Psalmit 119:150-176 FB38
[150] Lähellä ovat ilkeät vainoojat, jotka ovat kaukana sinun laistasi. [151] Lähellä olet sinä, Herra, ja kaikki sinun käskysi ovat todet. [152] Jo aikoja minä olen tiennyt sinun todistuksistasi, että sinä olet ne perustanut iäti pysyviksi. [153] Katso minun kurjuuttani ja pelasta minut, sillä minä en unhota sinun lakiasi. [154] Aja minun asiani ja lunasta minut, virvoita minua lupauksesi jälkeen. [155] Kaukana on pelastus jumalattomista, sillä he eivät kysy sinun käskyjäsi. [156] Herra, sinun armahtavaisuutesi on suuri, virvoita minua oikeutesi mukaan. [157] Monta on minulla vainoojaa ja vihamiestä, mutta sinun todistuksistasi minä en poikkea. [158] Minä näen uskottomat, ja minua iljettää, sillä he eivät noudata sinun sanaasi. [159] Huomaa, että minä rakastan sinun asetuksiasi. Herra, virvoita minua armosi jälkeen. [160] Sinun sanasi on kokonansa totuus, ja kaikki sinun vanhurskautesi oikeudet pysyvät iankaikkisesti. [161] Ruhtinaat vainoavat minua syyttä, mutta minun sydämeni pelkää sinun sanojasi. [162] Minä riemuitsen sinun puheestasi, niinkuin suuren saaliin saanut. [163] Valhetta minä vihaan ja inhoan, mutta sinun lakiasi minä rakastan. [164] Seitsemästi päivässä minä ylistän sinua sinun vanhurskautesi oikeuksien tähden. [165] Suuri rauha on niillä, jotka rakastavat sinun lakiasi, eikä heille kompastusta tule. [166] Minä odotan sinulta pelastusta, Herra, ja täytän sinun käskysi. [167] Minun sieluni noudattaa sinun todistuksiasi, ja suuresti minä niitä rakastan. [168] Minä noudatan sinun asetuksiasi ja sinun todistuksiasi, sillä kaikki minun tieni ovat sinun edessäsi. [169] Herra, suo minun valitukseni tulla sinun kasvojesi eteen, anna minulle ymmärrys sanasi jälkeen. [170] Tulkoon minun anomiseni sinun kasvojesi eteen, pelasta minut lupauksesi mukaan. [171] Vuodattakoot minun huuleni ylistystä, sillä sinä opetat minulle käskysi. [172] Minun kieleni veisatkoon sinun lupauksistasi, sillä kaikki sinun käskysi ovat vanhurskaat. [173] Sinun kätesi olkoon minun apuni, sillä minä olen valinnut sinun asetuksesi. [174] Minä ikävöitsen pelastusta sinulta, Herra, ja sinun lakisi on minun iloni. [175] Saakoon minun sieluni elää ja ylistää sinua, ja sinun oikeutesi minua auttakoot. [176] Minä olen eksyksissä kuin kadonnut lammas; etsi palvelijaasi, sillä minä en unhota sinun käskyjäsi.
https://bible.com/bible/365/psa.119.150-176.FB38
"Sinun sanasi on kokonansa totuus".
Anonyymi-ap
0
<50
Luetuimmat keskustelut
- 2882309
Nanna hakkasi Martinan aivot tuusan nuuskaksi!!!
Ihme jos Martina pystyy muodostaa järkeviä lauseita tämän nyrkkisateen jälkeen. Ottelupalkkio tuli, tajunta meni.2711374- 231373
Vaikea löytää samantyylistä miestä
Nyt on pakko avautua. Onko ketään muuta jonka on yksinkertaisesti todella vaikeaa löytää samanhenkistä kumppania kuin i142859- 41846
Rasismi ahdistaa.
Tapasin baarissa oikein lupsakan oloisen miehen, mutta arvomaailma on hyvin erilainen omani kanssa. Hän käyttää n-sanaa244758Martina ja Muhis
Aamulenkillä yhdessä valmistautumassa suuren päivään,toivottavasti heräsivät toistensa viekusta.Ihana pariskunta❤237729- 56570
Olenkohan tunteideni kanssa yksin?
Salaa toivon, että sinä nainen luotat minuun niin paljon, että uskaltaisit lähentyä kanssani, vaikka tämä on vähän kiell46501- 38478