Vieläkö on naisia jotka ei ajele karvoitustaan?
Itse pidän tummasta tuuheasta pehkosta joka on erittäin kiihoittava!
Karvaista tuheroa
6
57
Vastaukset 6
- Anonyymi00001UUSI
Mutta kun se karvoitus on harvoin tuuhea, vaan sellainen hapsottava harvan oloinen useimmilla.
- Anonyymi00002UUSI
Täällä on turska tuherolla ja hiiva palleroilla
- Anonyymi00003UUSI
Anonyymi00002 kirjoitti:
Täällä on turska tuherolla ja hiiva palleroilla
Buaahaa turska tuhero Mitäs olet buaahaa
- Anonyymi00004UUSI
Onhan se kaunis tuuhea karvotus reisien välissä.Mies 02al
- Anonyymi00005UUSI
Täällä on.
- Anonyymi00006UUSI
On se aika yleinen näky. Tuossa jossain kaksituhattaluvulla oli sellainen aika että karvapimpero oli harvinainen, mutta nykyään vain muutamalla harvalla naisella, yleensä heillä jotka ovat suhteellisen tyylikkäitä ja panostaneet pukeutumiseensa ja hiuksiinsa, on myös vähintään siistitty pillu, ellei sitten kokonaan ”sokeroitu” tasaiseksi.
Mutta kaikilla muilla tuntuu olevan karvat tallella, joko hieman siistittynä, tai sitten ihan pusikkona.
Miehilläkin se tuntuu olevan fifty sixty. Näin uimahallikävijän näkökulmasta tarkasteltuna. Vielä viisitoista vuotta sitten vain kovimmilla parikymppisillä panomiehillä oli karvattomat kivekset, mutta kun muut miehet alkoivat tuossa 2015 paikkeilla ajelemaan tai siistimään, näyttää siltä että se on menettänyt hohtonsa panomiesten keskuudessa ja miehet ovat taas palanneet siihen että joko koko alakerta on sokeroitu, tai sitten siellä on ihan pusikkoa josta nysä pilkistää. Yleensä nämä joilla koko alapää lähes kiiltää sileydestä, on myös tyylikkäitä pukumiehiä jotka tietää mitä tekee. Muilla taas sitten rehottaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haapaveden upea kurvikuningatar
No nyt on kyllä mahtava uutinen että Haapaveden rohkea ja toimelias nainen ja yrittäjä on päässyt finaaliin kurvikuninga1011216Uskaltaisitko ihana nuorempi nainen lähettää
WhatsApp -viestiä, jos sulla on mun numero. Olisin ihan haltioitunut... Tykkään ja kaipaan ❤️❤️86736Meinasi nainen mennä pasmat sekaisin
Rupesin vapisemaan, kun huomasin sinut. Mutta sain sentään juuri ja juuri koottua itseni, etten ihan häpäissyt itseäni.35671- 47647
Suomi meni ihan itse sössimään peruskoulunsa
Nyt syytellään maahanmuuttoa, vaikka ihan itse lopetettiin vaatimaan oppilailta koulunkäynnin tarkoitus eli opiskelu ja112525Lidilikö Suomussalmelle
Tännekki Lidili. Loppus tuo kiskominen näillä jäljellä olevilla. K-Market ihan sikakallis ja hyvin ylimieliset omistajat30521Ei makeat pimut sytytä
sen jälkeen kun on nähnyt sinut. Olet vain ihastus vailla vertaa. Kun sinut tuntee muut eivät tunnu miltään. Tajuatko ol32496Upeaa Google!
Kohta on töitä tarjolla kaikille! Suomen taloushistorian suurin investointi ja Kajaani mainittu! Sähkö kyllä riittää, tö181489Huomasitko? Elämä Lapselle -konsertti tänään suorana tv:ssä - Aika kova kattaus huippuartisteja!
Lastenklinikoiden Kummien järjestämä Elämä Lapselle -konsertti tukee Suomen viiden yliopistollisen lastensairaalan toimi23477- 59453