Liian aikaisin kasteelle

Anonyymi-ap

Menin kasteelle 1974, koska sanottiin, että ei säästy elossa 1975 Harmageddonissa ilman kastetta.

14

50

Vastaukset 14

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • UUSI

Oletko laskenut kuinka paljon olet sen jälkeen lahjoittanut varoja epäjumalan palvelijoille?

• Anonyymi00001
      UUSI

Minä 1969. Samasta syystä.

• Anonyymi00002
        UUSI

Minä vein isävainajani basson kanikonttoriin ja rehellisesti sanottuna rahat juhlittiin samana iltana kavereiden kanssa. Loput rahat meni taksiin. Maksoin kanikonttorille kovaa korkoa muutanan kuukauden ajan. Kun vuokra oli lopulta rästissä jo kolmen kuukauden ajalta ja sähköstäkin tuli katkaisuilmoitus, päästin isän basson myytiin huutokaupalla kovaan hintaan. Sain palautusta 42 markkaa. Harmagedonia ei siis tullut, häätö meinassi tulla!

• Anonyymi00003
        UUSI

En ollut kastekunnossa. Mutta Harmageddon painoi päälle.

• Anonyymi00004
        UUSI
        Anonyymi00003 kirjoitti:

En ollut kastekunnossa. Mutta Harmageddon painoi päälle.

En saanut elää kasteen takia sitä elämää, mitä olisin halunnut elää.

• UUSI

Minä yritin mennä kasteelle 1891, mutta eräs vähän välkympi vanhin huomasi, että olenkin demoni, eivätkä laskeneet kasteelle. Mutta eipä se ole tahtia haitannut. Pistin kyseiselle vanhimmalle kostoksi Peräilmaummen. Hän hulluksi, kun ei päässytkään enää Peräilmaa.

• Anonyymi00005
      UUSI

Jt-oppi on huijausta.
      Älä anna huijata itseäsi.

• Anonyymi00006
      UUSI

Eräs tyypillisimpiä huijauksen tunnusmerkkejä on kiireen tunteen luominen. Kohdehenkilölle ei haluta antaa aikaa rauhassa puntaroida tarjousta, vaan tämä on voimassa vain vähän aikaa, tartu nyt äkkiä tarjoukseen tai muuten menee sivu suun.

• Anonyymi00007
        UUSI

Rikolliset käyttävät juuri tuota kiireellisyyden tunnetta.

• Anonyymi00008
        UUSI
        Anonyymi00007 kirjoitti:

Rikolliset käyttävät juuri tuota kiireellisyyden tunnetta.

Missä Raamatussa sanotaan, että säilytä kiireellisyyden tunne? Vartiotorni on aina korostanut kiirettä. Ei ehdi edes miettiä, haluaako sitä kaikkea ollenkaan.

• Anonyymi00009
        UUSI
        Anonyymi00008 kirjoitti:

Missä Raamatussa sanotaan, että säilytä kiireellisyyden tunne? Vartiotorni on aina korostanut kiirettä. Ei ehdi edes miettiä, haluaako sitä kaikkea ollenkaan.

Jehovan todistajat ovat taakka.

• Anonyymi00012
        UUSI
        Anonyymi00009 kirjoitti:

Jehovan todistajat ovat taakka.

Ja he ovat ANSASSA!

• Anonyymi00010
      UUSI

Miten kauan teiltä kesti huomata, ettei sitä harmaa tullutkaan?

• Anonyymi00011
        UUSI

Se kesti minulla todella pitkään. Joka konventissa korostettiin, että se on lähellä. Vasta muutama vuosi sitten tajusin, että edes hallintoelin ei tiedä, milloin se tulee. Yksi hallintoelimen jäsen sanoi muutama vuosi sitten Youtube videolla, että me emme tiedä, milloin se tulee. Vasta silloin silmät aukesivat. Kun sitä hoetaan, että kohta. Hallintoelin on eri mieltä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miksi vanhusraiskaajaa ei ole palautettu?

Ukkola kysyy Rantaselta, vaikka perussuomalaiset ovat olleet hallituksessa kolme ja puolivuotta. Rantasen vastaus on "
      Maailman menoa
      320
      1398
    2. Suomi meni ihan itse sössimään peruskoulunsa

Nyt syytellään maahanmuuttoa, vaikka ihan itse lopetettiin vaatimaan oppilailta koulunkäynnin tarkoitus eli opiskelu ja
      Maailman menoa
      345
      1326
    3. Mitä kirjainta kaipaat?

🤣🤣🤣🤣🤣
      Ikävä
      106
      1122
    4. Tuli paha mieli miten kaikki meni meillä

Harmittaa myönnän sen, kun molemmilla oli selvästi toiveita ennen kuin sukset meni ristiin. Olen jäässä. 😔
      Ikävä
      50
      1008
    5. Onko ikäerolla väliä?

Mitä mieltä ootte? Meillä on 14 vuotta ikäeroa.
      Ikävä
      105
      991
    6. Mitä sä teet

Juuri nyt?
      Ikävä
      106
      940
    7. Uusioperhe vai salasuhde?

Mitä ensisijaisesti haluat? Pelkään, että menetän järjen sun kanssa 😉
      Ikävä
      111
      802
    8. Katri Helena rikkoi hiljaisuuden dramaattisella uutisella: "Elossa ja ilossa ollaan"

Katri Helena on sinivalkoinen ääni. Hänen klassikkohittinsä ovat tärkeä osa suomalaista kansanperintöä. Katri veti jääh
      Suomalaiset julkkikset
      22
      797
    9. Onko sulla rakas mitään sanottavaa?

Lähetä tässä kaivatullesi haluamasi terveiset 💌
      Ikävä
      101
      653
    10. Miten vaikuttaa

Jos kaivatustasi on moni muukin kiinnostunut?
      Ikävä
      71
      649
    Aihe