Kasvaisit aikuisten tavoille ja unohda minut.
Vastaukset 16
- Anonyymi00001UUSI
Juuri tuo on tullut minullekin mieleen! Ainoa mitä enää haluan on ne korvaukset!
- Anonyymi00003UUSI
Etpäs halua!
- Anonyymi00005UUSI
Paljonko se sinulta vei?
- Anonyymi00012UUSI
Mitkä korvaukset ?🤔🙄
Oneks ooon nii. Köyhööä että ulostoon menee sdmouset sit
Ja mies saa odottaa niitä loppuelon
En maksa itseä rikkkaamalle miehelle !
Han maksokoon minulle 100000 e henkisestö kärsimyksestä
Kukaan töysin tervepää ei vingu omaaa
Loppuaan toiselta ihmiseltä
Vuosikausia ...
Rakkauttako ?
Ei vittu kyllä ole !!!!!!
Naiselta
- Anonyymi00002UUSI
Ei aikuisen lapsen vahdiksi kannata ikinä alkaa.
- Anonyymi00004UUSI
Jos rakastaisit kunnolla! Tuntuu ettei Meitä tuu🤨
- Anonyymi00008UUSI
Ei tuu, onhan tuo jo ajat sitten nähty.
- Anonyymi00009UUSI
M-alkuiselle näköjään, no minä siirryn syrjään.
- Anonyymi00006UUSI
Miksi keskityt toiseen? Unohda itse ja elä omaa elämääsi jos noin ajattelet.
- Anonyymi00007UUSI
Olikin varmaan ilmoitusluontoinen asia.
- Anonyymi00010UUSI
No en ole tähän päivän mennessä rakastunut saati rakastanut kuusikymppisiä eläkkeestä haaveilijoita vaan suosin edelleenkin itseni ikäisiä +-5v.
Aikuisten tavoille? Näiden kakaroitten keskellä? Ei iän puolesta vaan käytöksen, joka on jäänyt ala-asteen tasolle ja ilmeisesti käsitys siitäkin mihin on asiallista työntää nokkansa ja mihin ei, on jäänyt heiltä käsittämättömyyden asteelle.
Että painukaa itse sinne helvetin Lappiin ja ryhtykää maanviljelijöiksi tai Prisman tai huoltoasemien orjiksi, jos kerran on ihanaa, mutta jättäkää päätäntävalta omasta elämästä ja valinnoista jokaiselle itselleen. - Anonyymi00011UUSI
Ei minulta. Uskoa riittää kg
- Anonyymi00013UUSI
Erän vähän vanhempi mies sais ilmaista itseään suoremmin. En taida kelvata hänelle, mutta pitää pikkuisen kiinni kuitenkin...
💫- Anonyymi00015UUSI
Kelpaat mulle just tollasena ku oot ❤️🌛👍
- Anonyymi00014UUSI
Kerropas mitä ne aikuisten tavat on?
- Anonyymi00016UUSI
tuli överit
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 372082
- 56676
- 40613
- 42490
- 62482
Naurettavia provoja ja lavastuksia täällä
Saa olla aika harhainen jos uskoo juttuja täällä faktoina 😆😆😆 ihmiset matkii toisia jne60480- 45470
Pientä pintaremonttia
Mistä löytää kirves sähkö putkimiestä tai lasin asentajaa rässä hyrynsalmen pitäjässä, kun eiole puhelinluetteloa eikä k15440T.h tuomio
Onko tämä lainvoimainen vai onko tästä valitettu? Mitenhän on mennyt linnassa joko pehmennyt pää täysin6437Mikko Leppilampi loi TTK:ssa ankaran tavan - Jatkaako Veronica Verho haastavaa perinnettä?
Suorien lähetysten juontaminen vaatii rautaista ammattitaitoa ja kovaa työtä. Tanssii Tähtien Kanssa -ohjelmassa on näh23428