Siinä puhutaan käännynnäisistä.
Room. 10:17: Usko tulee kuulemisesta, mutta kuuleminen Kristuksen sanan kautta.
Te teeskentelijät! Te kierrätte maat ja meret hankkiaksenne edes yhden käännynnäisen, ja kun siinä onnistutte, teette hänestä helvetin oman, kahta vertaa pahemman kuin itse olette.
Oikea pelastava usko on Hengellinen asia, mikä saadaan kasteen lahjan Pyhän Hengen ominaisuutena.
Gal. 5:22
Mutta Hengen hedelmä on: rakkaus, ilo, rauha, pitkämielisyys, ystävyys, hyvyys, usko, hiljaisuus, puhtaus.
1. Piet. 3:21
Tuon esikuvan mukaisesti teidät pelastaa nyt kaste, ei siksi että te siinä luovuitte saastaisesta elämästä, vaan koska Jumala teki kanssanne hyvän omantunnon liiton. Sen perustuksena on Jeesuksen Kristuksen ylösnousemus.
Oletko käännynnäinen?
13
<50
Vastaukset 13
- Anonyymi00001
Kasteen lahja Pyhä Henki pitää uskon yhteyttä ihmisen ja Jumalan välillä vaikka ihmisen nukkuessa.
Myös Henki auttaa meitä, jotka olemme heikkoja. Emmehän tiedä, miten meidän tulisi rukoilla, että rukoilisimme oikein. Henki itse kuitenkin puhuu meidän puolestamme sanattomin huokauksin. - Anonyymi00002
Älä mene hurmoshenkiseen uskonlahkoon mitään Jeesuksia sieltä etsimään.
Sananl. 27:12
Mielevä näkee vaaran ja kätkeytyy, mutta yksinkertaiset käyvät kohti ja saavat vahingon. Lapsikatse 👀
- Anonyymi00003
Lääkärilehdessä hypnoosiin erikoistunut lääkäri kauhisteli lahkosaarnaajien käyttämiä keinoja saada ihminen tulemaan lahkon uskoon.
- Anonyymi00004
"Henki on monet kerrat kaatanut hänet, jopa tuleen ja veteen, jotta saisi hänet tapetuksi."
Riivaajatkin uskoo Jeesukseen ja tunnustaa hänet Korkeimman Jumalan pojaksi.
Jeesuksen nähdessään hän parkaisi, heittäytyi hänen eteensä ja huusi kovalla äänellä: "Mitä sinä minusta tahdot, Jeesus, Korkeimman Jumalan poika? - Anonyymi00006
Eikä se jatkuva Jeesustelu, aamenten ja halleeluujaa -huudot takaa mitäään oikeata uskoa.
Matt.7
22 Moni sanoo minulle sinä päivänä: 'Herra, Herra, emmekö me sinun nimesi kautta ennustaneet ja sinun nimesi kautta ajaneet ulos riivaajia ja sinun nimesi kautta tehneet monta voimallista tekoa?'
23 Ja silloin minä lausun heille julki: 'Minä en ole koskaan teitä tuntenut; menkää pois minun tyköäni, te laittomuuden tekijät'. - Anonyymi00007
Jeesus vaihtoi nimensäkin, koska antikristukset ottivat sen nimen käyttöönsä.
Mark. 13:6
Monta tulee minun nimessäni sanoen: 'Minä se olen', ja he eksyttävät monta.
Jeesus pyysi rukoilemaan suoraan Isäänsä, Isä meidän, joka olet taivaassa...
Jeesus käski oikeita apostoleita kastamaan nimeen Isän ja Pojan ja Pyhän Hengen (Matt.28:18-20)
Ilm. 3:12
Joka voittaa, sen minä teen pylvääksi Jumalani temppeliin, eikä hän koskaan enää lähde sieltä ulos, ja minä kirjoitan häneen Jumalani nimen ja Jumalani kaupungin nimen, sen uuden Jerusalemin, joka laskeutuu alas taivaasta minun Jumalani tyköä, ja oman uuden nimeni. - Anonyymi00008UUSI
Älä anna kastaa itseäsi uudestaan harhaoppisiin uskonlahkoihin jäseneksi sidottavaksi.
- Anonyymi00009UUSI
Jenkkilahkot eivät koskaan yritä käännyttää toisiaan, koska ne ovat kaikki saman hengen synnyttämiä uskonahkoja.
Vai oletko koskaan nähnyt, että helluntailainen käännyttäisi jehovantodistajaa omaan lahkoonsa? - Anonyymi00010UUSI
Room. 10:17: Usko tulee kuulemisesta, mutta kuuleminen Kristuksen sanan kautta.
Te teeskentelijät! Te kierrätte maat ja meret hankkiaksenne edes yhden käännynnäisen, ja kun siinä onnistutte, teette hänestä helvetin oman, kahta vertaa pahemman kuin itse olette.
Siellä vain hymyillään ja nyökytellään eikä ymmärretä mitä tämä tarkoittaa. Se tarkoittaa sitä, että siinä vaiheessa, kun Jumala armahtaa ja vanhurskauttaa ihmisen ääni puhuu ihmiselle Pyhän Hengen kautta. Ja ne sanat ovat Jeesuksen sanoja joilla hän ilmoittaa tahtonsa,
Kaikki on kutsuttu mutta harvat on valittu. Menikö se jotenkin noin.
Täällä vaan riidellään keskenään eikä ymmärretä Rakkauden evankeliumia vaan pyritään takaisin lain alle Paavalia herjaten.
Täytyy tarkistaa asia vielä tekoälyltä, voisiko se olla noin. On niitä minun lisäksi muitakin jotka asian noin kokevat mutta, kun se ei mene kirkon opin mukaan.
Onhan se perisyntikin käännösvirheen tulos ja kirkko pysyy silti kannassaan.
Voi olla kuin kirjoitin vaan voi olla myös olematta.
Olkaahan korvat tarkkana jos vaikka kuulette sen.- Anonyymi00011UUSI
2. Kor. 12:7
Ja etten niin erinomaisten ilmestysten tähden ylpeilisi, on minulle annettu lihaani pistin,SAATANAN ENKELI, rusikoimaan minua, etten ylpeilisi.
Paavalin suudelma kruunasi kaiken.
1. Tess. 5:26
Tervehtikäät kaikkia veljiä pyhällä suunannolla.
Ap. t. 26:10
Niinkuin minä myös tein Jerusalemissa, ja salpasin monta pyhää vankihuoneisiin, kuin minä ylimmäisiltä papeilta olin saanut vallan; ja kuin he tapettiin, mielistyin minä heidän tuomioonsa. - Anonyymi00012UUSI
Jeesusta meidän on uskominen, eikä mitään lakeja kiertäviä murhamiehiä.
Matt. 5:18
Sillä totisesti minä sanon teille: kunnes taivas ja maa katoavat, ei laista katoa pieninkään kirjain, ei ainoakaan piirto, ennenkuin kaikki on tapahtunut. - Anonyymi00013UUSI
Anonyymi00012 kirjoitti:
Jeesusta meidän on uskominen, eikä mitään lakeja kiertäviä murhamiehiä.
Matt. 5:18
Sillä totisesti minä sanon teille: kunnes taivas ja maa katoavat, ei laista katoa pieninkään kirjain, ei ainoakaan piirto, ennenkuin kaikki on tapahtunut.1. Joh. 3:15
Jokainen, joka vihaa veljeään, on murhaaja, ja te tiedätte, ettei iankaikkinen elämä voi pysyä yhdessäkään murhaajassa.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 3492783
Vaikea löytää samantyylistä miestä
Nyt on pakko avautua. Onko ketään muuta jonka on yksinkertaisesti todella vaikeaa löytää samanhenkistä kumppania kuin i1782214- 361802
Nanna hakkasi Martinan aivot tuusan nuuskaksi!!!
Ihme jos Martina pystyy muodostaa järkeviä lauseita tämän nyrkkisateen jälkeen. Ottelupalkkio tuli, tajunta meni.2791577- 531105
Rasismi ahdistaa.
Tapasin baarissa oikein lupsakan oloisen miehen, mutta arvomaailma on hyvin erilainen omani kanssa. Hän käyttää n-sanaa273944Martina ja Muhis
Aamulenkillä yhdessä valmistautumassa suuren päivään,toivottavasti heräsivät toistensa viekusta.Ihana pariskunta❤248806- 65733
- 43604
Olenkohan tunteideni kanssa yksin?
Salaa toivon, että sinä nainen luotat minuun niin paljon, että uskaltaisit lähentyä kanssani, vaikka tämä on vähän kiell46571