Hän on kertonut siitä hyvinkin yksityiskohtaisesti. Emme ole kuitenkaan minun estelyistäni johtuen kokeilleet koskaan. Olen ajatellut asiaa, enkä tiedä miten tuohon suhtautua ja mihin se johtaisi ? Toisaalta se on alkanut kiihottaa minua, mutta olisiko se sitä käytännössä ?
Vastaukset 16
- Anonyymi00001UUSI
Älähän huoli,kokeilemalla tuo selviää. Olen 41 v. aviovaimo ja noita juttuja on ollut paljon. Mulle ihan ok. Varmaan ei kuitenkaan kaikille.
- Anonyymi00002UUSI
Paljonko on paljon ja kuinka usein ?
- Anonyymi00003UUSI
Anonyymi00002 kirjoitti:
Paljonko on paljon ja kuinka usein ?
Mulla on ehkä pari kertaa kuukaudessa, ei niin säännöllisesti kuitenkaan.
- Anonyymi00005UUSI
Anonyymi00003 kirjoitti:
Mulla on ehkä pari kertaa kuukaudessa, ei niin säännöllisesti kuitenkaan.
Täältä tuskin saat tuohon asiallista vastausta. Mieti itse ja kokeile, sillä se selviää.
- Anonyymi00004UUSI
Tuossa hommassa vittu löystyy...höpö höpö.
- Anonyymi00006UUSI
Joskus kaun sitten harrastin tuota mieheni kanssa, mutta sitten se hiipui pikkuhiljaa. Nyt vain muistellaan noita tapauksia. Minusta se oli jännittävää.
- Anonyymi00007UUSI
Kerron meidän tarinan joka varmaan sovi kaikille pareille. Seurustellessa harrastimme seksiä jopa viisikin kertaa päivässä, mieheni komea tosi empaattinen. Tykkään itse läheisyydestä ja seksistä yli kaiken, tavatessa nykyisen mieheni asuin entisen kumppanin kanssa. Ihastuin silmittömästi nykyiseen mieheeni lomaillessa, tapasimme Kalajoella hiekka särkillä ravintolassa. Lähdimme ravintola illan päätteeksi uimaan, jotenkin päädyimme rannalla rakastelemaan. Aamulla piiskasin itseäni petin poika ystävääni, aloimme pitää yhteyttä päivittäin nykyisen mieheni kaa. Lopulta jätin poika ystäväni ja muutin kauemma asumaan, jatkettiin mieheni kanssa tapailua. Mieheni alkoi ehdotella kolmatta aina yhdynnän aikana, aluksi olin shokissa ajatuksesta. Mieheni kertoi rakastaa minua, häntä kiihottaa jos vieras nauttisi kanssani. Yllätyin aloin itsekkin kiihottua ajatuksesta, menimme kihloihin samalle päivälle olimme sopineet tapaamisen vieraan saman ikäisen miehen vierailun asunnolleni. Muistan kihlajais vieraat ja tämä mies juhlimassa kanssamme, joku kysyi kuka tämä komistus oli. Sanoimme mieheni työ kaveri, päivän aikana tunsin miten halusinkin häntä. Tämä komistus jutteli kanssani, kehui miten kaunis ja haluttava olen. Molemmat halusimme toisiamme, menimme ulos silloin tupakille kun poltin vielä, suutelimme ja halimme toisiamme tunsin miten hänellä seisoi hyvin. Vieraiden lähdettyä mieheni lähti viemään autolla yhtä paria kotiaan, riisuimme toisemme saman tein ja painauduimme sänkyyni. Vieläkin muistan miten halusikaan vierasta, mieheni puheillaan kiihottanut asiasta aina rakastellessa. Nautin suunnattomasti tästä miehestä, orgasmeja koskaan aiemmin saanut perä jälkeen nyt yhtä tulitusta tän miehen kanssa. Mieheni tuli asunnolleni kuuli miten nautin, jäi olkkariin kuuntelee miten vieras nautti kanssani. Harrastus jatkunut koko avioliiton ajan, laskettiin joku aika sitten olen ollut noin 30 eri miehen kanssa tähän mennessä. T. Pari 50v
- Anonyymi00008UUSI
Itsellä on myös tuo fetissi jos sitä niin haluaa kutsua. Minun vaimoni suostui kokeilemaan tuota kolmen viikon miettimisen jälkeen. Siitä lähtien hänellä ollut seksi suhteita muiden kanssa. Ei suostuisi enää lopettamaan, mieluummin ottaisi eron.
- Anonyymi00009UUSI
Meillä tämä yhteinen juttu myös keskinäinen seksi kukoistaa kuin seurustellessa. Olemme saaneet näistä miehistä hyviä ystäviä, vietämme aikaa silloin tällöin yhdessä saan samalla hyvää seksiä joka kerta. T. Pari 50v
- Anonyymi00010UUSI
Tuttua tarinaa tuo, meidän liitossa. Alkuun aivan kauheaa, olisinko huora, joka antautuu jokaiselle. Niinpä. Minulla on myös muita fetissejä tai kiinnostuksen kohteita seksin suhteen. Pukeutuminen, vietteleminen, erityisesti itseäni huomattavasti nuoremmat kiinnostavat, mieheni katselu, doggin ja julkinen seksin harrastaminen. Onhan noita. Kun tuossa fetissijutussa päästiin mieheni kanssa sopimukseen yksityiskohdista ja säännöistä, loppu oli helppoa. Nyt kymmenen vuotta myöhemmin lueskelen päiväkirjaani mieheni kanssa ja naureskellaan, mitä kaikkea tuli tehtyä.
- Anonyymi00011UUSI
Nykyisin noita fetissejä ei kait pidetä virallisen sairausluokituksen alla ?
- Anonyymi00012UUSI
Anonyymi00011 kirjoitti:
Nykyisin noita fetissejä ei kait pidetä virallisen sairausluokituksen alla ?
Eipä kai, lienee ominaisuus. Hottis vaimo ja cuckold mies, varmaan oiva pari.
- Anonyymi00013UUSI
Voihan vee, siis ihan oikeesti olen muutaman kaverini kanssa käynyt tuollaisen parin vaimoa hoitamassa. Onhan se hiukan outoa panna rouvaa ( joka oli ihan hiton sievä ) kun hänen oma miehensä katseli vieressä. Tuohon tottui, alku ujostelun jälkeen. Olimme silloin 16 - 17 vuotiaita poikasia ja tuo pari n. 40 v.
- Anonyymi00014UUSI
Älä valehtele, ihan oikeestikko ?
- Anonyymi00015UUSI
Anonyymi00014 kirjoitti:
Älä valehtele, ihan oikeestikko ?
No varmasti pantiin ja kolmestaan vuorotellen, niin monta kertaa, kuin vain jaksettiin... ja laskettiin sisälle ilman kortsua.
- Anonyymi00016UUSI
Anonyymi00015 kirjoitti:
No varmasti pantiin ja kolmestaan vuorotellen, niin monta kertaa, kuin vain jaksettiin... ja laskettiin sisälle ilman kortsua.
Kummasti se tuo mielikuvitus lisää panojuttuja....siis kun mitään ei tapahdu voi antaa mielikuvituksen lentää 🤣🤣🤣🤣
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra on mukana Suomen huutokauppakeisari -sarjassa
Suomen huutokauppakeisari on tavallisten suomalaisten ohjelma. Sarjan suosiosta kertoo se, että nyt alkaa jo 19. kausi t71930Kuuleppas
ensimmäiset naissuhteet toimii miehelle eräänlaisena oppikouluna, mutta hän ei välttämättä itse ymmärrä oppineensa mitää227823Paljonko on etäisyytesi kiinnostavaan naiseen km?
Kaipailen tärkeää miestä ja pohdin hänen ajatuksiaan... ❤️71781- 49664
On meillä harvinaisen törkeä valtuuston puheenjohtaja
Ja tyhmä! Kannattaisi googlettaa "julkisuuslaki" ja nojata siihen vasta sitten. Samalla voisi googlettaa muiden kuntien59578Mikko Leppilampi loi TTK:ssa ankaran tavan - Jatkaako Veronica Verho haastavaa perinnettä?
Suorien lähetysten juontaminen vaatii rautaista ammattitaitoa ja kovaa työtä. Tanssii Tähtien Kanssa -ohjelmassa on näh28538Olet mieleni päällä edelleen, J
En voi sille mitään. Ja olen yrittänyt voida, monen monta kertaa. Miten jäinkin näin kiinni sinuun... 😞29530- 46517
Oletko miettinyt
Mikä minusta tekee sinulle niin erityisen? Onko se samanlaiset lapsuusmaisemat? Työpaikan liian pitkät katseet? Selvittä29499- 35489