Loi auringon ja päivänvalon erillisinä?
Loi litteän maan?
Tarjosi Aatamille kaikki maailman eläimet pariteltavaksi ennen kuin tajusi luoda Eevan?
Etsi Aatamia ja Eevaa paratiisin kätköistä eikä löytänyt heitä vaan joutui huutamaan apua Aatamilta?
Hukutti kaikki maailman viattomat eläimet ja lapset sen vuoksi, että oman mokansa vuoksi ja kaikkitietävyydestään huolimatta loi puhuvan käärmeen ja pahuuden?
Ei vain ottanut pelastettavia eläimiä ja Nooan perhettä kämmenilleen vaan käski vaivalloisesti rakentaa jättimäisen arkin, joka ei todellisuudessa kestänyt merenkäyntiä ja siten oli pelkkä vuohipaimensatu?
Luuli, että Mooses oli ympärileikattu, vaikka Mooseksen kauhtanan veri oli hänen vastasyntyneestä pojastaan?
Paini Jaakobin kanssa ja hävisi?
Raiskasi Joosefin nuoren kihlatun eikä luonut omaa poikaansa savesta, kuten loi Aatamin?
Joutui tekemään itsemurhan roomalaisten kynsissä lauhduttaakseen oman raivonsa, joka johtui kaikesta mokailusta, jonka hän teki luomisessa?
On kadonnut kuin pieru Saharaan kun ihmiskunnan dokumentoinnin välineet (=tiede, kaukoputket, kamerat, kännykkäkamerat) ovat lisääntyneet? Eikö meillä pitäisi päin vastoin olla entistä enemmän todisteita Jumalasta?
Ole lyönyt minua kuoliaaksi, vaikka olen pilkannut sitä jo yli 50 vuotta?
Miksi Jumala
Anonyymi-ap
4
<50
Vastaukset 4
- Anonyymi00002UUSI
mm litteä maan....hahahahhhahahahahahhaha
- Anonyymi00003UUSI
Älä pilkkaa Raamatun Totuutta!
- Anonyymi00004UUSI
Joko Jumala on tyhmä tai sitten Raamatun
kirjoittaneet satusedät ovat. Siitä se johtuu.
Jos Jumala olisi oikeasti mokaillut kaiken,
hän ei kehtaisi naamaansa näyttää.
Niin kuin ei muuten kehtaakaan!!! Jumalaa ei rajoita tosiasiat. Näin myös Kelju K. putoaa vasta kun huomaa olevansa tyhjän päällä. Sadut ovat sellaisia.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miksi vanhusraiskaajaa ei ole palautettu?
Ukkola kysyy Rantaselta, vaikka perussuomalaiset ovat olleet hallituksessa kolme ja puolivuotta. Rantasen vastaus on "3261424Suomi meni ihan itse sössimään peruskoulunsa
Nyt syytellään maahanmuuttoa, vaikka ihan itse lopetettiin vaatimaan oppilailta koulunkäynnin tarkoitus eli opiskelu ja3451336- 1071139
- 1151045
Tuli paha mieli miten kaikki meni meillä
Harmittaa myönnän sen, kun molemmilla oli selvästi toiveita ennen kuin sukset meni ristiin. Olen jäässä. 😔501008- 106940
Katri Helena rikkoi hiljaisuuden dramaattisella uutisella: "Elossa ja ilossa ollaan"
Katri Helena on sinivalkoinen ääni. Hänen klassikkohittinsä ovat tärkeä osa suomalaista kansanperintöä. Katri veti jääh22807- 111802
- 102702
- 79680