Miksi nenä kiinni tavaatte raamattua?
Minä olin uuden alku.
Anna nälkäiselle ruokaa .
Ota asunnoton kotiisi .
jeesus
Sydämen asialla
13
<50
Vastaukset 13
- Anonyymi00001
Jeesus tosin sanoi, että köyhät teillä on aina keskuudessanne.
Ei pannut paljon painoa niiden paapomiselle.- Anonyymi00002
Tuossa vain puolet ”viisaudestasi” , tarkoitti että eläkää nyt tässä hetkessä hänen kanssaan.Kun vielä oli ristiinnaulimatta.
- Anonyymi00003
Väärin luettu taas raamattua ! Eihän Jeesus sitä tarkoittanut etteikö köyhiä pitäisi auttaa.
- Anonyymi00004
Anonyymi00003 kirjoitti:
Väärin luettu taas raamattua ! Eihän Jeesus sitä tarkoittanut etteikö köyhiä pitäisi auttaa.
Ainahan Raamattua luetaan väärin.
Ei Jeesusta haluttu sapatin vuoksi tappaa, vaan teki kansanousun ja siksi roomalaiset hihkui hänen tappamistaan. Ei Jeesus puhunut helvetistä, vaan kaatopaikasta ja kaikki mitä Paavali lateli, oli silkkaa valhetta.
Se on taito lukea Raamattua korvasyyhyyn. - Anonyymi00009
Anonyymi00003 kirjoitti:
Nimeni on jeesus jos olet mies niin anna mulle persettä,katsokaas kun olen homo.
- Anonyymi00006
uskovaiset ovat pahempia kun sosialistit kiitos kiitos merkel 😠
- Anonyymi00007
Vasemmistolainen on aina väärässä luki Raamattua miten päin vain.
- Anonyymi00010
Pedofiili jeesus on terrorisoinnut elämääni 5v.lähtien ja tyrkyttää homo seksuaallisuuttaan,jeesus on narsisti homo ja minä vihaan sitä jätkää.Sen jeesuksen isä sebaot on vääristelevä juutalais äijä.
- Anonyymi00011
Huomaa sana olin,sitten myönsin olevani vähemmistöa,nyyh nyyh sekä homo.
- Anonyymi00013
Jumala kyllä armahtaa, mutta ihmiset eivät. Heiltä ei saa kuin märän rätin kasvoilleen.
- Anonyymi00014
1. Korinttilaiskirje 13:3 FB38
[3] Ja vaikka minä jakelisin kaiken omaisuuteni köyhäin ravinnoksi, ja vaikka antaisin ruumiini poltettavaksi, mutta minulla ei olisi rakkautta, ei se minua mitään hyödyttäisi.- Anonyymi00015
Nyt on paha.
Ei Raamattua pitäisi kenenkään ikinä avata kun tuollaista löytyy.
Sakot jos lainailee.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Puukotus Kajaanissa
Kuka puukotti ja ketä? https://yle.fi/a/74-20247765 Vähemmän yllättäen päihteet mainittu591451- 251063
- 80925
- 65796
Nainen, tässä olen kahden vaiheilla
Toinen pitäisi valita ja kummassakin on hyvät ja huonot puolensa. Toinen olisi sellainen pysyvä mutta työläs. Toinen taa69764- 47722
Hyvä on sitten, jos et sitä s*ksiä halua kanssani.
Rakastetaan vaan toisiamme, voin käydä muualla tyydyttämässä fyysisenpuolen tarpeet. Puhumalla tämäkin olisi selvinnyt.131695- 90693
Humalassa autolla ajo.
Tuhti humala hyydytti kuljettajan Suomussalmella -sammui rattiin ,uutisoi Ylä-Kainuu.12674- 36650
Tiesitkö? Jorma Uotisen EX-rakas on Helena Lindgren - Nämä ovat välit nyt: "Me ollaan..."
Jorma Uotinen ja Helena Lindgren olivat avoliitossa v. 1982-1999. Pariskunta oli aikansa näyttävä julkkispari, missä i15649- 110614
Suloinen ja herkkä
Toiset huomioiva, räväkkä, yllättävä. Ei sellaisesta voi olla pitämättä.31605- 4582
Jäljitelmä Birginit
Ei jumaleisson, Jeffin vaimo kertoo et nää Hermesit olikin jäljitelmiä ja timangit labrarääsää. Anna mun kaikki kestää �140581Minä muistan
Minä muistan sinut nauravana. Sellaisena, joka sai tavallisenkin hetken tuntumaan vähän kevyemmältä, kuin huoneeseen ol45560Hyvää yötä hurmuri
Iltaa haaveeni! Kauniita unia😘 Jospa me vielä nähtäis ja juteltais, suukoteltais ja halittais, siliteltäis ja hyväiltä24503- 18502
- 38496
- 38491