Etelä-Koreassa on maailman suurin helluntaiseurakunta.
Sen johtaja Yonky Cho sai 4 v. vankeutta ja poika paljon enemmän.
Suurimmat roistot suurimmassa helluntaiseurakunnassa.
Maailman suurin roistouskonto
52
100
Vastaukset 52
- Anonyymi00001UUSI
Johannes 10:1-2
"Totisesti, totisesti minä sanon teille: joka ei mene ovesta lammastarhaan, vaan nousee sinne muualta, se on varas ja ryöväri. [2] Mutta joka menee ovesta sisälle, se on lammasten paimen.
Lahko-ovet väärille paimenille. - Anonyymi00002UUSI
Väärä paimen ja susi lammasten vaatteissa.
Johannes 10:12-13
[12] Mutta palkkalainen, joka ei ole paimen ja jonka omia lampaat eivät ole, kun hän näkee suden tulevan, niin hän jättää lampaat ja pakenee; ja susi ryöstää ja hajottaa ne. [13] Hän pakenee, sillä hän on palkattu eikä välitä lampaista. - Anonyymi00004UUSI
Helluntaipastoreiden ihailema roisto ja ketku apostoli Olsen.
Tietysti oli veteen upotettu helluntailainen. - Anonyymi00005UUSI
Ajattelitko maksaa rahankerääjille ensi sunnuntaina kymmenyket ?
Vastaapa helluntailainen rehellisesti.- Anonyymi00014UUSI
Jeesus sanoi: "Ei noitakaan sikseen jättää"!
Matteuksen evankeliumi:
23:23 Voi teitä, kirjanoppineet ja fariseukset, te ulkokullatut, kun te annatte kymmenykset mintuista ja tilleistä ja kuminoista, mutta jätätte sikseen sen, mikä laissa on tärkeintä: oikeuden ja laupeuden ja uskollisuuden! Näitä tulisi noudattaa, eikä noitakaan sikseen jättää.
- Anonyymi00006UUSI
Mutta "roiston" seurakuntaan ei kasteta ihmisiä pakolla.
- Anonyymi00011UUSI
Pelasttaako se "roiston" seurakuntaan kuuluvan ?
- Anonyymi00020UUSI
Anonyymi00011 kirjoitti:
Pelasttaako se "roiston" seurakuntaan kuuluvan ?
Paremmin kuin pakkovauvakastetut!
- Anonyymi00007UUSI
Siinä rikottiin Jumalan kymmentä käskyä vastaan.
Koskeeko laki helluntaipastoreita ?- Anonyymi00027UUSI
huomasin, että olit rikkonut yhtä käskyä vastaan, sen mukana meni kaikki käskyt nurin, mitä yritit pitää,. kuin paitaa päällä.
Entäs sitten? koskeeko se juttu sinua- se käskyjen pitäminen,,'
Raamatun mukaan et siihen pysty- miksi jahkailet?
- Anonyymi00008UUSI
Aloittajan arkkipiispa käskee vihkiä homoja.
- Anonyymi00012UUSI
Helluntailainen "piispa" vihki homoapostoli Olsenin.
- Anonyymi00028UUSI
Anonyymi00012 kirjoitti:
Helluntailainen "piispa" vihki homoapostoli Olsenin.
tapelkaahan, kyllä te lihassa tappelettekin tapanne mukaan.
- eli kumpi ja kampi tappeli. kumpi voitti.
kerro sinä, kun kumppilaset ja kamppilaiset- tuntuuko mukavalta.
röyhisteletkö tapasi mukaan taas rintaasi... tuntuu juttusi haisevan pahasti fariseuksen puheelle, ---ristiinaulitse HÄNET...
- Anonyymi00009UUSI
Jeesus sanoo varkaista...
"Varas ei tule muuta kuin varastamaan."- Anonyymi00029UUSI
MISTÄ varkaista puhut- menetikö paljonkin, eli puhut armovarkaistako.
eli heikko armo- varas vei... niinhän
- Anonyymi00013UUSI
Ei-helluntailainen kommentti:
Luin talvella Yonggi Chon kirjaa, muistaakseni espanjaksi, jotain wsen kaltaista kuin neljäs ulottuvuus suomeksi. Kirjassa oli jotain ajattelemisen aihetta, mutta varsin sikamaisiakin asioita. Esim. että Cho käyttäytyi pankissa kuin hallitsijan asiamies, ja velkaa saadakseen esitti omaavansa vallan määrätä, missä pankissa seurakuntalaiset pitävät tilinsä. Kirjassa oli myös epäuskon kylvämistä, sen tyyppisiä väitteitä että Jumala ei voi tehdä (jos et sinä tee ensin näin ja noin, tyypillisiä ratkaisukristillisten ajatuskulkuja). - Anonyymi00015UUSI
Ihmisiähän ne papitkin vain ovat.
"Useat rikoksista tuomitut papit joutuvat kirkon tuomiokapitulien tutkittavaksi – papit eivät ole vapaaehtoisesti kertoneet rikostuomioistaan
HS:n kyselykierroksen mukaan yksikään pappi ei ole vielä itse kertonut rikostuomioistaan kirkolle, vaikka arkkipiispa kehotti tekemään niin."
Yllä oleva tekstilainaus tästä HS:n artikkelista.
https://www.hs.fi/suomi/art-2000006649308.html
Pitää muistaa, että me itsekukin olemme vastuussa Jumalalle omista teoistamme.
1 Veljet, jos joku tavataan jostakin rikkomuksesta, niin ojentakaa te, hengelliset, häntä sävyisyyden hengessä; ja ole varuillasi, ettet sinäkin joutuisi kiusaukseen.
2 Kantakaa toistenne kuormia, ja niin te täytätte Kristuksen lain.
3 Sillä jos joku luulee jotakin olevansa, vaikka ei ole mitään, niin hän pettää itsensä.
4 Mutta tutkikoon kukin omat tekonsa, ja silloin hänen kerskaamisensa on vain siinä, mitä hän itse on, ei siinä, mitä toinen on;
5 sillä kunkin on kannettava oma taakkansa.
( Gal 6)
Varkaat, kuten ristin ryövärikin, voi saada armon kääntymyksen kautta Herran Jeesuksen puoleen. Samoin panettelijat, valehtelijat, haureelliset, ahneet, ylpeät, jne..
Kääntymättömien osalta onkin tilanne vakavampi.
18 Ja monet niistä, jotka olivat tulleet uskoon, menivät ja tunnustivat ja ilmoittivat tekonsa. ( Apt 19)
Pelastuksen evankeliumin ja sydämen uskon puolesta.
Usko Toivonen - Anonyymi00016UUSI
Lahkot on hyviä piilopaikkoja roistoille.
- Anonyymi00021UUSI
Ylläpito poisti Suomen ja Saksan luterilaisten pedofiliauutiset.
- Anonyymi00030UUSI
montako taas löysit.... olitko itse paikalla, kun niin tunnet asioita.
siltä näyttää, pata- kattilaa soimaa- mustalta näyttää kylkesi... etkö hokaa
- Anonyymi00017UUSI
Kolmoismurhaajat on ehdotonta eliittiä....
- Anonyymi00018UUSI
Cho liitti erilaisia Amerikkalaisia aivopesun muotoja ja Raamatun jakeita taitavasti yhteen ihmisen johdattelemiseksi ja saamiseksi valtaansa.
- Anonyymi00019UUSI
Ihmisille kun luvataan menestystä, paranemista, taivaspaikkoja, kun ajattelet ja toimit juuri niin kuten sinua neuvotaan täällä seurakunnassa tekemään.
- Anonyymi00022UUSI
Anonyymi00019 kirjoitti:
Ihmisille kun luvataan menestystä, paranemista, taivaspaikkoja, kun ajattelet ja toimit juuri niin kuten sinua neuvotaan täällä seurakunnassa tekemään.
Seurakunnan paimenilta kuultu opetus on ainoata oikeata totuutta, kaikki muu opetus on pahasta.
Gal. 1:8
Mutta ehkä me taikka joku enkeli taivaasta saarnais teille toisin evankeliumia, kuin me olemme teille saarnanneet, se olkoon kirottu! - Anonyymi00024UUSI
Anonyymi00022 kirjoitti:
Seurakunnan paimenilta kuultu opetus on ainoata oikeata totuutta, kaikki muu opetus on pahasta.
Gal. 1:8
Mutta ehkä me taikka joku enkeli taivaasta saarnais teille toisin evankeliumia, kuin me olemme teille saarnanneet, se olkoon kirottu!Murhamies Paavali alkoi enkeleitäkin kiroamaan!
- Anonyymi00031UUSI
Anonyymi00019 kirjoitti:
lupaatko sinä perkeleellistä helvettipaikkoja ja kutsut pilkkaamaan.
niinhän sinä esiinnyt persoonassasi - --tapasi mukaan - Anonyymi00032UUSI
Anonyymi00024 kirjoitti:
Murhamies Paavali alkoi enkeleitäkin kiroamaan!
ihanko sinä omasta päästäsi jahkaat- aivottomia juttuja.
olet säälittävä. Osataanhan mekin lukea Raamattua, ettei me olla sinun neuvojesi varassa.
pidä vain huolta. että itse olet HERRAN edessä tunnettu - Anonyymi00037UUSI
Anonyymi00032 kirjoitti:
ihanko sinä omasta päästäsi jahkaat- aivottomia juttuja.
olet säälittävä. Osataanhan mekin lukea Raamattua, ettei me olla sinun neuvojesi varassa.
pidä vain huolta. että itse olet HERRAN edessä tunnettuPaavali oli tappaja luonnoltaan, miehessä oli murhan henki loppuun asti, Saatanan enkeliä, eli demonia ei otettu miehestä pois, hän tykkäsi niistä hommista kovasti.
Mies olisi kuulunut vangita heti Stefanoksen murhan jälkeen.
Ap. t. 26:10
Niinkuin minä myös tein Jerusalemissa, ja salpasin monta pyhää vankihuoneisiin, kuin minä ylimmäisiltä papeilta olin saanut vallan; ja kuin he tapettiin, mielistyin minä heidän tuomioonsa, - Anonyymi00038UUSI
Anonyymi00037 kirjoitti:
Paavali oli tappaja luonnoltaan, miehessä oli murhan henki loppuun asti, Saatanan enkeliä, eli demonia ei otettu miehestä pois, hän tykkäsi niistä hommista kovasti.
Mies olisi kuulunut vangita heti Stefanoksen murhan jälkeen.
Ap. t. 26:10
Niinkuin minä myös tein Jerusalemissa, ja salpasin monta pyhää vankihuoneisiin, kuin minä ylimmäisiltä papeilta olin saanut vallan; ja kuin he tapettiin, mielistyin minä heidän tuomioonsa,Miestä ei saatu vastuuseen teoistaan, ei sitten millään.
Ap. t. 22:29
Ne, joiden oli määrä kuulustella Paavalia, jättivät hänet heti rauhaan, ja komentaja pelästyi, kun havaitsi sidottaneensa Rooman kansalaisen. - Anonyymi00043UUSI
Anonyymi00038 kirjoitti:
Miestä ei saatu vastuuseen teoistaan, ei sitten millään.
Ap. t. 22:29
Ne, joiden oli määrä kuulustella Paavalia, jättivät hänet heti rauhaan, ja komentaja pelästyi, kun havaitsi sidottaneensa Rooman kansalaisen.Paavali oli silloin valtiokirkon edusta samoin kun sinä nyt!
- Anonyymi00023UUSI
Lahkon ulkopuolinen informaatio pyritään estämään, tai se tuomitaan harhaoppiseksi, tai jopa vaaralliseksi.
Joissain lahkoissa on vieläkin television katselu kiellettyä ja vain hyväksytyille nettisivuille voi kirjautua jne.- Anonyymi00044UUSI
Puhut luterilaisista.
- Anonyymi00025UUSI
Helluntailaiset kuvittelevat olevansa pyhiä ja pelastusvarmoja.
Tämä vaatii paljon uskoa heidän pastoreihansa.- Anonyymi00026UUSI
Pakkovauvakastettu kysyppä leipäpapiltasi pääsetkö taivaaseen?
- Anonyymi00033UUSI
Anonyymi00026 kirjoitti:
Onko sinut pakkovauvakastettu ?
- Anonyymi00041UUSI
Anonyymi00033 kirjoitti:
Ainakin minut on pakkokastettu- ja siitä en ole saanut kostuketta enempää. en tiedä, edes kummia- kuka kastoi jne.
Eli hyvin on hoitaneet leiviskänsä. - Anonyymi00053UUSI
Anonyymi00033 kirjoitti:
Ei, enkä ole antanut minkään uskonharhaisen poppamiehen roiskia elinikäisen jäsenmaksuvelvoitteen toivossa vettä päälleni aikuisenakaan, mutta minä olenkin vanhempieni lailla tervejärkinen ihminen.
- Anonyymi00054UUSI
Anonyymi00026 kirjoitti:
"Taivas" ja "helvetti" ovat Raamatun mielikuvitustarinakokoelman satuja, eikä niillä ole tervejärkisille mitään merkitystä.
- Anonyymi00034UUSI
Täytyy olla henkisesti sairas lahkolainen joka jatkuvasti vauvoja pakottaa.
- Anonyymi00035UUSI
Onneksi siellä Jerusalemissa ei ollut Jeesuksen aikana yhtään helluntailaisia, nehän olisivat tehneet Juutalaispojille sen ympärileikkauksen toiseen kertaan, sillä eihän se 8 pv. ikäinen vauva saanut itse päättää, lähteekö ikuiseen liittoon Jumalan kanssa vai ei.
- Anonyymi00042UUSI
no- mikä se sellainen ikuinen liitto on, kun Jumala Sanassa jatkuvasti tuomitsi kansansa epäjumalanpalvelusta.?
sekä asia on varoittavana esimerkkinä meille, jotka elämme lopun aikaa!
taitaa olla sama askel- jokaisella.
- Anonyymi00039UUSI
Luuk.6:30 Vaan anna jokaiselle, joka sinulta anoo, ja siltä, joka sinun omas ottaa, älä jälleen ano. Biblia (1776)
- Anonyymi00040UUSI
onko hän edelleen vankilassa
- Anonyymi00045UUSI
1. Moos. 17:13
Ympärileikattakoon sekä kotonasi syntynyt että rahalla ostamasi; ja niin minun liittoni on oleva merkitty teidän lihaanne iankaikkiseksi liitoksi.
Vanha liitto alkoi: Pojat ympärileikattiin 8 pv. ikäisenä. Tytöistä piti uhrata kaksi kyyhkysen poikasta syntiuhrina perisynnin vuoksi.
Uusi liitto alkaa: Sekä pojat että tytöt, Kristillisen kaste sisälle Jumalan valtakuntaan Jeesuksen verensuojaan. Jeesus on veriuhri. - Anonyymi00046UUSI
Helluntaipastoreille raha kelpaa.
Ei ne ahneudessa kerätyt rahat ainakaan mene Jumalalle.- Anonyymi00049UUSI
Menevätkö pakkovauvakastettujen leipäpapeille kerätyt rahat Jumalalle?
Kolehdit menevät homoja vihkimään käskeville johtajille ja vielä kirkollisvero päälle! - Anonyymi00052UUSI
Anonyymi00049 kirjoitti:
Menevätkö pakkovauvakastettujen leipäpapeille kerätyt rahat Jumalalle?
Kolehdit menevät homoja vihkimään käskeville johtajille ja vielä kirkollisvero päälle!Samanlaisia rahanahneita huijareita ne helluntailaiset, luterilaiset, ortodoksit, katoliset, muslimit, hindut, mormonit ym. ovat.
- Anonyymi00047UUSI
Lahkoissa yhden illan aikana voidaan kerätä rahaa uhrilahjan nimellä viisikin eri kertaa.
- Anonyymi00048UUSI
Keksihän parempia valheita.
- Anonyymi00050UUSI
Tatuoitu linnakundi kun laitetaan keräämään kolehtia, niin kukaan ei uskalla laittaa koriin kolikoita.
- Anonyymi00051UUSI
Uskonnot ovat sinällään megaluokan huijaus, jolla rahastetaan kuolemanpelkoisia ihmisiä myymällä heille lupausta taivaspaikasta, elinikäistä jäsenmaksua vastaan, totta kai.
Evankeliluterilainen kirkko ja sen seurakunnat ovat Suomessa suurimmat uskontohuijarit, muissa maissa toiset. - Anonyymi00055UUSI
Eikö Etelä-Korea ole parempi kuin Pohjois-Korea...!?
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomi meni ihan itse sössimään peruskoulunsa
Nyt syytellään maahanmuuttoa, vaikka ihan itse lopetettiin vaatimaan oppilailta koulunkäynnin tarkoitus eli opiskelu ja210974Tuli paha mieli miten kaikki meni meillä
Harmittaa myönnän sen, kun molemmilla oli selvästi toiveita ennen kuin sukset meni ristiin. Olen jäässä. 😔49824- 73731
Miksi vanhusraiskaajaa ei ole palautettu?
Ukkola kysyy Rantaselta, vaikka perussuomalaiset ovat olleet hallituksessa kolme ja puolivuotta. Rantasen vastaus on "190690- 64613
- 64556
- 44518
Anni Ihamäki ja Ilkka-rakas vetivät tiukan rajan TTK:ssa: "Kyllä spekuloitiin"
Anni Ihamäki on naimissa Ilkka Ihamäen kanssa. Aviopuoliso tunnetaan myös nimellä Hovimuusikko Ilkka. Heillä on kaksi yh2493Rekkawelinehkä
Vitunvelin ehkä...miten rekka auto voi jatkaa pysähtymättä vaikka tappaa mopoilijan,tänään tapahtunut pmäelle vievällä 235466Mitä jos rukoilen, että mentäis naimisiin
Että poistuis kaikki esteet, ja pääsisimme yhteen. Mitä mieltä olet? Uskotko, että se voisi tapahtua?44456