Nuorehkon Naisen karvaton pillu tuli just mieleen.
Vastaukset 21
- Anonyymi00001UUSI
Tietysti aikuisen naisen tuuhea karvoitus on syntisen ihana.
- Anonyymi00002UUSI
Ja mikä järki aloituksessa oli?
- Anonyymi00003UUSI
Siis... Onhan karvaton tai karvallinen ihan ok...nuolisin tietysti...en mä ymmärrä homojen kysymyksiä
- Anonyymi00004UUSI
Anonyymi00003 kirjoitti:
Siis... Onhan karvaton tai karvallinen ihan ok...nuolisin tietysti...en mä ymmärrä homojen kysymyksiä
Kuka sitten nyt on homo? Tarkoitin että miksi jaoit ajatuksesi muille?
- Anonyymi00005UUSI
Miksi kyselet? Eihän siinä homojen mielipiteitä kysytty...
- Anonyymi00006UUSI
Eikä tässä ketjussa yksikään homo ole kysynyt sinulta mitään.
- Anonyymi00007UUSI
Et kyllä heterolta vaikuta...tänne tuut huutelemaan...
- Anonyymi00008UUSI
Huomattavasti sinua enemmän heterolta, ei kukaan sinulle ole huudellut vaan kysynyt järkevän kysymyksen.
- Anonyymi00009UUSI
Anonyymi00008 kirjoitti:
Huomattavasti sinua enemmän heterolta, ei kukaan sinulle ole huudellut vaan kysynyt järkevän kysymyksen.
Siis joku homo kirjoittelee...ei mua homot silleen kiinnosta ja varsikaan kyselyt.
- Anonyymi00010UUSI
Anonyymi00009 kirjoitti:
Siis joku homo kirjoittelee...ei mua homot silleen kiinnosta ja varsikaan kyselyt.
Edelleenkään kukaan tässä ketjussa jos joku on homo, se näytät olevan sinä jolla tuo homo termi pyörii mielessäsi koko ajan.
Et taida oikeasti olla normaali älyinen millään tavalla, aika surullista. - Anonyymi00013UUSI
Anonyymi00009 kirjoitti:
Ja sinä olet pedofiili. Entä jos sinulla olisi oma alaikäinen tyttö ja joku tekisi hänelle ehdotuksia, niin mitäpä tekisit?
- Anonyymi00020UUSI
Anonyymi00013 kirjoitti:
Ja sinä olet pedofiili. Entä jos sinulla olisi oma alaikäinen tyttö ja joku tekisi hänelle ehdotuksia, niin mitäpä tekisit?
Vantaan ukko, voisit vastata tähän kysymykseen!
- Anonyymi00011UUSI
En oo kyllä sanonut ettei homot saa kirjoitella...mä vaan oon enemmän naisista kiinnostunut! Ja sitten joku homo kertoo ettei oo homo.
- Anonyymi00012UUSI
Niin ja olet myös alaikäisistä kiinnostunut eli pedofiili! Eli varokaahan tuota kolmella pisteellä kirjoittavaa ukkoa. Valehtelee myös ikänsä!
- Anonyymi00014UUSI
Varotaan joo! Täys sika...
- Anonyymi00015UUSI
Homojahan nämä on kaikki!
- Anonyymi00016UUSI
Minä panen kaikki nuoret naiset...
- Anonyymi00017UUSI
Vain unissasi, Vantaan juoppo pedari!
- Anonyymi00018UUSI
Ehkä 120 vaan...jossain vaiheessa ei jaksa laskea
- Anonyymi00019UUSI
Vain unissasi! Otahan lisää viinaa!
- Anonyymi00021UUSI
Anonyymi00019 kirjoitti:
Vain unissasi! Otahan lisää viinaa!
Mistä tuo katkeruus?Eikö äitikään levitä sulle.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olivia Oras
"Yle MOT:n tietojen mukaan Oras oli joutunut sairaalahoitoon helsinkiläisellä kauneusklinikalla tehdyn rasvaimun yhteyde1552177MOT: Nuoren Olivia Oraksen, 27 surullinen kuolema kauneusoperaatiossa :(
MOT:n tietojen mukaan Oras menetti tajuntansa rasvaimua edeltäneessä puudutuksessa. Hänet kuljetettiin Husiin, ja hän ku1341231- 1421175
- 47991
Haluatko että unohdan sinut kokonaan
Siihen suuntaan ollaan menossa, nyt jo. Ja ehkä parempi näin, niin ei kulu energiaa hukkaan mahdottomuuteen. Ja vaikka j75983- 60916
- 80751
- 38727
- 34697
Ylen typerät rinnastukset.
Näin YLE…..Saksassa ei ole äärioikeisto ollut vallassa sitten Hitlerin . YLEn toimittajille tiedoksi . Hitler oli Saksan245674