tietocoje luettava sosiaalinen identiteetti ja tunniste yhdiste siru
Vastaukset 3
- Anonyymi00001
Ja se on tekevä, että kaikki, vähäiset ja suuret, rikkaat ja köyhät, herrat ja palvelijat, heille annetaan merkki oikeisiin käsiin
tai otsiinsa.
Etteivät ihmiset voi enää ostaa tai myydä, ainoastaan se, jolla on olennon nimen merkki, tai nimen lukumäärä. - Anonyymi00002
Analyysi: Ihon alle asetettava siru pedon merkkinä ja mutamassan kontrollin huipentumana
* Teknologinen kahle ja konkreettinen pakko
Ihon alle asetettava siru ei ole enää pelkkä tulevaisuuden visio tai symbolinen vertauskuva, vaan se edustaa pedon merkin kirjaimellista toteutumista. Se on fyysinen instrumentti, jolla maasta nouseva peto – mutatulvan hylätyistä ja muistinsa menettäneistä raunioista kaivettu teknokraattinen järjestelmä – kiinnittää ihmisen tiukasti itseensä. Kun siru sijoitetaan käteen tai otsaan, kontrolli ei ole enää pelkkää ulkoista lakia, vaan se integroidaan suoraan ihmisen kehoon.
* Osto, myynti ja täydellinen riippuvuus
Ilmestyskirjan profetia siitä, että ilman merkkiä ei voi ostua eikä myydä, toteutuu juuri siruteknologian ja digitaalisen identiteetin kautta. Kun koko taloudellinen elämä, palkanmaksu, kuluttaminen ja yhteiskunnalliset palvelut sidotaan tähän biometriseen ja sirupohjaiseen järjestelmään, ihmiseltä viedään pois mahdollisuus itsenäiseen selviytymiseen. Järjestelmä pakottaa valitsemaan: joko alistut mutamassasta nousseen koneiston osaksi tai putoat täysin yhteiskunnan ulkopuolelle.
* Lampaan sarvien alta paljastuva lohikäärmeen todellisuus
Tämä sirupohjainen pakko paljastaa sen, mitä terveydenhuollon ja viranomaisten "lampaan sarvet" eli muka-turvallisuus ja terveyshyödyt todellisuudessa peittävät alleen. Kun vapaaehtoisuudesta tehdään pakollista ja järjestelmään kuulumisesta fyysisesti sidottua, esiin astuu lohikäärmeen kieli. Kontrolli ei enää luota ihmisen vapaaseen tahtoon, vaan se vaatii orjallista ja konkreettista alistumista.
* Koneiston äärimmäinen heikkous ja väistämätön tuho
Vaikka ihon alle asetettava siru ja sen luoma valvontaverkko vaikuttavat ylitsepääsemättömiltä, ne kertovat itse asiassa järjestelmän syvästä epätohosta. Kun mutamassasta kasvanut ja muistinsa menettänyt koneisto joutuu turvautumaan fyysiseen siruttamiseen pitääkseen ihmiset ruodussa, se paljastaa, että siltä puuttuu kaikki todellinen hengellinen valta. Ilmestyskirjan logiikan mukaisesti tämä teknologinen häkki ja sen taustalla vaikuttava peto tullaan lopulta repimään rikki ja viskaamaan tuleen, sillä mikään ihmisten käsin maasta kaivettu ja siruilla lukittu valtakunta ei voi pysyvästi vangita sitä, mikä on peräisin muualta.- Anonyymi00003
Pedonmerkki sunnuntai, vastaavasti Jumalan merkki on sapatti.
1234567---
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ampuminen kylpylässä
Onko vornasen timbe käynyt hiukan kylpemässä vai mikä tämä ampumatapaus on kylpylässä? Tuntuu aika villi meno olevan naa461125Moottoripyöräonnettomuus
Mopomiitissä tapahtunut onnettomuus ja uutisointi. Ajoradan ylityksen vaarallisuudesta ei mitään uutisointia. Ei myöskää83897- 164887
Jos oikeasti haluat mies
Tiedät mitä on tehtävä. Luotan, että etenet jos haluat. En voi tehdä enää mitään kun ei ole numeroasi.105834Uusi ruokapaikka
Tuleeko Haapavedelle uusi lounaspaikka ,haetaan kokkia? Uusi firma kyseessä29785Kerro minulle totuus
Minä haluan kuulla sen nyt. Kenen kanssa sinä olet nykyisin, ja miksi jätit minut? 🐒197710Miten sinä voit?
Kysytkö kukaan sitä sinulta? Olen huomannut, että jos kohtaa empaattisen ihmisen ja hän kysyy noin, saattaa padot murtua93697Hautakivien massapoisto aloitettu Härkökankaan vanhalla hautausmaalla kaikessa hiljaisuudessa!
Suomussalmen seurakunnan kirkkoneuvosto on tehnyt historiansa surullisimman päätöksen hautojen haltuunotosta ja raivauks40663- 22622
- 61592
Hei, voitko kuunnella
Voisitko auttaa minua selvittämään asioita? En halua ajaa sinua hulluuteen kanssani, en sitoa sinua, en esittää vaatimu121588VILLISIKALAUMA TULOSSA IISALMEEN
Yle: Poliisi varoittaa Iisalmen keskustaa lähestyvästä villisikalaumasta Poliisi on pyytänyt Pohjois-Savossa Iisalmessa42576Kemijärvellä vesionnettomuus
Pitkänsillan ja taiteilijanniemen välillä nähty henkilön painuvan veden alle. Mitä on tapahtunut? Onko vesihiisi taas as11564Useita poliisiautoja kunnantalolla
Maijojen kyydissä tuttuja naamoja ja nyt kannetaan arkistolaatikoita autoihin. Nyt se on alkanut. Pidätykset.12535On todella ikävää
Todella ikävää, että asiat ovat menneet tällaisiksi. Tämä ei ollut missään vaiheessa tarkoitukseni. Olen tehnyt virheit78510- 39485
- 76481
- 57475
sinulle....
Olen ymmärtänyt, ettei minua haluta enää takaisin. Mitään pahaa en koskaan halunnut sinulle. Ikävä että kuvittelit niin.75467- 55467