Jokaiselle USA:n kansalaiselle 5000 dollaria jos republikaanit voittavat välivaalit. Eli lähes 2 biljoonaa liittovaltion kassasta. Mahdoton lupaus täyttää edes USA:n BKT:lla. Ja todella härskiä sosialistista diktatuuria käyttää ihmisten heidän itse ansaitsemiaan rahojaan verorahoista maksettavaksi!
USA ei selvästi ole enää vapaa markkinatalous, vaan eliitin diktatuuri.
Trumpin vappuviistonninen
24
<50
Vastaukset 24
- Anonyymi00001UUSI
Juu, ei lupailla jotain rupista vappusatasta kuten meillä takavuosina.
- Anonyymi00002UUSI
Mielenkiintoista, Trump päätti käyttää veronmaksajien rahoja rahoittaakseen vaalikampanjaansa.
- Anonyymi00005UUSI
mitä omaa kampanjaa, sehän on Republikaanit yli puolet USAn kansasta, Trump vain edustaa puoluetta
- Anonyymi00014UUSI
Ja kuten aina Trumppi valehtelee päin naamaa
- Anonyymi00019UUSI
Anonyymi00005 kirjoitti:
mitä omaa kampanjaa, sehän on Republikaanit yli puolet USAn kansasta, Trump vain edustaa puoluetta
Totta.
- Anonyymi00020UUSI
Anonyymi00014 kirjoitti:
Ja kuten aina Trumppi valehtelee päin naamaa
Ei,vasemmat uskottelee vähäälysille niin,ne uskoo🤪🫣
- Anonyymi00003UUSI
Vasurit paniikissa
- Anonyymi00021UUSI
Jokapaikassa,woke,woke,pride,cede,kade
- Anonyymi00004UUSI
Trump ei enää edes yritä peitellä vaalivilppiyrityksiään.
- Anonyymi00022UUSI
Eipä niitä ollut.Vasempien valhekamppanjaa vaan.
- Anonyymi00006UUSI
Et osaa edes kertolaskua. Olet vajakki.
- Anonyymi00010UUSI
Juoppohullu vasuri ei ymmärrä kuin kelatuista.
- Anonyymi00007UUSI
Eikös yhtenä ns. rehellisten vaalien tunnusmerkeistä ole pidetty sitä ettei ääniä voi eikä saa ostaa?
- Anonyymi00008UUSI
Ilmiselvästi venäjä vaikuttaa usan vaaleihin.
- Anonyymi00012UUSI
Totta kai. Trumphan ihailee Putinia, haluaa olla samanlainen diktaattori.
- Anonyymi00023UUSI
Höpö,höpö.
- Anonyymi00009UUSI
Voi reppana tuota sinun laskutaitoasi, ne rahathan menee heti kulutukseen ja jos ostetaan kotimaista kute republikaanit aina ostaa, niin rahat jää usaan!
- Anonyymi00024UUSI
Se on Hienoa🤗
- Anonyymi00011UUSI
5000 dollaria on euroina yli 4300 e, eli vain vähän enemmän kuin joku vappusatanen.
- Anonyymi00013UUSI
Horiseva ukko täyttä ymmärrystä vailla.
- Anonyymi00015UUSI
heHEEE hortoileva narsisti käski kuvittelemaan ITSENSÄ äänestyskorttiin,,... se nyt on viimeinen mitä äänestäjät haluaa :D
- Anonyymi00016UUSI
Mahtavaa!!!!😁💪🏻😀💪🏻🫡💪🏻😇💪🏻💪🏻😀✊🏻😃✊🏻😄✊🏻😗✊🏻😙✊🏻😚✊🏻😘✊🏻🥰👍🏻😍🫵🏻🤠
- Anonyymi00017UUSI
Se olisi 118 410 875 000 euroa suoraan FEDin kassasta? Onko joku antanut valtuudet moiseen?
- Anonyymi00018UUSI
Hienoa, Kerrankin jakaa rahaa Kansalle💰💰💰💰💰💰💵💵💵💵💵💸💸💸💸
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haapaveden upea kurvikuningatar
No nyt on kyllä mahtava uutinen että Haapaveden rohkea ja toimelias nainen ja yrittäjä on päässyt finaaliin kurvikuninga1141576Uskaltaisitko ihana nuorempi nainen lähettää
WhatsApp -viestiä, jos sulla on mun numero. Olisin ihan haltioitunut... Tykkään ja kaipaan ❤️❤️91837- 55731
Suomi meni ihan itse sössimään peruskoulunsa
Nyt syytellään maahanmuuttoa, vaikka ihan itse lopetettiin vaatimaan oppilailta koulunkäynnin tarkoitus eli opiskelu ja144725Meinasi nainen mennä pasmat sekaisin
Rupesin vapisemaan, kun huomasin sinut. Mutta sain sentään juuri ja juuri koottua itseni, etten ihan häpäissyt itseäni.35721Lidilikö Suomussalmelle
Tännekki Lidili. Loppus tuo kiskominen näillä jäljellä olevilla. K-Market ihan sikakallis ja hyvin ylimieliset omistajat38603Tuli paha mieli miten kaikki meni meillä
Harmittaa myönnän sen, kun molemmilla oli selvästi toiveita ennen kuin sukset meni ristiin. Olen jäässä. 😔40591Upeaa Google!
Kohta on töitä tarjolla kaikille! Suomen taloushistorian suurin investointi ja Kajaani mainittu! Sähkö kyllä riittää, tö220582Ei makeat pimut sytytä
sen jälkeen kun on nähnyt sinut. Olet vain ihastus vailla vertaa. Kun sinut tuntee muut eivät tunnu miltään. Tajuatko ol33557- 63555