Nykyään rikos

Anonyymi-ap

Olin 15v tyttölapsi, toki ihan aikuisesta kävin, mut se nyt lienee oleellisinta että laiton pano silloinkin.
Maalta kotoisin ja ei yksinkertaisesti ollu oman ikäsiä poikia, no mitäpä niillä oli tehnytkään, eli aikuisten miesten harmina lähinnä. Mun serkun tuleva mies kävi paneen mua kohtuullisen usein, alko ku olin 13v. Jatku vuosia, varmaan tonne parikymppiseksi. Hän on mua 10 vuotta vanhempi.
Mut sitte se taivas aukesi ku tapasin 33 vuotiaan mökkiläisen, ihan ekana iltana jo oli käsi pikkareissani ja laukesin. No seuraavana iltana pantiin ja sitä seuraavana... Meil oli suhde joka jatku kauan, olin jo naimissa ollu pari vuotta 25 vuotiaana ja siltikin vielä tie vei mökille.
Kyllä tän tiesi koko kylä ja mun äiti. Äiti hyväksy ja kyläläiset päivitteli. Kelleen ei tullu mieleen lasu eikä poliisi, nykyään hyvinkin nopeesti tulis. Nyt oon 57v ja muistelen aikaa hyvinkin lämmöllä, tää mies on nyt jo kuollut.
Onko muilla tämmösiä tai tän tapasia muistoja?

9

164

Vastaukset 9

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001
      UUSI

Se on nykyäänkin rikos, aika surkea äiti sinulla on ollut. Kaipaat sitten vieläkin henkisesti sairasta seksirikollista ja petit miestäsi jopa, eli olet myös huora.

• Anonyymi00002
        UUSI

Ja lortto ja siiderivalas.

• Anonyymi00005
        UUSI

Mun äiti oli helvetin hyvä ihminen, älä arvostele kun et tuntenut

• Anonyymi00006
        UUSI
        Anonyymi00002 kirjoitti:

Ja lortto ja siiderivalas.

Kyllä kyllä, alkoton siiderivalas😂

• Anonyymi00007
        UUSI
        Anonyymi00006 kirjoitti:

Kyllä kyllä, alkoton siiderivalas😂

Rämesika riehaantui hyh hyh

• Anonyymi00003
      UUSI

En usko, ettei olisi ollut oman ikäisiä. Maallahan juuri on ollut tilanne, että tytöt karkaavat kaupungeihin ja pojat jäävät maalle. Tuossa on kyse siitä, ettei ikäisensä pojat kelpaa, vaan hakee kiellettyä hedelmää vanhemmista.

• Anonyymi00004
        UUSI

Niitä ei ihan oikeesti ollu, pieni kylä. Toki tuskin olis kelvannutkaan.

• Anonyymi00008
        UUSI
        Anonyymi00004 kirjoitti:

Niitä ei ihan oikeesti ollu, pieni kylä. Toki tuskin olis kelvannutkaan.

Spedellä taas sekottaa buaahaa

• Anonyymi00009
      UUSI

Olin myös aikoinaan saman ikäinen teinityttö ehkä 16v kun oltiin mökillä. Siellä lähistöllä asui vanhempi mies yksinään kun hänen vaimonsa kuoli aikoinaan. Moikattiin aina kun tavattiin. Muutaman kerran käytiin hänellä kylässä. Ajattelin monesti häntä ja haaveilin siitä jos voisi joku kerta kokeilla hänen kanssaan ja tuntea hänen sormensa mun pikkuhousuissa. Olisin halunnut ottaa suihin vähän. Ne oli sellaisia haaveita , jotka eivät koskaan toteutuneet kuitenkaan. Salaisia ja salaperäisiä nuoren tytön haaveita , jotka olisi saanut toteutua . Enää tuo vanhempi mies ei asu siellä kun hänkin kuoli ajat sitten. En tiedä mitä hän ajatteli minusta ja olisiko hän ollut niin kiinnostunut olemaan mun kanssa sillä lailla kuin minä. Ehkä ei. Hän oli aina ystävällinen ja varsinkin minua kohtaan todella ystävällinen. Jokunen kerta olin yksin hänen luonaan mutta en rohjennut ehdottaa mitään läheisempää kontaktia vaikka teki kovasti mieli. Salaa katselin hänen verkkareiden pippelin kohtaa kun hän istui viereiselle tuolille ja alkoi lukea lehteä yksi kerta. Ajattelin että ei kai hän huomannut mun katsetta kun hän välillä katsoi minuun päin. Ei hän ollut minun salarakas kuitenkaan. Ikäerokin oli aika iso mutta olisi ollut mukava harrastaa seksiä hänen kanssaan ja ylipäänsä vanhemman miehen kanssa. Minulla oli vähän villejä ajatuksia aina välillä. Olin kuitenkin kiltti ja rauhallinen tyttö, josta varmasti olisi moni vanhempikin ukko voinut haaveilla .

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Haapaveden upea kurvikuningatar

No nyt on kyllä mahtava uutinen että Haapaveden rohkea ja toimelias nainen ja yrittäjä on päässyt finaaliin kurvikuninga
      Haapavesi
      101
      1246
    2. Uskaltaisitko ihana nuorempi nainen lähettää

WhatsApp -viestiä, jos sulla on mun numero. Olisin ihan haltioitunut... Tykkään ja kaipaan ❤️❤️
      Ikävä
      86
      746
    3. Meinasi nainen mennä pasmat sekaisin

Rupesin vapisemaan, kun huomasin sinut. Mutta sain sentään juuri ja juuri koottua itseni, etten ihan häpäissyt itseäni.
      Ikävä
      35
      681
    4. Sinulle viestiä

Me sitten oikeasti tutustutaan ensin!!
      Ikävä
      47
      657
    5. Suomi meni ihan itse sössimään peruskoulunsa

Nyt syytellään maahanmuuttoa, vaikka ihan itse lopetettiin vaatimaan oppilailta koulunkäynnin tarkoitus eli opiskelu ja
      Maailman menoa
      116
      537
    6. Lidilikö Suomussalmelle

Tännekki Lidili. Loppus tuo kiskominen näillä jäljellä olevilla. K-Market ihan sikakallis ja hyvin ylimieliset omistajat
      Suomussalmi
      30
      531
    7. Ei makeat pimut sytytä

sen jälkeen kun on nähnyt sinut. Olet vain ihastus vailla vertaa. Kun sinut tuntee muut eivät tunnu miltään. Tajuatko ol
      Ikävä
      32
      506
    8. Upeaa Google!

Kohta on töitä tarjolla kaikille! Suomen taloushistorian suurin investointi ja Kajaani mainittu! Sähkö kyllä riittää, tö
      Kajaani
      181
      489
    9. Huomasitko? Elämä Lapselle -konsertti tänään suorana tv:ssä - Aika kova kattaus huippuartisteja!

Lastenklinikoiden Kummien järjestämä Elämä Lapselle -konsertti tukee Suomen viiden yliopistollisen lastensairaalan toimi
      Viihde ja kulttuuri
      23
      477
    10. Miten vaikuttaa

Jos kaivatustasi on moni muukin kiinnostunut?
      Ikävä
      59
      463
    Aihe