maailman tuhon jälkeen selvinneille.
Vastaukset 2
- Anonyymi00001UUSI
https://to-en.gr/Nostradamus/p09.1_en.htm
Tuomiopäivän kello lyö kohta 24. - Anonyymi00002UUSI
Tämä on horoskooppi mahdolliselle Maan muutoksen päivämäärälle, 24. lokakuuta 2029.
Nostradamus sanoi, että maailmankartta näyttäisi tulevaisuudessa erilaiselta, koska hän ei nähnyt napakorkkien uudelleenmuodostuvan useisiin satoihin vuosiin. Se tapahtuisi hyvin hitaasti. Mutta mitä sitten on muutama sata vuotta planeettamme historiassa?
Maapallo tulee siirtymään, koska se on luonnollinen asia. Jos kysyt minulta, millaisia valmisteluja ihmiset voisivat tehdä, yksi niistä olisi dokumentaation, avaruustiedon ja tutkimustiedon siirtäminen luoteisalueelle, joka on turvallinen paikka.
Kukaan ei voi hallita tämän planeetan henkeä. Planeetta kapinoi ja järkkyy, ja näemme maanjäristyksiä ja hyökyaaltoja, jotka vaikuttavat hänen armeijaansa ja saavat hänet polvilleen, kun tulva huuhtoo hänet mennessään. Se tapahtuu hyvin nopeasti.
Keväällä 1989 tämän teoksen ensimmäinen osa julkaistiin painosta. Ihmiset ilmaisivat kiinnostuksensa karttaan, jonka Nostradamus oli näyttänyt Johnille, ja he miettivät, miltä Yhdysvallat ja muu maailma näyttäisivät Maan siirtymän jälkeen, jotta voisimme nähdä tulevaisuuden maailman todellisen muodon.
Nostradamus ennakoi kysymyksiämme. Hän osoitti suurta maapalloa, joka oli lähellä olevalla pöydällä, ja antoi ymmärtää, että hän voisi käyttää sitä tiedon välittämiseen Brendan mieleen. Hänen mukaansa Brendalla ei pitäisi olla vaikeuksia luonnostella alueita tyhjille kartoillemme, kun hän osoitti niitä hänelle maapallolla. Näin syntyivät kartat, jotka esitetään tämän luvun seuraavissa osioissa.
Nostradamus sanoi myös: "Haluan korostaa, että puhuessani teille (1989), tilanne Maan päällä on erityisen haavoittuvainen; teillä on kaikki teknologia ja mentaliteetti tuhota se milloin tahansa. Erityisesti puiden katoaminen ja ilmakehän myrkyllisyys tuhoavat Maan tasapainon lähes peruuttamattomalle tasolle. Ilman puita tuulet ovat erityisen voimakkaita, aiheuttaen maaperän eroosiota, mikä puolestaan aiheuttaa painon siirtymiä ja tämä johtaa maailmanlaajuisiin sään muutoksiin ja epävakauteen. Maa ei kestä tätä stressiä enää kauan. Yleisesti ottaen koko planeetta on ahdingossa. Ja jonkin on annettava periksi, jotta asiat palautuvat tasapainoon." Rauhan tavoittelussa minä itse tulin antamaan panokseni, kuten monet muutkin maalliset ja metamaalliset ihmiset näinä vaikeina aikoina.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haapaveden upea kurvikuningatar
No nyt on kyllä mahtava uutinen että Haapaveden rohkea ja toimelias nainen ja yrittäjä on päässyt finaaliin kurvikuninga1041280Uskaltaisitko ihana nuorempi nainen lähettää
WhatsApp -viestiä, jos sulla on mun numero. Olisin ihan haltioitunut... Tykkään ja kaipaan ❤️❤️90773Meinasi nainen mennä pasmat sekaisin
Rupesin vapisemaan, kun huomasin sinut. Mutta sain sentään juuri ja juuri koottua itseni, etten ihan häpäissyt itseäni.35691- 47667
Suomi meni ihan itse sössimään peruskoulunsa
Nyt syytellään maahanmuuttoa, vaikka ihan itse lopetettiin vaatimaan oppilailta koulunkäynnin tarkoitus eli opiskelu ja118541Lidilikö Suomussalmelle
Tännekki Lidili. Loppus tuo kiskominen näillä jäljellä olevilla. K-Market ihan sikakallis ja hyvin ylimieliset omistajat30531Ei makeat pimut sytytä
sen jälkeen kun on nähnyt sinut. Olet vain ihastus vailla vertaa. Kun sinut tuntee muut eivät tunnu miltään. Tajuatko ol32516Upeaa Google!
Kohta on töitä tarjolla kaikille! Suomen taloushistorian suurin investointi ja Kajaani mainittu! Sähkö kyllä riittää, tö182498Huomasitko? Elämä Lapselle -konsertti tänään suorana tv:ssä - Aika kova kattaus huippuartisteja!
Lastenklinikoiden Kummien järjestämä Elämä Lapselle -konsertti tukee Suomen viiden yliopistollisen lastensairaalan toimi23487- 59473