Löytyiskö jätkää joka jaksais vaikka koko yön? Kaipaan hipsuttelua, haleja, suukkoja, nuolemista, ja itse seksii..
Oon 165/55/a-kuppi
T:NuoriTyttö
Munaa tekis mieli nyt viikonloppuna..hih
17
140
Vastaukset 17
- Anonyymi00001UUSI
Kivahan sut olis saada tuohon sängylle pillu paljaana... avata ihanat reidet ja työntää kieli häpyhuulien väliin...kiusata klitorista kielellä... nuolaista peppureikää...
- Anonyymi00003UUSI
Joo ei vanha pikku munainen ei kiinnosta jolla pyörii homot vaan mielessä.
Mene munaton muumio nuolee äitiäs vaa.
T:NuoriTyttö - Anonyymi00004UUSI
Korjaus, koska edelliseen tuli muutama kirjoitusvirhe!
Kivahan ois joku poju saada tuohon sängylle pylly paljaana... avata ihanat reidet ja työntää kieli kivesten väliin...kiusata terskaa kielellä... nuolaista peppureikää... - Anonyymi00005UUSI
Anonyymi00003 kirjoitti:
Joo ei vanha pikku munainen ei kiinnosta jolla pyörii homot vaan mielessä.
Mene munaton muumio nuolee äitiäs vaa.
T:NuoriTyttöPienimunainen? On se 22/6
- Anonyymi00006UUSI
Anonyymi00005 kirjoitti:
Pienimunainen? On se 22/6
Joo ei kiitti kiinnosta tollanen vanha pikku munainen, laita se takas housuu ja pussaa äitiäs.
22/6 millinen on ihan pieni. - Anonyymi00007UUSI
Anonyymi00005 kirjoitti:
Pienimunainen? On se 22/6
Eikä ole vaan 11/9!
- Anonyymi00008UUSI
Anonyymi00006 kirjoitti:
Joo ei kiitti kiinnosta tollanen vanha pikku munainen, laita se takas housuu ja pussaa äitiäs.
22/6 millinen on ihan pieni.Pitää säästellä naapurin tytölle...isommat rinnat...b-75 sentään
- Anonyymi00009UUSI
Anonyymi00008 kirjoitti:
Pitää säästellä naapurin tytölle...isommat rinnat...b-75 sentään
Korjaus!
Pitää säästellä naapurin pojalle...7,5cm kikuli sentään...
Fantsu-Jari Vantaa - Anonyymi00010UUSI
Anonyymi00009 kirjoitti:
Korjaus!
Pitää säästellä naapurin pojalle...7,5cm kikuli sentään...
Fantsu-Jari VantaaPikkukyrpäiset vaietkoon seurakunnassa...kyllä Jarin kanssa on kivempaa...painaa kohdunsuuta vasten
- Anonyymi00012UUSI
Anonyymi00010 kirjoitti:
Pikkukyrpäiset vaietkoon seurakunnassa...kyllä Jarin kanssa on kivempaa...painaa kohdunsuuta vasten
Pikkukyrpäiset vaietkoon seurakunnassa...kyllä Jarin kanssa on kivempaa...painaa sulkijalihasta vasten pikku poikaa...
Fantsu-Jari Vantaa - Anonyymi00013UUSI
Anonyymi00010 kirjoitti:
Pikkukyrpäiset vaietkoon seurakunnassa...kyllä Jarin kanssa on kivempaa...painaa kohdunsuuta vasten
Kyllä Jari painaa kusiluikun karvaista persettä vasten
- Anonyymi00014UUSI
Anonyymi00010 kirjoitti:
- Anonyymi00015UUSI
Anonyymi00014 kirjoitti:
Vantaan äijä; jos sinulla olisi oma alaikäinen tyttö ja kuulisit hänen joutuneen aikuisen miehen hyväksikäyttämäksi, niin mitä tekisit? Tähän odotamme vastausta!!
- Anonyymi00002UUSI
Rakas minä haluan
Tässä on vapaa ja rehellinen, ja luotettava ja rauhallinen setä.
Olen asiallinen ja ystävällinen, ja mukava ja huumorintajuinen.
Minulla on harrastuksia ja osaan käyttäytyä hyvin.
Minulla on herrasmiehen vikaa ja olen huomioon ottava.
Olen 171 cm pitkä ja painoa on 68 kiloa ja ikää on 50 vuotta- Anonyymi00016UUSI
Setä laitetaan kohta nukkumaan laitoksessa, jossa hän asuu. Setän persereikä on varattu yöhoitajan suonikkaalle lihakullille.
- Anonyymi00017UUSI
Pienet rinnat on kyllä hemmetin kuumia, haluaisin niin ne mun käsiini...saako edetä alemmaksi 🤤
- Anonyymi00018UUSI
Tuu meidän kanssa viettämään viikonloppua poreisiin.
Toivoo kuuma pari
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomi meni ihan itse sössimään peruskoulunsa
Nyt syytellään maahanmuuttoa, vaikka ihan itse lopetettiin vaatimaan oppilailta koulunkäynnin tarkoitus eli opiskelu ja2691082Tuli paha mieli miten kaikki meni meillä
Harmittaa myönnän sen, kun molemmilla oli selvästi toiveita ennen kuin sukset meni ristiin. Olen jäässä. 😔49890Miksi vanhusraiskaajaa ei ole palautettu?
Ukkola kysyy Rantaselta, vaikka perussuomalaiset ovat olleet hallituksessa kolme ja puolivuotta. Rantasen vastaus on "228860- 98831
- 79733
- 66717
- 100624
- 64566
Anni Ihamäki ja Ilkka-rakas vetivät tiukan rajan TTK:ssa: "Kyllä spekuloitiin"
Anni Ihamäki on naimissa Ilkka Ihamäen kanssa. Aviopuoliso tunnetaan myös nimellä Hovimuusikko Ilkka. Heillä on kaksi yh2541Rekkawelinehkä
Vitunvelin ehkä...miten rekka auto voi jatkaa pysähtymättä vaikka tappaa mopoilijan,tänään tapahtunut pmäelle vievällä 237509