Kaikki ovat vihollisia. Orpoon "ei luoteta". SDP on hampaissa koko ajan. Rydman huutelee somessa, työt tekemättä. Purra mussuttaa koko ajan. Mäkelä kinaa somessa milloin kenenkin kanssa.
Kova on työ, että kansan yksinkertaisempi osa saadaan äänestämään persuja. Huh huh.
Mutta...
Hallituksen kaatamisella ei SILTI uhata. Ei. Ministerit eivät halua.
Persut hutkitaan joka suuntaan...
76
104
Vastaukset 76
Miettikää kun ensi vuonna äänestätte.
- Anonyymi00004UUSI
Populisti demarejako?
Anonyymi00004 kirjoitti:
Populisti demarejako?
Oikeastaan kaikki muut puolueet ovat persuja parempia vaihtoehtoja. Itse voisin kuvitella äänestäväni Kepua, Kokoomusta tai SDP:tä.
- Anonyymi00018UUSI
QuietMorning kirjoitti:
Oikeastaan kaikki muut puolueet ovat persuja parempia vaihtoehtoja. Itse voisin kuvitella äänestäväni Kepua, Kokoomusta tai SDP:tä.
Oppi tulee sullekkin😆
- Anonyymi00032UUSI
QuietMorning kirjoitti:
Eli olet shampanjasosialisti🤭
- Anonyymi00042UUSI
QuietMorning kirjoitti:
Kyllä. mutta unoha se SDP.
- Anonyymi00050UUSI
QuietMorning kirjoitti:
Sama, mutta Kokoomuksen jätän pois! Siis keskusta tai demarit!
- Anonyymi00053UUSI
QuietMorning kirjoitti:
Eli olet demu. Kokoomuslainen ei ikinä äänestäsi demuja ja kepulainen ei ikinä myöntäisi kepulaisuuttaan. 👍
- Anonyymi00056UUSI
QuietMorning kirjoitti:
Hyvätuloisen kannattaa
ehdottomasti äänestää
KOK KOK , köyhät saa
narun kaulaan ja luun
kurkkuun
😁 - Anonyymi00065UUSI
Niin, demujen ei tarvitse (tai saa/kykene) miettiä.
- Anonyymi00001UUSI
En ikinä äänestä persuja!
- Anonyymi00002UUSI
Ey tietenkään, koska olet Suomea ja suomalaisia vastaan.
- Anonyymi00005UUSI
Anonyymi00002 kirjoitti:
Persuomalaiset suomalaiset ovat olleet ilveilijä- ja rähinäsakki päättäjien toimissaan.
- Anonyymi00006UUSI
Anonyymi00005 kirjoitti:
Persuomalaiset suomalaiset ovat olleet ilveilijä- ja rähinäsakki päättäjien toimissaan.
Äänestä siis demaripopulisteja.
Anonyymi00006 kirjoitti:
Äänestä siis demaripopulisteja.
No, mieluummin heitä kuin persuja.
- Anonyymi00011UUSI
QuietMorning kirjoitti:
Kukin tavallaan.
- Anonyymi00015UUSI
Anonyymi00002 kirjoitti:
Olen res ylik. Isänmaallinen mies ja Suomea maailmalla edustanut. Sen olen oppinut, että persuja en äänestä, enkä halua kenenkään äänestävän. Persut, fasistit veisivät maan tuhoon.
- Anonyymi00033UUSI
Anonyymi00015 kirjoitti:
Olen res ylik. Isänmaallinen mies ja Suomea maailmalla edustanut. Sen olen oppinut, että persuja en äänestä, enkä halua kenenkään äänestävän. Persut, fasistit veisivät maan tuhoon.
Ja ainoa tittelisi on reservin ylikessu. 🤣
Oletko edustanut Suomea, kun olet ollut ryyppylomalla Thaimaassa turistina? 🤭 - Anonyymi00034UUSI
Anonyymi00015 kirjoitti:
”…enkä halua kenenkään äänestävän.”
Tuo on teille kommareille ihan tyypillistä. Haluatte aina sanella miten muiden tulee toimia. Se on sitä teidän ”demokratiaa”. - Anonyymi00047UUSI
QuietMorning kirjoitti:
Miten venäläinen voisi äänestää suomessa? Aijotteko valloittaa suomen ennen seuraavia vaaleja?
- Anonyymi00048UUSI
Mene takaisin häkkiisi, elukka.
- Anonyymi00051UUSI
En äänestä minäkään! En ole tarpeeksi tyhmä persuksi! Huomaan persujen valheet!
- Anonyymi00058UUSI
Anonyymi00051 kirjoitti:
En äänestä minäkään! En ole tarpeeksi tyhmä persuksi! Huomaan persujen valheet!
Olet siis liian tyhmä? Etkä huomaa muiden valheita?
Harvemmin kukaan yli 3-vuotias luottaa poliitikkoon. 🤭
- Anonyymi00007UUSI
On tyypillistä persuilua levittää epäluottamuksen siementä jokapuolelle ja haukkua kaikkia muita paitsi omia. Hyvä esimerkki on jatkuva hyökkäys YLE:ä kohtaan, syystä että YLE on rehellinen uutismedia ja sehän ei Trumpista mallia ottaville persuille käy.
Onneksi persut eivät ole eivätkä koskaan tule olemaankaan tämän kansan enemmistö. Se kaataisi ja eristäisi koko suomen muusta maailmasta.- Anonyymi00020UUSI
Yle loisii verorahoilla. Yle ei ole puolueeton vaan muistuttaa lähinnä Pohjois-Korean "mediaa". Tätä et voi sinäkään kieltää.
- Anonyymi00027UUSI
Anonyymi00020 kirjoitti:
Yle loisii verorahoilla. Yle ei ole puolueeton vaan muistuttaa lähinnä Pohjois-Korean "mediaa". Tätä et voi sinäkään kieltää.
Persuilla on monta kanavaa joissa voivat tuoda mielipiteitään esille. Sebastian Tynkkysellä on jopa kymmenen miehen tiimi tuottamassa persuille sopivia tuotantoja.
- Anonyymi00035UUSI
On ihan tyypillistä, että vihavassarit syyttävät persuja kaikesta. Ei heillä voi olla kuin yksi (kuviteltu) vihollinen kerrallaan.
Onkohan yksikään vihavassari ikinä myöntänyt tehneensä virhettä? Yhtään tapausta ei tule mieleen… - Anonyymi00045UUSI
Anonyymi00020 kirjoitti:
Sitten, kun siellä on ollut vihreitä mukana, loisiminen on niin täydellistä.
Norppa kuollut, lähetäämpä katsomaan. Kyllä on tullut kauhea vahinko.
Eipä ole taaskasn persuilla mitään sanomista. Se on niin tuttua. Noloa porukkaa.
- Anonyymi00012UUSI
Miksi sinun mielipiteisiisi pitäisi vastailla, outo ajatus?
- Anonyymi00022UUSI
Niin just, jos eivät ole täällä vastaamassa klo 6:25 aivopieruihisi, ovat noloja.
Olet kyllä niin sekaisin kuin olla voi - Anonyymi00036UUSI
Ehkä oot vaan niin surkea trolli 🤷♂️
Anonyymi00012 kirjoitti:
Miksi sinun mielipiteisiisi pitäisi vastailla, outo ajatus?
Ilmeisesti täällä sitten ei kannata kenenkään vastata mihinkään yhtään mitään, koska täällä esittävät KAIKKI mielipiteitään. Olet sinä kyllä epeli.
- Anonyymi00059UUSI
QuietMorning kirjoitti:
Ilmeisesti täällä sitten ei kannata kenenkään vastata mihinkään yhtään mitään, koska täällä esittävät KAIKKI mielipiteitään. Olet sinä kyllä epeli.
Nytkö alkoi se uhriutuminen?
Tämän avauksen tarkoitus oli osoittaa se, miten tökeröltä tavalla persut nyt käyvät hyökkäykseen vähän joka puolelle. Se saattaa näyttää jonkun politiikasta mitään ymmärtämättömän ihmisen mielestä hyvinkin ryhdikkäältä, mutta totuus on toinen: kyse on vain halusta houkutella äänestäjiä ja persut itsekin tietävät, että keskivertoon persujen äänestäjään uppoaa juuri se, kun huudellaan joka suuntaan.
Kun siis puolueen äänitorvet suureen ääneen mölyä pitävät esim. siitä, miten Kokoomukseen ei ole luottamusta, se on vain sanahelinää. Ei persuilla ole mitään halua hajottaa hallitusta. Orpollakaan ei ole ja siksi persut huutavat mitä sattuu.
Rydmanin enin energia menee somessa huuteluun. Työt näyttävät jäävän vähemmälle huomiolle ja kyllähän hönen suurin intonsa kohdistuukin jo vaalityöhön oman valintansa puolesta. Ulostulot ovat pelkkää provosointia. Ei mitään uutta.- Anonyymi00013UUSI
Ja olisihan se hienoa että laittaisit faktoja väitteillesi.
En tosin pidättele henkeäni sen suhteen. Anonyymi00013 kirjoitti:
Ja olisihan se hienoa että laittaisit faktoja väitteillesi.
En tosin pidättele henkeäni sen suhteen.Mitä tässä täytyy sinulle taas todistaa? Et osaa uutisista lukea persujen kommentteja? No, sepä ei yllätä.
Minä teen tulkintoja persujen toimista ja sanoista. Jos olet eri mieltä, korjaa virheeni. Lopeta tuo lapsellinen älämölö ja puhu asiasta.- Anonyymi00037UUSI
Olipa hieno ja puolueeton analyysi 🤭
Et kyennyt tekemään vertauksia mihinkään toiseen puolueeseen. Eli tuokaa syyllinen sisään… 😂 - Anonyymi00038UUSI
QuietMorning kirjoitti:
Mitä tässä täytyy sinulle taas todistaa? Et osaa uutisista lukea persujen kommentteja? No, sepä ei yllätä.
Minä teen tulkintoja persujen toimista ja sanoista. Jos olet eri mieltä, korjaa virheeni. Lopeta tuo lapsellinen älämölö ja puhu asiasta.Vielä, kun ymmärtäisit etteivät tulkinnat ja mielipiteet ole faktoja.
- Anonyymi00043UUSI
QuietMorning kirjoitti:
Mitä tässä täytyy sinulle taas todistaa? Et osaa uutisista lukea persujen kommentteja? No, sepä ei yllätä.
Minä teen tulkintoja persujen toimista ja sanoista. Jos olet eri mieltä, korjaa virheeni. Lopeta tuo lapsellinen älämölö ja puhu asiasta.Kuten jo todettu, ei kannata henkeään pidätellä faktojasi odotellessa.
Anonyymi00038 kirjoitti:
Vielä, kun ymmärtäisit etteivät tulkinnat ja mielipiteet ole faktoja.
Siinä tapauksessa minun ei kannata välittää sinunkaan mielipiteestäsi.
- Anonyymi00061UUSI
QuietMorning kirjoitti:
Siinä tapauksessa minun ei kannata välittää sinunkaan mielipiteestäsi.
Hieno oivallus! 👍
Muuttaako tuo oivallus jotenkin toimintatapojasi? Eli välititkö aiemmin mielipiteistäni?
- Anonyymi00008UUSI
Perussuomalaiset on puolue, johon suomalaiset tulevat vaaleissa antamaan luottamuksen eli valtakirjan.
- Anonyymi00009UUSI
SDP itse on asoattomalla räksytyksellään tunkeutunut sinne hampaisiin ja uhriutunutkin välillä.
Jos ne muut alkaisivat toimimaan siivosti niin ei olisi huomauttelun aihetta.
Ja Rydman on toiminut aivan oikein ja Suomen edun mukaisesti.- Anonyymi00010UUSI
Onnettoman surkeat persukokoomuslaiset ovat sössineet monien ihmisten tulevaisuuden pilalle vuosiksi eteenpäin.
- Anonyymi00021UUSI
Demarit (vihervassarit) oli hallituksessa, joka ikiselle opposition ehdotukselle käytännössä haistattivat vitut. Nyt kun ovat oppositiossa, sama meininki jatkuu.
Olenko ainoa ihminen tässä maassa, joka ajattelee, että äänestäkööt ihmiset ketä äänestää, mutta ne, jotka mäelle pääsee, on ihmiset äänestäneet "omiaan", että KAIKKI hoitaisivat ja hakisivat YHTEISTYÖSSÄ parempia ratkaisuja?
Kun Marin tuli valtaan, alkoi vittuilu, vastaanhangoittelu, ivailu, tapellaan vaan -meininki. YHTEISTYÖSTÄ ei hajuakaan, paitsi siltä osin, että mamuille KAIKKI, omat TAPETAAN!. Tuo onkin ainoa asia, mistä ovat yhtä mieltä. - Anonyymi00023UUSI
Anonyymi00021 kirjoitti:
Demarit (vihervassarit) oli hallituksessa, joka ikiselle opposition ehdotukselle käytännössä haistattivat vitut. Nyt kun ovat oppositiossa, sama meininki jatkuu.
Olenko ainoa ihminen tässä maassa, joka ajattelee, että äänestäkööt ihmiset ketä äänestää, mutta ne, jotka mäelle pääsee, on ihmiset äänestäneet "omiaan", että KAIKKI hoitaisivat ja hakisivat YHTEISTYÖSSÄ parempia ratkaisuja?
Kun Marin tuli valtaan, alkoi vittuilu, vastaanhangoittelu, ivailu, tapellaan vaan -meininki. YHTEISTYÖSTÄ ei hajuakaan, paitsi siltä osin, että mamuille KAIKKI, omat TAPETAAN!. Tuo onkin ainoa asia, mistä ovat yhtä mieltä.Peruoikeistolaisten ehdotukset ovat vieneet maan perikatoon. Miksi sellaisee nmuka pitäisi lähteä mukaan?
- Anonyymi00024UUSI
Anonyymi00010 kirjoitti:
Onnettoman surkeat persukokoomuslaiset ovat sössineet monien ihmisten tulevaisuuden pilalle vuosiksi eteenpäin.
Varmasti, kelapummien suunnitelmat meni uusiksi, eivätkä saaneetkaan kelan kustantamana kattoterassihuoneistoa talvilämmitettävällä uima-altaalla.
Anonyymi00021 kirjoitti:
Kun Marin tuli valtaan, alkoi vittuilu, vastaanhangoittelu, ivailu, tapellaan vaan -meininki. YHTEISTYÖSTÄ ei hajuakaan, paitsi siltä osin, että mamuille KAIKKI, omat TAPETAAN!. Tuo onkin ainoa asia, mistä ovat yhtä mieltä.Minulta pyydettiin juuri faktoja. Mitä jos sinäkin laitat niitä esille?
- Anonyymi00039UUSI
QuietMorning kirjoitti:
Minulta pyydettiin juuri faktoja. Mitä jos sinäkin laitat niitä esille?
Kuten sinä?
- Anonyymi00044UUSI
QuietMorning kirjoitti:
Minulta pyydettiin juuri faktoja. Mitä jos sinäkin laitat niitä esille?
Miksi? Ethän sinäkään ylivertaisuudessasi teen niin.
Anonyymi00044 kirjoitti:
Miksi? Ethän sinäkään ylivertaisuudessasi teen niin.
Voi sinua ressukkaa, Hra Täydellinen. .
- Anonyymi00062UUSI
QuietMorning kirjoitti:
Voi sinua ressukkaa, Hra Täydellinen. .
Ja nyt alkoi projisointi…
- Anonyymi00014UUSI
Persu pettää aina, mutta toki vain niitä, jotka persuun luottavat.
Minä en ole pettynyt koskaan persuun, äläkä sinäkään luota persuun.- Anonyymi00040UUSI
Äläkä sinä määräile miten muiden tulisi toimia. Demokratiassa jokainen saa itse päättää ketä äänestää. Vihavassareiden unelmavaltiossa suuri johtaja tekee sen päätöksen muiden puolesta.
https://yle.fi/a/3-12679495
(Linkissä on kuva punaisten suuresta johtajasta.)
- Anonyymi00016UUSI
Toisinto edellisestä😁. Ei sielläkään halunneet hillotolpasta luopua. Eiköhän nytkin jälkiviisaat avaa "arkkunsa", kuten edellisessäkin.
Ihan oikeasti. Seuratkaa Suomen eduskuntashowta ajan kanssa. Opitte huomaamaan, että kaikki nuo valehtelee. Minä olen seurannut näiden touhuja jo 40 vuotta, eikä yksikään saa "puhtaita papereita". Valheet sen kun kasvaa, mutta se mikä on ja pysyy, suomalaiset, aidot ja alkuperäiset kärsii aina. Nykyaikaan verrattuna ihmisten pitäisi elää ja ruokkia itsensä kuukauden ajan tyyliin satasella. Toinen vaihtoehto on taivasalla. Ulosotossa on varmasti jo liki miljoona ihmistä. Ainoat, keillä on katto pään päällä, ruokaa, lämmintä, on mamut. Suomalaisilla ei ole rahaa enää maksaa edes.sähkölaskujaan, saatikka järjettömiä siirtomaksuja. - Anonyymi00017UUSI
Kansa kyllä äänestäisi persuja jos sille kerrottaisiin edes osaksi totuutta eri asioista.
- Anonyymi00019UUSI
Mutta eihän yle kerro
- Anonyymi00025UUSI
Persujen puheista ja naamanvääntelyistä on nähty kuinka he suhtautuvat tiedotusvälineisiin ja ihmisiin yleensä.
- Anonyymi00026UUSI
Sekin on nähty mitä suuntia maailmanpolitiikassa persut kannattavat, eli trumpismia ja afd:tä.
- Anonyymi00031UUSI
Jos hallituspuolue ei saa kakaistua tätä väitettyä totuutta ulos, niin ei siitä mitään hyötyäkään silloin ole.
Sen suurempaa valtaa täältä ei löydy. - Anonyymi00046UUSI
Anonyymi00026 kirjoitti:
Sekin on nähty mitä suuntia maailmanpolitiikassa persut kannattavat, eli trumpismia ja afd:tä.
Siitä mistä paljon puhutaan, persuista, siitä pidetään ja paljon rakastetaan, halutaan päästä sisälle.
- Anonyymi00057UUSI
Anonyymi00025 kirjoitti:
Persujen puheista ja naamanvääntelyistä on nähty kuinka he suhtautuvat tiedotusvälineisiin ja ihmisiin yleensä.
Pitääkö toimittajaa
kumartaa ja sanoa
TEIDÄN MAJESTEETTINNE!🤣
OI TOTUUDEN TORVI!🤣🤣
😁 - Anonyymi00063UUSI
Anonyymi00026 kirjoitti:
Lapsellista tuo vinkuminen Trumpista ja AfD:stä.
- Anonyymi00028UUSI
Mistähän johtuu, että hallitus vastuussa olevan puolueen kannatus nousee, onko kansalaiset väärässä ? No ei ole, vaan ovat täysin oikeassa.
- Anonyymi00041UUSI
Hallituksen kannatus on vaalien jälkeen amentunut huomattavasti mutta oppositiossa olevan Vasemmistoliiton kannatus on huippulukemissa
- Anonyymi00029UUSI
Riippumatta siitä, mitä puoluetta tahtoo äänestää, on kaikkien etu, jos edustajien ja puolueiden on jatkossa sitouduttava edistämään antamiaan julkisia vaalilupauksia.
Ellei edistä, niin lautakunnan kautta huomautus, varoitus ja sitten seuraaviin vaaleihin ehdolleasettumiskieltoa. Näin myös politiikkaan saadaan vastuu ja velvollisuus mukaan. Sen jälkeen siellä on ihan oikeasti mietittävä, mitä kansalle lupaa ja sitten tehtävä töitä sen edistämiseksi, eikä oman edun.
Tässä meillä on mahdollisuus muuttaa systeemiä takaisin demokraattisemmaksi, pois siitä puolue-eliitin vallasta. Jos "omaan" puolueeseen luottaa kuin vuoreen, niin muihin sentään varmaan ei. Ja "omalle" siitä ei harmia ole, jos kerran nyt jo toimivat lupaustensa mukaisesia asioita edistäen.
https://www.kansalaisaloite.fi/fi/aloite/17664 - Anonyymi00049UUSI
En ymmärrä, miksi pietarin trolli puolustaa sdp.n toisinaan käsittämätöntä omien päätösten haukkumista. Kaikki muut puolueet ovat perseestä, mutta aaah.. niiiin ihana sdp on ryssän mieleen.
- Anonyymi00052UUSI
Since 1918, say no more😂🤣😉
- Anonyymi00054UUSI
Persut on tyhmien ja tollojen puolue! Porukka, joka ottaa listoilleen Anon, Hakkaraisen, Sebun, Janin tai Huhtasaaren kaltaisia henkilöistä, on täysin turha puolue yhteisten asioiden hoitamisen kannalta! On siellä muitakin turhia hörhöjä kuten Mauri ym silmien venyttelijät!
- Anonyymi00060UUSI
Persuissa on kuitenkin valtiotieteiliöitä,insinöörejä, miljonäärejä,korkeasti koulutettuja ihmisiä, Puolueella ei ole broileri kasvattamoita, kuin muilla puolueilla. Siksi sinne tulee epäsopivia jäseniä, tosin ne on ulostettu puolueesta jo aikaa sitten. Mutta onko sdp.stä ajettu pois kiljuset. tuomiojat. haloset,heinäluomat ym. venäjän etujen ajajat? Silmän venyttelystä sen verran, ketään ei ole kiinnostanut kiinassa, eikä japanissa jonkin kärpäsenpaskan kokoisen pläsin pienen puolueen vitsi. kysymys oli vain sdp.n pöyristymisestä.
- Anonyymi00055UUSI
Ovatko siivousvuorosi siellä koululla siirtyneet iltoihin, kun sulla on nyt aikaa trollata aamuisin?
Saitko tänä kesänä kutsuja loisimaan kavereiden/sukulaisten mökille? Vai kävittekö Toitsun kanssa vain telttailemassa? 🤭 - Anonyymi00064UUSI
Eikö sinua yhtään huolestuta, kun kaikki muut tunnistavat tekstisi (eri nimimerkeistä huolimatta), mutta sinä et?
Et useinkaan ymmärrä/tiedosta mitä olet aiemmin kirjoittanut ja projisoit tekstejäsi muihin.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haapaveden upea kurvikuningatar
No nyt on kyllä mahtava uutinen että Haapaveden rohkea ja toimelias nainen ja yrittäjä on päässyt finaaliin kurvikuninga1101491Uskaltaisitko ihana nuorempi nainen lähettää
WhatsApp -viestiä, jos sulla on mun numero. Olisin ihan haltioitunut... Tykkään ja kaipaan ❤️❤️91827- 54716
Meinasi nainen mennä pasmat sekaisin
Rupesin vapisemaan, kun huomasin sinut. Mutta sain sentään juuri ja juuri koottua itseni, etten ihan häpäissyt itseäni.35711Suomi meni ihan itse sössimään peruskoulunsa
Nyt syytellään maahanmuuttoa, vaikka ihan itse lopetettiin vaatimaan oppilailta koulunkäynnin tarkoitus eli opiskelu ja142696Lidilikö Suomussalmelle
Tännekki Lidili. Loppus tuo kiskominen näillä jäljellä olevilla. K-Market ihan sikakallis ja hyvin ylimieliset omistajat37591Tuli paha mieli miten kaikki meni meillä
Harmittaa myönnän sen, kun molemmilla oli selvästi toiveita ennen kuin sukset meni ristiin. Olen jäässä. 😔40571Upeaa Google!
Kohta on töitä tarjolla kaikille! Suomen taloushistorian suurin investointi ja Kajaani mainittu! Sähkö kyllä riittää, tö204562Ei makeat pimut sytytä
sen jälkeen kun on nähnyt sinut. Olet vain ihastus vailla vertaa. Kun sinut tuntee muut eivät tunnu miltään. Tajuatko ol32546- 61540