Kun luen raamattua kaikkea tulee mieleen. 2. Sam.13: 14.Empä kirjoita sitä tähän. On kuin Oulussa, jokapäiväistä Suomessa. Syntiä on tehty aina. Raamattu on myös historiallinen kirja. Näin ymmärrän. Luen mieluummin
2.Moos.14:21 -
Kaislameren ylitys
2.Moos.17:1-
Vettä tuli kalliosta
Jes.38: 8
Aurinko meni 10 astetta taaksepäin
Apt. 19:11,12
Paavalin vaatteita vietiin sairaiden päälle , ja ne paranivat.
Kyllä , Jumala tekee ihmeitä vielä tänään. Kielilläpuhuminen ei ole lakannut vielä. Sairaita paranee tänäänkin. Innokas helluntailainen.
Ajatuksia raamatun äärellä
Anonyymi-ap
2
<50
Vastaukset 2
- Anonyymi00001UUSI
Ja sitä viisauttakin Jumala antaa auliisti kuten luvannut ettei tarvitse tyhmiä kirjoitella eikä samoja jakeita koko ajan toistaa.
Niin on ihmeellinen Herra. - Anonyymi00002UUSI
Ap.t. 5:15 Niin että he kantoivat sairaita kadulle ja panivat niitä vuoteille ja paareille, että Pietari tullessa, ainoasti hänen varjonsa, jonkun heistä olis varjonnut. Biblia (1776) Mark.6:56. Ap.t.19:11-12.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomi meni ihan itse sössimään peruskoulunsa
Nyt syytellään maahanmuuttoa, vaikka ihan itse lopetettiin vaatimaan oppilailta koulunkäynnin tarkoitus eli opiskelu ja210974Tuli paha mieli miten kaikki meni meillä
Harmittaa myönnän sen, kun molemmilla oli selvästi toiveita ennen kuin sukset meni ristiin. Olen jäässä. 😔49834- 73731
Miksi vanhusraiskaajaa ei ole palautettu?
Ukkola kysyy Rantaselta, vaikka perussuomalaiset ovat olleet hallituksessa kolme ja puolivuotta. Rantasen vastaus on "192708- 64623
- 64556
- 44528
Anni Ihamäki ja Ilkka-rakas vetivät tiukan rajan TTK:ssa: "Kyllä spekuloitiin"
Anni Ihamäki on naimissa Ilkka Ihamäen kanssa. Aviopuoliso tunnetaan myös nimellä Hovimuusikko Ilkka. Heillä on kaksi yh2493- 36489
- 77483