Usko oman itsensä synnittömyyteen

Anonyymi-ap

Usko omaaan synnittömyyteen näkyy seurauksissa seurakunnassa
- pastorin lupauksissa pelastusvarmuuteen
- väärinä helluntailaisina ylöstempausprofetioina
- osittain rahankeruussa
- hurmoshengessä

Roomalaiskirje 3:10, 13
[10] niinkuin kirjoitettu on: "Ei ole ketään vanhurskasta, ei ainoatakaan,"
[13] Heidän kurkkunsa on avoin hauta, kielellänsä he pettävät, kyykäärmeen myrkkyä on heidän huultensa alla;

22

100

Vastaukset 22

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Onneksi usko pastoriin ja helluntakaste uudestikasteena antaa melkovarman pelastusvarmuuden.

• Anonyymi00002

Jumalan tahtoon sisälle pääseminen edellyttää luopumista omasta (tahdosta). Se on alistumista Jumalan tahtoon. Mikäli meidän oma tahtomme hallitsee meitä, me vastustamme Jumalaa.

• Anonyymi00003

Onneksi kuitenkin suurimmaksi osaksi herjaammme toisiamme ja pidämme toisiamme syntisinä.

Toisaalta ei ole mitään järkeä syntisten herjata syntisiä, että sinä olet syntisempi kuin mitä kun olet sotahullu ja minä vain herjaan Paavalia, mutta en toivoi muille niin pahaa.

Vaikka ei se niin pahalta tunnu jos kukin herjaisi toinen toistaan että sinä olet synnittömämpi kuin mitä minä, että teet vielä vähemmän syntiä kuin minä.

Kaunis ajatus se sinällään on, vaikka ei oikea.

• Anonyymi00006

Minkä lahkon logiikasta ja opista on kyse ?

• Anonyymi00004

Kristinuskon Kristus puhui myös synnistä ja Jumalan tahdosta.

• Anonyymi00005

Totuuden kieltäminen on Jumalan herjaamista.

• Anonyymi00007

Miksi jeesuksen täytyi kuolla ja kärsiä? Kuinka syntinen pelastuu? Miten minä voin pelastua?

• Ainoat täysin synnittömät ovat ateisteja, meillähän ei ole epäjumalia joiden tahtoa vastaan voisimme rikkoa.

Muistakaa siis te syntiset osoittaa respektiä laskemalla syntisen katseenne maahan tavatessanne täysin synnittömän ateistin. Käyttäytykää kunnioittavasti ja tarjotkaa lasi viiniä ikäänkuin olisitte jeesukseen itseensä törmänneet.

• Anonyymi00019

Tuo oli hyvä neuvo, siis tämä "Käyttäytykää kunnioittavasti
        ja tarjotkaa lasi viiniä ikäänkuin olisitte jeesukseen itseensä
        törmänneet."

Tuosta kun jättää viinin tarjoilun pois, niin neuvo on hyvä
        jokaiselle ihmiselle, niin ateistille kuin kristityllekin.

Minä olen kohdannut ns. suuren syntisen miehen. Tulin
        tuntemaan hänet evankelioidessani asuinympäristöni ihmisiä.
        Hän ei mitenkään ansainnut minun kunnioitustani, mutta
        minä osoitin hänelle kunnioitusta ja luottamusta.

Sitten kerran sattui niin, että hän tuli meidän kokoukseemme.
        Kukaan ei tiennyt, että hän tulisi kokoukseen. Nuoret lauloivat
        kuorossa hengellisä lauluja. Ja minä istuin tuon miehen
        vieressä. Koko kokous, kaikki laulut ja kaikki puheet tuossa
        kokouksessa, oli osoitettu tuolle miehelle. Minä tiesin sen
        koska tunsin hänet ja tiesin hänen asioitaan. Jumala siis
        puhui hänelle.

Mutta erikoisinta tuossa tilanteessa oli se, että kokouksessa
        oli tavallista voimakkaampi Pyhän Hengen läsnäolo. Minä
        kyynelehdin istuessani hänen vieressään. Tiedätkö miksi??
        Siksi, koska Jumalan valtava rakkaus oli kohdistunut tuohon
        vieressä istuvaan syntiseen mieheen. Minä koin Jumalan
        rakkauden häntä kohtaan hyvin voimakkaasti.

Se rakkaus oli niin voimakas, että minä ihmettelin sitä. Ja minä
        pääsin siitä rakkaudesta vähän osalliseksi koska istuin aivan
        hänen vieressään.

Jumala siis veti tuota miestä rakkauden kautta puoleensa.

Jumala rakastaa tavattomasti jokaista ihmistä. Hän rakastaa
        suuria syntisiäkin ja ateisteja ja agnostikkoja, ja muslimeita
        myös. Ja tietysti muitakin ihmisiä. Mutta Jumalan rakkaus
        on Jeesuksessa Kristuksessa, ja se on koettavissa siellä,
        misssä Jeesuksen evankeliumia tuodaan esille Pyhässä Hengessä.
        Siellä Jeesus on mukana Sanassa ja Pyhässä Hengessä. Silloin kokouksessa on myös Jumalan rakkaus.

Koska Jumalan rakkaus on Jeesuksessa, se on vastaan
        otettavissa Hänessä. Mikäli ihminen hylkää Jeesuksen Kristuksen,
        hän hylkää Jumalan rakkauden. Silloin hän ei pääse osalliseksi
        Jumalan rakkaudesta kuoleman jälkeen ikuisuudessa.

Jos ihminen ei tahdo olla Jumalan kanssa tekemisissä tässä
        ajassa, Jumala vapauttaa ihmisen itsestään viimeistään
        ikuisuudessa. Siksi ihminen itse tuomitsee itsensä kadotukseen,
        pois Jumalan läsnäolosta, hylkäämällä Jumalan Pojan,
        Jeesuksen Kristuksen.

Mvh J - K

• Anonyymi00008

Jotkut uskonsuunnat myyvät pelastusta pelastusvarmuutena.

• Anonyymi00009

Lahkoissa kerätään jäsenmaksut kerran viikossa.
      Muuten ei saa palveluita.

Mitä palveluita srk tarjoaa ?

• Anonyymi00010

Tästä pastorit vaikenevat, Jumalan lähettämästä eksytyksestä.

Todistus>>
      2. Tessalonikalaiskirje 2:11

Ja sentähden Jumala lähettää heille väkevän eksytyksen, niin että he uskovat valheen.

• Anonyymi00011

Tavanomaista syyslannoitetta suoraan sakastin aletarjonnasta on tämäkin aloitus.

Naurettavaa ropaskaa ja rikkaruohon lannoitetta !

• Anonyymi00017

hellarivanhus märisee kellarissa tuskaansa

naurettava koko äijä

• Anonyymi00012

Näyttää tuo usko omaan synnittömyyteen näkyvän anonyymi-ap:n aloituksistakin.

Seuraukset tulevat sitten aikanaan.

• Anonyymi00013

Usko omaan synnittömyyteen on pelkkää ja aitoa luterilaisuutta.

• Anonyymi00014

Uskonharhaiset voivat ilman muuta olla ihan haluamansa tilavuisia syntisäkkejä, kun taas meitä tervejärkisiä ei moinen syntihöperehdintä kosketa millään muotoa.

• Anonyymi00015

Se on kuule kahdenkertainen kirjanpito!

Varaudu siihen.

• Anonyymi00016

>>>>>>Usko omaaan synnittömyyteen näkyy seurauksissa seurakunnassa
      - pastorin lupauksissa pelastusvarmuuteen
      - väärinä helluntailaisina ylöstempausprofetioina
      - osittain rahankeruussa
      - hurmoshengessä

Roomalaiskirje 3:10, 13
      [10] niinkuin kirjoitettu on: "Ei ole ketään vanhurskasta, ei ainoatakaan,"
      [13] Heidän kurkkunsa on avoin hauta, kielellänsä he pettävät, kyykäärmeen myrkkyä on heidän huultensa alla;<<<<
      ----------------
      Em. Room. kirje kohdassa on kyse uskosta osattomista , he eivät ole vanhurskaita. Ei sitä saa väärin yhdistää uskosta vanhurskaiksi tulleisiin.
      Uskosta vanhurskaaksi tulleella on Jumala yhteys. Jumala on hänet julistanut vanhurskaaksi ja antanut Pyhän Henkensä sinetiksi hänen sydämeensä. Sinetti siitä että hän on Jumalan lapsi.Siinä on pelastus varmuutta.

Mene Jumalalle valittamaan ellet Hänen Sanaansa usko ja epäuskossa teet Jumalan valehtelijaksi koska et usko Hänen Sanaansa joka on Totuus.
      -----------------
      ”Miten siis on? Olemmeko me parempia? Emme suinkaan. Mehän olemme edellä osoittaneet, että kaikki, niin hyvin juutalaiset kuin kreikkalaiset, ovat synnin alla, niinkuin kirjoitettu on: "Ei ole ketään vanhurskasta, ei ainoatakaan, ei ole ketään ymmärtäväistä, ei ketään, joka etsii Jumalaa; kaikki ovat poikenneet pois, kaikki tyynni kelvottomiksi käyneet; ei ole ketään, joka tekee sitä, mikä hyvä on, ei yhden yhtäkään.

Heidän kurkkunsa on avoin hauta, kielellänsä he pettävät, kyykäärmeen myrkkyä on heidän huultensa alla; heidän suunsa on täynnä kirousta ja katkeruutta. Heidän jalkansa ovat nopeat vuodattamaan verta, hävitys ja kurjuus on heidän teillänsä, ja rauhan tietä he eivät tunne.

Ei ole Jumalan pelko heidän silmäinsä edessä." Mutta me tiedämme, että kaiken, minkä laki sanoo, sen se puhuu lain alaisille, että jokainen suu tukittaisiin ja koko maailma tulisi syylliseksi Jumalan edessä; sentähden, ettei mikään liha tule hänen edessään vanhurskaaksi lain teoista; sillä lain kautta tulee synnin tunto.

Mutta nyt Jumalan vanhurskaus, josta laki ja profeetat todistavat, on ilmoitettu ilman lakia, se Jumalan vanhurskaus, joka uskon kautta Jeesukseen Kristukseen tulee kaikkiin ja kaikille, jotka uskovat; sillä ei ole yhtään erotusta.

Sillä kaikki ovat syntiä tehneet ja ovat Jumalan kirkkautta vailla ja saavat lahjaksi vanhurskauden hänen armostaan sen lunastuksen kautta, joka on Kristuksessa Jeesuksessa, jonka Jumala on asettanut armoistuimeksi uskon kautta hänen vereensä,

osoittaaksensa vanhurskauttaan, koska hän oli jättänyt rankaisematta ennen tehdyt synnit jumalallisessa kärsivällisyydessään, osoittaaksensa vanhurskauttaan nykyajassa, sitä, että hän itse on vanhurskas ja vanhurskauttaa sen, jolla on usko Jeesukseen.”
      ‭‭Roomalaiskirje‬ ‭3‬:‭9‬-‭26‬ ‭FB38‬‬
      ----------------
      ”Koska me siis olemme uskosta vanhurskaiksi tulleet, niin meillä on rauha Jumalan kanssa meidän Herramme Jeesuksen Kristuksen kautta,

jonka kautta myös olemme uskossa saaneet pääsyn tähän armoon, jossa me nyt olemme, ja meidän kerskauksemme on Jumalan kirkkauden toivo.”
      ‭‭Roomalaiskirje‬ ‭5‬:‭1‬-‭2‬ ‭FB38‬‬
      --------------
      ”Hänessä on teihinkin, sittenkuin olitte kuulleet totuuden sanan, pelastuksenne evankeliumin, uskoviksi tultuanne pantu luvatun Pyhän Hengen sinetti, sen, joka on meidän perintömme vakuutena, hänen omaisuutensa lunastamiseksi — hänen kirkkautensa kiitokseksi.”
      ‭‭Efesolaiskirje‬ ‭1‬:‭13‬-‭14‬ ‭FB38‬‬

• Synti on uskomus. Vain uskovat ovat syntisiä ja pitävät syntinä mitä milloinkin.

• Anonyymi00018

Tervejärkisenä uskonharhattomana on helppo olla tykkänään synnitön.

• Anonyymi00020

Jos kannattaa sotia ja pitää Paavalia valehtelijana niin siitä on tervejärkisyys hyvin kaukana ja syntikin riippuu ovella vaikka sitä miten karkottaisi.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kuhmolainen opettaja tuomittu vainoamisesta

https://yle.fi/a/74-20248184 ”Kuusikymppinen kuhmolaisnainen piinasi naapureitaan lähes kahdeksan vuoden ajan. Nainen
      Kuhmo
      25
      1427
    2. Nyt se syksy on sitten alkanut

Esimerkiksi tänään sataa aamusta iltaan, ja nytkin.
      Maailman menoa
      75
      1279
    3. Olet nainen ollut vaikein rasti

Eniten olet tunteitani myllännyt ja niitä kuluttanut, ja tuottanut. 🤔
      Ikävä
      84
      1221
    4. Elämäni biisi -paljastus: Tänä lauantaina 26.9. nämä julkkikset istahtavat sinisille sohville!

Katsotko Elämäni biisiä? Elämäni biisi on monen suomalaisen suosikki. Vieraslista lauantaina 26.9. tarjoilee vieraita m
      Tv-sarjat
      10
      1024
    5. Anteeksi J-mies

Anteeksi että myötävaikutin siihen että rakastuit minuun, jota et voi koskaan saada. Viimeksi kun näimme ja katselimme t
      Ikävä
      129
      1015
    6. Riittääkö mahkut

Kaivattuusi 🤭.
      Ikävä
      72
      926
    7. Mihin Asiakirjat ovat voineet kunnasta kadota???

LUE kuinka verorahoja haaskattiin Yle: Ähtärin pandalaskelmat salattiin ja hukattiin - Satakunnan Kansa https://share.
      Ähtäri
      87
      871
    8. Ähtäri on taas TV: n ja radion ykkösuutinen

Uusi podcast on julkaistu ja on nyt kuunneltavissa. Mot on tehnyt hyvää työtä! Mikko Savola ja kepu ei ota mitään vast
      Ähtäri
      52
      722
    9. Mitä muuta on olemassa kuin lisääntyminen

Jos mies ei pääse lisääntymään niin mikä hänen osansa elämässä on? mitä jää jäljelle? Hän on vain muiden palvelija kok
      Sinkut
      132
      702
    10. Siinä kävi mies nyt niin että tämä ämmä muuttaa ulkomaille

Vuonojen maa kutsuu, joten ei hätää. Et kuule minusta enää. 😂 Lycka till! Ämmä riittää.
      Ikävä
      86
      687
    11. haluatko lopettaa

ihan lopullisesti
      Ikävä
      146
      604
    12. Moottoripyöräonnettomuus

Mopomiitissä tapahtunut onnettomuus ja uutisointi. Ajoradan ylityksen vaarallisuudesta ei mitään uutisointia. Ei myöskää
      Alajärvi
      54
      593
    13. Tilanteenne

Onko tilanteenne tällä hetkellä hyvä?
      Ikävä
      50
      589
    14. Kerro kolme hyvää asiaa

Kaipaamastasi ihmisestä ja lisää perään onko kaivattusi n vai m 😍
      Ikävä
      28
      588
    15. Miten sinä voit?

Kysytkö kukaan sitä sinulta? Olen huomannut, että jos kohtaa empaattisen ihmisen ja hän kysyy noin, saattaa padot murtua
      Ikävä
      91
      577
    16. Suomen 4. seksikkäin mies Miika Nousiaisen tilalle - Pitääkö olla huolissaan palaa tv:seen

Suosittu keskusteluohjelma tekee paluun. Tällä kertaa panelistina ei jatka enää Miika Nousiainen, vaan hänen tilalleen t
      Suomalaiset julkkikset
      13
      559
    17. Minulla on ikävä Sinua kulta, rakas

Olisitpa lähelläni, tarvitsen sinua ❤️
      Ikävä
      37
      548
    18. Uusi ruokapaikka

Tuleeko Haapavedelle uusi lounaspaikka ,haetaan kokkia? Uusi firma kyseessä
      Haapavesi
      21
      547
    19. Jos oikeasti haluat mies

Tiedät mitä on tehtävä. Luotan, että etenet jos haluat. En voi tehdä enää mitään kun ei ole numeroasi.
      Ikävä
      94
      546
    20. Sul on ihmekuva W appissa!

🤣
      Ikävä
      46
      543
    Aihe