Taas näitä Iltalehden Huuhaa juttuja

Anonyymi-ap

11

66

Vastaukset 11

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001
      UUSI

Jos et osaa selittää jutun ydintä niin ei kukaan ole kiinostunut klikkaamaan linkkiä niin kauan kun se vähääkään viittaa johonkin paskalehteen tai maikkarin uutiseen.

• Anonyymi00005
        UUSI

Ei se klikkiotsikon klikkaaminen auta kun juttu maksumuurin takana, eikä näissä IL ja IS jutuissa ole koskaan villoja.

• Anonyymi00002
      UUSI

Kuinka moni jo sai tililleen tuon 200.000 euroa? LOL!

• Anonyymi00003
      UUSI

200 tonnia tilille, kun kituuttelee 50 vuotta vedellä ja leivällä.

• UUSI

Ei se huuhaata ole, vaan mahdollista. Se on oma lukunsa, millainen persoona näkee mahdollisuuksien sijaan huuhaata. Ehkä se ahdistaa, että joutuisi ajattelemaan, näkemään vaivaa ja toimimaan itse?

☝️🤨

• Anonyymi00006
        UUSI

Kuinka ollakaan että koksupersuti tulee puolustamaan näitä huuhaajuttuja 🤣💩

• UUSI
        Anonyymi00006 kirjoitti:

Kuinka ollakaan että koksupersuti tulee puolustamaan näitä huuhaajuttuja 🤣💩

Niin, sehän on ihan ennenkuulumatonta, että "koksupersu" kieltäytyy alistumasta vasemmiston pyhille valheille.

😆🤚

• Anonyymi00004
      UUSI

Näitä vtun iltapaskojen maksumuurin takana olevia juttuja, jotka on täyttä ksetusta, mutta saadaan koksupersutit huutelemaan miksi jokainen ei tee 200 000 euroa helppoa rahaa. Samoin kerrotaan lähes viikottain miten työtön, köyhä tai eläkelänen voi helposti saada satoja euroja lisää tukia tai eläkettä ja samaa pskaa, normi jamppa ei saa senttiäkään enemmän. Sponsoroiko EK tai kokoomus näitä maksumuurijuttuja?

• Anonyymi00007
      UUSI

Jos pystyy ja pysyy hengissä syömällä vain halvinta kaurapuuroa ja hernekeittoa 40 vuotta, tilille kertyy messevä summa rahaa ns keskituloiselle. Tosin vitamiinilisiä pitää välillä ottaa

• Anonyymi00008
        UUSI

Ja vitamiinilisästä huolimatta et ole 40 vuoden päästä tuota messevää summaa nostamassa.

• Anonyymi00009
      UUSI

Jos laitan yleistuesta 1 000 euroa kuukaudessa sijoituksiin, olen miljonääri 40 vuoden päästä 👍

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Liikenneonnettomuus kuhmo

Taisi Audi mennä lunastukseen ja pemari kilometritehtaalle
      Kuhmo
      37
      2082
    2. Olen pahoillani kun olen satuttanut

Välillä kiukuttaa paljon.
      Ikävä
      56
      676
    3. Olen aivan hajalla yhden

Naisen takia😞
      Ikävä
      40
      613
    4. Mitä oikeasti haluat?

🥹
      Ikävä
      42
      490
    5. Miten sä jaksat

Pitää susta huolen.
      Ikävä
      62
      482
    6. Naurettavia provoja ja lavastuksia täällä

Saa olla aika harhainen jos uskoo juttuja täällä faktoina 😆😆😆 ihmiset matkii toisia jne
      Ikävä
      60
      480
    7. Mitä näät

Siinä miehessä?
      Ikävä
      45
      470
    8. Pientä pintaremonttia

Mistä löytää kirves sähkö putkimiestä tai lasin asentajaa rässä hyrynsalmen pitäjässä, kun eiole puhelinluetteloa eikä k
      Hyrynsalmi
      15
      440
    9. T.h tuomio

Onko tämä lainvoimainen vai onko tästä valitettu? Mitenhän on mennyt linnassa joko pehmennyt pää täysin
      Suomussalmi
      6
      437
    10. Mikko Leppilampi loi TTK:ssa ankaran tavan - Jatkaako Veronica Verho haastavaa perinnettä?

Suorien lähetysten juontaminen vaatii rautaista ammattitaitoa ja kovaa työtä. Tanssii Tähtien Kanssa -ohjelmassa on näh
      Kotimaiset julkkisjuorut
      23
      428
    Aihe