Kuka ilmoitti useaan kertaan, että Garden-hankkeen on täytettävä sille annetut ehdot?
Oliko se vastuuminiteri OKM:n Poutala (kristilliset) tai pääministeri Orpo (kokoomus)?
Kysymys kuuluu: mitkä olivat Garden Helsinki -hankkeen ehdot?
Mitään ehtoja ei ole tosiallisesti ollut.
Lue Hesarin uutinen tästä linkistä:
https://www.hs.fi/politiikka/art-2000012269262.html
Näin ollen Orpon hallitus olisi myöntänyt "ehdollisena" pidetyn 35 miljoonan euron hankkeen ilman minkäänlaisia ehtoja.
Työllisyysnäkökohdat olivat Orpon mukaan tärkeä myöntämiskriteeri. Onko Helsinki etuoikeutetussa asemassa verrattuna Suomen autioituviin syrjäseutuihin työttömyyden osalta?
Eikö pitäisi valtion varoista tukea rakentamista siellä missä sitä eniten tarvitaan suurtyöttömyyden aikana?
Euroakaan ei anneta, ennenkuin Garden täyttää annetut ehdot
Anonyymi-ap
6
<50
Vastaukset 6
- Anonyymi00001
Miksei ei tää tahna vaahtoa hampaita pestessä ... Se on Peräpukama voidetta Orpo
- Anonyymi00002
Gardenin kriteerit, sähkön hintakatto... Ei kaiken tarvitse olla turhantarkkaa.
- Anonyymi00003
Paitsi yritysveron vähennys 2 %. Se tehdään Orpon hallituksen mukaan tarkkaan ja siitä ei tingitä. Olkoon velkajarru ja olkoon tarkkailuluokat.
- Anonyymi00004
Dunja::
Ehdot ovat viitteeĺisiä, suusanallisia? - Anonyymi00005
No paljonko on annettu?
Ihan vaan kysyn siksi, ettei asia olisi pelkkää akteemista pohdintaa...- Anonyymi00006
No ei yhtään, mutta se raha on jätetty antamatta väärällä tavalla.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ampuminen kylpylässä
Onko vornasen timbe käynyt hiukan kylpemässä vai mikä tämä ampumatapaus on kylpylässä? Tuntuu aika villi meno olevan naa741670- 231172
Kemijärvellä vesionnettomuus
Pitkänsillan ja taiteilijanniemen välillä nähty henkilön painuvan veden alle. Mitä on tapahtunut? Onko vesihiisi taas as321073Hei, voitko kuunnella
Voisitko auttaa minua selvittämään asioita? En halua ajaa sinua hulluuteen kanssani, en sitoa sinua, en esittää vaatimu134906Joku porukka lähtenyt täältä
Ihmeen hiljainen on palsta nyt. Yleensä tänne tulvii aloituksia yms, mutta nyt on kyllä erikoisen hiljaista.189826- 64694
Olipa yllätys
Kuten hyvin moni tiesi/arvasi että valetta alusta loppuun toi *olemme ystäviä* satu. Instassaan käsi kädessä kuva kertoo192609On todella ikävää
Todella ikävää, että asiat ovat menneet tällaisiksi. Tämä ei ollut missään vaiheessa tarkoitukseni. Olen tehnyt virheit79598- 49561
- 70539
Se kun olit pitkästä aikaa silmieni edessä
Oli kyllä sykähdyttävää. Tiedätkö, mikä laittaa minut ikävöimään sinua? Kun palautan mieleeni valtavan ihanan olemuksen,32518- 55507
- 57485
Oletteko koskaan torjuneet kaivattuanne?
Minä olen, kun en silloin tajunnut vielä ihastuneeni. Yritin paikata tapahtunutta, mutta ei onnistunut enää.25457Kai sä mies ymmärrät..
..ettet jättänyt vaihtoahtoa. Tottakai toivon vielä, että pystyisit toimimaan niin että asiat korjaantuisivat. Vahvast28432- 34424
- 33423
- 40417
- 16409
- 82398