kyllä tai ei.
Realiteetit kohtaavat syntistä vauvamurhaaja länttä.
Haluatko ylöstempaukseen mukaan?
23
69
Vastaukset 23
- Anonyymi00001UUSI
Ei ketään temmata taivaaseen, vaan uskoon. On yleinen ylösnousemus, sekä vääräin ja uskovien. Vain verelläpestyt voivat jäädä eloon.
- Anonyymi00002UUSI
En missään nimessä!
- Anonyymi00003UUSI
Juu ei, että menkää te uskovaiset vaan tempauksiin, niin vaivanaika loppuu ja saadaan me muut viimeinkin rauha maanpäälle.
Tervemenoa vaan ja lycka till !- Anonyymi00009UUSI
Toiveajattelua, että päästäisiin hörhöistä eroon...
- Anonyymi00011UUSI
Anonyymi00009 kirjoitti:
Toiveajattelua, että päästäisiin hörhöistä eroon...
Näkökulmani on toinen, ei tee mulle mitään haittaa kun on päästy saatanan lapsosta erookseen, ilonpäivähän se, for ever - ieelliistieellisteisest, Jumalalle siitä suureksekas kiitoksekas.
https://www.youtube.com/watch?v=YHRvDo8rUoQ&list=RDYHRvDo8rUoQ&start_radio=1
Tämä suures määrikkääsyyjes toteutuu. Terveisijä kaikille veljilleni ja sisarilleni Herras Jeesukses.Pysy Jeesuksessa, sillä pelastusta ei oo muuvalla oleman.
Selef Urge - Anonyymi00017UUSI
Anonyymi00011 kirjoitti:
Näkökulmani on toinen, ei tee mulle mitään haittaa kun on päästy saatanan lapsosta erookseen, ilonpäivähän se, for ever - ieelliistieellisteisest, Jumalalle siitä suureksekas kiitoksekas.
https://www.youtube.com/watch?v=YHRvDo8rUoQ&list=RDYHRvDo8rUoQ&start_radio=1
Tämä suures määrikkääsyyjes toteutuu. Terveisijä kaikille veljilleni ja sisarilleni Herras Jeesukses.Pysy Jeesuksessa, sillä pelastusta ei oo muuvalla oleman.
Selef Urge# Pysy Jeesuksessa #
Joh.8
31 Niin Jeesus sanoi niille juutalaisille, jotka uskoivat häneen: "JOS TE PYSYTTE **MINUN SANASSANI**, NIIN TE TOTISESTI OLETTE MINUN OPETUSLAPSIANI;
32 JA TE TULETTE TUNTEMAAN TOTUUDEN, ja totuus on tekevä teidät vapaiksi".
33 He vastasivat hänelle: "Me olemme Aabrahamin jälkeläisiä emmekä ole koskaan olleet kenenkään orjia. Kuinka sinä sitten sanot: 'Te tulette vapaiksi'?"
34 Jeesus vastasi heille: "Totisesti, totisesti minä sanon teille: jokainen, joka tekee syntiä, on synnin orja.
35 Mutta orja ei pysy talossa iäti; Poika pysyy iäti.
36 Jos siis Poika tekee teidät vapaiksi, niin te tulette todellisesti vapaiksi.
37 Minä tiedän, että te olette Aabrahamin jälkeläisiä; mutta te tavoittelette minua tappaaksenne, koska minun sanani ei saa tilaa teissä.
38 Minä puhun, mitä minä olen nähnyt Isäni tykönä; niin tekin teette, mitä olette kuulleet omalta isältänne."
39 He vastasivat ja sanoivat hänelle: "Aabraham on meidän isämme". Jeesus sanoi heille: "JOS OLISITTE AABRAHAMIN LAPSIA, NIIN TE TEKISITTE AABRAHAMIN TEKOJA.
40 MUTTA NYT TE TAVOITTELETTE MINUA TAPPAAKSENNE, miestä, joka on puhunut teille totuuden, jonka hän on kuullut Jumalalta. Niin ei Aabraham tehnyt.
41 Te teette isänne tekoja." He sanoivat hänelle: "Me emme ole aviorikoksesta syntyneitä; meillä on yksi Isä, Jumala".
42 Jeesus sanoi heille: "JOS JUMALA OLISI TEIDÄN ISÄNNE, NIIN TE RAKASTAISITTE MINUA, sillä minä olen Jumalasta lähtenyt ja tullut; en minä ole itsestäni tullut, vaan hän on minut lähettänyt.
43 Minkätähden te ette ymmärrä minun puhettani? Sentähden, että te ette kärsi kuulla minun sanaani.
44 TE OLETTE ISÄSTÄ PERKELEESTÄ, ja isänne himoja te tahdotte noudattaa. Hän on ollut MURHAAJA alusta asti, ja totuudessa hän ei pysy, koska hänessä ei totuutta ole. Kun hän puhuu valhetta, niin hän puhuu omaansa, sillä hän on VALHETTELIJA ja sen isä.
# Jeesuksen sanat #
Matt.25
31 Mutta kun Ihmisen Poika tulee kirkkaudessaan ja kaikki enkelit hänen kanssaan, silloin hän istuu kirkkautensa valtaistuimelle.
32 Ja hänen eteensä kootaan kaikki kansat, ja hän erottaa toiset toisista, niinkuin paimen erottaa lampaat vuohista.
33 Ja hän asettaa lampaat oikealle puolelleen, mutta vuohet vasemmalle.
34 Silloin Kuningas sanoo oikealla puolellaan oleville: 'Tulkaa, minun Isäni siunatut, ja omistakaa se valtakunta, joka on ollut teille valmistettuna maailman perustamisesta asti.
35 Sillä minun oli nälkä, ja te annoitte minulle syödä; minun oli jano, ja te annoitte minulle juoda; minä olin outo, ja te otitte minut huoneeseenne;
36 minä olin alaston, ja te vaatetitte minut; minä sairastin, ja te kävitte minua katsomassa; minä olin vankeudessa, ja te tulitte minun tyköni.'
37 Silloin vanhurskaat vastaavat hänelle sanoen: 'Herra, milloin me näimme sinut nälkäisenä ja ruokimme sinua, tai janoisena ja annoimme sinulle juoda?
38 Ja milloin me näimme sinut outona ja otimme sinut huoneeseemme, tai alastonna ja vaatetimme sinut?
39 Ja milloin me näimme sinun sairastavan tai olevan vankeudessa ja tulimme sinun tykösi?'
40 Niin Kuningas vastaa ja sanoo heille: 'Totisesti minä sanon teille: kaikki, mitä olette tehneet yhdelle näistä minun vähimmistä veljistäni, sen te olette tehneet minulle'.
41 Sitten hän myös sanoo vasemmalla puolellaan oleville: 'Menkää pois minun tyköäni, te kirotut, siihen iankaikkiseen tuleen, joka on valmistettu perkeleelle ja hänen enkeleillensä.
42 Sillä minun oli nälkä, ja te ette antaneet minulle syödä; minun oli jano, ja te ette antaneet minulle juoda;
43 minä olin outo, ja te ette ottaneet minua huoneeseenne; minä olin alaston, ja te ette vaatettaneet minua; sairaana ja vankeudessa, ja te ette käyneet minua katsomassa.'
44 Silloin hekin vastaavat sanoen: 'Herra, milloin me näimme sinut nälkäisenä tai janoisena tai outona tai alastonna tai sairaana tai vankeudessa, emmekä sinua palvelleet?'
45 Silloin hän vastaa heille ja sanoo: 'Totisesti minä sanon teille: kaiken, minkä olette jättäneet tekemättä yhdelle näistä vähimmistä, sen te olette jättäneet tekemättä minulle'. - Anonyymi00021UUSI
Anonyymi00017 kirjoitti:
# Pysy Jeesuksessa #
Joh.8
31 Niin Jeesus sanoi niille juutalaisille, jotka uskoivat häneen: "JOS TE PYSYTTE **MINUN SANASSANI**, NIIN TE TOTISESTI OLETTE MINUN OPETUSLAPSIANI;
32 JA TE TULETTE TUNTEMAAN TOTUUDEN, ja totuus on tekevä teidät vapaiksi".
33 He vastasivat hänelle: "Me olemme Aabrahamin jälkeläisiä emmekä ole koskaan olleet kenenkään orjia. Kuinka sinä sitten sanot: 'Te tulette vapaiksi'?"
34 Jeesus vastasi heille: "Totisesti, totisesti minä sanon teille: jokainen, joka tekee syntiä, on synnin orja.
35 Mutta orja ei pysy talossa iäti; Poika pysyy iäti.
36 Jos siis Poika tekee teidät vapaiksi, niin te tulette todellisesti vapaiksi.
37 Minä tiedän, että te olette Aabrahamin jälkeläisiä; mutta te tavoittelette minua tappaaksenne, koska minun sanani ei saa tilaa teissä.
38 Minä puhun, mitä minä olen nähnyt Isäni tykönä; niin tekin teette, mitä olette kuulleet omalta isältänne."
39 He vastasivat ja sanoivat hänelle: "Aabraham on meidän isämme". Jeesus sanoi heille: "JOS OLISITTE AABRAHAMIN LAPSIA, NIIN TE TEKISITTE AABRAHAMIN TEKOJA.
40 MUTTA NYT TE TAVOITTELETTE MINUA TAPPAAKSENNE, miestä, joka on puhunut teille totuuden, jonka hän on kuullut Jumalalta. Niin ei Aabraham tehnyt.
41 Te teette isänne tekoja." He sanoivat hänelle: "Me emme ole aviorikoksesta syntyneitä; meillä on yksi Isä, Jumala".
42 Jeesus sanoi heille: "JOS JUMALA OLISI TEIDÄN ISÄNNE, NIIN TE RAKASTAISITTE MINUA, sillä minä olen Jumalasta lähtenyt ja tullut; en minä ole itsestäni tullut, vaan hän on minut lähettänyt.
43 Minkätähden te ette ymmärrä minun puhettani? Sentähden, että te ette kärsi kuulla minun sanaani.
44 TE OLETTE ISÄSTÄ PERKELEESTÄ, ja isänne himoja te tahdotte noudattaa. Hän on ollut MURHAAJA alusta asti, ja totuudessa hän ei pysy, koska hänessä ei totuutta ole. Kun hän puhuu valhetta, niin hän puhuu omaansa, sillä hän on VALHETTELIJA ja sen isä.
# Jeesuksen sanat #
Matt.25
31 Mutta kun Ihmisen Poika tulee kirkkaudessaan ja kaikki enkelit hänen kanssaan, silloin hän istuu kirkkautensa valtaistuimelle.
32 Ja hänen eteensä kootaan kaikki kansat, ja hän erottaa toiset toisista, niinkuin paimen erottaa lampaat vuohista.
33 Ja hän asettaa lampaat oikealle puolelleen, mutta vuohet vasemmalle.
34 Silloin Kuningas sanoo oikealla puolellaan oleville: 'Tulkaa, minun Isäni siunatut, ja omistakaa se valtakunta, joka on ollut teille valmistettuna maailman perustamisesta asti.
35 Sillä minun oli nälkä, ja te annoitte minulle syödä; minun oli jano, ja te annoitte minulle juoda; minä olin outo, ja te otitte minut huoneeseenne;
36 minä olin alaston, ja te vaatetitte minut; minä sairastin, ja te kävitte minua katsomassa; minä olin vankeudessa, ja te tulitte minun tyköni.'
37 Silloin vanhurskaat vastaavat hänelle sanoen: 'Herra, milloin me näimme sinut nälkäisenä ja ruokimme sinua, tai janoisena ja annoimme sinulle juoda?
38 Ja milloin me näimme sinut outona ja otimme sinut huoneeseemme, tai alastonna ja vaatetimme sinut?
39 Ja milloin me näimme sinun sairastavan tai olevan vankeudessa ja tulimme sinun tykösi?'
40 Niin Kuningas vastaa ja sanoo heille: 'Totisesti minä sanon teille: kaikki, mitä olette tehneet yhdelle näistä minun vähimmistä veljistäni, sen te olette tehneet minulle'.
41 Sitten hän myös sanoo vasemmalla puolellaan oleville: 'Menkää pois minun tyköäni, te kirotut, siihen iankaikkiseen tuleen, joka on valmistettu perkeleelle ja hänen enkeleillensä.
42 Sillä minun oli nälkä, ja te ette antaneet minulle syödä; minun oli jano, ja te ette antaneet minulle juoda;
43 minä olin outo, ja te ette ottaneet minua huoneeseenne; minä olin alaston, ja te ette vaatettaneet minua; sairaana ja vankeudessa, ja te ette käyneet minua katsomassa.'
44 Silloin hekin vastaavat sanoen: 'Herra, milloin me näimme sinut nälkäisenä tai janoisena tai outona tai alastonna tai sairaana tai vankeudessa, emmekä sinua palvelleet?'
45 Silloin hän vastaa heille ja sanoo: 'Totisesti minä sanon teille: kaiken, minkä olette jättäneet tekemättä yhdelle näistä vähimmistä, sen te olette jättäneet tekemättä minulle'.Joh.8:31,32
Niin Jeesus sanoi niille juutalaisille, jotka uskoivat häneen: "Jos te pysytte minun sanassani, niin te totisesti olette minun opetuslapsiani; ja te tulette tuntemaan totuuden...
# Jeesuksen sanat #
Matt. 28:19
Menkää siis ja tehkää KAIKKI KANSAT minun opetuslapsikseni...
Matt. 24:14
Ja tämä valtakunnan evankeliumi pitää saarnattaman kaikessa maailmassa, TODISTUKSEKSI KAIKILLE KANSOILLE; ja sitten tulee loppu.
Mark. 13:10
Ja sitä ennen pitää evankeliumi saarnattaman KAIKILLE KANSOILLE.
Luuk. 24:47
ja että **PARANNUSTA syntien anteeksisaamiseksi** on saarnattava hänen nimessänsä KAIKILLE KANSOILLE, ALKAEN JERUSALEMISTA.
Ilm. 14:6
Ja minä näin lentävän keskitaivaalla erään toisen enkelin, jolla oli iankaikkinen evankeliumi julistettavana maan päällä asuvaisille, KAIKILLE KANSANHEIMOILLE JA SUKUKUNNILLE JA KIELILLE JA KANSOILLE. - Anonyymi00022UUSI
Anonyymi00021 kirjoitti:
Joh.8:31,32
Niin Jeesus sanoi niille juutalaisille, jotka uskoivat häneen: "Jos te pysytte minun sanassani, niin te totisesti olette minun opetuslapsiani; ja te tulette tuntemaan totuuden...
# Jeesuksen sanat #
Matt. 28:19
Menkää siis ja tehkää KAIKKI KANSAT minun opetuslapsikseni...
Matt. 24:14
Ja tämä valtakunnan evankeliumi pitää saarnattaman kaikessa maailmassa, TODISTUKSEKSI KAIKILLE KANSOILLE; ja sitten tulee loppu.
Mark. 13:10
Ja sitä ennen pitää evankeliumi saarnattaman KAIKILLE KANSOILLE.
Luuk. 24:47
ja että **PARANNUSTA syntien anteeksisaamiseksi** on saarnattava hänen nimessänsä KAIKILLE KANSOILLE, ALKAEN JERUSALEMISTA.
Ilm. 14:6
Ja minä näin lentävän keskitaivaalla erään toisen enkelin, jolla oli iankaikkinen evankeliumi julistettavana maan päällä asuvaisille, KAIKILLE KANSANHEIMOILLE JA SUKUKUNNILLE JA KIELILLE JA KANSOILLE.Miten helluntailaiset ja muut karismaattiset julistavat evankeliumia Jeesuksesta siionisteille sekä palestiinalaisille ja libanonilaisille ?
- Anonyymi00004UUSI
Ei tule mitään ylöstempausta ja vaikka tulisi niin en tahdo sadistisen murhaajan ja kiduttajan luokse.
- Anonyymi00005UUSI
En halua helluntailaisten omaan, epäraamatulliseen "tempaukseen".
Haluan Jeesuksen uskovilleen lupaamaan Ensimmäiseen ylösnousemukseen.- Anonyymi00020UUSI
>>>>>>En halua helluntailaisten omaan, epäraamatulliseen "tempaukseen".
Haluan Jeesuksen uskovilleen lupaamaan Ensimmäiseen ylösnousemukseen.<<<<
--------------
Tervettä teksti tulkintaa Jeesuksen toisesta tulemuksesta:
"....Raamatussa sanotaan nimittäin hyvin selkeästi täsmälleen milloin ylöstempaus tapahtuu, ja se tapahtuu viimeisenä päivänä, samana päivänä kun Jeesu tulee takaisin.
! Tess 4:15-17 kertoo meille, että meidät temmataan ylös vasta sen jälkeen, kun Kristuksessa kuolleet ovat nousseet kuolleista.
Kun me sen tiedämme, meidän ei tarvitse kuin saada selvä milloin Kristuksessa kuolleet nousevat, niin sitten me tiedämme myös milloin ylöstempaus tapahtuu!
Tämä tieto löytyy Johanneksen evankeliumista, luvusta 6. Siellä Jeesus sanoo peräti neljä kertaa, että hän tulee herättämään heidät, jotka uskovat Häneen, viimeisenä päivänä! Joh 6:39, 40, 44, 54.. "
Lähde linkki:
https://ironn.org/?p=4600
--------------------
Johanneksen evankeliumin luvussa 6 on ilmoitettu neljä kertaa milloin Jeesus Kristus tulee takaisin ja herättää Häneen uskovat.Eli " viimeisenä päivänä"Jakeet 39,40,44 54.
Hän itse Jeesus Kristus on Joh. evk:n mukaan nämä sanonut.
------
”Ja minun lähettäjäni tahto on se, että minä kaikista niistä, jotka hän on minulle antanut, en kadota yhtäkään, vaan herätän heidät viimeisenä päivänä.”
Johannes 6:39 FB38
------
”Sillä minun Isäni tahto on se, että jokaisella, joka näkee Pojan ja uskoo häneen, on iankaikkinen elämä; ja minä herätän hänet viimeisenä päivänä."”
Johannes 6:40 FB38
-----
”Ei kukaan voi tulla minun tyköni, ellei Isä, joka on minut lähettänyt, häntä vedä; ja minä herätän hänet viimeisenä päivänä.”
Johannes 6:44 FB38
-------
”Joka syö minun lihani ja juo minun vereni, sillä on iankaikkinen elämä, ja minä herätän hänet viimeisenä päivänä.”
Johannes 6:54 FB38
--------
Silloin kun Jeesus Kristus viimeisenä päivänä tulemuksessaan herättää Kristuksessa kuolleet, silloin myös Kristuksen omat temmataan Herraa vastaan.Ei löydy UT:ssa mitään Kristuksen omien " tempauksia" sitä ennen.
-----
Apostoli Paavali kirjoitti.
1. Tessalonikalaiskirje 4:15-18 FB38
”Sillä sen me sanomme teille Herran sanana, että me, jotka olemme elossa, jotka jäämme tänne Herran tulemukseen, emme suinkaan ehdi ennen niitä, jotka ovat nukkuneet.
Sillä itse Herra on tuleva alas taivaasta käskyhuudon, ylienkelin äänen ja Jumalan pasunan kuuluessa, ja Kristuksessa kuolleet nousevat ylös ensin; sitten meidät, jotka olemme elossa, jotka olemme jääneet tänne, temmataan yhdessä heidän kanssaan pilvissä Herraa vastaan yläilmoihin;
ja niin me saamme aina olla Herran kanssa. Niin lohduttakaa siis toisianne näillä sanoilla.” - Anonyymi00023UUSI
Anonyymi00020 kirjoitti:
>>>>>>En halua helluntailaisten omaan, epäraamatulliseen "tempaukseen".
Haluan Jeesuksen uskovilleen lupaamaan Ensimmäiseen ylösnousemukseen.<<<<
--------------
Tervettä teksti tulkintaa Jeesuksen toisesta tulemuksesta:
"....Raamatussa sanotaan nimittäin hyvin selkeästi täsmälleen milloin ylöstempaus tapahtuu, ja se tapahtuu viimeisenä päivänä, samana päivänä kun Jeesu tulee takaisin.
! Tess 4:15-17 kertoo meille, että meidät temmataan ylös vasta sen jälkeen, kun Kristuksessa kuolleet ovat nousseet kuolleista.
Kun me sen tiedämme, meidän ei tarvitse kuin saada selvä milloin Kristuksessa kuolleet nousevat, niin sitten me tiedämme myös milloin ylöstempaus tapahtuu!
Tämä tieto löytyy Johanneksen evankeliumista, luvusta 6. Siellä Jeesus sanoo peräti neljä kertaa, että hän tulee herättämään heidät, jotka uskovat Häneen, viimeisenä päivänä! Joh 6:39, 40, 44, 54.. "
Lähde linkki:
https://ironn.org/?p=4600
--------------------
Johanneksen evankeliumin luvussa 6 on ilmoitettu neljä kertaa milloin Jeesus Kristus tulee takaisin ja herättää Häneen uskovat.Eli " viimeisenä päivänä"Jakeet 39,40,44 54.
Hän itse Jeesus Kristus on Joh. evk:n mukaan nämä sanonut.
------
”Ja minun lähettäjäni tahto on se, että minä kaikista niistä, jotka hän on minulle antanut, en kadota yhtäkään, vaan herätän heidät viimeisenä päivänä.”
Johannes 6:39 FB38
------
”Sillä minun Isäni tahto on se, että jokaisella, joka näkee Pojan ja uskoo häneen, on iankaikkinen elämä; ja minä herätän hänet viimeisenä päivänä."”
Johannes 6:40 FB38
-----
”Ei kukaan voi tulla minun tyköni, ellei Isä, joka on minut lähettänyt, häntä vedä; ja minä herätän hänet viimeisenä päivänä.”
Johannes 6:44 FB38
-------
”Joka syö minun lihani ja juo minun vereni, sillä on iankaikkinen elämä, ja minä herätän hänet viimeisenä päivänä.”
Johannes 6:54 FB38
--------
Silloin kun Jeesus Kristus viimeisenä päivänä tulemuksessaan herättää Kristuksessa kuolleet, silloin myös Kristuksen omat temmataan Herraa vastaan.Ei löydy UT:ssa mitään Kristuksen omien " tempauksia" sitä ennen.
-----
Apostoli Paavali kirjoitti.
1. Tessalonikalaiskirje 4:15-18 FB38
”Sillä sen me sanomme teille Herran sanana, että me, jotka olemme elossa, jotka jäämme tänne Herran tulemukseen, emme suinkaan ehdi ennen niitä, jotka ovat nukkuneet.
Sillä itse Herra on tuleva alas taivaasta käskyhuudon, ylienkelin äänen ja Jumalan pasunan kuuluessa, ja Kristuksessa kuolleet nousevat ylös ensin; sitten meidät, jotka olemme elossa, jotka olemme jääneet tänne, temmataan yhdessä heidän kanssaan pilvissä Herraa vastaan yläilmoihin;
ja niin me saamme aina olla Herran kanssa. Niin lohduttakaa siis toisianne näillä sanoilla.”Niitä viimeisiä päiviä on erilaisia.
Alennusmyynnin viimeinen päivä.
Armonajan viimeinen päivä.
Putinin murhaajakoiran viimeinen elinpäivä ( chag sameach ).
1000v Jeesuksen Kuningaskunnan viimeinen päivä.
Suomen syntihomosteluhyväksyntä lain voimassaolon viimeinen päivä.
Antikristuksen viimeinen elinpäivä.
Sinun ja minun elämän viimeinen elinpäivä.
Ihminen elää ikuisesti. Sinä ja minä elämme 300.000 vuoden päästäkin yhä. Luultavasti huomattavasti viisaampina ja autuaampina kuin nyt. Meillä on miellyttävät ruumiit , joissa ihmisten sielut ja henkensä haluavat asua. Helvetissä eläville nämä sanat eivät millään tavalla olleet muuten kuin että hekin elävät helvetissä 300.000vuoden päästä.
Kun kuunteee ihmisten typeriä kommentteja kuinka he valitsevat helvetin kärsimykset hölmöyttään ikuiseksi asuinpaikaksi niin ei voi muuta kuin ihmetellä, ja itkeäkö vaiko nauraa sen takia...ihmetellä kyllä täytyy.
- Anonyymi00006UUSI
5Moos.28:63 Ja niinkuin Herra ennen iloitsi teistä, siitä, että teki teille hyvää antoi teidän lisääntyä, niin Herra silloin ilotse teistä, siitä, että hävittää ja tuoaa teidät. Ja teidät temmataan irti siitä maasta, jota sinä menet ottamaan omaksesi.
- Anonyymi00007UUSI
Ilm.21:3 Ja kuulin suuren äänen taivaasta sanovan: katso Jumalan maja ihmisten seassa, ja hän on asuva heidän kanssansa, ja he tulevat hänen kansaksensa, ja itse Jumala on oleva heidän kanssansa ja heidän Jumalansa. Biblia (1776)
- Anonyymi00008UUSI
5Moos.4:26 Niin minä tänäpänä kutsun taivaat ja maan todistajaksi teitä vastaan, että teidän pitää äkisti peräti hukkuman siitä maasta, johon te menette Jordanin ylitse, omistamaan sitä. Ei tteidän pidä kauvan elämän siinä, vaan te pitää peräti hukutettaman. Biblia (1776) 5Moos.8:19. 11:16. 28:15. 31:28.
- Anonyymi00010UUSI
Halu vaan.
Absolutelylieelliseesti.
Selef Urge - Anonyymi00013UUSI
Henkimaailma on tässä ympärillämme eri värähtely tasolla. Sinne joudutaan kaikki joksikin aikaa
❤️Joku tuhanneksikn vuotta(vanhat sielut) toiset taas palaavat muutaman kuukauden päästä.- Anonyymi00016UUSI
Hyvä, että kuitenkin täällä roikut, jos noin uskot. Saatat viisastua uskomuksissasi, kun luet täällä totuutta.
- Anonyymi00014UUSI
2Moos.3:8 Ja olen astunut alas vapahtamaan Egyptiläisten käsistä hyvään ja laviaan maahan, siihen maahan, jossa rieskaa ja hunajaa vuotaa, sille paikalle, jossa Kanaaealaiset, Hetiläiset, Amorilaiset, Pheresiläiset, Heviläiset ja Jebusilaiset asuvat. Biblia (1776) 1Moos.15:18.
- Anonyymi00015UUSI
Meidät temmataan ainoastaan yläilmoihin Herraa vastaan. Ymmärtääkseni siksi, että Jeesus tuhoaa syntisen maailman eli meidät temmataan siksi ajaksi, kun loput vitsaukset vuodatetaan. Ja sitten Jumala luo uutta.
Missään ei lue, että meidät temmattaisiin taivaaseen ja että jopa muuttaisimme sinne. Rauhanvaltakunta tulee maan päälle. - Anonyymi00018UUSI
Uskonharhaiset voivat toki olla valitsemansa suuruisia syntisäkkejä, jos se hyvältä tuntuu, kun taas meitä tervejärkisiä ei moinen syntihöperehdintä liikuta lainkaan.
- Anonyymi00019UUSI
Ylöstempaukseen ja lännen tuomioon liittyvä teksti tiivistyy näillä kolmella perustelutavalla näin.
Suoraan (Ehdottomuus ja laki)
Teksti pakottaa lukijan mustavalkoiseen "kyllä tai ei" -valintaan koskien raamatullista ylöstempausta (1. Tess. 4:17). Se tuomitsee länsimaisen yhteiskunnan ("vauvamurhaaja länsi") suoraan abortin ja moraalisen rappeutumisen vuoksi nähden nykyiset realiteetit Jumalan rangaistuksena.
Epäsuoraan (Pelon ilmapiiri)
Kirjoitus käyttää pelastusta ja eskatologiaa pelottelun välineenä, mikä ohittaa Paavalin alkuperäisen tarkoituksen tuoda ylöstempauksella lohdutusta uskoville (1. Tess. 4:18) [I]. Siitä puuttuu epäsuorasti rakkauden evankeliumi ja armo, joka kuuluu kaikille syntisille asuinpaikasta riippumatta.
Todennäköisyydellä (Pascal)
Vaikka lopun aikojen tarkka ajoitus on ihmiselle tietymätön ja laskemattomissa (Matt. 24:36), Pascalin logiikalla "kyllä" on ainoa järkevä valinta, koska panoksena on ikuisuus. Kirjoittajan tuomitseva sävy kuitenkin tilastollisesti pikemminkin karkottaa kuulijoita kuin herättää aitoa uskoa.
Ketjun aloittaja siis elää lain alla eikä kykene ymmärtämään Raamatun sanomaa oikein ja hän ei ole siis kokenut Jumalan täydellistä armoa koska hän ei ymmärrä Rakkauden evankeliumin viestiä.
Armossa on hyvä elää ja toivottavasti hänkin kohtaa joskus Jumalan armon katkeroituneen mielensä helpotukseksi. - Anonyymi00024UUSI
Jes.53:8 Mutta hän on otettu pois ahdistuksesta ja tuomiosta: kuka taitaa sanoa hänen elämänsä pituuden? sillä hän on sivallettu pois eläväin maalta, kuin hän minun kansani pahain tekoin tähden rangaistiin. Biblia (1776)
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2342057
Nanna hakkasi Martinan aivot tuusan nuuskaksi!!!
Ihme jos Martina pystyy muodostaa järkeviä lauseita tämän nyrkkisateen jälkeen. Ottelupalkkio tuli, tajunta meni.2601204- 201115
- 41746
Vaikea löytää samantyylistä miestä
Nyt on pakko avautua. Onko ketään muuta jonka on yksinkertaisesti todella vaikeaa löytää samanhenkistä kumppania kuin i125706Martina ja Muhis
Aamulenkillä yhdessä valmistautumassa suuren päivään,toivottavasti heräsivät toistensa viekusta.Ihana pariskunta❤227678Rasismi ahdistaa.
Tapasin baarissa oikein lupsakan oloisen miehen, mutta arvomaailma on hyvin erilainen omani kanssa. Hän käyttää n-sanaa205622- 51475
- 38448
Olenkohan tunteideni kanssa yksin?
Salaa toivon, että sinä nainen luotat minuun niin paljon, että uskaltaisit lähentyä kanssani, vaikka tämä on vähän kiell42432