😊
Vastaukset 16
- Anonyymi00001
Saisin just nyt mussukan mun naaman eteen ja kysyisin mikä sillä on. Muita toiveita en kerro.
- Anonyymi00002
Nainen tähän viekkuun heti.
- Anonyymi00002
Sinä, sinä, sinä.
Eipä muuta. - Anonyymi00004
Olin kerran edellisessä elämässä tässä tilanteessa. Olin jänis ja ketun kanssa saimme molemmat kolme toivomusta mieheen. 1 toivomukseni oli puputyttö, ketulla kettutyttö. 2 toivomukseni oli mopo, ketulla toinen kettutyttö. Kettu toivoi kolmannen toiveen ennen minua ja se oli kolmas kettutyttö. Siispä kaasuttaessani mopolla karkuun puputyttöni kanssa huusin viimeisen toiveen hengelle: "lopuksi toivon ettei ketulla seiso!"
- Anonyymi00005
Ehkäpä minua ei kiinnosta mitkä kaksi kitumaljaa ovat selän takana jäljellä, jos kolme kaatunutta olivat ne, jotka olisivat toteuttaneet unelmat.
- Anonyymi00006
Ihanan miehen luo, tieto siitä miten asiat on oikeasti menneet ja turvallinen tulevaisuus
- Anonyymi00007
Haluan myös kuolleiden lemmikkieläinten luo
- Anonyymi00008
Tuntuu väärältä toivoa "häntä",joten ainoa asia mitä voi tavallaan toivoa on että tunteet kohtaa ja kumpikin haluaa oikeasti.
- Anonyymi00009
Että näkisin hänet.
- Anonyymi00010
1. Maailmanrauhaa, 2. Ihmettä ilmastonmuutoksen suhteen ja 3. Itselleni rakkautta.
- Anonyymi00011
Tällä hetkellä toivon että yhteys palaisi. Nainen palaisi vierelleni ja elettäisiin onnellisena yhdessä elämämme loppuun saakka.
- Anonyymi00012
Haluan lopettaa yhen
Toisen ja komannen ehkä neljännenkin - Anonyymi00013
Aikakone ... sitten hyppy sinne kun mulla oli jotain sananvaltaakin.
- Anonyymi00014
Kuinka niin, JOS saisit? Mullahan on loputto toivomuksia halutessani, on vain eri asia, toteutuuko ne, jos toivoisinkin.
- Anonyymi00015
Matka kuuhun
Ikuisesti nuori
Sodat pois ja uskonnot - Anonyymi00016
Kaksi riittäisi.
- pääsisin yksinhuoltajaksi
- eikä enää koskaan näkisi lapsen äitiä
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra on mukana Suomen huutokauppakeisari -sarjassa
Suomen huutokauppakeisari on tavallisten suomalaisten ohjelma. Sarjan suosiosta kertoo se, että nyt alkaa jo 19. kausi t901039Kuuleppas
ensimmäiset naissuhteet toimii miehelle eräänlaisena oppikouluna, mutta hän ei välttämättä itse ymmärrä oppineensa mitää228840Paljonko on etäisyytesi kiinnostavaan naiseen km?
Kaipailen tärkeää miestä ja pohdin hänen ajatuksiaan... ❤️72806- 51679
On meillä harvinaisen törkeä valtuuston puheenjohtaja
Ja tyhmä! Kannattaisi googlettaa "julkisuuslaki" ja nojata siihen vasta sitten. Samalla voisi googlettaa muiden kuntien62627Olet mieleni päällä edelleen, J
En voi sille mitään. Ja olen yrittänyt voida, monen monta kertaa. Miten jäinkin näin kiinni sinuun... 😞35581Mikko Leppilampi loi TTK:ssa ankaran tavan - Jatkaako Veronica Verho haastavaa perinnettä?
Suorien lähetysten juontaminen vaatii rautaista ammattitaitoa ja kovaa työtä. Tanssii Tähtien Kanssa -ohjelmassa on näh29547- 47529
Oletko miettinyt
Mikä minusta tekee sinulle niin erityisen? Onko se samanlaiset lapsuusmaisemat? Työpaikan liian pitkät katseet? Selvittä30525- 37520