Persuja vastaan, liity sinäkin mukaan:
https://www.iltalehti.fi/autouutiset/a/5baa08ac-d0b4-4668-9405-23f00e798ea3
Polttoainemielenosoitus
14
<50
Vastaukset 14
- Anonyymi00001UUSI
Kait tuohon osallistuu opposition edustajat jotka vaatii polttoaineen verotukselle korotuksia?
- Anonyymi00002UUSI
Meni pahasti persuloisen ihon alle. Ja nyt kiero mieli yrittää kääntää asiat toiseen järjestykseen : )
- Anonyymi00007UUSI
Anonyymi00002 kirjoitti:
Meni pahasti persuloisen ihon alle. Ja nyt kiero mieli yrittää kääntää asiat toiseen järjestykseen : )
Rauhotu TH bensan hinnasta hallitusta syytti esim. eduskunnan kyselytunnilla opposition edustajat jotka itse vallassa ollessaan korotti polttoaineiden verotusta. Noloimmat polttoaineen hinnan arvostelijat niitä, jotka vaalilupauksissaan lupaa korottaa polttoaineiden hintoja.
- Anonyymi00008UUSI
Anonyymi00007 kirjoitti:
Rauhotu TH bensan hinnasta hallitusta syytti esim. eduskunnan kyselytunnilla opposition edustajat jotka itse vallassa ollessaan korotti polttoaineiden verotusta. Noloimmat polttoaineen hinnan arvostelijat niitä, jotka vaalilupauksissaan lupaa korottaa polttoaineiden hintoja.
se kepujen edustaja oli paras kaikista joka luki mitä Purran vanhoja kannanottoja aiheeseen hänen ollessaan oppostiojohtaja. Purran kertoessa ennen häntä kuinka Orpon hallitus on laskenut polttoaineen verotusta minkä jälkeen tämä valopää kertoi kuinka Purra oppositiojohtajana kuinka hallitus voisi laskea polttoaineen veroja. Parasta kaikessa edellisessä että tämä kepu edes ymmärtänyt kuinka hän nolasi itsensä
- Anonyymi00009UUSI
Anonyymi00002 kirjoitti:
älä jauha p..skaa persuja polttoaineen hinnankorotuksista syytti oppositioedustajat jotka itse vaatii hintakorotuksia polttoaineille.
- Anonyymi00010UUSI
Anonyymi00009 kirjoitti:
älä jauha p..skaa persuja polttoaineen hinnankorotuksista syytti oppositioedustajat jotka itse vaatii hintakorotuksia polttoaineille.
Persuloisen harmitus on opppositiolle naurun paikka : )
- Anonyymi00003UUSI
Osallistuvatko Tiku, Taku ja persunuoret? Laativat muistaakseni kansalaisaloitteenkin aiheesta.
- Anonyymi00012UUSI
Tiku ja Taku panivat alulle kansalaisaloitteen, että bensavero pitää poistaa. Kun aloite saavutti yli 50 000 allekirjoitusta ja sitä käsiteltiin eduskunnassa, Tiku ja Taku äänestivät omaa aloitettaan vastaan!!
Siinä on niin persua kuin olla ja ja voi!
- Anonyymi00004UUSI
MUKANA!!
- Anonyymi00005UUSI
Dunja::
Iltalehti edustaa oppositiota hallitusta vastaan.- Anonyymi00006UUSI
Tietenkin, ja se on ihan oikein.
- Anonyymi00011UUSI
Anonyymi00006 kirjoitti:
Tietenkin, ja se on ihan oikein.
Purran puheenvuoro oppositiossa ollessaan:
– Lainaus alkaa: ”On kerta kaikkiaan hölmöä väittää, että hintatason kasvu ja ostovoiman heikkeneminen johtuisivat aina jostain sellaisesta, mihin hallitus ei voi vaikuttaa. Kyllä te voitte vaikuttaa, te voitte vaikka laskea bensaveroa.”
Pikkupersu Bergbom oppositiossa ollessaan:"On naurettavaa väittää, ettei hallitus pysty vaikuttamaan bensan hintaan"
- Anonyymi00013UUSI
Mukana ollaan pensamielenosoituksessa!
- Anonyymi00014UUSI
Dunja::
Neljä vuotta sitten Annika Saarikko nosti polttoaineveroa.
Keskustan piikkiin meni sekin verotus, kun Saarikko
itse edustaa sosialidemokraattista aatesuunta?
Ikään kuin äänestäjät eivät muistaisi korotuksia
neljän vuoden takaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haapaveden upea kurvikuningatar
No nyt on kyllä mahtava uutinen että Haapaveden rohkea ja toimelias nainen ja yrittäjä on päässyt finaaliin kurvikuninga1231766Uskaltaisitko ihana nuorempi nainen lähettää
WhatsApp -viestiä, jos sulla on mun numero. Olisin ihan haltioitunut... Tykkään ja kaipaan ❤️❤️91867Suomi meni ihan itse sössimään peruskoulunsa
Nyt syytellään maahanmuuttoa, vaikka ihan itse lopetettiin vaatimaan oppilailta koulunkäynnin tarkoitus eli opiskelu ja148822- 60800
Meinasi nainen mennä pasmat sekaisin
Rupesin vapisemaan, kun huomasin sinut. Mutta sain sentään juuri ja juuri koottua itseni, etten ihan häpäissyt itseäni.35762Tuli paha mieli miten kaikki meni meillä
Harmittaa myönnän sen, kun molemmilla oli selvästi toiveita ennen kuin sukset meni ristiin. Olen jäässä. 😔47692Lidilikö Suomussalmelle
Tännekki Lidili. Loppus tuo kiskominen näillä jäljellä olevilla. K-Market ihan sikakallis ja hyvin ylimieliset omistajat42647Upeaa Google!
Kohta on töitä tarjolla kaikille! Suomen taloushistorian suurin investointi ja Kajaani mainittu! Sähkö kyllä riittää, tö257639- 68623
Ei makeat pimut sytytä
sen jälkeen kun on nähnyt sinut. Olet vain ihastus vailla vertaa. Kun sinut tuntee muut eivät tunnu miltään. Tajuatko ol33587