Ensi halaus ja katsotaan sitten, mitä seuraavaksi.
Jos halaus tuntuu hyvältä, niin voidaan olla tosissamme kiinni pidempäänkin.
Otetaan seuraavaksi tavoitteeksi halaus
23
260
Vastaukset 23
- Anonyymi00001UUSI
Mehän halattiin jo ja pitkään halattiinkin, lujaa rutistettiin. Ja kyllä, se tuntui hyvältä ;)
- Anonyymi00009UUSI
Ei oo halattu.
- Anonyymi00002UUSI
En usko,että eräs haluaa edes nähdä!
- Anonyymi00003UUSI
Voi itku. Tuleekohan sitä päivää. En tiä.
- Anonyymi00011UUSI
Älä itke. Vielä se päivä voi tulla.
Voin tulla takaa salaa ja halata ennen kuin ehdit karkuun. 😅 - Anonyymi00018UUSI
Anonyymi00011 kirjoitti:
Älä itke. Vielä se päivä voi tulla.
Voin tulla takaa salaa ja halata ennen kuin ehdit karkuun. 😅Ainoastaan yksi henkilö sais tehdä noin mulle.
- Anonyymi00004UUSI
tervetuloa villilään
- Anonyymi00005UUSI
Joo, ensin pitää tavata.
- Anonyymi00006UUSI
tee-aa=ta vee-aa=va tee-aa=ta ta-va-ta
- Anonyymi00007UUSI
Otetaan vaan. Voidaan pussaillakin, jos siltä tuntuu.
- Anonyymi00013UUSI
Joo, voidaan. Se vois olla se seuraava tavoite. Mut pusun jälkeen lähtee homma nopeesti kehittymään. Veikkaan.
- Anonyymi00014UUSI
Anonyymi00013 kirjoitti:
Joo, voidaan. Se vois olla se seuraava tavoite. Mut pusun jälkeen lähtee homma nopeesti kehittymään. Veikkaan.
Toivottavasti lähtee. ;))
- Anonyymi00008UUSI
Minä haluan pitää sitä naista kädestä kiinni. Mieheltä.
- Anonyymi00010UUSI
Kauhea, mä olin jo ajatuksissani aivan kuule siinä halissa.
- Anonyymi00012UUSI
...ja tosi kiva idea, joku varmasti odottaa jo kovasti!
- Anonyymi00016UUSI
Veit sanat suustani. Olen jo tyynyä halannut ja kuvitellut sinut siihen.
- Anonyymi00017UUSI
Anonyymi00012 kirjoitti:
...ja tosi kiva idea, joku varmasti odottaa jo kovasti!
Tai kovana.
- Anonyymi00015UUSI
Jos saan pussata sitä ihanan näköistä kaulaa ainakin kerran.
- Anonyymi00019UUSI
Jos siinä olisi yhtä vahva tunnelataus, ja lämmin jälleen näkemisen tunne, kuin viime kerralla, niin käy mainiosti. Silloin tavattiin ekaa kertaa pitkästä aikaa. 🙂
- Anonyymi00020UUSI
Niin. Pitkä odotus täyttyi ja ilo oli silminnähden läsnä. Hymyä, kaunista hymyä.
Jos saamme olla rauhassa, eikä ole muita häiritsemässä, niin en pelkää. Voisin pyytää saanko halata.
- Anonyymi00021UUSI
Milloin halataan?
Voisin olla siinä ikuisuuden❤️ - Anonyymi00022UUSI
halaisimme voimakkaasti, huilaisimme ja hellemmin.
- Anonyymi00023UUSI
https://www.youtube.com/watch?v=ujSeq8VC5GU&list=RDujSeq8VC5GU&start_radio=1
.-.-
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haapaveden upea kurvikuningatar
No nyt on kyllä mahtava uutinen että Haapaveden rohkea ja toimelias nainen ja yrittäjä on päässyt finaaliin kurvikuninga1051334Uskaltaisitko ihana nuorempi nainen lähettää
WhatsApp -viestiä, jos sulla on mun numero. Olisin ihan haltioitunut... Tykkään ja kaipaan ❤️❤️91807Meinasi nainen mennä pasmat sekaisin
Rupesin vapisemaan, kun huomasin sinut. Mutta sain sentään juuri ja juuri koottua itseni, etten ihan häpäissyt itseäni.35691- 49682
Suomi meni ihan itse sössimään peruskoulunsa
Nyt syytellään maahanmuuttoa, vaikka ihan itse lopetettiin vaatimaan oppilailta koulunkäynnin tarkoitus eli opiskelu ja124594Lidilikö Suomussalmelle
Tännekki Lidili. Loppus tuo kiskominen näillä jäljellä olevilla. K-Market ihan sikakallis ja hyvin ylimieliset omistajat30551Ei makeat pimut sytytä
sen jälkeen kun on nähnyt sinut. Olet vain ihastus vailla vertaa. Kun sinut tuntee muut eivät tunnu miltään. Tajuatko ol32526Tuli paha mieli miten kaikki meni meillä
Harmittaa myönnän sen, kun molemmilla oli selvästi toiveita ennen kuin sukset meni ristiin. Olen jäässä. 😔31517Upeaa Google!
Kohta on töitä tarjolla kaikille! Suomen taloushistorian suurin investointi ja Kajaani mainittu! Sähkö kyllä riittää, tö184515Huomasitko? Elämä Lapselle -konsertti tänään suorana tv:ssä - Aika kova kattaus huippuartisteja!
Lastenklinikoiden Kummien järjestämä Elämä Lapselle -konsertti tukee Suomen viiden yliopistollisen lastensairaalan toimi24500