Onneksi pian pääsee valtaan uusi hallitus. Tuhansien keinojen Kurvis-Antti keskutan temppuosastolta keksii ratkaisut pulmaan kyllä!
Vastaukset 11
- Anonyymi00001
kiitos KEPU ja Vehkaperä
Oulaskankaan Sairaalan tulevaisuus
Oulaisten kaupungin muistio, ei paljoa painanut lähipalveluiden "säilyttäjiä".
Sievin Keskusta evustajamme vastas vain "Ei oo kysymys Oulaskankkaan kunniasta"?. Tietääkö mitä puhhuu?
Valttuustossa tullaan käsittelemään, mutta muutosta ei kuulemma ole tulossa.
Kyllä tuntuu turhalta, mutta ei luovuteta vielä!! - Anonyymi00002
Tulipahan selväksi että keskustaa en ikinä äänestä. Petturi mikä petturi😡
- Anonyymi00003
Luotto on kova Antteihin. Heitätähän on kolme! Nimimerkki Yhdessä
- Anonyymi00004
Tuo onkin hyvä muistaa että ketään Antti-nimistä ei kannata äänestää
- Anonyymi00005
Hyvä on supliikki Analla.
Vastataan sanaan sanalla!
Historia on historiaa,
nyt on nyt.
Politiikassa on aina katse tuulilasissa, ei peruutuspeilissä! - Anonyymi00006
On niin surkeita Antteja tarjolla että ei kiitos ketään heistä
- Anonyymi00007
Ana on paras sutkauttaa ei jää ilman sanoja missää tilanteessa
- Anonyymi00008
Kurvisen antti on paras, hyvin hän tuolla eduskunnassakin muistutteli niistä persujen pensa lupauksista!
- Anonyymi00009
Antti kurjisti maatalouden ja saarikko tappo oulaskankaan sairaalan...kepu tuhoaa maaseudun lopullisesti!!
- Anonyymi00012
Anonyymi00009 kirjoitti:
Antti kurjisti maatalouden ja saarikko tappo oulaskankaan sairaalan...kepu tuhoaa maaseudun lopullisesti!!
joo ja vanahoilla synneillä on pitkät jälijet
- Anonyymi00013UUSI
Parasta haapaveellä on kun tänään oli ilimaset tukkapalavelut tepskalla🥰
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 771208
Tässä ovat Elämäni biisi -vieraat lauantai 3.10. - Yksi vieras on todellinen suomalaisten suosikki
Jos menisit Elämäni biisiin, mikä olisi elämäsi biisi ja miksi? Elämäni biisi tulee suorana lähetyksenä Tampereelta. K151016En voi kertoa meistä kenellekään
Minulla on ikävä sinua mies.. Oon yrittänyt taas unohtaa, mutta silti tulet mieleeni lähes päivittäin. Eihän meitä voi o61970- 65871
- 60760
- 59744
- 62671
SuMetKu konkursissa
Asiakastiedon sivulla oli, SuMetKu asetettu konkurssiin. Tulihan se seinä vastaan lopultakin suuruudenhulluudessa.24650- 69642
Kadutko mies sitä miten reagoit?
..siihen sotkuun, jonka jälkeen mikään ei ole ollut kuin ennen. 🥺49637Suutuin lähinnä itselleni
Kun irl juttujen takia näyttää erittäin epätodennäköiseltä, että olisin millään tavoin toivottu henkilö sulle.39618- 133616
- 50569
Miksi meille jäi
Niin huonot välit vaikka meistä kumpikaan ei ole tunteilleen mitään voinut. Ehkä se kohtalo on sitä mieltä ettei kuitenk35539- 33520
- 29515
- 19507
- 72486
- 40467
Rakas, rakkaampi, rakkain
Olen tullut siihen johtopäätökseen, ettei minun kannata rakastaa. Kaikki joita olen koskaan rakastanut vain kohtelevat m105454