Keskusta Puolue Lopettaakaa se ruikutus nään se harva päivä kun valtion siis verromaksahien rahoilla saa ostaa uuden traktorin ja ajella pellolla missä ei kasna mitään Loppu nut tälle hommalle !
Vastaukset 5
- Anonyymi00001UUSI
Kirjoittelee ulkolaisia halpatuoteita syövä.
Mutta rassukalla ei ole tullut mieleen, ellei meillä ole ruokaa, kenenkään ei silloin tarvitse sitä meille myydä halvalla.
Sinun verotuloilla 🤔🤔🤔 . - Anonyymi00002UUSI
Miten olisi, jos sinä lopettaisit sen kotona makoilun ja yrittäsit hakea töitä.
- Anonyymi00003UUSI
"Kirjoittelee ulkolaisia halpatuoteita syövä." Mitäs suomalaista sitä löytyy maanviljelijän ostoksista. Niistä suurista ostoksista ?
Jos ei ole mitään muuta asialistalla, kuin maatalouden tukemista, niin on eväät vähissä. Huoltovarmuuden takia ei ainakaan ole mitään perustetta ylläpitää tuollaista kuluautomaattia.
Suurin osa suomen maanviljelystä on rehuviljan viljelyä nautojen, lehmien rehuksi. Esimerkiksi kauran omavaraisuus on yli 150%
Maataloustuet valuvat mihin valuvat, mutta ympäristötuet on vain nimellisesti ympäristöä suojelevia. Pohjanmaan joet ja pienet, matalat järvet on vuosien saatossa pilattu ja suurin syy on maatalous.
Keskustapuolueen matalasuhdanne jatkuu samaa tahtia, kun ITSE ajavat maaseutua alas. Maaseudulla asuu paljon muitakin, kuin näennäisviljelijöitä. Sitähän kepu ei ymmärrä. Pienissä pohjalaiskunnissa on yksinkertainen enemmistö valtuustoissa ja nämä kunnathan on kaikista pahimmassa jamassa. Kun ei ole mitään näkemystä "muusta" kuin omista pienistä ympyröistä.
Nimen näennäisviljelijä voi ymmärtää miten haluaa. Nostetaan tukia ja hieman pistetään kortta kasvamaan. - Anonyymi00004UUSI
Kolmannes tuetuista viljelijöitä ei omaa käytännössä myyntituloja ruoan raaka-aineista.
Miksi tätä turhaa joukkoa ylläpidetään maataloustuilla?- Anonyymi00005UUSI
Niimpäs ja tämä se on keskustapuolueen ohjelmassa.
Ei varmaan ainakaan uusia äänestäjiä saa. Jotenkin vain tämän mukamas yrittäjäystävällinen puolueen on aika uudistautua, jos meinaa olla edes keskisuuri puolue.
Sitä on tuota yrittäjyyttä muuallakin, kuin vain tukien saajien porukassa.
Keskustalla on hyviäkin arvoja, mutta puolueen helmoissa lymyilevä LAHKO saa jotenkin vain sellaisen ei uudistusmielisen mielikuvan..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haapaveden upea kurvikuningatar
No nyt on kyllä mahtava uutinen että Haapaveden rohkea ja toimelias nainen ja yrittäjä on päässyt finaaliin kurvikuninga1291836Uskaltaisitko ihana nuorempi nainen lähettää
WhatsApp -viestiä, jos sulla on mun numero. Olisin ihan haltioitunut... Tykkään ja kaipaan ❤️❤️91877Suomi meni ihan itse sössimään peruskoulunsa
Nyt syytellään maahanmuuttoa, vaikka ihan itse lopetettiin vaatimaan oppilailta koulunkäynnin tarkoitus eli opiskelu ja150844- 60800
Meinasi nainen mennä pasmat sekaisin
Rupesin vapisemaan, kun huomasin sinut. Mutta sain sentään juuri ja juuri koottua itseni, etten ihan häpäissyt itseäni.35772Tuli paha mieli miten kaikki meni meillä
Harmittaa myönnän sen, kun molemmilla oli selvästi toiveita ennen kuin sukset meni ristiin. Olen jäässä. 😔47712Upeaa Google!
Kohta on töitä tarjolla kaikille! Suomen taloushistorian suurin investointi ja Kajaani mainittu! Sähkö kyllä riittää, tö267666- 72662
Lidilikö Suomussalmelle
Tännekki Lidili. Loppus tuo kiskominen näillä jäljellä olevilla. K-Market ihan sikakallis ja hyvin ylimieliset omistajat42657Ei makeat pimut sytytä
sen jälkeen kun on nähnyt sinut. Olet vain ihastus vailla vertaa. Kun sinut tuntee muut eivät tunnu miltään. Tajuatko ol34592