Pärjään ihan hyvin vanhoilla. Jotkut ovat jatkuvasti ostoksilla.
Tyhjensin vaatekaappiani pari vuotta sitten, ja nyt kierrätän jatkuvasti muutamaa vaatekappaletta. En keksi, miksi pitäisi olla tyytymätön.
Ostatteko te vaatteita vai ette?
En tarvitse uusia vaatteita
6
<50
Vastaukset 6
Minusta vaatteita on kyllä ihan mukava ostaa. En jaksaisi pitää loputtomasti samoja.
- Anonyymi00001UUSI
Ei ne vanhat vaatteet sen enempää paina joten kyllä niitä jaksaa pitää.
Anonyymi00001 kirjoitti:
Enpä tiedä. Kyllä esimerkiksi hyvien lenkkareiden paino on entisiin nähden selkeästi pienempi. Ei toki pidentää kaikkiin vaatteisiin.
Minä satsaan nykyisin laatuun. Se maksaa, mutta on pitemmän päälle edullisempaa.- Anonyymi00002UUSI
Anonyymi00001 kirjoitti:
Tai joskus en jaksa pitää ollenkaan - nytkin olen alasti
Anonyymi00002 kirjoitti:
Tai joskus en jaksa pitää ollenkaan - nytkin olen alasti
Ymmärrän. Se tosin voi johtaa julkisuudessa ongelmiin, mutta mikäpä siinä, jos kroppa kestää pakkasiakin.
- Anonyymi00003UUSI
Enin vaatteistani yli 15 vuotta vanhoja. Jos vaate hajoaa niin ostan uuden.
Pyrin ostamaan laatua muodin sijaan. Kaikkein kestävimpiä ovat tunnetut puolustusvoimien ja metsästykseen tehdyt vaatteet. Niissä on kestävät kankaat, napit ja vetoketjut, pitävät yleensä kohtuudella vettä, on paljon isoja taskuja jne. Nykyinen jokapaikan syksy, talvi ja kevätkäyttöinen metsästystakki on vuodelta 2005.
Muut uudet vaatteet ovat heikkotekoisia, olemattomat tai liian pienet taskut, vetoketjut hajoavat, ehkä pitävät vettä mutta samalla eivät hengitä vaan hiostavat.
Yksi juhla asuste sisältäen kaikki: -puku, päällystakki, sadetakki, valkoinen paita, kravatti, kengät, kalossit, sukat, nenäliina.
Olen säästänyt useita tuhansia euroja verrattuna normikansalaiseen nähden. Lisänä asusteiden vaivattomuus ja muodin ulkopuolisuus joka vain plussaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 382221
- 56726
- 41701
Naurettavia provoja ja lavastuksia täällä
Saa olla aika harhainen jos uskoo juttuja täällä faktoina 😆😆😆 ihmiset matkii toisia jne71532- 62502
- 42500
- 45500
T.h tuomio
Onko tämä lainvoimainen vai onko tästä valitettu? Mitenhän on mennyt linnassa joko pehmennyt pää täysin6487Pientä pintaremonttia
Mistä löytää kirves sähkö putkimiestä tai lasin asentajaa rässä hyrynsalmen pitäjässä, kun eiole puhelinluetteloa eikä k16484Mikko Leppilampi loi TTK:ssa ankaran tavan - Jatkaako Veronica Verho haastavaa perinnettä?
Suorien lähetysten juontaminen vaatii rautaista ammattitaitoa ja kovaa työtä. Tanssii Tähtien Kanssa -ohjelmassa on näh24479