Miksi Jumala

Anonyymi-ap

Loi auringon ja päivänvalon erillisinä?

Loi litteän maan?

Tarjosi Aatamille kaikki maailman eläimet pariteltavaksi ennen kuin tajusi luoda Eevan?

Etsi Aatamia ja Eevaa paratiisin kätköistä eikä löytänyt heitä vaan joutui huutamaan apua Aatamilta?

Hukutti kaikki maailman viattomat eläimet ja lapset sen vuoksi, että oman mokansa vuoksi ja kaikkitietävyydestään huolimatta loi puhuvan käärmeen ja pahuuden?

Ei vain ottanut pelastettavia eläimiä ja Nooan perhettä kämmenilleen vaan käski vaivalloisesti rakentaa jättimäisen arkin, joka ei todellisuudessa kestänyt merenkäyntiä ja siten oli pelkkä vuohipaimensatu?

Luuli, että Mooses oli ympärileikattu, vaikka Mooseksen kauhtanan veri oli hänen vastasyntyneestä pojastaan?

Paini Jaakobin kanssa ja hävisi?

Raiskasi Joosefin nuoren kihlatun eikä luonut omaa poikaansa savesta, kuten loi Aatamin?

Joutui tekemään itsemurhan roomalaisten kynsissä lauhduttaakseen oman raivonsa, joka johtui kaikesta mokailusta, jonka hän teki luomisessa?

On kadonnut kuin pieru Saharaan kun ihmiskunnan dokumentoinnin välineet (=tiede, kaukoputket, kamerat, kännykkäkamerat) ovat lisääntyneet? Eikö meillä pitäisi päin vastoin olla entistä enemmän todisteita Jumalasta?

Ole lyönyt minua kuoliaaksi, vaikka olen pilkannut sitä jo yli 50 vuotta?

4

<50

Vastaukset 4

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00002
      UUSI

mm litteä maan....hahahahhhahahahahahhaha

• Anonyymi00003
        UUSI

Älä pilkkaa Raamatun Totuutta!

• Anonyymi00004
      UUSI

Joko Jumala on tyhmä tai sitten Raamatun
      kirjoittaneet satusedät ovat. Siitä se johtuu.

Jos Jumala olisi oikeasti mokaillut kaiken,
      hän ei kehtaisi naamaansa näyttää.
      Niin kuin ei muuten kehtaakaan!!!

• UUSI

Jumalaa ei rajoita tosiasiat. Näin myös Kelju K. putoaa vasta kun huomaa olevansa tyhjän päällä. Sadut ovat sellaisia.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miksi vanhusraiskaajaa ei ole palautettu?

Ukkola kysyy Rantaselta, vaikka perussuomalaiset ovat olleet hallituksessa kolme ja puolivuotta. Rantasen vastaus on "
      Maailman menoa
      326
      1424
    2. Suomi meni ihan itse sössimään peruskoulunsa

Nyt syytellään maahanmuuttoa, vaikka ihan itse lopetettiin vaatimaan oppilailta koulunkäynnin tarkoitus eli opiskelu ja
      Maailman menoa
      345
      1336
    3. Mitä kirjainta kaipaat?

🤣🤣🤣🤣🤣
      Ikävä
      107
      1139
    4. Onko ikäerolla väliä?

Mitä mieltä ootte? Meillä on 14 vuotta ikäeroa.
      Ikävä
      115
      1045
    5. Tuli paha mieli miten kaikki meni meillä

Harmittaa myönnän sen, kun molemmilla oli selvästi toiveita ennen kuin sukset meni ristiin. Olen jäässä. 😔
      Ikävä
      50
      1008
    6. Mitä sä teet

Juuri nyt?
      Ikävä
      106
      940
    7. Katri Helena rikkoi hiljaisuuden dramaattisella uutisella: "Elossa ja ilossa ollaan"

Katri Helena on sinivalkoinen ääni. Hänen klassikkohittinsä ovat tärkeä osa suomalaista kansanperintöä. Katri veti jääh
      Suomalaiset julkkikset
      22
      807
    8. Uusioperhe vai salasuhde?

Mitä ensisijaisesti haluat? Pelkään, että menetän järjen sun kanssa 😉
      Ikävä
      111
      802
    9. Onko sulla rakas mitään sanottavaa?

Lähetä tässä kaivatullesi haluamasi terveiset 💌
      Ikävä
      102
      702
    10. Miten vaikuttaa

Jos kaivatustasi on moni muukin kiinnostunut?
      Ikävä
      79
      680
    Aihe