Etsitään ja juostaan uskonnollisten kokemusten perästä.
Uskotaan täysillä että kaikki on Pyhästä Hengestä.
Helluntailaisuus edustaa amerikkalaista (Babylonialaista) uususkonnollisuutta ja toista henkeä.
Helluntailaisten olisi syytä uskoa.
Mieluummin uskotaan kokemuksiin kuin Jumalan Sanaan.
2Tess 2:11: "Ja sentähden Jumala lähettää heille väkevän eksytyksen, niin että he uskovat valheen,"
- kokemusperäinen (uus)uskonnollisuus -
26
87
Vastaukset 26
- Anonyymi00001
Onko se uskonratkaisu jos liittyy Helluntaiseurakuntaan ja uskoo pastorin lupauksiin pelastusvarmuudesta ?
- Anonyymi00002
Miksi helluntailaiset vanhat naiset profetoivat pää peittämättömänä.
Ennen oli toisin.- Anonyymi00003
Ne ajattelee, että Paavali on valehtelija.
Siten voi myös amerika homottaa.
Eikä mikään muukaan haittaa.
- Anonyymi00004
Helluntailaisuus ei edusta "tervehenkistä" hurmosta ja kaatamista vaan lahkolaisuutta.
- Anonyymi00005
Kaikesta tulee tervettä kun herjaa Paavalia.
Se pitää ensin kitkeä pois ja sitten sotkeentua lillukanvarsiin. - Anonyymi00006
Paavali varoitti eksytyksistä esim. Paavalin kirje tessalonikalaisille.
- Anonyymi00007
Paavali höpisi mitä tahansa, sanoi galatalaiskirjeessä lakihenkisiä älytömiksi.
Siitä ja muusta homous mukaan lukien pääsee eroon kun herjaa Paavalia ja temmeltää miten tahtoo.
- Anonyymi00008
Joh.17:12 Kuin minä olin heidän kanssansa maailmassa, niin minä kätkin heitä sinun nimessäsi: ne, jotkas minulle annoit, kätkin minä, ja en niistä kenkään kadonnut, vaan se kadotuksen lapsi, e ttä Raamattu täytettäisiin. Biblia (1776) Ps.41:10. 109:8 Joh.6:39. 13:18.
- Anonyymi00009
Usko Jeesuksen on alunperin ollut kokemusperäistä: Johannes kirjoitti:
minkä olemme nähneet ja kuulleet, sen me myös teille julistamme,
Näkeminen ja kuuleminen on kokemus.
Samoin Pietari todisti: mutta me emme voi olla puhumatta siitä, mitä olemme nähneet ja kuulleet.
Samoin Jeesus kehoitti kertomaan omasta kokemuksestaan: "Mene kotiisi omaistesi luo ja kerro heille, kuinka suuria tekoja Herra on sinulle tehnyt ja kuinka hän on sinua armahtanut". - Anonyymi00010
Monesti menevät tunteet ja usko sekaisin.
- Anonyymi00011
Niin menee kun vihan vimmassa herjaa ja jankuttaa.
Tai usko häviää kokonaan.
- Anonyymi00012
Oho ja nyt on mennyt sekaisin martin muistojuoma ja maistelija !
Onko hyvä - Anonyymi00013
>>>>>Mieluummin uskotaan kokemuksiin kuin Jumalan Sanaan.<<<<
------------
Kohde on täysin väärä! Minä itse, minun kokemukseni. Sellainen ei ketään pelasta eikä vapauta synnin vallasta. Minä itse, minun kokemukseni ylpeyttä joka on lihan teko.
-----------------
Efesolais kirjeessä esiintyy kreikan tekstissä " en" prepositio 89 kertaa. Se tarkoittaa jossakin sisällä olemista. (Lähde: "Raamattu elämään- Efesolaiskirje -Jukka Norvanto)
" Kristuksessa, Hengessä, Hänessä, jne.
2.Kor.5:17."..Siis, jos joku on Kristuksessa, niin hän on uusi luomus; se, mikä on vanhaa, on kadonnut, katso, uusi on sijaan tullut.” (Hän on Kristuksessa koska Jumalan Henki on hänet uudestisyntymän hetkellä kastanut Hengessä Kristuksen ruumiin jäseneksi tahtomalleen paikalle.)
---------
Kristuksen ruumis on srk. Joko on ruumiin jäsen tai ei ole. Ruumiin jäsen on yhteydessä ruumiin päähän ( joka on Kristus Ef.1:22,23.)
Jumala liittää ihmisen Kristuksen ruumiiseen tämän uudestisyntymisen hetkellä.Ruumiin jäsen saa elin voimansa ruumiista.
1. Kor. 12:12-13 FB38
------------
Viinipuun oksa joka ei ole kiinni puun rungossa kuivettuu, eikä tuota hedelmää. Oksa saa elin voimansa puun rungosta tuottaakseen hedelmää.( Joh.15:1-8.)
-----------
Henki jakaa lahjojaan ( siis lahjana ei ansiosta) niille jotka ovat " Kristuksessa" siis niille jotka ovat sisällä "Hengen temppelissä". Lahjoilla palvellaan Kristuksen ruumiin so. srk. rakentumista . He ovat osallisia " Kristuksen ruumiista" , ruumiin jäseninä.
"Lähellä Jumalaa" olevat eivät elä "Hengessä", eikö lahjoja jaeta temppelin ulkopuolella vaan sisällä jossa niillä rakennutaan Hengessä, Jumalan asumuksessa Hengessä.(Ef.2:19-22.)- Anonyymi00014
>>>>>>"Lähellä Jumalaa" olevat eivät elä "Hengessä", eikö lahjoja jaeta temppelin ulkopuolella vaan sisällä jossa niillä rakennutaan Hengessä, Jumalan asumuksessa Hengessä.(Ef.2:19-22.)<<<<
--------------
"Lähellä Herraa" ovat ulkopuolella uudessa liitossa.Vaikka miten "lähellä" niin ulkopuolella kuitenkin. Kristuksen ruumis joka on srk. on hengellinen ei käsillä tehty kirkko tms. rakennus.
Sisälle ruumiin jäseneksi pääsevät uudestisyntyneet jotka Jumala asettaa tahtomalleen paikalle Kristuksen ruumiin jäseneksi. ( 1.Kor.12:11- 27.) 1.Kor.12:18.”.. Mutta nyt Jumala on asettanut jäsenet, itsekunkin niistä, ruumiiseen, niinkuin hän on tahtonut….27. Mutta te olette Kristuksen ruumis ja kukin osaltanne hänen jäseniänsä.."
Apostolit puhuessaan eivät olleet lähellä , vaan sisällä “Kristuksessa”. Paavali oli “Kristuksessa “2:kor.12:2. Tunnen miehen, joka on Kristuksessa:…..
19. Olette kai jo kauan sitten luulleet, että me puolustaudumme teidän edessänne. Jumalan edessä, Kristuksessa me puhumme; mutta kaikki teille rakennukseksi, rakkaani..”
-------------
"Onneni on olla Herraa lähellä .."
Laulun sanojen tausta löytyy psalmista 73:28. ”Mutta minun onneni on olla Jumalaa lähellä, minä panen turvani Herraan, Herraan, kertoakseni kaikkia sinun tekojasi.” Psalmit 73:28 FB38
Psalmin veisaaja oli Aasaf joka oli yksi Jerusalemin temppelin veisaajista. Hän oli "vain lähellä" Jumalan läsnä oloa ollessaan palvelustaan suorittamassa.
Hän oli lähellä Jumalan läsnä oloa joka oli temppelin kaikkein pyhimmässä jonne vain ylimmäinen pappi sai mennä kerran vuodessa vierasta ( eläimen) verta mukanaan. Aasaf ei saanut mennä sinne, hän oli vain lähellä.
1.Aik.16:2. Ja kun Daavid oli uhrannut polttouhrin ja yhteysuhrit, siunasi hän kansan Herran nimeen.
3. Ja hän jakoi kaikille israelilaisille, sekä miehille että naisille, kullekin leipäkakun, kappaleen lihaa ja rypälekakun.
4. Ja hän asetti Herran arkin eteen leeviläisiä palvelemaan ja kunnioittamaan, kiittämään ja ylistämään Herraa, Israelin Jumalaa:
5. Aasafin johtajaksi, toiseksi Sakarjan, sitten Jegielin, Semiramotin, Jehielin, Mattitjan, Eliabin, Benajan, Oobed-Edomin ja Jegielin soittamaan harpuilla ja kanteleilla, Aasafin helistäessä kymbaaleja..”
Esra 2:41.”.. Veisaajia oli: Aasafin jälkeläisiä sata kaksikymmentä kahdeksan..”
------------------JATKUU - Anonyymi00015
Anonyymi00014 kirjoitti:
>>>>>>"Lähellä Jumalaa" olevat eivät elä "Hengessä", eikö lahjoja jaeta temppelin ulkopuolella vaan sisällä jossa niillä rakennutaan Hengessä, Jumalan asumuksessa Hengessä.(Ef.2:19-22.)<<<<
--------------
"Lähellä Herraa" ovat ulkopuolella uudessa liitossa.Vaikka miten "lähellä" niin ulkopuolella kuitenkin. Kristuksen ruumis joka on srk. on hengellinen ei käsillä tehty kirkko tms. rakennus.
Sisälle ruumiin jäseneksi pääsevät uudestisyntyneet jotka Jumala asettaa tahtomalleen paikalle Kristuksen ruumiin jäseneksi. ( 1.Kor.12:11- 27.) 1.Kor.12:18.”.. Mutta nyt Jumala on asettanut jäsenet, itsekunkin niistä, ruumiiseen, niinkuin hän on tahtonut….27. Mutta te olette Kristuksen ruumis ja kukin osaltanne hänen jäseniänsä.."
Apostolit puhuessaan eivät olleet lähellä , vaan sisällä “Kristuksessa”. Paavali oli “Kristuksessa “2:kor.12:2. Tunnen miehen, joka on Kristuksessa:…..
19. Olette kai jo kauan sitten luulleet, että me puolustaudumme teidän edessänne. Jumalan edessä, Kristuksessa me puhumme; mutta kaikki teille rakennukseksi, rakkaani..”
-------------
"Onneni on olla Herraa lähellä .."
Laulun sanojen tausta löytyy psalmista 73:28. ”Mutta minun onneni on olla Jumalaa lähellä, minä panen turvani Herraan, Herraan, kertoakseni kaikkia sinun tekojasi.” Psalmit 73:28 FB38
Psalmin veisaaja oli Aasaf joka oli yksi Jerusalemin temppelin veisaajista. Hän oli "vain lähellä" Jumalan läsnä oloa ollessaan palvelustaan suorittamassa.
Hän oli lähellä Jumalan läsnä oloa joka oli temppelin kaikkein pyhimmässä jonne vain ylimmäinen pappi sai mennä kerran vuodessa vierasta ( eläimen) verta mukanaan. Aasaf ei saanut mennä sinne, hän oli vain lähellä.
1.Aik.16:2. Ja kun Daavid oli uhrannut polttouhrin ja yhteysuhrit, siunasi hän kansan Herran nimeen.
3. Ja hän jakoi kaikille israelilaisille, sekä miehille että naisille, kullekin leipäkakun, kappaleen lihaa ja rypälekakun.
4. Ja hän asetti Herran arkin eteen leeviläisiä palvelemaan ja kunnioittamaan, kiittämään ja ylistämään Herraa, Israelin Jumalaa:
5. Aasafin johtajaksi, toiseksi Sakarjan, sitten Jegielin, Semiramotin, Jehielin, Mattitjan, Eliabin, Benajan, Oobed-Edomin ja Jegielin soittamaan harpuilla ja kanteleilla, Aasafin helistäessä kymbaaleja..”
Esra 2:41.”.. Veisaajia oli: Aasafin jälkeläisiä sata kaksikymmentä kahdeksan..”
------------------JATKUU>>>>>JATKUU<<<<<
--------------
Uuden liiton uskova , siis uudestisyntynyt ( 1.Piet.1:22-25 ) on “Kristuksessa”. (2.Kor.5:14-21). 2.Kor.5:17. “..Siis, jos joku on Kristuksessa, niin hän on uusi luomus; se, mikä on vanhaa, on kadonnut, katso, uusi on sijaan tullut…” Hän on sisällä “Hengen temppelissä” 1.Kor.3:16.”.. Ettekö tiedä, että te olette Jumalan temppeli ja että Jumalan Henki asuu teissä? 17. Jos joku turmelee Jumalan temppelin, on Jumala turmeleva hänet; sillä Jumalan temppeli on pyhä, ja sellaisia te olette…”
Hänen näkyvä fyysinen ruumiinsa on “Pyhän Hengen temppeli” 1.Kor.6:19.” Vai ettekö tiedä, että teidän ruumiinne on Pyhän Hengen temppeli, joka Henki teissä on ja jonka te olette saaneet Jumalalta, ja ettette ole itsenne omat?20. Sillä te olette kalliisti ostetut. Kirkastakaa siis Jumala ruumiissanne.”
Hän rakentuu pyhässä temppelissä Herrassa, yhdessä muiden kanssa Jumalan asumukseksi Hengessä. Ef.2:19.” Niin ette siis enää ole vieraita ettekä muukalaisia, vaan te olette pyhien kansalaisia ja Jumalan perhettä,20. apostolien ja profeettain perustukselle rakennettuja, kulmakivenä itse Kristus Jeesus,21. jossa koko rakennus liittyy yhteen ja kasvaa pyhäksi temppeliksi Herrassa;22. ja hänessä tekin yhdessä muitten kanssa rakennutte Jumalan asumukseksi Hengessä…”
“Savisilla saappailla “ ilman uudesti syntymistä ei pääse “Jumalan asumukseen Hengessä”. Lähellä oleva on ulkopuolella , eikä millään lihan teoilla, lain suorituksilla pääse yhtään lähemmäksi. Kun laiva lähtee lähellä olijat jäävät rannalle mutta siällä olevat laiva vie perille kunhan vain pysyvät laivassa. 1.Joh.2:28.” Ja nyt, lapsukaiset, pysykää hänessä, että meillä hänen ilmestyessään olisi turva eikä meitä häpeällä karkoitettaisi pois hänen tyköänsä hänen tulemuksessaan..”
JATKUU - Anonyymi00017
Anonyymi00015 kirjoitti:
>>>>>JATKUU<<<<<
--------------
Uuden liiton uskova , siis uudestisyntynyt ( 1.Piet.1:22-25 ) on “Kristuksessa”. (2.Kor.5:14-21). 2.Kor.5:17. “..Siis, jos joku on Kristuksessa, niin hän on uusi luomus; se, mikä on vanhaa, on kadonnut, katso, uusi on sijaan tullut…” Hän on sisällä “Hengen temppelissä” 1.Kor.3:16.”.. Ettekö tiedä, että te olette Jumalan temppeli ja että Jumalan Henki asuu teissä? 17. Jos joku turmelee Jumalan temppelin, on Jumala turmeleva hänet; sillä Jumalan temppeli on pyhä, ja sellaisia te olette…”
Hänen näkyvä fyysinen ruumiinsa on “Pyhän Hengen temppeli” 1.Kor.6:19.” Vai ettekö tiedä, että teidän ruumiinne on Pyhän Hengen temppeli, joka Henki teissä on ja jonka te olette saaneet Jumalalta, ja ettette ole itsenne omat?20. Sillä te olette kalliisti ostetut. Kirkastakaa siis Jumala ruumiissanne.”
Hän rakentuu pyhässä temppelissä Herrassa, yhdessä muiden kanssa Jumalan asumukseksi Hengessä. Ef.2:19.” Niin ette siis enää ole vieraita ettekä muukalaisia, vaan te olette pyhien kansalaisia ja Jumalan perhettä,20. apostolien ja profeettain perustukselle rakennettuja, kulmakivenä itse Kristus Jeesus,21. jossa koko rakennus liittyy yhteen ja kasvaa pyhäksi temppeliksi Herrassa;22. ja hänessä tekin yhdessä muitten kanssa rakennutte Jumalan asumukseksi Hengessä…”
“Savisilla saappailla “ ilman uudesti syntymistä ei pääse “Jumalan asumukseen Hengessä”. Lähellä oleva on ulkopuolella , eikä millään lihan teoilla, lain suorituksilla pääse yhtään lähemmäksi. Kun laiva lähtee lähellä olijat jäävät rannalle mutta siällä olevat laiva vie perille kunhan vain pysyvät laivassa. 1.Joh.2:28.” Ja nyt, lapsukaiset, pysykää hänessä, että meillä hänen ilmestyessään olisi turva eikä meitä häpeällä karkoitettaisi pois hänen tyköänsä hänen tulemuksessaan..”
JATKUU>>>>>>JATKUU<<<<<
------------
".....Lähemmä, Jeesus,lähemmä vaan kaipaan mä ääntäsi kuuntelemaan...."
Kun oikein "lähelle" tahdot niin ota Raamattu aivan silmiesi eteen, että varmasti nöet lukea. Tai kuunnellessasi ääneen luettua Jumalan Sanaa niin hanki kuulokoje ellet muuten kuule.Jumala puhuu Sanassaan.
Uudesti syntynyt on "Kristuksessa" ei lähellä vaan sisällä "Jumalan asumuksessa Hengessä. Hän on Kristuksen ruumiin jäsen joka on seurakunta, ei näkyvä käsillä tehty rakennus vaan “Jumalan asumus Hengessä”. Ef.2:22..
”Niin ette siis enää ole vieraita ettekä muukalaisia, vaan te olette pyhien kansalaisia ja Jumalan perhettä, apostolien ja profeettain perustukselle rakennettuja, kulmakivenä itse Kristus Jeesus, jossa koko rakennus liittyy yhteen ja kasvaa pyhäksi temppeliksi Herrassa; ja hänessä tekin yhdessä muitten kanssa rakennutte Jumalan asumukseksi Hengessä.”
Efesolaiskirje 2:19-22 FB38
---------------------
Paras on lukea itse Raamattua jotta osaa erottaa valheen opettajat "Totuuden Sanan pelastuksen evankeliumin julistajiata.
Ei ole tarpeen kaikkia "setä samulin" oppeja uskoa joita atlantin takaa tulee vähän väliä. "...sensaatioita" ,"...uusia ilmestyksiä.."
Tälläistä on eräs atlantin takaa tullut puhellut, onko tämä tervettä evankeliumia?
Ei vaan jotain muuta.
" Minä oli amerikassa joitakin vuosia sitten ja Jeesus tuli valkoisen ratsun kanssa ja kaappasi minut ratsun selkään . Ja sitten minulle annettiin miekka..."
"....sitten mä aloin näkemään siellä kirkkauden keskellä sieltä ilmestyi Jumalan valtaistuin …. joka alkoi… hahmottumaan .......
Ja minun katsellessani niitä ja sitten yks tämmönen tulinen pyörä irtaantui siitä valtaistuimesta ja lähti viemään herätystä Kiteelle itä-Suomeen ja tajusin siinä että näin herätys lähtee liikkeelle tulisit vaunut jumalan kirkkauden valtaistuimelta lähtevät liikkeelle tuomaan jumalan kirkkautta ja kunniaa eri puolille suomea.."
Eihän Jumalan valta istuimesta pyörä irtaannu?
Miksi Jeesus Kristus puuttuu tämän "valta istuin näystä"?
Tänä päivänä Jumalan Henki kirkastaa Jeesusta Kristusta joka istuu (seisoo) kaikkivaltiaan Jumalan oikealla puolella.
Stefanukselle näytettiin näky :
"Katso, minä näen taivaat auenneina ja Ihmisen Pojan seisovan Jumalan oikealla puolella".”
Apostolien teot 7:55-56 FB38
"..Daavidin sisäinen parantuminen..."??
Mitä Raamatussa kirjoitetaan:
Psalmit 32:5 FB38
”Minä tunnustin sinulle syntini enkä peittänyt pahoja tekojani; minä sanoin: "Minä tunnustan Herralle rikokseni", ja sinä annoit anteeksi minun syntivelkani. Sela.”
(Tarvitsiko Daavid vielä sen jälkeen jotain " sisäistä parantumista" ja syntien tunnustusta jo anteeksi annetusta ???)
"... Daavidin sortuneen majan uudistuminen.."
"...("...vei näysssä Al aksan moskeijaan.."..."Herra puhui minulle..")
Mikähän "henki" vie muslimien moskeijaan,ja "puhuu" siellä "tulevia"??? - Anonyymi00024
Anonyymi00017 kirjoitti:
>>>>>>JATKUU<<<<<
------------
".....Lähemmä, Jeesus,lähemmä vaan kaipaan mä ääntäsi kuuntelemaan...."
Kun oikein "lähelle" tahdot niin ota Raamattu aivan silmiesi eteen, että varmasti nöet lukea. Tai kuunnellessasi ääneen luettua Jumalan Sanaa niin hanki kuulokoje ellet muuten kuule.Jumala puhuu Sanassaan.
Uudesti syntynyt on "Kristuksessa" ei lähellä vaan sisällä "Jumalan asumuksessa Hengessä. Hän on Kristuksen ruumiin jäsen joka on seurakunta, ei näkyvä käsillä tehty rakennus vaan “Jumalan asumus Hengessä”. Ef.2:22..
”Niin ette siis enää ole vieraita ettekä muukalaisia, vaan te olette pyhien kansalaisia ja Jumalan perhettä, apostolien ja profeettain perustukselle rakennettuja, kulmakivenä itse Kristus Jeesus, jossa koko rakennus liittyy yhteen ja kasvaa pyhäksi temppeliksi Herrassa; ja hänessä tekin yhdessä muitten kanssa rakennutte Jumalan asumukseksi Hengessä.”
Efesolaiskirje 2:19-22 FB38
---------------------
Paras on lukea itse Raamattua jotta osaa erottaa valheen opettajat "Totuuden Sanan pelastuksen evankeliumin julistajiata.
Ei ole tarpeen kaikkia "setä samulin" oppeja uskoa joita atlantin takaa tulee vähän väliä. "...sensaatioita" ,"...uusia ilmestyksiä.."
Tälläistä on eräs atlantin takaa tullut puhellut, onko tämä tervettä evankeliumia?
Ei vaan jotain muuta.
" Minä oli amerikassa joitakin vuosia sitten ja Jeesus tuli valkoisen ratsun kanssa ja kaappasi minut ratsun selkään . Ja sitten minulle annettiin miekka..."
"....sitten mä aloin näkemään siellä kirkkauden keskellä sieltä ilmestyi Jumalan valtaistuin …. joka alkoi… hahmottumaan .......
Ja minun katsellessani niitä ja sitten yks tämmönen tulinen pyörä irtaantui siitä valtaistuimesta ja lähti viemään herätystä Kiteelle itä-Suomeen ja tajusin siinä että näin herätys lähtee liikkeelle tulisit vaunut jumalan kirkkauden valtaistuimelta lähtevät liikkeelle tuomaan jumalan kirkkautta ja kunniaa eri puolille suomea.."
Eihän Jumalan valta istuimesta pyörä irtaannu?
Miksi Jeesus Kristus puuttuu tämän "valta istuin näystä"?
Tänä päivänä Jumalan Henki kirkastaa Jeesusta Kristusta joka istuu (seisoo) kaikkivaltiaan Jumalan oikealla puolella.
Stefanukselle näytettiin näky :
"Katso, minä näen taivaat auenneina ja Ihmisen Pojan seisovan Jumalan oikealla puolella".”
Apostolien teot 7:55-56 FB38
"..Daavidin sisäinen parantuminen..."??
Mitä Raamatussa kirjoitetaan:
Psalmit 32:5 FB38
”Minä tunnustin sinulle syntini enkä peittänyt pahoja tekojani; minä sanoin: "Minä tunnustan Herralle rikokseni", ja sinä annoit anteeksi minun syntivelkani. Sela.”
(Tarvitsiko Daavid vielä sen jälkeen jotain " sisäistä parantumista" ja syntien tunnustusta jo anteeksi annetusta ???)
"... Daavidin sortuneen majan uudistuminen.."
"...("...vei näysssä Al aksan moskeijaan.."..."Herra puhui minulle..")
Mikähän "henki" vie muslimien moskeijaan,ja "puhuu" siellä "tulevia"???Kirjota kirja kun noin paljon on asiaa !
- Anonyymi00016
Usko ilman tunteita, on tekoäly.
- Anonyymi00018
Usko ilman tunteita on sama kuin tekoäly latelisi Raamatunjakeita ja janakkaisi koko ajan samaa asiaa. Vaikka sitä ettei usko ole tunteita.
- Anonyymi00021
Mitä jäljelle jää kun otetaan Jumalan Sana pois....
Tunteet ovat tärkeämmät kuin Raamattu.
- Anonyymi00019
Tekin annatte itsestänne sellaisen kuvan, että se muka olisi ollut Jeesus, joka teidät on kutsunut tämmöisiksi räkättirastaiksi. Mutta ei varmasti ole, vaan elätte oman lihallisen luonteenne vallassa.
- Anonyymi00020
Minä olin äskettäin kirkossa, jossa tanssittiin. Semmoista ei kyllä ikinä näe helluntaiseurakunnassa.
- Anonyymi00025
Viime sunnuntain pakkovauvakastettujen jumalan palveluksessa nainen tanssi alttarilla.
- Anonyymi00026
Anonyymi00025 kirjoitti:
Viime sunnuntain pakkovauvakastettujen jumalan palveluksessa nainen tanssi alttarilla.
Tämä tapahtui sunnuntain jumalanpalveluksessa.
- Anonyymi00022
Helluntaiseurkunnassa myös tansitaan mutta ei joka sunnuntai.
- Anonyymi00023
Ei niiden vuosien aikana, kun minä olen hellareilla käynyt, ole askeleen askeltakaan tanssittu missään tilaisuudessa. Vaikka ei siinä mitään, vaikka tanssittaisiinkin, jos se ei ole jotain eroottista, vähäpukeista tai muuta, joka ei ole sopivaa. Kuten sambaa pikku vaatteihissa, mitä kirkossa ollaan nähty.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1111383
- 45921
Myönnetään, tunnen lämpimiä tunteita kohtaasi
Vaikutat tosin liian hyvältä ollaksesi totta. Komeita miehiä on maailma pullollaan mutta sinussa on jotain.....50746Perhoseni (miehelle)
Miksi et usko, että mun rakkaus sinuun on aitoa ja vilpitöntä? Tai että se oli jo silloin? Miksi ajattelet, ettet ole r133704- 70676
- 67626
- 53607
- 55565
Onko Sofia jälleen jätetty?
Moni asia viittaisi siihen, että hän on jälleen sinkku.106516Mies, näetkö minut myös
Seksuaalisena ihmisenä ja naisena? Haluatko minua seksuaalisesti? Vai olenko mielestäsi tyttönen?20500Voiko se ikinä toimia
Voiko meistä ikinä tulla mitään? Näin kauan aikaa on kulunut ja mitään ei tapahdu... En usko, että sinä mietit minua het32478- 34477
Rekat seisovat dieselin hinnan takia . Ala ei kestä tällaista hintatasoa, sanoo yrittäjä .
EU:n kallein diesel on kova paikka kuljetusalalle. Ajoja on jätetty ajamatta kannattavuusongelmien vuoksi, sanoo alan e99474- 5468
Nainen, mitä mieltä olet kodittomista?
Ja heistä jotka eivät kykene huolehtimaan asioistaan, itsestään eikä terveydestään? Miten heidän kanssaan tulisi toimia?117466Mitä jos...
Susta tykätään poikana enemmän, kun tyttönä? Miten asian käsittelet tai otat tiedon vastaan? T nainen gubetellija herät142453- 52452
- 49447
- 52413
- 42410