Mitä on ollut otsikoissa?
https://eroakirkosta.fi/static/dvv-aikasarja/
Syyskuun alku on ollut eroissa hyvä, ja eilinen paransi sitä entisestään.
Kirkosta eroamisessa piikki eilen
14
129
Vastaukset 14
- Anonyymi00001
Eikö ihmiset yleensä poisteta jäsenrekistereistä automaattisesti jos ei ole osoittanut aktiivisuutta vuosikausiin.
- Anonyymi00003
Eiköhän kirkon jäsenrekisteristä poisteta vain eronneet ja kuolleet. Mutta tuo olisi hyvä idea. Sama kuin nettitilin poisto, jos ei ole kirjautunut sille pitkään aikaan. Kirkosta humpsahtaisi varmaan miljoona jäsentä pois, jos rajana olisi jumalanpalveluksessa käyminen viimeisen vuoden aikana.
- Anonyymi00002
Kukapa hetero enää kirkkoon haluaa kun jeesus on homo ja niin on sen isä sebaot myös.
En osaa sanoa, mutta kirkkovaalithan nyt ainakin ovat kohtapuoliin. Olisiko jotain siihen liittyvää?
- Anonyymi00004
Hyvä alku tosiaan kuulle, joka päivä toistasataa eroa. Viime syyskuussa erosi 2 995, ehkä tänä vuonna päästään yli 3 000:n.
- Anonyymi00005
En tiiä, kuinka paljon Jyväskylän seudulla erottiin kirkosta, kun hiljattain srk:ssa joku toimihlö päätti, että seurakunta osallistuu pride-kulkueeseen. Mä ennen eroamista kirjoitin srk:n palautekanavalle ilmoittaakseni aikeistani perustelujen kera. Asiantuntija, joka vastasi, piti suunnitelmaani ikävänä. Nyt oon kirkollisveron ulkopuolella, kiitos seurakunnan täydellisen hakoteille lähtemisen.
- Anonyymi00006
Loistava päätös, et varmasti ole ainoa. Sana kiertämään vaan!
- Anonyymi00007
Eilen tuli syksyn suurin piikki tähän mennessä, 167. Mistäköhän uutisoitiin, meni itseltä ohi.
- Anonyymi00008
Kirkollisvaaleista kirkko tiedotti?
- Anonyymi00009
Anonyymi00008 kirjoitti:
Kirkollisvaaleista kirkko tiedotti?
Ahaa. En huomannut. Toivottavasti saadaan vielä isompi piikki vaalien alla ja jälkeen.
- Anonyymi00010
Syyskuussa 3556 DVV-klikkausta, lähes 500 enemmän kuin viime vuonna.
- Anonyymi00011
Mutta vielä ollaan 300 perässä viime vuotta, tammi-syyskuu.
- Anonyymi00012
Anonyymi00011 kirjoitti:
Mutta vielä ollaan 300 perässä viime vuotta, tammi-syyskuu.
Edellä ollaan toteutuneissa eroissa. Tämän siitä saa, kun tilastoja sählätään suuntaan ja toiseen eikä tuolla sivulla edes lue, että näin on tehty. Ei mitään vertailukelpoisuutta.
Kertauksena: aiemmat vuodet näyttivät liikaa klikkejä, tämän vuoden alusta asia korjattiin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hallituksen järjestämä spektaakkeli tuo vessanpyttykeissi
Että olisi kymmenien kansanedustajien kodeissa käyty ihan tuosta vaan, eikä kukaan kansanedustaja kerro niin käyneen, va3241298Sysmän "ilon päivä"
Ja taas palaa hirveä määrä verorahoja, ihan turhaan soopaan. Eikö nämä jotka kuntapolitiikassa valittavat ja tuhoaa vaan73896Uskon, että saataisiin kaikki selvitettyä
Mutta yhteys on jäissä, minä olen jäässä, enkä osaa tai uskalla enää lähestyä. Se vaan on niin. Naiselta Jos ei ole hyvä61813- 120683
Joka ilta mietin
sua❤️Mitä teet, missä meet? Kaipaatko yhtään? Yön tullen toivotan mielessäni sulle hyvää yötä ja aamuisin huomenet. Joka38672Riitastako pelastaja
Riitta jätti hakemuksen. Hyvä niin. On ainakin yksi mistä ottaa. Pertsa ei taida aikuistua koskaan ja Pekka hoiteli silt43670- 48618
- 50606
Timo Vornanen.
On siinäkin yksi täystampio. Eipä ihme, että persukannattajat sen eduskuntaan äänestikin.52578Luottamus
Luotan vain siihen mitä tapahtuu IRL. Anonyymipalstan vihjailut eivät merkitse minulle mitään.95542- 45537
- 32521
Kadutko mies sitä miten reagoit?
..siihen sotkuun, jonka jälkeen mikään ei ole ollut kuin ennen. 🥺48515Tässä ovat Elämäni biisi -vieraat lauantai 3.10. - Yksi vieras on todellinen suomalaisten suosikki
Jos menisit Elämäni biisiin, mikä olisi elämäsi biisi ja miksi? Elämäni biisi tulee suorana lähetyksenä Tampereelta. K9496Millaisen talvitakin haluaisit?
Talveen vielä aikaa, mutta talvitakit tulleet kauppoihin. Millainen olisi unelmiesi talvitakki? Itse tykkäisin jostain84485- 22480
En voi kertoa meistä kenellekään
Minulla on ikävä sinua mies.. Oon yrittänyt taas unohtaa, mutta silti tulet mieleeni lähes päivittäin. Eihän meitä voi o30455- 79447
Onko kahvila Retro samalla pub???
Netin mukaan anniskeluoikeudet. Käykö tuolla kaljoitteluporukkaa? Onko iltaviihdettä? Olen muuttamassa marraskuussa Kuhm8447Iivari esittää poliisin tutkintaa
Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivari on pannu ison pyörän liikkeelle. Entinen Kemijärven historian lyhimmän kaupunginj21421