänelle nimen Ben-Ammi; hänestä polveutuvat ammonilaiset aina tähän päivään saakka. - Anonyymi00011
Väärin. Tyttäret joukkoraiskasivat Lootin. Siinä naisten hurskaus.
- Anonyymi00007
Miten ei huomannut
- Anonyymi00008
Se, että Lootin ntyttäret olivat aikuisia ja eivät olleet saaneet itselleen puolisoa, oli tietysti ongelma, kun miehet eivät olleet kiinnostuneita naisista, vaikka olisi tarjonnut ilmaiseksi.
Kenties Loot toivoi edes jonkun kiinnostuvan hänen tyttäristään.
Myöhemmin tyttäret halusivat miestä itselleen, mutta he ymmärsivät, ettei sellaisia niin vain löydy. Siksi he saivat isänsä tekemään heidät raskaiksi. Ei Loot tehnyt aloitetta, vaan tytöt, jotka pelkäsivät jäävänsä vanhoiksi piioiksi- - Anonyymi00009
Ei ollut Loot ja tyttärensä synnittömiä, siksi armo, kun turvasivat itsensä kuitenkin Jumalaan.
Olisiko suku jatkunut maan päällä, jos Lootin tyttäret eivät olisi olleet ovelia? Näköpiirissä ei ollut muita miehiä sukukunnasta ja toisheimoisiakaan ei ilmeisesti ollut tarjolla. Patti tilanne.- Anonyymi00010
Yäk!
- Anonyymi00012
Anonyymi00010 kirjoitti:
Yäk!
Oletko mielisairas?
- Anonyymi00013
Anonyymi00012 kirjoitti:
Oletko mielisairas?
Sinä itse olet. Insesti on iljettävä asia’
- Anonyymi00014
Sodoman ja Gomorran eivät ole meille mikään esimerkki siitä miten hurskaat ihmiset pelastuvat.
Sellaista esimerkkiä ei pidä koskaan esittää nykyajasta että nyt on sama tilanne eikä varsinkaan kuvitella itseään Lootin paikalle.
Niin häpäisee totaallisesti itsensä.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 61331
Perhoseni (miehelle)
Miksi et usko, että mun rakkaus sinuun on aitoa ja vilpitöntä? Tai että se oli jo silloin? Miksi ajattelet, ettet ole r1671038Totta on asia. Jeffrey Cohen on jättänyt Sofian.
Vaimon viesti on paljastanut totuuden.225840- 67765
- 63758
- 70687
Mies, näetkö minut myös
Seksuaalisena ihmisenä ja naisena? Haluatko minua seksuaalisesti? Vai olenko mielestäsi tyttönen?22656Nainen, mitä mieltä olet kodittomista?
Ja heistä jotka eivät kykene huolehtimaan asioistaan, itsestään eikä terveydestään? Miten heidän kanssaan tulisi toimia?136631Kuinkahan monen
Naisen puolisoa olet nainen vikitellyt ja eron aiheuttanut? Toivottavasti karma on ku*sut muroihisi useamman kuin kerran66599Voiko se ikinä toimia
Voiko meistä ikinä tulla mitään? Näin kauan aikaa on kulunut ja mitään ei tapahdu... En usko, että sinä mietit minua het32578- 34547
- 55528
- 48513
- 38489
Mies, kumman ottaisit mieluummin
176 cm vai 154 cm naisen, jos molemmat muuten yhtä viehättäviä? Mikä on oma pituutesi?101487Anteeksi mies
En jaksa tätä…, en halua, että sinulla on paha mieli tämän takia. Viestiä Sinulle.40483Tekisi mieli vetäistä kunnon jurrit sinun kanssasi
Ja keskustella asiat, ei tästä tule hevonvttua.40473- 30473
Kerro mies tarinasi
Miksi kaikki meni niinkuin meni? Haluaisin vieläkin ymmärtää. Tuskin saan vastausta häneltä, koska etsin aavikolta juuri18440Oot komea
etkä näytä vanhenevan. Mieskarkki. Mä en yritä mitään, mä oon sulle liian vanha. Olis kuitenkin kiva tutustua suhun. n18433