Liian aikaisin kasteelle

Anonyymi-ap

Menin kasteelle 1974, koska sanottiin, että ei säästy elossa 1975 Harmageddonissa ilman kastetta.

27

104

Vastaukset 27

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Oletko laskenut kuinka paljon olet sen jälkeen lahjoittanut varoja epäjumalan palvelijoille?

• Anonyymi00001

Minä 1969. Samasta syystä.

• Anonyymi00002

Minä vein isävainajani basson kanikonttoriin ja rehellisesti sanottuna rahat juhlittiin samana iltana kavereiden kanssa. Loput rahat meni taksiin. Maksoin kanikonttorille kovaa korkoa muutanan kuukauden ajan. Kun vuokra oli lopulta rästissä jo kolmen kuukauden ajalta ja sähköstäkin tuli katkaisuilmoitus, päästin isän basson myytiin huutokaupalla kovaan hintaan. Sain palautusta 42 markkaa. Harmagedonia ei siis tullut, häätö meinassi tulla!

• Anonyymi00003

En ollut kastekunnossa. Mutta Harmageddon painoi päälle.

• Anonyymi00004
        Anonyymi00003 kirjoitti:

En saanut elää kasteen takia sitä elämää, mitä olisin halunnut elää.

• Anonyymi00019
        Anonyymi00003 kirjoitti:

Kasteen saisi periaatteessa mitätöityä joissain tapauksissa vedoten siihen, että kasteelle mennessään ei olisi ollut siihen oikeutettu, mutta tämä on harvinaista eikä varmasti onnistu pitkän ajan jälkeen ollenkaan.

• Minä yritin mennä kasteelle 1891, mutta eräs vähän välkympi vanhin huomasi, että olenkin demoni, eivätkä laskeneet kasteelle. Mutta eipä se ole tahtia haitannut. Pistin kyseiselle vanhimmalle kostoksi Peräilmaummen. Hän hulluksi, kun ei päässytkään enää Peräilmaa.

• Anonyymi00005

Jt-oppi on huijausta.
      Älä anna huijata itseäsi.

• Anonyymi00006

Eräs tyypillisimpiä huijauksen tunnusmerkkejä on kiireen tunteen luominen. Kohdehenkilölle ei haluta antaa aikaa rauhassa puntaroida tarjousta, vaan tämä on voimassa vain vähän aikaa, tartu nyt äkkiä tarjoukseen tai muuten menee sivu suun.

• Anonyymi00007

Rikolliset käyttävät juuri tuota kiireellisyyden tunnetta.

• Anonyymi00008
        Anonyymi00007 kirjoitti:

Rikolliset käyttävät juuri tuota kiireellisyyden tunnetta.

Missä Raamatussa sanotaan, että säilytä kiireellisyyden tunne? Vartiotorni on aina korostanut kiirettä. Ei ehdi edes miettiä, haluaako sitä kaikkea ollenkaan.

• Anonyymi00009
        Anonyymi00008 kirjoitti:

Missä Raamatussa sanotaan, että säilytä kiireellisyyden tunne? Vartiotorni on aina korostanut kiirettä. Ei ehdi edes miettiä, haluaako sitä kaikkea ollenkaan.

Jehovan todistajat ovat taakka.

• Anonyymi00012
        Anonyymi00009 kirjoitti:

Jehovan todistajat ovat taakka.

Ja he ovat ANSASSA!

• Anonyymi00010

Miten kauan teiltä kesti huomata, ettei sitä harmaa tullutkaan?

• Anonyymi00011

Se kesti minulla todella pitkään. Joka konventissa korostettiin, että se on lähellä. Vasta muutama vuosi sitten tajusin, että edes hallintoelin ei tiedä, milloin se tulee. Yksi hallintoelimen jäsen sanoi muutama vuosi sitten Youtube videolla, että me emme tiedä, milloin se tulee. Vasta silloin silmät aukesivat. Kun sitä hoetaan, että kohta. Hallintoelin on eri mieltä.

• Anonyymi00013
        Anonyymi00011 kirjoitti:

Se kesti minulla todella pitkään. Joka konventissa korostettiin, että se on lähellä. Vasta muutama vuosi sitten tajusin, että edes hallintoelin ei tiedä, milloin se tulee. Yksi hallintoelimen jäsen sanoi muutama vuosi sitten Youtube videolla, että me emme tiedä, milloin se tulee. Vasta silloin silmät aukesivat. Kun sitä hoetaan, että kohta. Hallintoelin on eri mieltä.

Tämä jehovien harmaketoni on täyttä huijausta.

• Anonyymi00014

Olin nuori kun aikuiset odottivat harmaa 1975 tulevaksi. En ollut yllättynyt.

• Anonyymi00015
        Anonyymi00014 kirjoitti:

Niin minäkin odotin.Sitten vuonna 1996 huomasin, ettei se tullutkaan.

• Anonyymi00014 kirjoitti:

Heikki Harma eli Hector oli kova Sana vuonna 1975.🎸🎵🎶

• Anonyymi00016
        Demokrates kirjoitti:

Heikki Harma eli Hector oli kova Sana vuonna 1975.🎸🎵🎶

Mä oon Jeesus lapsi ilman Mariaa
        Mä olen aikojen työ, mä olen Raamattu uus
        Laulan yöhön kuutta uutta aariaa
        En pelkää historiaa, mä olen hautausmaa . . .

• Lapsikatse 👀

• Anonyymi00017

Näin siinä sitten teille kävi, kun kuvittelitte itse itsenne pelastavan kasteelle mennessä ja kuuntelitte ihmisten puheita ohjeina.

Turha olla tuosta enää katkera yli viidenkymmen vuoden jälkeenkin.

Nyt vähän nöyryyttä kysytään teiltä ja Raamatun ymmärrystä.

Vai meinaatteko hamaan tappiinne asti vain itkien muita syyllistää, silläkö pelastuu?

• Anonyymi00018

Hieman myötätuntoa voisi antaa varhaisteinille, joka on äidinmaidosta asti saanut hyvin yksipuolista informaatiota ja suostuttelua osakseen, ja mennyt siksi aikoinaan kasteelle.

• Anonyymi00020
        Anonyymi00018 kirjoitti:

Hieman myötätuntoa voisi antaa varhaisteinille, joka on äidinmaidosta asti saanut hyvin yksipuolista informaatiota ja suostuttelua osakseen, ja mennyt siksi aikoinaan kasteelle.

Tai kun uhattiin kuolemalla kohta tulevassa ( 1975 ) harmagedoissa.
        Miten lasten sellaisiin uhkailuihin pitäisi suhtautua?

• Anonyymi00021
        Anonyymi00020 kirjoitti:

Lapselta ei voine vaatia, että osaisi kyseenalaistaa, mitä hänen vanhempansa ja lähipiirinsä hänelle totena opettaa. Joku voi ehkä osatakin, mutta ei tätä voi vaatia.

• Anonyymi00022
        Anonyymi00020 kirjoitti:

Siinäpä se

Jälkenpäin joutuu huomamaan että maailma on ollut paha juuri siinä missä se on väittänyt olevansa hyvä

Jaloutta ihmiseltä olisi jos rupeaisi varoittamaan kanssaihmisiään siitä mitä on noin kovan kohtelun kautta kokenut

• Anonyymi00023

Anteeksi, kun tuntui pahalta, tarkoitus ei tietenkään ollut olla ilkeä.
      Ette te enää teinejä ole, siksi uskalsin sanoa niin kuin Raamattu ja Isä pelastuksesta opettaa.

Tarkennan vähän ajatusta. Kun olette väärää kokeneet järjestöltä, niin eikö se ole todistus sen pahuudesta, eli mitä järkeä on enää sen antaa vaikutta, vaan katse parempaa kohti.

Tällaisten sisäänpäin kääntyneiden lahkojen muutos tapahtuu aina sisältäpäin, missä te ette enää ole.

Toisi sanoen vanha katkeruus on vain teille paholaisen ansa, oikean valon peitto.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kuinkahan monen

Naisen puolisoa olet nainen vikitellyt ja eron aiheuttanut? Toivottavasti karma on ku*sut muroihisi useamman kuin kerran
      Ikävä
      93
      845
    2. Mies, kumman ottaisit mieluummin

176 cm vai 154 cm naisen, jos molemmat muuten yhtä viehättäviä? Mikä on oma pituutesi?
      Sinkut
      148
      797
    3. Kauan mökötetään toisillemme?

Loppuelämäkö? Vai oisko jo pussailutreffit?
      Ikävä
      60
      682
    4. Anteeksi mies

En jaksa tätä…, en halua, että sinulla on paha mieli tämän takia. Viestiä Sinulle.
      Ikävä
      47
      664
    5. Pettymys TTK-parketilla! Anna Hanski tippui - Sami-opelta erikoinen heitto: "Nyt sä pääset..."

Toisena parina Tanssii Tähtien Kanssa -kisasta tippuivat Anna Hanski ja Sami Helenius. Pettymys oli käsinkosketeltava y
      Tanssii tähtien kanssa
      25
      663
    6. Tekisi mieli vetäistä kunnon jurrit sinun kanssasi

Ja keskustella asiat, ei tästä tule hevonvttua.
      Ikävä
      46
      634
    7. Eikö olisi mukavaa

Jakaa arki yhdessä mies. Tämmöisin aatoksin.
      Ikävä
      44
      597
    8. Poliisi etsii kadonnutta henkilöä Lapualla

Henkilö on kadonnut 18-19.9.2026 välisenä yönä. Henkilö on hoikka,n 185 cm pitkä. Kadonneella on ollut katoamishetkellä
      Lapua
      29
      532
    9. Laittaisit viestin suoraan!!

Haluaisin...
      Ikävä
      31
      531
    10. Oot komea

etkä näytä vanhenevan. Mieskarkki. Mä en yritä mitään, mä oon sulle liian vanha. Olis kuitenkin kiva tutustua suhun. n
      Ikävä
      20
      523
    11. Mieti oikeasti

Ollaan lähes tuntemattomia, mutta samalla on tämä erityinen vuosien tilanne takana, joka on ollut monella tapaa väärin.
      Ikävä
      27
      516
    12. Se oli molemminpuolinen limerenssi

Limerenssi myös sinulla kun näin pitkän ajan jälkeen päivystää palstaa. 🤭
      Ikävä
      81
      479
    13. Jonkun mussukka ajanu rallia

S- Marketilla. Vautsi vau.
      Hyrynsalmi
      6
      476
    14. Venäjä häviämässä 30 vuoden sodan

Ukraina vapautti kolme aluetta, operaatio Vivaldi laajenee
      Maailman menoa
      404
      470
    15. Onko kaivattusi

Hoikistunut?
      Ikävä
      30
      446
    16. Minä kyllä odotan nainen

että sinun kanssa voisin jutella asioista ihan oikeasti.
      Ikävä
      44
      441
    17. Olen nainen pahoillani, että tykkään sinusta niin paljon, että

Haluaisin panna sua. Tuntuu vaan siltä, että olet sen suhteen ihan haluton. Ei minulle riitä pelkkä ystävyyssuhde.
      Ikävä
      29
      431
    18. Rydman, herätys!

"Veikkauksen toimitusjohtaja Olli Sarekoski tienasi kiinteää palkkaa 445 891 euroa ja lisiä 72 157. Kuukausipalkka oli 3
      Maailman menoa
      63
      420
    19. En laita sulle viestiä

Toivottavasti ymmärrät jo mies hyvä, että en tule koskaan laittamaan sulle viestiä enkä soittamaan sulle. Minusta ei sii
      Ikävä
      39
      414
    20. Helena Ahti-Hallberg napauttaa - Näin hän kommentoi Vappu Pimiän TTK-lähtöä

Vappu Pimiä jätti Tanssii Tähtien Kanssa -juontajapestin viime kauden lopuksi. Nyt on erilainen kausi, kun Pimiä ei ole
      Tanssii tähtien kanssa
      4
      401
    Aihe