Kepulaisen tapaan ovat unohtaneet, että kesällä vuonna 2022 kepusosialistien ollessa hallituksessa diesel maksoi yli 2:50 €/l. Ja hinta oli itseaiheutettua viherpiiperrystä. Samoilla veroperusteilla dieselin hinta tänä päivänä olisi 3 € /l.
2022 hinnalle ei voinut tehdä mitään. Perusteluina oli että suomalaisten autoilijoitten on aika maksaa korvaustaan sukupolvien ajan aikana tekemistään ympäristörikoksista.
Kepu ei enää ainoastaan petä aina vaan myös valehtelee.
Kepulaiset kitisevät dieselin korkeasta hinnasta.
8
<50
Vastaukset 8
- Anonyymi00001
Ja taas tätä samaa valehtelua.
- Anonyymi00002
Mut kun pensakangas sanoi, et persujen valtakaudella pensa ja tiisselli putoavat automaattisesti yhteen euroon litralta. Ei tiisseli tainnut mennä Marinin aikana yli 2,5 euron. Ja onhan Sanna sentään hyvännäköinen tuohon irvinaamaan verrattuna.
- Anonyymi00004
Miksi valehtelet kepulainen noin paljon..
2025: ~1,69 €/l (vuoden keskihinta)2024: vaihdellut pääosin 1,70–1,90 €/l välillä2023: vaihdellut noin 1,80–2,05 €/l välillä2022: poikkeuksellisen korkea vuosi (jopa yli 2,40–2,50 €/l energiakriisin ja Ukrainan sodan alkaessa)2020–2021: korona-ajan alhainen hintataso (vaihteli 1,15–1,70 €/l
2022 korkea hinta johtui siitä, kun hallitus korotti merkittävästi hintaa.
- Anonyymi00003
Kevät 2022: Ukrainan sodan syttymisen jälkeen polttoaineiden hinnat nousivat ennennäkemättömälle tasolle, jolloin dieselin litrahinta rikkoi ensi kertaa historiansa aikana kahden euron rajan selvästi ja oli yli 2,5 eurossa.
Joten siitä. Kepulainen unohtaa, minä en ikinä. - Anonyymi00005
Eihän nämä kepulaiset maksa edes veroa ostaessaan polttoainetta.
- Anonyymi00006
Ei niin, löpöä käytetään kaikissa ajoneuvoissa.
- Anonyymi00007
Anonyymi00006 kirjoitti:
Ei niin, löpöä käytetään kaikissa ajoneuvoissa.
Tuo mahtaa pitää muuten paikkaansa. Minulle kävi kerran todella nolo moka 90-luvun lopulla. Tankkasin maaseutuasemalla ja jotenkin olin ajatuksissani. Menin väärälle tankille ja tankkasin löpöä lähes koko tankillisen. Kun menin maksamaan, kassaa kysyi, että sinulla on sitten joku kortti, että voit tankata löpöä. Hölmistyin, että ei ole vaan tankkasin bensaa. Kävin katsomassa mittaria ja löpöähän minä olin tankannut. Kysyin huoltamolta, että mitä tehdään? Neuvoi, että ostaa tuosta tenua litra ja lisää sitä aina 100 km välein niin löpön haju vähenee. Kiitin neuvosta ja niin tein. Sain tankin vähitellen laimennettua ja tyhjennettyä löpöstä vähitellen. Moottorikaan ei siitä kärsinyt mitenkään.
- Anonyymi00008
Anonyymi00007 kirjoitti:
Tuo mahtaa pitää muuten paikkaansa. Minulle kävi kerran todella nolo moka 90-luvun lopulla. Tankkasin maaseutuasemalla ja jotenkin olin ajatuksissani. Menin väärälle tankille ja tankkasin löpöä lähes koko tankillisen. Kun menin maksamaan, kassaa kysyi, että sinulla on sitten joku kortti, että voit tankata löpöä. Hölmistyin, että ei ole vaan tankkasin bensaa. Kävin katsomassa mittaria ja löpöähän minä olin tankannut. Kysyin huoltamolta, että mitä tehdään? Neuvoi, että ostaa tuosta tenua litra ja lisää sitä aina 100 km välein niin löpön haju vähenee. Kiitin neuvosta ja niin tein. Sain tankin vähitellen laimennettua ja tyhjennettyä löpöstä vähitellen. Moottorikaan ei siitä kärsinyt mitenkään.
Perskokkarehallitus päätti kehysriihessä 2024 liittyä mukaan tuohon päästökauppaan, kunhan se käynnistyy vuonna 2027.
Koska Suomessa maksetaan polttoaineesta jo entuudestaan päästökauppahintaa korkeampaa hiilidioksidiveroa, EU antoi Suomelle mahdollisuuden lykätä uutta kustannusta vuoden 2030 loppuun asti.
Perskokkareet ei kuitenkaan kehysriihessä tekemässään päätöksessä tarttunut tähän tarjoukseen, vaan päätti lähteä täysimääräisesti mukaan päästökauppaan heti, kun se alkaa.
Tässä faktaa persuvalehtelijoiden paskanpuhumisen sekaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tässä ovat Elämäni biisi vieraat lauantai 19.9. - Yksi vieras on kohuttu TTK-juontajaehdokas
Elämäni biisi vieraslista on harvinaisen mielenkiintoinen lauantaina. Mukana myös kohuttu TTK-juontajaehdokas, josta ei221381- 721376
- 1081265
Mies joka on oikeasti kiinnostunut
Ja näkee sut pitkäaikaisena kumppanina, siirtää vaikka vuoria selvittääkseen asiat eikä ota pienintäkään riskiä menettää1331261Kunnanhallitus
Miten käy täällä vuosia tuomioita jakaneelle valittajalle, hovioikeus hylännyt kaikki syytteet.671059- 1091009
Rauha, sopiiko
Ei häiritä enää toisiamme. Annetaan molemmille rauha unohtaa, pyydän tätä todella. Kiitos. Miehelle.94967Miesten (epä)viehättävyydestä kysymys
Mieltä askarruttava asia, liki dilemma. Palstallahan jotkut miesoletetut usein toteavat, että kaikki naiset tavoittelev182933- 89896
- 45881
Ei siitä pääse yli, eikä ympäri!
Pakko se on myöntää ja tunnustaa. Olisin halunnut p*nna sinua sydämeni kyllyydestä. Itseäni vanhemmalle naiselle66811Myönnetään, tunnen lämpimiä tunteita kohtaasi
Vaikutat tosin liian hyvältä ollaksesi totta. Komeita miehiä on maailma pullollaan mutta sinussa on jotain.....50706- 43676
- 58663
- 70646
- 98638
Humppila korvasi johtajia tekoälyllä
https://yle.fi/a/74-20215155 Humppilassa on lakkautettu teknisen ja hallintojohtajan virat. Säästöä tuli hetkessä 15087628Perhoseni (miehelle)
Miksi et usko, että mun rakkaus sinuun on aitoa ja vilpitöntä? Tai että se oli jo silloin? Miksi ajattelet, ettet ole r123622- 67596
- 53587