Herran tahto!

Anonyymi-ap

Usko, toivo, rakkaus. Suurin niistä on rakkaus.

Tahdotko olla vapaa? Vapaus on sitä, kun sydän ja ajatukset ovat Jeesuksen edessä ja synnit ovat nähdyt ja tunnistetut.
Vain raamatun sanasta, käskyistä ja Jeesuksen opetuksista tulee totuus, jonka jokainen saa valita haluaako noudattaa totuutta.
Kukaan ei valitse sinun puolestasi, vaan sinä valitset itse.

1 Joh. 2:
1 Lapsukaiseni, tämän minä kirjoitan teille, ettette syntiä tekisi; mutta jos joku syntiä tekeekin, niin meillä on puolustaja Isän tykönä, Jeesus Kristus, joka on vanhurskas.
2 Ja hän on meidän syntiemme sovitus; eikä ainoastaan meidän, vaan myös koko maailman syntien.
3 Ja siitä me tiedämme hänet tuntevamme, että pidämme hänen käskynsä.
4 Joka sanoo: "Minä tunnen hänet", eikä pidä hänen käskyjänsä, se on valhettelija, ja totuus ei ole hänessä.
5 Mutta joka pitää hänen sanansa, hänessä on Jumalan rakkaus totisesti täydelliseksi tullut. Siitä me tiedämme, että me hänessä olemme.
6 Joka sanoo hänessä pysyvänsä, on velvollinen vaeltamaan, niinkuin hän vaelsi.

17

63

Vastaukset 17

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Jokaista Jumalan lasta Jeesuksessa Kristuksessa kuljettaa, johdattaa, Jumalan Henki.

Tekstikohdasta löytyy uskovan, Jeesuksessa Kristuksessa olevan tunniste.

4 Joka sanoo: "Minä tunnen hänet", eikä pidä hänen käskyjänsä, se on valhettelija, ja totuus ei ole hänessä.
      5 Mutta joka pitää hänen sanansa, hänessä on Jumalan rakkaus totisesti täydelliseksi tullut. Siitä me tiedämme, että me hänessä olemme. ( 1Joh 2)

Jeesus julistaa vapautta synnin orjuudesta.

31 Niin Jeesus sanoi niille juutalaisille, jotka uskoivat häneen: "Jos te pysytte minun sanassani, niin te totisesti olette minun opetuslapsiani;
      32 ja te tulette tuntemaan totuuden, ja totuus on tekevä teidät vapaiksi".
      33 He vastasivat hänelle: "Me olemme Aabrahamin jälkeläisiä emmekä ole koskaan olleet kenenkään orjia. Kuinka sinä sitten sanot: 'Te tulette vapaiksi'?"
      34 Jeesus vastasi heille: "Totisesti, totisesti minä sanon teille: jokainen, joka tekee syntiä, on synnin orja.
      35 Mutta orja ei pysy talossa iäti; Poika pysyy iäti.
      36 Jos siis Poika tekee teidät vapaiksi, niin te tulette todellisesti vapaiksi. ( Joh 8)

Vapaus on uskovissa, jotka ovat Jeesuksessa Kristuksessa, jotka tuntevat Hänet ja jotka Jeesus tuntee.

14 Minä olen se hyvä paimen, ja minä tunnen omani, ja minun omani tuntevat minut,
      15 niinkuin Isä tuntee minut ja minä tunnen Isän; ja minä annan henkeni lammasten edestä. ( Joh 10 )

Aloituksen tekstikohdassa on ilmoitettu, kuinka "me" voimme tunnistaa olevamme Hänessä.

"Joka pitää hänen sanansa, hänessä on Jumalan rakkaus totisesti täydelliseksi tullut. Siitä me tiedämme, että me hänessä olemme."

Uudesta käskystään opetuslapsilleen se myös ilmenee.

34 Uuden käskyn minä annan teille, että rakastatte toisianne, niinkuin minä olen teitä rakastanut-että tekin niin rakastatte toisianne.
      35 Siitä kaikki tuntevat teidät minun opetuslapsikseni, jos teillä on keskinäinen rakkaus." ( Joh 13 )

"Siitä kaikki tuntevat teidät minun opetuslapsikseni, jos teillä on keskinäinen rakkaus."

Se on, kuten Herramme ja Vapahtajamme sanoo:

"Jos te pysytte minun sanassani, niin te totisesti olette minun opetuslapsiani".

Pelastuksen evankeliumin ja sydämen uskon puolesta.

Usko Toivonen

• Anonyymi00002

"Joka pitää hänen sanansa, hänessä on Jumalan rakkaus totisesti täydelliseksi tullut. Siitä me tiedämme, että me hänessä olemme."

Matt. 5:18

Totisesti: laista ei häviä yksikään kirjain, ei pieninkään piirto, ennen kuin taivas ja maa katoavat, ennen kuin kaikki on tapahtunut. [Luuk. 16:17]

• Anonyymi00003

Jeesus on rakkaus hän kutsuu kaikkia ihmisiä. Itse valitset oman tiesi

• Anonyymi00005

Herran tahto!

Oletko sinä mennyt maailmaan ja asettanut rahan ensisijaiseksi, etkä näe heitä, jotka itkevät. He jäävät ilman kaikkea, sitä mikä on tänä päivänä tärkeintä.
      Avaa silmät, näe totuus, joka ei pala tulessakaan. Raha ei tee sinulle vapautta, vaan se tekee sinusta rahan himoisen.
      Mutta sinä, joka annat heille, jotka puutetta kärsivät. Herra maksaa sinulle ja näkee sydämesi.

1. Joh. 3:
      17 Jos nyt jollakin on tämän maailman hyvyyttä ja hän näkee veljensä olevan puutteessa, mutta sulkee häneltä sydämensä, kuinka Jumalan rakkaus saattaa pysyä hänessä?
      18 Lapsukaiset, älkäämme rakastako sanalla tai kielellä, vaan teossa ja totuudessa.

• Anonyymi00006
      UUSI

Herran tahto!

Maan päällinen elämä on valitsemista. Me kaikki olemme vajavaisia, mutta kun olemme valveilla, silloin vartioitsemme itseä, ettemme lankea synnin tielle.
      Silloin Jeesus näkee tahtomme parannukseen. Me saamme raamatun sanasta tiedon ja taidon.
      Jokaisella on jokaisena päivänä mahdollisuus valita.
      Jos tahdot valita toisin, sinusta tulee puolisydäminen ja sinun uskosi ei ole sitä, mitä Jeesus odottaa. Näe vääryys, valitse oikein.

Ilm. 1:
      7 Katso, hän tulee pilvissä, ja kaikki silmät saavat nähdä hänet, niidenkin, jotka hänet lävistivät, ja kaikki maan sukukunnat vaikeroitsevat hänen tullessansa. Totisesti, amen.
      8 "Minä olen A ja O", sanoo Herra Jumala, joka on ja joka oli ja joka tuleva on, Kaikkivaltias.

• Anonyymi00007
      UUSI

Rauhaa!

Etsin kauan Herran tuntemusta, mutta opin tuntemaan vain yhden monista hänen olemuspuolistaan eli totuuden. Jäin vaille armon, nöyryyden, ylösnousemuksen, elämän, voiman ja rakkauden tuntemista. En ole Herran tuntemisessa siis yhtään mitään, vaikka löysin kaksi englannin kielistä Raamattua, joissa on paljon opittavaa. Yksin Isä tuntee Pojan ja yksin Poika tuntee Isän.

Olen yksi pieni osa kokonaisuutta. Olen kuin yksi karva ruumiin sääressä. Tai luomi. En edes käsi, silmä, korva tai muu tärkeä osanen. Kun sanoin että olen oppinut totuutta, sekin on liioittelua. Vain pienen hiukkasen siitä ja senkin vain yhdestä näkökulmasta.

Ihminen on tuhkaa ja tomua on Raamatun ikuinen käsitys asiasta. Mutta kun ajatellaan että Ihmisen Pojalla ei ole mihin päänsä kallistaa ihmisten pahojen ajatusten ja vääryyden tähden tarvitsemme armoa enemmän kuin mitään muuta. Raamatun tuntemus antaa avaimen armon löytämiseen. Pitää alistua ja nöyrtyä eikä pyrkiä ikuisuuden kuninkaan tontille häntä uhmaten.

• UUSI

Tuntemukset voivat olla todellisia, mutta mielikuvitusolentojen tunteminen on vain kuvitelmaa.

• Anonyymi00010
        UUSI
        Ramavit kirjoitti:

Tuntemukset voivat olla todellisia, mutta mielikuvitusolentojen tunteminen on vain kuvitelmaa.

Raamatun maailmankäsitys ja Jumalan tuntemus voi tosiaan olla harhaa. Mutta sen on hyväksi koko maailmalle kuitenkin OHJEENA, KURINA JA NUHTEENA monet viisaatkin suostuneet hyväksymään. Eihän ihminen Raamattua voi käsittää. Riittää tuo ABC kirja ja että osaa lukea ja kirjoittaa. Siinä on tarpeeksi korkea taito ja tieto. Maailma on täynnä ihmisiä jotka kirjoittamalla ja puhumalla yrittää vakuuttaa muille oman maailmankuvansa paremmuutta. Kriittisyys on epäilemättä hyve, mutta sopuun pyrkiminen ja toisen ymmärtäminen suurempi hyve? Raamattu väittää RAKKAUS USKOO KAIKEN.

Se ei tarkoita olla totuus asiasta, vaan sopu, ymmärrys ja jopa armon osoitus niille sinisilmäisille joilta puuttuu tervemielisyys. Joka tapauksessa Raamatun sana on 1/4 osa tai 1/5 osa lahjoista jotka Jumala on katsonut välttämättömiksi. Terve harkinta ja tervemielisyys ovat nekin toki tärkeitä lahjoja. Mutta Raamattua ilman barbaarisuus saisi selkeän voiton.

• Anonyymi00012
        UUSI

>>>>>>>Pitää alistua ja nöyrtyä eikä pyrkiä ikuisuuden kuninkaan tontille häntä uhmaten.<<<
        --------------
        Lähellä Jumalaa olijat ovat ulkopuolella. Elävässö uskossa ts. uudestisyntynyt on sisällä Jumalan asumukseesa Hengessä.
        Mielenkiintoista että apostoli Paavali käyttää kreikan tekstin mukaan Ef. kirjeessä 89 kertaa prepositiota "en" joka tarkoittaa jossakin sisällä olemista. "Hänessä, Herrassa,Hengessä, ym.Suomen kielisissä tämä ei näy niin monta kertaa.

Korinttolaiskirjeessä mm.
        ”Siis, jos joku on Kristuksessa, niin hän on uusi luomus; se, mikä on vanhaa, on kadonnut, katso, uusi on sijaan tullut.”
        ‭‭2. Kor.5‬:‭17‬ ‭FB38‬‬
        -------------
        Jumalan Henki jakaa lahjojaan tahtonsa mukaan Hengessä. Niillä palvellaan Hengessä , ei lähellä vaan sisällä Jumalan asumuksessa Hengessä. Vaikka paastoaisi 40 päivää ei siten saa lahjoja Hengessä. Ne ovat lahjoja eivät ansioilla ostettavissa. Eikä niitä jaeta omavanhurskaillr vaan niille jotka elävät Hengessä.He ovat Kristuksen ruumiin so. srk: n ( universaalissa ) jäseniä ja Jumala on heidän uskoon tulo hetkellä kastanut Hengessä Kristuksen ruumiin jäsenyyteen tahtomalleen paikalle.
        ----------------
        ”Niin ette siis enää ole vieraita ettekä muukalaisia, vaan te olette pyhien kansalaisia ja Jumalan perhettä, apostolien ja profeettain perustukselle rakennettuja, kulmakivenä itse Kristus Jeesus, jossa koko rakennus liittyy yhteen ja kasvaa pyhäksi temppeliksi Herrassa; ja hänessä tekin yhdessä muitten kanssa rakennutte Jumalan asumukseksi Hengessä.”
        ‭‭Efesolaiskirje‬ ‭2‬:‭19‬-‭22‬ ‭
        -------------
        ”Sillä niinkuin ruumis on yksi ja siinä on monta jäsentä, mutta kaikki ruumiin jäsenet, vaikka niitä on monta, ovat yksi ruumis, niin on Kristuskin; sillä me olemme kaikki yhdessä Hengessä kastetut yhdeksi ruumiiksi, olimmepa juutalaisia tai kreikkalaisia, orjia tai vapaita, ja kaikki olemme saaneet juoda samaa Henkeä.”
        ‭‭1. Korinttilaiskirje‬ ‭12‬:‭12‬-‭13‬ ‭FB38‬‬
        -------------
        "Juoda samaa Henkeä" , milloin? Uskoon tulo hetkellä on Jumalan Henki tullut asumaan ihmiseen.

”Hänessä on teihinkin, sitten kun olitte kuulleet totuuden sanan, pelastuksenne evankeliumin, ja uskoneet sen, pantu sinetiksi luvattu Pyhä Henki, joka on meidän perintömme vakuutena hänen omaisuutensa lunastamiseksi, hänen kirkkautensa ylistykseksi.”
        ‭‭Kirje efesolaisille‬ ‭1‬:‭13‬-‭14‬ ‭FINRK‬‬

• Anonyymi00013
        UUSI
        Anonyymi00012 kirjoitti:

>>>>>>>Pitää alistua ja nöyrtyä eikä pyrkiä ikuisuuden kuninkaan tontille häntä uhmaten.<<<
        --------------
        Lähellä Jumalaa olijat ovat ulkopuolella. Elävässö uskossa ts. uudestisyntynyt on sisällä Jumalan asumukseesa Hengessä.
        Mielenkiintoista että apostoli Paavali käyttää kreikan tekstin mukaan Ef. kirjeessä 89 kertaa prepositiota "en" joka tarkoittaa jossakin sisällä olemista. "Hänessä, Herrassa,Hengessä, ym.Suomen kielisissä tämä ei näy niin monta kertaa.

Korinttolaiskirjeessä mm.
        ”Siis, jos joku on Kristuksessa, niin hän on uusi luomus; se, mikä on vanhaa, on kadonnut, katso, uusi on sijaan tullut.”
        ‭‭2. Kor.5‬:‭17‬ ‭FB38‬‬
        -------------
        Jumalan Henki jakaa lahjojaan tahtonsa mukaan Hengessä. Niillä palvellaan Hengessä , ei lähellä vaan sisällä Jumalan asumuksessa Hengessä. Vaikka paastoaisi 40 päivää ei siten saa lahjoja Hengessä. Ne ovat lahjoja eivät ansioilla ostettavissa. Eikä niitä jaeta omavanhurskaillr vaan niille jotka elävät Hengessä.He ovat Kristuksen ruumiin so. srk: n ( universaalissa ) jäseniä ja Jumala on heidän uskoon tulo hetkellä kastanut Hengessä Kristuksen ruumiin jäsenyyteen tahtomalleen paikalle.
        ----------------
        ”Niin ette siis enää ole vieraita ettekä muukalaisia, vaan te olette pyhien kansalaisia ja Jumalan perhettä, apostolien ja profeettain perustukselle rakennettuja, kulmakivenä itse Kristus Jeesus, jossa koko rakennus liittyy yhteen ja kasvaa pyhäksi temppeliksi Herrassa; ja hänessä tekin yhdessä muitten kanssa rakennutte Jumalan asumukseksi Hengessä.”
        ‭‭Efesolaiskirje‬ ‭2‬:‭19‬-‭22‬ ‭
        -------------
        ”Sillä niinkuin ruumis on yksi ja siinä on monta jäsentä, mutta kaikki ruumiin jäsenet, vaikka niitä on monta, ovat yksi ruumis, niin on Kristuskin; sillä me olemme kaikki yhdessä Hengessä kastetut yhdeksi ruumiiksi, olimmepa juutalaisia tai kreikkalaisia, orjia tai vapaita, ja kaikki olemme saaneet juoda samaa Henkeä.”
        ‭‭1. Korinttilaiskirje‬ ‭12‬:‭12‬-‭13‬ ‭FB38‬‬
        -------------
        "Juoda samaa Henkeä" , milloin? Uskoon tulo hetkellä on Jumalan Henki tullut asumaan ihmiseen.

”Hänessä on teihinkin, sitten kun olitte kuulleet totuuden sanan, pelastuksenne evankeliumin, ja uskoneet sen, pantu sinetiksi luvattu Pyhä Henki, joka on meidän perintömme vakuutena hänen omaisuutensa lunastamiseksi, hänen kirkkautensa ylistykseksi.”
        ‭‭Kirje efesolaisille‬ ‭1‬:‭13‬-‭14‬ ‭FINRK‬‬

>>>>Pitää alistua ja nöyrtyä eikä pyrkiä ikuisuuden kuninkaan tontille häntä uhmate<<<
        --------------
        Elävään uskoon tullut on syntynyt Jumalan lapseksi " Jumalan valtakuntaan" . Ei syntymiseen tarvi nöyrtyä mutta evankeliumin sanoman toki tulee uskoa jonka kautta Jumala synnyttää lapsensa.
        ------------------
        ”te, jotka olette uudestisyntyneet, ette katoavasta, vaan katoamattomasta siemenestä, Jumalan elävän ja pysyvän sanan kautta. Sillä: "kaikki liha on kuin ruoho, ja kaikki sen kauneus kuin ruohon kukkanen; ruoho kuivuu, ja kukkanen varisee, mutta Herran sana pysyy iankaikkisesti". Ja tämä on se sana, joka on teille ilosanomana julistettu.”
        ‭‭1. Pietarin kirje‬ ‭1‬:‭23‬-‭25‬ ‭FB38‬‬
        ---------------
        ”kiittäen Isää, joka on tehnyt teidät soveliaiksi olemaan osalliset siitä perinnöstä, mikä pyhillä on valkeudessa,

häntä, joka on pelastanut meidät pimeyden vallasta ja siirtänyt meidät rakkaan Poikansa valtakuntaan.

Hänessä meillä on lunastus, syntien anteeksisaaminen, ja hän on näkymättömän Jumalan kuva, esikoinen ennen kaikkea luomakuntaa. Sillä hänessä luotiin kaikki, mikä taivaissa ja mikä maan päällä on, näkyväiset ja näkymättömät, olkoot ne valtaistuimia tai herrauksia, hallituksia tai valtoja, kaikki on luotu hänen kauttansa ja häneen, ja hän on ennen kaikkia, ja hänessä pysyy kaikki voimassa. Ja hän on ruumiin, se on: seurakunnan, pää; hän, joka on alku, esikoinen kuolleista nousseitten joukossa, että hän olisi kaikessa ensimmäinen.”
        ‭‭Kolossalaiskirje‬ ‭1‬:‭12‬-‭18‬ ‭FB38‬‬

• Anonyymi00008
      UUSI

Kaikkitietävä, ajaton ja kaikkivoipa satuolento rakastaa juuri sinua eksklusiivisesti, kunhan vaan uskot niin.
      Jos et usko niin on tuo rakastava satuolento myös julma tuomiossaan, ja eksklusiivisesti juuri sinulle.

• Anonyymi00009
      UUSI

Herra Sebaot loi Saatanaksi myöhemmin muuttuvan arkkienkeli Luciferin, vaikka kaikkitietävänänä ilman muuta tiesi tästä tulevan vastustajan ja ihmisen syntiin houkuttajan.

• Anonyymi00011
      UUSI

Vapaus on sitä, ettei usko mihinkään satuolentoon kuten Jeesukseen eikä anna uskonnon sitoa itseä kahleisiin.

• Anonyymi00014
      UUSI

Jeesus tuli maanpälle, että ihmiset uskoisivat häneen. Hän on rakkaus, armo ja laupeus.

• Anonyymi00015
        UUSI

Itse tuleminen meni kyllä maalliselta kannalta aika keturalleen. Joutui heti uskovien hampaisiin kun ei osannut viettää sapattia ja sai opetuslapset, jotka koko ajan mokailivat. Yksi jopa petti hänet, yksi kielsi, yksi epäili ja muutkin olivat hunsvontteja.

Tilanne päätyi siten että maallinen valta ei nähnyt Jeesuksessa mitään syytä miksi olisi pitänyt ristiinnaulita, mutta juutalaiset fariseukset mölysivät että pitää se ukko ristiinnaulita ja saivat kansan kiihkoon, joten roomalaiset antoivat periksi ja niin päättyi se maallinen tarina häpeällisesti ristille.

Tosin siitä seurasi se, että niin Jeesus kärsi puolestamme rangaistuksen synnistä, häpeän ja syyllistämisen ettei meidän enää tarvitse sitä tehdä, ei madella kenenkään uskonnollisen fariseuksen edessä että tee nyt tätä, ole nyt tätä, vaan olemme vapaat Kristuksessa elämään ja olemaan siten kun Henki johdattaa. Ja onhan se hieno asia, on se koko elämäntäytinen asia eikä mitään mielikuvitusta, vaan arkitodellisuutta Pyhässä Hengessä.

• Anonyymi00016
      UUSI

EN KYLLÄ USKKALTAISI SANOA HERRAA SATUOLENNOKSI. ETTEKÖ YHTÄÄN PELKÄÄ... NIIN KUN EI OLE USKOA NIIN VOI SANOA MITÄ VAAN VALITETTAVASTI.
      RUKOILEN TEIDÄN PUOLESTA ETTÄ TEIDÄN SYDÄMMEEN HERRA LAITTAA USKON SIEMENEN. HALLELUUJA
      AAMEN

• Anonyymi00017
        UUSI

Uskaltaa ne sanoa Paavalia valehtelijaksi ja murhamieheksi.

Ei mitään häpyä.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Gallup: Kansalaiset eivät usko velkajarruun

Puolet suomalaisista ei usko velkajarrun vaatimien sopeutusten toteutuvan, kertoo Iro Researchin kyselytutkimus. Kokoom
      Maailman menoa
      70
      1103
    2. Ethän mies vielä

luovu meistä? Haluaisin jo sun syliin.
      Ikävä
      64
      872
    3. Haaveilen edelleen

Sinusta aika ajoin
      Ikävä
      53
      858
    4. Sinulle nainen

En ehkä koskaan osannut sanoa tätä oikein. Minun vaikeuteni luottaa liittyi ennen kaikkea menettämisen pelkoon. Siihen
      Ikävä
      66
      856
    5. Mä oon kallistumassa

Rikosilmoitukseen!
      Suhteet
      190
      851
    6. Hei rakkaani.

Kohtaaminen lähestyy. Miten teemme sen? Kumpi ottaa yhteyttä vai törmäämmekö jossain sattumalta? Tuleva vaimosi
      Ikävä
      70
      725
    7. Ethän voinut nainen tietää, että rikot rikotun

Omaa elämää taas mietin aamuyön tunteina. En vieläkään löytänyt muistin sokkeloista ainuttakaan onnen hetkeä. Kaipuu on
      Ikävä
      72
      712
    8. Tiedätkö sitä

Että sinun äänesi on ihanan pehmeä
      Ikävä
      42
      706
    9. Martsusta tuli leuhka

Ja ylimielinen. Hän ei nosta persettäkään ilmaseksi . Luulempa et nämä ei tee hyvää hyvinvointivalmennuksille.... Nannal
      Kotimaiset julkkisjuorut
      206
      690
    10. Kuisla Group Oy jättänyt yrityssaneeraushakemuksen

Samalla yrityssaneeraukseen on hakeutunut Kuisla henkilökohtaisesti ja Seinäjoen Motelli Oy, joka omistaa Sorsanpesän ki
      Seinäjoki
      28
      644
    11. Kiulu myynnissä!

Kiulu hakee taas uutta yrittäjää. https://www.yritysporssi.fi/etela-pohjanmaa-lansi-suomi-finland/myytavat/yritykset/ma
      Ähtäri
      26
      578
    12. Uskallanko laittaa sulle viestiä?

Se viesti on tossa valmiina ja lähettämistä vaille valmis. Kun ei kauhee sti tunneta niin eipä sillä olisi niin väliä. S
      Ikävä
      54
      569
    13. On paha olla

Kun olen käyttäytynyt aiemmin kaivattua kohtaan kuin joku narsisti.
      Ikävä
      42
      548
    14. Tulisiko naisille asettaa korkeammat eläkemaksut

Tämä tuli mieleeni kun luin aamun lööppejä. Japanissa alkaa olla "uutta nuorisoa" ihan urakalla, ikä alkaa sadan jälkeen
      Sinkut
      169
      474
    15. Et pysty peittämään minulta

Sinä olet hyvä peittämään asioita niin halutessasi. Pystyt pitkiäkin aikoja salaamaan juttuja. Juuri mietin tuossa, olet
      Ikävä
      47
      474
    16. Mikä tekee kaivatustasi

Haluttavan?
      Ikävä
      18
      468
    17. Mitä oikein tapahtui? Maajussi-Jetta sai tylyt pakit - Sulhoehdokas selittää: "Ei lentänyt kipinät"

Maajussille morsian -sarjassa etsitään rakkautta ja rinnalle kumppania. Yksi maajusseista on Jetta - liikunnallinen ja
      Maajussille morsian
      12
      427
    18. Makeinen, asiaa sinulle

Minua korkeampien voimien kehotuksesta sinua pyydetään avaamaan jokin yhteys asioista keskustelemisen takia kanssani. Il
      Ikävä
      28
      403
    19. Huumekauppaako

”Huumekauppa johti rajuun väkivaltaan Kokkolassa – Kolme nuorta otettu kiinni, yksi epäillyistä alaikäinen”
      Kokkola
      9
      394
    20. J-mies!

Meidän "suhde" (suhde mitä ei oikeastaan edes ole) on kielletty ja vaikea. En tiedä mihin uskot, mutta olet irl itsekin
      Ikävä
      32
      382
    Aihe