Gal. 1:8
Julistipa kuka tahansa teille evankeliumia, joka on vastoin meidän julistamaamme -- vaikkapa me itse tai vaikka taivaan enkeli -- hän olkoon kirottu!
Enkelitkin on kirottu
12
<50
Vastaukset 12
- Anonyymi00001
Eihän itseään kuka nyt panettele ja herjaa, mutta toiset voivat sitä kyllä tehdä ja ottaa kirouksen päälleen.
- Anonyymi00002
Olisko ensin kannattanut kuitenkin kirota se miehen oma enkeli, eikä niitä taivaan enkeleitä?
2. Kor. 12:7
Ja etten niin erinomaisten ilmestysten tähden ylpeilisi, on minulle annettu lihaani pistin, SAATANAN ENKELI, rusikoimaan minua, etten ylpeilisi.
- Anonyymi00003
Jos se julisti aivan oikein, ei panetellut kaikkea, ei valehdellut, ei vääristellyt ja kumonnut muiden uskoa.
Sellaiset ovat kirottuja.- Anonyymi00004UUSI
Paavalin saama Saatanan enkeli oman isäntänsä Saatanan viestintuoja.
King James käännöksen mukaan: "The messenger of Satan" henkiolento, demoni. - Anonyymi00005UUSI
Anonyymi00004 kirjoitti:
Paavalin saama Saatanan enkeli oman isäntänsä Saatanan viestintuoja.
King James käännöksen mukaan: "The messenger of Satan" henkiolento, demoni.2. Kor. 12:7
And lest I should be exalted above measure through the abundance of the revelations, there was given to me a thorn in the flesh, the messenger of Satan to buffet me, lest I should be exalted above measure.8 For this thing I besought the Lord thrice, that it might depart from me. - Anonyymi00006UUSI
Anonyymi00005 kirjoitti:
2. Kor. 12:7
And lest I should be exalted above measure through the abundance of the revelations, there was given to me a thorn in the flesh, the messenger of Satan to buffet me, lest I should be exalted above measure.8 For this thing I besought the Lord thrice, that it might depart from me.Ap. t. 26:10
Niinkuin minä myös tein Jerusalemissa, ja salpasin monta pyhää vankihuoneisiin, kuin minä ylimmäisiltä papeilta olin saanut vallan; ja kuin he tapettiin, mielistyin minä heidän tuomioonsa.
- Anonyymi00007UUSI
Saatanan enkeliä eli demonia ei otettu pois Paavalista rukouksista huolimatta.
2. Kor. 12:8
Sentähden olen minä kolmasti Herraa rukoillut, että hän läksis minusta.- Anonyymi00008UUSI
8 Att denne måtte vika ifrån mig, därom har jag tre gånger bett till Herren.
8 I asked the Lord three times about this, that it would depart from me.
- Anonyymi00009UUSI
Ilm. 3:9
Katso, minä annan sinulle Saatanan synagoogasta niitä, jotka sanovat olevansa juutalaisia, eivätkä ole, vaan valhettelevat; katso, minä olen saattava heidät siihen, että he tulevat ja kumartuvat sinun jalkojesi eteen ja ymmärtävät, että minä sinua rakastan. - Anonyymi00010UUSI
Ap. t. 26:10
Niinkuin minä myös tein Jerusalemissa, ja salpasin monta pyhää vankihuoneisiin, kuin minä ylimmäisiltä papeilta olin saanut vallan; ja kuin he tapettiin, mielistyin minä heidän tuomioonsa.
Paavali olisi pitänyt vangita heti Stefanoksen murhan jälkeen.
Eikä antaa miehen vapaasti mellastaa.
Ap. t. 22:29
Ne, joiden oli määrä kuulustella Paavalia, jättivät hänet heti rauhaan, ja komentaja pelästyi, kun havaitsi sidottaneensa Rooman kansalaisen.- Anonyymi00011UUSI
Ei ihme ollenkaan, että monet miehet pitävät Paavalia omana idolinaan.
Fil. 3:4
vaikka minulla on, mihin luottaa lihassakin. Jos kuka muu luulee voivansa luottaa lihaan, niin voin vielä enemmän minä,
1. Kor. 9:26
Minä en siis juokse päämäärättömästi enkä nyrkkeillessäni huido ilmaan.
1. Kor. 14:34
naisten tulee olla vaiti seurakunnan kokouksissa. Heidän ei ole lupa puhua, vaan heidän on oltava kuuliaisia, niin kuin lakikin sanoo
- Anonyymi00012UUSI
Taivaan enkeleitä ei saa kirota. Ei Paavalilla ole sellaista valtaa annettu.
Hyvät taivaan enkelit ilmoittivat oikeille apostoleille, että Jeesus tulee takaisin maan päälle ajastaan ihan samalla tavalla kuin sinne nousi.
Apt.1
10 Ja kun he katselivat taivaalle hänen mennessään, niin katso, heidän tykönänsä seisoi kaksi miestä valkeissa vaatteissa;
11 ja nämä sanoivat: "Galilean miehet, mitä te seisotte ja katsotte taivaalle? Tämä Jeesus, joka otettiin teiltä ylös taivaaseen, on tuleva samalla tavalla, kuin te näitte hänen taivaaseen menevän."
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miksi vanhusraiskaajaa ei ole palautettu?
Ukkola kysyy Rantaselta, vaikka perussuomalaiset ovat olleet hallituksessa kolme ja puolivuotta. Rantasen vastaus on "3261464- 1141196
- 1151065
Katri Helena rikkoi hiljaisuuden dramaattisella uutisella: "Elossa ja ilossa ollaan"
Katri Helena on sinivalkoinen ääni. Hänen klassikkohittinsä ovat tärkeä osa suomalaista kansanperintöä. Katri veti jääh22837- 116821
- 111812
- 18460
- 37433
- 36423
Vaikea löytää samantyylistä miestä
Nyt on pakko avautua. Onko ketään muuta jonka on yksinkertaisesti todella vaikeaa löytää samanhenkistä kumppania kuin i90412