HS:
Huang Hui osti vaimon ja pettyi: ”Laatu oli huono”
Firmat järjestävät Kiinassa avioliittoja jopa päivässä. Käytännössä kyse on hämärästä vaimokaupasta, jonka juuret ulottuvat yhden lapsen politiikkaan.
Kommentti:
Sellaista se on, ei maailmassa voi luottaa mihinkään.
Kiinassakaan.
"HUANG HUI OSTI VAIMON..."
Anonyymi-ap
4
<50
Vastaukset 4
- Anonyymi00001UUSI
Niinhän ne muutenkin moittivat kiinalaisia halpatuotteita, lenkkiavaimetkaan eivät kestä kunnolla vääntää...
- Anonyymi00002UUSI
Temustako lie ostanut?
- Anonyymi00003UUSI
Meikäläinen, vanhanpoika Vammalasta, olisi kiitollinen, kun edes jonkunlaisen muijjan saisi, kun nykyisin joutuu ehtoolla kellahtamaan ittensä viereen, sano.
- Anonyymi00004UUSI
Huang Hui taitaa olla turhan kranttu mies, ellei peräti naisen alistaja, ainakin meikäläinen on todennut, että Kaakkois-Aasiassa on tosi mukavia naisia, joita voi vain ylistää, varmaan myös Kiinassa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomi meni ihan itse sössimään peruskoulunsa
Nyt syytellään maahanmuuttoa, vaikka ihan itse lopetettiin vaatimaan oppilailta koulunkäynnin tarkoitus eli opiskelu ja2481060Tuli paha mieli miten kaikki meni meillä
Harmittaa myönnän sen, kun molemmilla oli selvästi toiveita ennen kuin sukset meni ristiin. Olen jäässä. 😔49880Miksi vanhusraiskaajaa ei ole palautettu?
Ukkola kysyy Rantaselta, vaikka perussuomalaiset ovat olleet hallituksessa kolme ja puolivuotta. Rantasen vastaus on "223822- 98821
- 69706
- 56648
- 91581
- 64566
Anni Ihamäki ja Ilkka-rakas vetivät tiukan rajan TTK:ssa: "Kyllä spekuloitiin"
Anni Ihamäki on naimissa Ilkka Ihamäen kanssa. Aviopuoliso tunnetaan myös nimellä Hovimuusikko Ilkka. Heillä on kaksi yh2528Rekkawelinehkä
Vitunvelin ehkä...miten rekka auto voi jatkaa pysähtymättä vaikka tappaa mopoilijan,tänään tapahtunut pmäelle vievällä 237509