Typeriä surkimuksia. Pakkotyöleiri kuntouttaisi typerät laiskurit.
Vastaukset 15
- Anonyymi00001UUSI
Kielenkäytöstä päätelleen aloittaja on koulupudokas😂🤣😂
- Anonyymi00002UUSI
Juoppoja, typeryksiä, laiskureita.
- Anonyymi00003UUSI
Vasuriksi päätyy, jos on idiootti.
- Anonyymi00007UUSI
Aivokuoleena Persuksi.
- Anonyymi00004UUSI
Eipä Aatun pakkotyöleirit kuntouttanut , tokkopa persujenkaan .
- Anonyymi00006UUSI
Sieltä puuttui kuri. Vasuri loisii vaan, jos ei tule ruoskaa.
- Anonyymi00005UUSI
Kuule peraukinen Persu, minun tulot ylittävät seilusti sinun tulot.
- Anonyymi00008UUSI
Vasurit ovat kovia valehtelemaan. Eikä sosiaalituki ole tulo.
- Anonyymi00009UUSI
On niitä elättejä kokoomuksessakin!¡
- Anonyymi00010UUSI
Vihreissä on pahimmat valehtelevat siat!
- Anonyymi00011UUSI
Kuole rotta!
- Anonyymi00013UUSI
Vasuripygmi siellä leikkii kovaa poikaa. Ota taas huumepiikki.
- Anonyymi00014UUSI
Anonyymi00013 kirjoitti:
Vasuripygmi siellä leikkii kovaa poikaa. Ota taas huumepiikki.
Ei, piikit kuuluvat sinulle. Nimittäin myrkkypiikit.
- Anonyymi00012UUSI
Olen samaa mieltä kanssasi!
- Anonyymi00015UUSI
Koska tuet on jo leikattu pois, leikkaan teidän palkat ym. pois. Sitten ei ole enää kellään mitään? Tämä on ilo? Haluatteko sitä todella, pelata hullun miehen korttia.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haapaveden upea kurvikuningatar
No nyt on kyllä mahtava uutinen että Haapaveden rohkea ja toimelias nainen ja yrittäjä on päässyt finaaliin kurvikuninga1041280Uskaltaisitko ihana nuorempi nainen lähettää
WhatsApp -viestiä, jos sulla on mun numero. Olisin ihan haltioitunut... Tykkään ja kaipaan ❤️❤️90773Meinasi nainen mennä pasmat sekaisin
Rupesin vapisemaan, kun huomasin sinut. Mutta sain sentään juuri ja juuri koottua itseni, etten ihan häpäissyt itseäni.35691- 47667
Suomi meni ihan itse sössimään peruskoulunsa
Nyt syytellään maahanmuuttoa, vaikka ihan itse lopetettiin vaatimaan oppilailta koulunkäynnin tarkoitus eli opiskelu ja118541Lidilikö Suomussalmelle
Tännekki Lidili. Loppus tuo kiskominen näillä jäljellä olevilla. K-Market ihan sikakallis ja hyvin ylimieliset omistajat30531Ei makeat pimut sytytä
sen jälkeen kun on nähnyt sinut. Olet vain ihastus vailla vertaa. Kun sinut tuntee muut eivät tunnu miltään. Tajuatko ol32516Upeaa Google!
Kohta on töitä tarjolla kaikille! Suomen taloushistorian suurin investointi ja Kajaani mainittu! Sähkö kyllä riittää, tö182498Huomasitko? Elämä Lapselle -konsertti tänään suorana tv:ssä - Aika kova kattaus huippuartisteja!
Lastenklinikoiden Kummien järjestämä Elämä Lapselle -konsertti tukee Suomen viiden yliopistollisen lastensairaalan toimi23487- 59473