Pastorit panostavat käännyttämiseen

Anonyymi-ap

Tustalla on Helluntaikirkon kasvuodotukset ja käännynnäisitä saatava taloudellinen hyöty.

Varmasti suurin osa Helluntaikirkon jäsenistä on käännynnäisiä.

Raamattu ilman tulkintoja käännynnäisistä:

"Käännynnäisen; ja kun joku on siksi tullut, niin teette hänestä helvetin lapsen, kahta vertaa pahemman, kuin te itse olette!"

18

64

Vastaukset 18

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001
      UUSI

Mark. 13:6

Monet tulevat esiintymään minun nimelläni.
      He sanovat: 'Minä se olen', ja eksyttävät monia.

• Anonyymi00002
      UUSI

Kauaa ei tarvitse katsoa esim. TV7:aa kun huomaa rahankeräyksen olevan ohjelman ainoa ydin.

• Anonyymi00003
      UUSI

Kannattaa puolustaa toista henkeä ja toista kastetta.

• Anonyymi00004
      UUSI

Helluntaikirkon ja varsinaisen lahkon välillä olevaa riitaa on mielenkiintoista seurata.

• Anonyymi00005
        UUSI

Sillä on oma raamatullinen nimikin, eriseuraisuus.
        Normilahkolaisuutta se on.

• Anonyymi00006
      UUSI

Pastorit vaikenevat myös Jumalan tuomioista kuolleille.
      Ja myös laittomuuden tekijöile ja esytäjille.

Jeesus istuu isän oikealla puolella ja on sieltä tuleva tuomitsemaan niin eläviä ja kuolleita.

• Anonyymi00007
        UUSI

Jeesus on taivaassa.

Ei hengaile murhamiesten porukoissa missään hiekkaerämaissa, eikä ole tavattavissa helluntailaisten kokouksissa.

Matt. 24:26

"Jos siis teille sanotaan: 'Hän on tuolla autiomaassa', älkää lähtekö sinne, tai jos sanotaan: 'Hän on sisällä talossa', älkää uskoko sitä.

• Anonyymi00008
      UUSI

Helluntailaiset suoltavat pelottavia ennustusiaan profetian nimellä skandaalilehtien otsikoista ja muuttavat tempaamispäivää eteenpäin kun mitään ei tapahdu.

Luuk. 21:8

Niin hän sanoi: "Katsokaa, ettei teitä eksytetä. Sillä monta tulee minun nimessäni sanoen: 'Minä olen se', ja: 'Aika on lähellä'. Mutta älkää menkö heidän perässään.

• Anonyymi00009
      UUSI

kannattaa pysyä kaukana näistä lahkoista, raamattua voi kotonakin lukea ja se onkin parempi. vaikka saarnaajat sanovat ettet ymmärrä raamatun sanomaa ilman että saarnaajat selittävät sen sinulle. Tietysti korvausta vastaan ( kymmenykset) ja muut lahjoitukset Israelin hyväksi.

• Anonyymi00010
        UUSI

Kun nyt valehtelet lauantain niin pitääkö pyhänä mennä sakramentille että saat syntisi anteeksi ?
        Vai luetko vain raamattua pari jaetta lisää ja siirryt viihteen pariin?

• Anonyymi00011
      UUSI

Henkien erottamisen armolahjan saanut on nähnyt helluntaiaisten kastepaljun pohjalla sammakon muotoisen kastedemonin akvaariopumpun vierellä.

• Anonyymi00021
        UUSI

En yhtään ihmettele, jos pakkovauvakastetut näkevät sammakoita, kun lukee heidän kirkoituksiaan!

• Anonyymi00013
      UUSI

Jeesus varoittaa pakanoiden tavasta harjoittaa uskontoaan.

Matt. 6:7

"Rukoillessanne älkää hokeko tyhjää niin kuin pakanat, jotka kuvittelevat tulevansa kuulluiksi, kun vain latelevat sanoja.

Mark. 12:40

mutta vievät leskiltä talot ja latelevat pitkiä rukouksiaan vain näön vuoksi. Sitä ankarampi tulee olemaan heidän tuomionsa." [Matt. 6:5]

Kiertelevät pareittain vanhustentaloilla salkussa konvehtirasiat ja valmiiksi kirjoitetut testamenttilomakkeet.

• Anonyymi00014
      UUSI

Kastepaljusta ja valkeasta mekosta

Eipä helluntailainen muutu synnittömäksi kun pukeutuu valkean mekkoon.
      Helluntailaiset eivät ole kuulleetkaan parannuksen kasteesta.

• Anonyymi00015
      UUSI

Ihmiset lähettää viimeiset rahansa epämääräiille rukouspalveluille, jotka lukee heidän kirjeitään ja vääntelee maanansa ilmeitä.

Matt. 6:6

Kun sinä rukoilet, mene sisälle huoneeseesi, sulje ovi ja rukoile sitten Isääsi, joka on salassa. Isäsi, joka näkee myös sen, mikä on salassa, palkitsee sinut.

• Anonyymi00016
        UUSI

Mene nyt sinne kammioosi äläkä ota muistojuomapänikkää mukaasi.

Koita nyt rukoilla muutama minuutti.

• Anonyymi00017
      UUSI

Helluntaikokouksessa ehtoollisella ei tunnusteta kristittyjen yhteistä apostolista uskoa.

Mehuhenget vaimentavat hellarit.

• Anonyymi00018
      UUSI

Kokouksen kohokohta vanhemmistolle ja pastorille on jokaviikkoinen rahankeruu.
      Näin helluntilaki sanoo.

Raamattu ei ole tarkoitettu rahanahneille ja korvasyyhyyn mielistyneille.

"Kuulkaa, kaikki janoavaiset, tulkaa veden ääreen. Tekin, joilla ei ole rahaa, tulkaa, ostakaa ja syökää; tulkaa, ostakaa ilman rahatta, ilman hinnatta viiniä ja maitoa."

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miksi vanhusraiskaajaa ei ole palautettu?

Ukkola kysyy Rantaselta, vaikka perussuomalaiset ovat olleet hallituksessa kolme ja puolivuotta. Rantasen vastaus on "
      Maailman menoa
      319
      1369
    2. Suomi meni ihan itse sössimään peruskoulunsa

Nyt syytellään maahanmuuttoa, vaikka ihan itse lopetettiin vaatimaan oppilailta koulunkäynnin tarkoitus eli opiskelu ja
      Maailman menoa
      327
      1307
    3. Mitä kirjainta kaipaat?

🤣🤣🤣🤣🤣
      Ikävä
      104
      1077
    4. Tuli paha mieli miten kaikki meni meillä

Harmittaa myönnän sen, kun molemmilla oli selvästi toiveita ennen kuin sukset meni ristiin. Olen jäässä. 😔
      Ikävä
      50
      998
    5. Onko ikäerolla väliä?

Mitä mieltä ootte? Meillä on 14 vuotta ikäeroa.
      Ikävä
      105
      971
    6. Mitä sä teet

Juuri nyt?
      Ikävä
      106
      930
    7. Uusioperhe vai salasuhde?

Mitä ensisijaisesti haluat? Pelkään, että menetän järjen sun kanssa 😉
      Ikävä
      111
      792
    8. Katri Helena rikkoi hiljaisuuden dramaattisella uutisella: "Elossa ja ilossa ollaan"

Katri Helena on sinivalkoinen ääni. Hänen klassikkohittinsä ovat tärkeä osa suomalaista kansanperintöä. Katri veti jääh
      Suomalaiset julkkikset
      22
      767
    9. Miten vaikuttaa

Jos kaivatustasi on moni muukin kiinnostunut?
      Ikävä
      69
      631
    10. Anni Ihamäki ja Ilkka-rakas vetivät tiukan rajan TTK:ssa: "Kyllä spekuloitiin"

Anni Ihamäki on naimissa Ilkka Ihamäen kanssa. Aviopuoliso tunnetaan myös nimellä Hovimuusikko Ilkka. Heillä on kaksi yh
      Suomalaiset julkkikset
      5
      617
    Aihe