Isänsä on jehovantodistaja, ja sai laosenkin tahdon käännettyä etuä lisäverta ei anneta. Minulla on nyt avioerohakemus vireillä. En jaksa enää!
Vastaukset 22
- Anonyymi00001
Osanottoni.
Uskonharhoista on ihmisille monenlaista riesaa. Arhosuokin tunnusti asian vasta 50 v jälkeen.- Anonyymi00002
Minä myös otan osaa. Koita kestää surussasi.
Muista kuitenkin, ettei Jeesus määrännyt vartiotornilahkon määräyksiä.
Tukeudu Jeesukseen ja rukoile voimaa.
Hyvä kun hylkäät tuon kaamean kultin. - Anonyymi00003
Anonyymi00002 kirjoitti:
Hyvä kun hylkäät tuon kaamean kultin.Anteeksi. Et ole Jehovantodistaja. Hyvä niin.
- Anonyymi00004
Anonyymi00002 kirjoitti:
Hyvä kun hylkäät tuon kaamean kultin.Eipä tuo Jesse ole vielä ketään pelastanut, eikä tule pelastamaankaan. Turhaa uskottelua.
- Anonyymi00005
Anonyymi00002 kirjoitti:
Hyvä kun hylkäät tuon kaamean kultin.Jeesus auttaa, vahva kuin valurautainen pelastusrengas.
- Anonyymi00006
Anonyymi00004 kirjoitti:
Eipä tuo Jesse ole vielä ketään pelastanut, eikä tule pelastamaankaan. Turhaa uskottelua.
Minua hän on auttanut ja PALJON.
- Anonyymi00007
Anonyymi00005 kirjoitti:
Jeesus auttaa, vahva kuin valurautainen pelastusrengas.
Haha!!! Repesin täl!!
- Anonyymi00008
Anonyymi00006 kirjoitti:
Minua hän on auttanut ja PALJON.
Esimerkiksi? Sanoi että ota tuota vähärasvaista versiota kaupassa?
- Anonyymi00009
JT saa käyttää omaa verta. Se on sallittua. Omaa verta voi ottaa talteen ennen leikkausta.
- Anonyymi00010
Minulla ei ole jääkaapissa tilaa sellaiselle.
- Anonyymi00013
Anonyymi00010 kirjoitti:
Minulla ei ole jääkaapissa tilaa sellaiselle.
Sen veren voi todennäköisesti jättää sairaalaan säilöön.
- Anonyymi00011
Anonyymi00009 2026-09-16 18:10:13
" JT saa käyttää omaa verta "
Entäs kun omia aivojaan ei saisi käyttää ?
Ja omia rahojaankin vain rajoitetusti
Jk. Mitä kautta löytyisi apu omien aivojen käyttöön ? Tähän ensi hätään ehdotan kirjallisuuden puolelta Pasi Turusen Vartiotorni, valtakunta uudessa valossa -teosta.
Kaikki on tarkistettavissa, erityisesti Raamatun jakeet, onhan netissä Raamattu.
Jos on jt, on Turusen lauseet jt-oppien osalta tuttujakin, eikä tarkistus ole tarpeenkaan. - Anonyymi00012
Perusasiahan on että veren syömisen kielto on UT:ssa poistettu.
1 Kor. 10:25 "Syökää kaikkea, mitä lihakaupassa myydään"
-Siis myös verta. Mikä estää hyväksymästä tämän jakeen ?
Ulkopuolisena pystyy näkemään kuinka lahkossa tehdään fanaatikkoja.
Mikä saa hylkäämään Raamatun ja tottelemaan fanaatikkoja ?
Onko fanaatikon perusoonallisuus mukaansa tempaava ?
Kuin Saksassa 1930 -luvulla, jolloin joidenkin vähemmistöryhmien suora tuhoaminen omaksuttiin tavoitteeksi.
Saako ihminen luopua omasta ajattelustaan ja ruveta sokeasti noudattamaan mitä johtajakseen valitsema määrää ? - Anonyymi00014
Järkyttävä tapaus. Uskon varjolla, lapsen uhraus.
- Anonyymi00015
Siinä ei ollut kyse todennäköisesti lapsen vakaumuksesta vaan vanhemman vakaumuksesta.
- Anonyymi00016
Anonyymi00015 kirjoitti:
Siinä ei ollut kyse todennäköisesti lapsen vakaumuksesta vaan vanhemman vakaumuksesta.
Ja tämä amerikkalainen humpuukilahko saa jatkaa edelleen samaa toimintaansa.
- Anonyymi00017
Anonyymi00015 kirjoitti:
Vakaumus = harhaisuus
- Anonyymi00018
Anonyymi00017 kirjoitti:
Vakaumus = harhaisuus
On hypnotisoitu amerikkalaisella huuhaalla.
- Anonyymi00019
1 Kor. 10:25 "Syökää kaikkea, mitä lihakaupassa myydään"
Millä lauseella jt ohittaa tuon ?
Arvaan: jt sanoo että siinä ei kuitenkaan tarkoiteta verta.
Mutta kun kaikki muu oli sallittua syömistä jo aikaisemmin, paitsi veriruoka.
Verensiirto taas ei ole syömistä, se on elinsiirto, hoitotoimenpide, rakkauden teko.
Tietääkö jt, että askianajajat USA:ssa ovat sanoneet syyn, miksi verensiirtokiellosta ei luovuta ?
Syy on se, että luopuminen merkitsisi sellaisen virheen tunnustamista, että siitä seuraisi vahingonkorvausvelvollisuus verensiirtokieltoon kuolleiden omaisille.
Eroamiseen syitä on. Esim. maailmanlopun ennustus vuodelle 1975.
5 Moos. 18:20-22 mukaan vartiotorniseura on väärä profeetta.
Kun se on väärä profeetta Raamatun mukaan, on Raamatussa kielto kuunnella sitä. Saatikka totella.- Anonyymi00020
Jeesus on Raamatussa Jumala.
Luuk. 7:48 Sitten hän sanoi naiselle: "Sinun syntisi ovat anteeksi annetut".
-Ei enkeli voi antaa syntejä anteeksi. Ei myöskään Mikael.
Joh. 1:1 Alussa oli Sana, ja Sana oli Jumalan tykönä, ja Sana oli Jumala.
"Sana oli Jumala" - eli Jeesus oli Jumala. Tämä on niin tärkeä jae vartiotorniseuralle, että ovat väärentäneet Jumalan pienelle alkukirjaimelle, epäjumalaksi. Tähän liittyy jt-opetus selittää: siis oli Jumalan kaltainen.
- Anonyymi00022
Alaikäinen lapsi otetaan tarvittaessa huostaan jos on tarve hoitotoimenpiteelle mitä Jehovan todistajat eivät uskontonsa puolesta hyväksy.
Aikuinen voi kieltäytyä hoitotoimenpiteistä sitten ihan vakaumuksesta huolimatta. - Anonyymi00023
Järkyttävää shokki mulle.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tässä ovat Elämäni biisi vieraat lauantai 19.9. - Yksi vieras on kohuttu TTK-juontajaehdokas
Elämäni biisi vieraslista on harvinaisen mielenkiintoinen lauantaina. Mukana myös kohuttu TTK-juontajaehdokas, josta ei221381- 721376
- 1081265
Mies joka on oikeasti kiinnostunut
Ja näkee sut pitkäaikaisena kumppanina, siirtää vaikka vuoria selvittääkseen asiat eikä ota pienintäkään riskiä menettää1331261Kunnanhallitus
Miten käy täällä vuosia tuomioita jakaneelle valittajalle, hovioikeus hylännyt kaikki syytteet.671059- 1091009
Rauha, sopiiko
Ei häiritä enää toisiamme. Annetaan molemmille rauha unohtaa, pyydän tätä todella. Kiitos. Miehelle.94967Miesten (epä)viehättävyydestä kysymys
Mieltä askarruttava asia, liki dilemma. Palstallahan jotkut miesoletetut usein toteavat, että kaikki naiset tavoittelev182933- 89896
- 45881
Ei siitä pääse yli, eikä ympäri!
Pakko se on myöntää ja tunnustaa. Olisin halunnut p*nna sinua sydämeni kyllyydestä. Itseäni vanhemmalle naiselle66811Myönnetään, tunnen lämpimiä tunteita kohtaasi
Vaikutat tosin liian hyvältä ollaksesi totta. Komeita miehiä on maailma pullollaan mutta sinussa on jotain.....50706- 43676
- 58663
- 70646
- 98638
Humppila korvasi johtajia tekoälyllä
https://yle.fi/a/74-20215155 Humppilassa on lakkautettu teknisen ja hallintojohtajan virat. Säästöä tuli hetkessä 15087628Perhoseni (miehelle)
Miksi et usko, että mun rakkaus sinuun on aitoa ja vilpitöntä? Tai että se oli jo silloin? Miksi ajattelet, ettet ole r123622- 67596
- 53587