Menin kasteelle 1974, koska sanottiin, että ei säästy elossa 1975 Harmageddonissa ilman kastetta.
Vastaukset 14
Oletko laskenut kuinka paljon olet sen jälkeen lahjoittanut varoja epäjumalan palvelijoille?
- Anonyymi00001UUSI
Minä 1969. Samasta syystä.
- Anonyymi00002UUSI
Minä vein isävainajani basson kanikonttoriin ja rehellisesti sanottuna rahat juhlittiin samana iltana kavereiden kanssa. Loput rahat meni taksiin. Maksoin kanikonttorille kovaa korkoa muutanan kuukauden ajan. Kun vuokra oli lopulta rästissä jo kolmen kuukauden ajalta ja sähköstäkin tuli katkaisuilmoitus, päästin isän basson myytiin huutokaupalla kovaan hintaan. Sain palautusta 42 markkaa. Harmagedonia ei siis tullut, häätö meinassi tulla!
- Anonyymi00003UUSI
En ollut kastekunnossa. Mutta Harmageddon painoi päälle.
- Anonyymi00004UUSI
Anonyymi00003 kirjoitti:
En ollut kastekunnossa. Mutta Harmageddon painoi päälle.
En saanut elää kasteen takia sitä elämää, mitä olisin halunnut elää.
Minä yritin mennä kasteelle 1891, mutta eräs vähän välkympi vanhin huomasi, että olenkin demoni, eivätkä laskeneet kasteelle. Mutta eipä se ole tahtia haitannut. Pistin kyseiselle vanhimmalle kostoksi Peräilmaummen. Hän hulluksi, kun ei päässytkään enää Peräilmaa.
- Anonyymi00005UUSI
Jt-oppi on huijausta.
Älä anna huijata itseäsi. - Anonyymi00006UUSI
Eräs tyypillisimpiä huijauksen tunnusmerkkejä on kiireen tunteen luominen. Kohdehenkilölle ei haluta antaa aikaa rauhassa puntaroida tarjousta, vaan tämä on voimassa vain vähän aikaa, tartu nyt äkkiä tarjoukseen tai muuten menee sivu suun.
- Anonyymi00007UUSI
Rikolliset käyttävät juuri tuota kiireellisyyden tunnetta.
- Anonyymi00008UUSI
Anonyymi00007 kirjoitti:
Rikolliset käyttävät juuri tuota kiireellisyyden tunnetta.
Missä Raamatussa sanotaan, että säilytä kiireellisyyden tunne? Vartiotorni on aina korostanut kiirettä. Ei ehdi edes miettiä, haluaako sitä kaikkea ollenkaan.
- Anonyymi00009UUSI
Anonyymi00008 kirjoitti:
Missä Raamatussa sanotaan, että säilytä kiireellisyyden tunne? Vartiotorni on aina korostanut kiirettä. Ei ehdi edes miettiä, haluaako sitä kaikkea ollenkaan.
Jehovan todistajat ovat taakka.
- Anonyymi00012UUSI
Anonyymi00009 kirjoitti:
Jehovan todistajat ovat taakka.
Ja he ovat ANSASSA!
- Anonyymi00010UUSI
Miten kauan teiltä kesti huomata, ettei sitä harmaa tullutkaan?
- Anonyymi00011UUSI
Se kesti minulla todella pitkään. Joka konventissa korostettiin, että se on lähellä. Vasta muutama vuosi sitten tajusin, että edes hallintoelin ei tiedä, milloin se tulee. Yksi hallintoelimen jäsen sanoi muutama vuosi sitten Youtube videolla, että me emme tiedä, milloin se tulee. Vasta silloin silmät aukesivat. Kun sitä hoetaan, että kohta. Hallintoelin on eri mieltä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miksi vanhusraiskaajaa ei ole palautettu?
Ukkola kysyy Rantaselta, vaikka perussuomalaiset ovat olleet hallituksessa kolme ja puolivuotta. Rantasen vastaus on "3201398Suomi meni ihan itse sössimään peruskoulunsa
Nyt syytellään maahanmuuttoa, vaikka ihan itse lopetettiin vaatimaan oppilailta koulunkäynnin tarkoitus eli opiskelu ja3451326- 1061122
Tuli paha mieli miten kaikki meni meillä
Harmittaa myönnän sen, kun molemmilla oli selvästi toiveita ennen kuin sukset meni ristiin. Olen jäässä. 😔501008- 105991
- 106940
- 111802
Katri Helena rikkoi hiljaisuuden dramaattisella uutisella: "Elossa ja ilossa ollaan"
Katri Helena on sinivalkoinen ääni. Hänen klassikkohittinsä ovat tärkeä osa suomalaista kansanperintöä. Katri veti jääh22797- 101653
- 71649