Ruotsin moskeijoissa kaikuu nyt sosialidemokraattinen kutsuhuuto
Anonyymi-ap
2026-09-11 16:54:59
Ilmoita
Muslimit joukkovoimalla ruotsidemokraatteja ja oikeistohallitusta vastaan – Ruotsin moskeijoissa veisataan vasemmiston virsiä
PolitiikkaUlkomaat
11.09.2026 |14:17
Jaa
Ruotsin moskeijoissa kaikuu nyt sosialidemokraattinen kutsuhuuto. Samaan aikaan muslimien nokkamiehet kehottavat somessa äänestäjiä karttamaan ruotsidemokraatteja ja ylipäänsä oikeiston Tidö-puolueita. Näin uskonto on valjastettu vasemmiston vaalityöhön.
Helsingborgin moskeija levittää videoita sosiaalisessa mediassa, Uppsalan moskeija järjestää vaalikoulutusta ja Malmön islamilainen liitto pyrkii kasvattamaan äänestysaktiivisuutta Göteborgin Rosengårdissa, kertoo SVT.
Göteborgin moskeijalla puolestaan on yhteistyössä Sensus-järjestön kanssa vaalilähettiläitä Hammarkullenissa sekä oma vaalikone, jossa käsitellään muun muassa hijabin käyttöä ja uskonnollisia vapaakouluja, täydentää Kvartal-uutisjulkaisu.
Demareista muslimien äänitorvi
suomen uutiset
ps. onko oulussa viitteitä?
Näin uskonto on valjastettu vasemmiston vaalityöhön.
Anonyymi-ap
2
<50
Vastaukset 2
- Anonyymi00003UUSI
Tätä ei vo näyttävästi kritisoida muuten joku jihadisti terrotisti kommunisti vähänwokemielinen sensurisoisen.
- Anonyymi00004UUSI
Ovat siis fiksumpia mitä persut.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomi meni ihan itse sössimään peruskoulunsa
Nyt syytellään maahanmuuttoa, vaikka ihan itse lopetettiin vaatimaan oppilailta koulunkäynnin tarkoitus eli opiskelu ja2481060Tuli paha mieli miten kaikki meni meillä
Harmittaa myönnän sen, kun molemmilla oli selvästi toiveita ennen kuin sukset meni ristiin. Olen jäässä. 😔49880Miksi vanhusraiskaajaa ei ole palautettu?
Ukkola kysyy Rantaselta, vaikka perussuomalaiset ovat olleet hallituksessa kolme ja puolivuotta. Rantasen vastaus on "223822- 98821
- 69706
- 56648
- 91581
- 64566
Anni Ihamäki ja Ilkka-rakas vetivät tiukan rajan TTK:ssa: "Kyllä spekuloitiin"
Anni Ihamäki on naimissa Ilkka Ihamäen kanssa. Aviopuoliso tunnetaan myös nimellä Hovimuusikko Ilkka. Heillä on kaksi yh2528Rekkawelinehkä
Vitunvelin ehkä...miten rekka auto voi jatkaa pysähtymättä vaikka tappaa mopoilijan,tänään tapahtunut pmäelle vievällä 237509