Rory Kaye on eksyttäjä, sanoo Pastorin pulinat -videokanava

Anonyymi-ap

12

92

Vastaukset 12

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Olisihan se pitänyt tietää, kun Rory saarnaa niin usein TV7:llä. Pastorin pulinat –kanavalla on eritetty paljon raskauttava tietoa Rorystä, miten hän on johtanut seurakuntia harhaan.

Vai hän on tehnyt lentoyhtiöiden kanssa sopimuksia 20 lentokoneesta siitä, miten he tuovat massoittain juutalaisia Israeliin. Sellaista ei ole muuten tapahtunut.

Rory kuvittelee olevansa joku pappien pappi, suuri julistaja, mutta hänen puheensa ovat hyvin kyseenalaisia. Itsekin olen kerran kuullut häneltä varmasti väärän profetian, koska siinä oli vuosiluvut laskettu väärin.

• Anonyymi00002

Rory Kaye väittää herättäneensä suomalaisen Laurin kuolleista junassa. Hän oli ottanut Laurista kuvan, mutta tutkimuksten mukaan se kuva on erään Venäjällä asuvan miehen somekuva. Jos asiat ovat näin, niin Rory Kaye on antanut valheellista tietoa asiasta.

https://www.youtube.com/watch?v=nxNfU_2cVN8

• Anonyymi00003

Rory väittää saaneensa yliluonnollista viisautta puhdistaa öljyn hiilipäästöt tekemällä siitä vetypolttoainetta, vaikka hänellä ei ole mitään insinööritutkintoa. Hän väittää, että hänet on kutsuttu 23 maahan puhumaan asiasta. Tämä on paksu valhe:

https://youtu.be/6MaRrrcRa_c?&t=479

• Anonyymi00004

Malli esimerkki paljon paastoavasta uskovasta .)

• Anonyymi00005

Rory on kyllä aika paksu mies.

• Anonyymi00006

Rory Kaye on sanonut tavanneensa Donald Trumpin ja profetoineensa hänelle. Hän on jopa kerännyt rahaa Suomesta päästäkseen tapaamaan Trumpin. Ilmoitan teille, ettei Rory Kaye ole koskaan tavannut Trumpia.

Tässä on tekoälyn raportti asiasta:

"Julkisista lähteistä ei löydy mitään tietoa tai mainintoja siitä, että israelilainen saarnaaja Rory Kaye olisi koskaan tavannut Donald Trumpin.

Nimeä Rory Kaye ei esiinny Trumpin virallisissa tai epävirallisissa vierailijalistoissa, uutisraporteissa tai uskonnollisten johtajien tapaamisia koskevissa raporteissa.

Vaikka Donald Trump on usein tavannut evankelisia johtajia ja israelilaisia vaikuttajia (esimerkiksi Mar-a-Lagossa järjestetyissä Jerusalem Prayer Breakfast -tapahtumissa), mitään viitteitä siitä, että Kaye olisi ollut mukana näissä tapaamisissa tai tavannut Trumpin henkilökohtaisesti, ei ole olemassa."

• Anonyymi00007

Väärän profeetan testi
      (Em. Ei taida olla suoraan sovellettavissa Uuden liiton kristityille)

Joskus vedotaan ( asiayhteys Apt.5:12-42.) Apt.5:38,39. tekstiin ja sanotaan "...sillä jos tämä hanke eli tämä teko on ihmisistä, niin se tyhjään raukeaa; mutta jos se on Jumalasta, niin te ette voi heitä kukistaa.."
      -------------
      Onko tänä päivänä islam levinnyt? Onko se jo pitemmän aikaa levinnyt? Onko se kristin opin mukaista?
      Mikä sen " hedelmä" on?
      -----------------

Kyllä tulee käyttäö maalaisjärkeä ja ottaa myös huomioon Apt.5:38,39. tekstin asiayhteydet ( välitön asiayhteys Apt.5:12-42.) ja kuka sanoi kenelle?
      Harhojen suhteen ei tule olla passiivinen, vaan niistä tulee varoittaa ( Tiit.3:10,11.) ja sen jälkeen pysyä niistä erossa.
      --------------
      Eksytyksistä voi varjeltua pysymällä Jumalan Sanassa,Totuuden Sanassa.

Eksytyksen ilmaantuessa on vain kaksi vaihto ehtoa . Joko pysyä Jumalan Sanan ilmoituksessa ojentautuen sen neuvojen mukaan. Tai olla Jumalan Sanalle tottelematon hyväksymällä valhe.(2. Piet.‬ ‭2‬:‭1‬-‭3‬ ‭FB38‬, 2.Piet.2:1-22.)

‭‭Joh.‬ ‭14‬:‭22‬-‭24‬ ‭FB38‬‬
      ”Juudas, ei se Iskariot, sanoi hänelle: "Herra, mistä syystä sinä aiot ilmoittaa itsesi meille etkä maailmalle?"

Jeesus vastasi ja sanoi hänelle: "Jos joku rakastaa minua, niin hän pitää minun sanani, ja minun Isäni rakastaa häntä, ja me tulemme hänen tykönsä ja jäämme hänen tykönsä asumaan.

Joka ei minua rakasta, se ei pidä minun sanojani; ja se sana, jonka te kuulette, ei ole minun, vaan Isän, joka on minut lähettänyt.”
      ----------

Apt 5:38,39 keskustelu käytiin lakiliiton alaisten ihmisten kesken. Kyseessä oli "suuren neuvoston" kokoontuminen.

‭‭Apt.‬ ‭5‬:‭21‬ ‭FB38‬‬
      ”...Niin saapui ylimmäinen pappi ja ne, jotka olivat hänen puolellansa, ja he kutsuivat koolle neuvoston ja israelilaisten vanhinten kokouksen; ja he lähettivät noutamaan heitä vankilasta.”
      ‭‭
      Lauseen sanoja oli lain opettaja

‭‭Apt. 5‬:‭34‬ ‭FB38‬‬
      ”Mutta neuvostossa nousi eräs fariseus, nimeltä Gamaliel, lainopettaja, jota koko kansa piti arvossa, ja hän käski viedä miehet vähäksi aikaa ulos.”

‭‭Apt‬ ‭5‬:‭38‬-‭39‬ ‭FB38‬‬
      ”Ja nyt minä sanon teille: pysykää erillänne näistä miehistä ja antakaa heidän olla; sillä jos tämä hanke eli tämä teko on ihmisistä, niin se tyhjään raukeaa; mutta jos se on Jumalasta, niin te ette voi heitä kukistaa. Varokaa, ettei teitä ehkä havaittaisi sotiviksi itse Jumalaa vastaan."”
      -----------
      Kyseessä oli toden näköisesti väärän profeetan testi, josta lakiliitossa säädettiin.
      Lakiliitossa oli ( on) säädös:

‭‭5. Moos.18‬:‭20‬-‭22‬ ‭FB38‬‬
      ”Mutta profeetta, joka julkeaa puhua minun nimessäni jotakin, jota minä en ole käskenyt hänen puhua, tahi puhuu muiden jumalien nimessä, sellainen profeetta kuolkoon.' Ja jos sinä ajattelet sydämessäsi: 'Mistä me tiedämme, mikä sana ei ole Herran puhetta?'

niin huomaa: kun profeetta puhuu Herran nimessä, ja kun se, mitä hän on puhunut, ei tapahdu eikä käy toteen, niin sitä sanaa Herra ei ole puhunut; julkeuttaan se profeetta on niin puhunut; älä pelkää häntä."”

• Anonyymi00008

>>>>>>>Eksytyksistä voi varjeltua pysymällä Jumalan Sanassa,Totuuden Sanassa.

Eksytyksen ilmaantuessa on vain kaksi vaihto ehtoa . Joko pysyä Jumalan Sanan ilmoituksessa ojentautuen sen neuvojen mukaan. Tai olla Jumalan Sanalle tottelematon hyväksymällä valhe.(2. Piet.‬ ‭2‬:‭1‬-‭3‬ ‭FB38‬, 2.Piet.2:1-22.)

”Juudas, ei se Iskariot, sanoi hänelle: "Herra, mistä syystä sinä aiot ilmoittaa itsesi meille etkä maailmalle?"

Jeesus vastasi ja sanoi hänelle: "Jos joku rakastaa minua, niin hän pitää minun sanani, ja minun Isäni rakastaa häntä, ja me tulemme hänen tykönsä ja jäämme hänen tykönsä asumaan.

Joka ei minua rakasta, se ei pidä minun sanojani; ja se sana, jonka te kuulette, ei ole minun, vaan Isän, joka on minut lähettänyt.”<<<<
        -------------
        Profetoiminen
        (AVR-Avoin Raamattu käännös)
        Room.12:6."..Meillä on erilaisia armolahjoja sen armon mukaan, joka meille on annettu: jos profetoimisen lahja, käyttäköön sitä uskonsa mukaan;..."

( Novum-3-Uusi testamentti selityksin-Apt-2.Kor.--Raamatun tietokirja Vantaa 1982) lainausta sivulta 636.
        Room12:6. Novum: "...joko profetia mukaan ( ten analogian) vastaavuuden ( tes pisteos) uskon..."
        profetia uskon analogian (yhdenmukaisuuden) mukaan, siis sopusoinnussa uskon tunnustuksen kanssa.
        -----------
        "...Analogia (kreikan sanasta analogos, järjenmukainen, yhtäpitävä) tarkoittaa yhdenmukaisuutta, samankaltaisuutta, vastaavuutta, verrattavuutta..." Lähde: Analogia – Wikipedia
        --------------------
        "..Jokaista profetiaa on koeteltava , onko se aitoa ,nimittäin tutkimalla pitääkö se yhtä kirkon (srk:n ) yhteisen muuttumattoman sisällön kanssa..." ( Jukka Thuren- Roomalaiskirje)
        ----------------
        (Toivo Koilo- Suuri ilosanoma)
        1.Tess. 5: 20 "..profetoimista älkää halveksiko, 21 [mutta] koetelkaa kaikki. Pitäkää hyvä.22 Karttakaa pahan kaikkia muotoja..."---( Ts.Karttakaa väärää "pahaa" profetointia)

Profetian palvelu on :"..Mutta profetoiva puhuu ihmisille rakennukseksi ja kehoitukseksi ja lohdutukseksi.” 1. Kor.14‬:‭3‬ ‭FB38‬‬
        ---------
        (KR-1642) Room.12:6 "..Ja meillä owat moninaiset lahjat/ sijtä Armosta/ cuin meille annettu on. Jos jollakin on Prophetia/ nijn olcon uscon cansa yhteinen.."
        (Selitys KR-1642) "..Caicki Prophetia ja ilmoitus/ joca töihin ja ei Christuxehen tule/ nijncuin ainoaan turwahan: ehkä cuinga callis se olis/ nijn ei se cuitengan tule uscon cansa yhten. Nijncuin Mennigäisten ilmoituxet/ sielumessut/ anetiet/ paastot/ jaket/ Ucoinwacat/ Pyhäin ja muiden luotuin päälle turwa...."
        ("sielun messut-aneet"ehkä viittaus Room. katolisuuteen?)

• Anonyymi00009
        Anonyymi00008 kirjoitti:

>>>>>>>Eksytyksistä voi varjeltua pysymällä Jumalan Sanassa,Totuuden Sanassa.

Joka ei minua rakasta, se ei pidä minun sanojani; ja se sana, jonka te kuulette, ei ole minun, vaan Isän, joka on minut lähettänyt.”<<<<
        -------------
        Profetoiminen
        Room.12:6."..Meillä on erilaisia armolahjoja sen armon mukaan, joka meille on annettu: jos profetoimisen lahja, käyttäköön sitä uskonsa mukaan;..."

( Novum-3-Uusi testamentti selityksin-Apt-2.Kor.--Raamatun tietokirja Vantaa 1982) lainausta sivulta 636.
        Room12:6. Novum: "...joko profetia mukaan ( ten analogian) vastaavuuden ( tes pisteos) uskon..."
        profetia uskon analogian (yhdenmukaisuuden) mukaan, siis sopusoinnussa uskon tunnustuksen kanssa.
        -----------
        "...Analogia (kreikan sanasta analogos, järjenmukainen, yhtäpitävä) tarkoittaa yhdenmukaisuutta, samankaltaisuutta, vastaavuutta, verrattavuutta..." Lähde: Analogia – Wikipedia
        --------------------
        "..Jokaista profetiaa on koeteltava , onko se aitoa ,nimittäin tutkimalla pitääkö se yhtä kirkon (srk:n ) yhteisen muuttumattoman sisällön kanssa..." ( Jukka Thuren- Roomalaiskirje)
        ----------------
        (Toivo Koilo- Suuri ilosanoma)
        1.Tess. 5: 20 "..profetoimista älkää halveksiko, 21 [mutta] koetelkaa kaikki. Pitäkää hyvä.22 Karttakaa pahan kaikkia muotoja..."---( Ts.Karttakaa väärää "pahaa" profetointia)

Profetian palvelu on :"..Mutta profetoiva puhuu ihmisille rakennukseksi ja kehoitukseksi ja lohdutukseksi.” 1. Kor.14‬:‭3‬ ‭FB38‬‬
        ---------
        (KR-1642) Room.12:6 "..Ja meillä owat moninaiset lahjat/ sijtä Armosta/ cuin meille annettu on. Jos jollakin on Prophetia/ nijn olcon uscon cansa yhteinen.."
        (Selitys KR-1642) "..Caicki Prophetia ja ilmoitus/ joca töihin ja ei Christuxehen tule/ nijncuin ainoaan turwahan: ehkä cuinga callis se olis/ nijn ei se cuitengan tule uscon cansa yhten. Nijncuin Mennigäisten ilmoituxet/ sielumessut/ anetiet/ paastot/ jaket/ Ucoinwacat/ Pyhäin ja muiden luotuin päälle turwa...."
        ("sielun messut-aneet"ehkä viittaus Room. katolisuuteen?)

>>>>>AVR-Avoin Raamattu käännös)<<<
        -----------
        "..Avoin Raamatunkäännös 2026.
        Uusi suomenkielinen Raamattu päivittäiseen lukemiseen (AVR pohjautuu KR- 1933,1938 . Käännöksessä on uudistettu kieliasua , korjattu joitakin aiempia virheitä ja muokattu Uuden testamentin tekstiä vastaamaan bysanttilaista enemmistö tekstiä, johon valtaosa säilyneistä kreikan kielisistä käsikirjoituksista kuuluu)
        Selkeä nykykieli
        Uusi testamentti enemmistötekstistä
        Tekijänoikeuksista vapaa..."

Lähde:
        https://avoinraamattu.fi/
        ---------
        AVR-käännös appi
        Lähde:
        https://openversion.net/finark/

• Anonyymi00010
        Anonyymi00009 kirjoitti:

>>>>>AVR-Avoin Raamattu käännös)<<<
        -----------
        "..Avoin Raamatunkäännös 2026.
        Uusi suomenkielinen Raamattu päivittäiseen lukemiseen (AVR pohjautuu KR- 1933,1938 . Käännöksessä on uudistettu kieliasua , korjattu joitakin aiempia virheitä ja muokattu Uuden testamentin tekstiä vastaamaan bysanttilaista enemmistö tekstiä, johon valtaosa säilyneistä kreikan kielisistä käsikirjoituksista kuuluu)
        Selkeä nykykieli
        Uusi testamentti enemmistötekstistä
        Tekijänoikeuksista vapaa..."

Lähde:
        https://avoinraamattu.fi/
        ---------
        AVR-käännös appi
        Lähde:
        https://openversion.net/finark/

>>>>>>>>>>>Eksytyksistä voi varjeltua pysymällä Jumalan Sanassa,Totuuden Sanassa.

Eksytyksen ilmaantuessa on vain kaksi vaihto ehtoa . Joko pysyä Jumalan Sanan ilmoituksessa ojentautuen sen neuvojen mukaan. Tai olla Jumalan Sanalle tottelematon hyväksymällä valhe.(2. Piet.‬ ‭2‬:‭1‬-‭3‬ ‭FB38‬, 2.Piet.2:1-22.)<<<<<
        --------------
        1.Joh.1:5"Ja tämä on se sanoma, jonka olemme häneltä kuulleet ja jonka me julistamme teille: Jumala on valo eikä hänessä ole mitään pimeyttä.
        6 Jos sanomme, että meillä on yhteys hänen kanssaan, mutta vaellamme pimeydessä, niin me valehtelemme emmekä seuraa totuutta.
        7 Mutta jos me vaellamme valossa niin kuin hän on valossa, meillä on yhteys keskenämme, ja Jeesuksen Kristuksen, hänen Poikansa, veri puhdistaa meidät kaikesta synnistä..."
        ---------------
        1.Joh.2:22."..Kuka on valehtelija, ellei se, joka kieltää, että Jeesus on Kristus? Hän on antikristus, joka kieltää Isän ja Pojan.
        23 Ei kenelläkään, joka kieltää Pojan, ole Isääkään.."
        ------------------
        1.Joh.3:8."..Joka syntiä harjoittaa, on paholaisen oma, sillä paholainen on harjoittanut syntiä alusta asti. Sitä varten Jumalan Poika ilmestyi, että hän tekisi tyhjäksi paholaisen teot....

23 Ja tämä on hänen käskynsä, että meidän tulee uskoa hänen Poikansa Jeesuksen Kristuksen nimeen ja rakastaa toisiamme niin kuin hän on käskyn antanut..."
        ----------------
        1.Joh.4:14."..Me olemme nähneet ja todistamme, että Isä on lähettänyt Poikansa maailman Vapahtajaksi.
        15 Joka tunnustaa, että Jeesus on Jumalan Poika, hänessä Jumala pysyy ja hän Jumalassa..."
        -----------
        1.Joh.5:1."..Jokainen, joka uskoo, että Jeesus on Kristus, on Jumalasta syntynyt, ja jokainen, joka rakastaa häntä, joka on synnyttänyt, rakastaa myös sitä, joka on hänestä syntynyt....
        5...Kuka on se, joka voittaa maailman, ellei se, joka uskoo, että Jeesus on Jumalan Poika?.....
        20....Mutta me tiedämme, että Jumalan Poika on tullut ja antanut meille ymmärryksen tunteaksemme sen Todellisen.

Ja me olemme siinä Todellisessa, hänen Pojassaan Jeesuksessa Kristuksessa. Hän on tosi Jumala ja ikuinen elämä.."
        --------------
        1.Tim.3:16."..Ja kiistatta suuri on jumalisuuden salaisuus: Jumala ilmestyi lihassa, hänet julistettiin vanhurskaaksi Hengessä, hänet nähtiin enkelien toimesta, häntä julistettiin kansojen keskuudessa, häneen uskottiin maailmassa, hänet otettiin kirkkaudessa ylös.."
        ---------------
        Hepr.1:1."..Jumala, joka muinoin monesti ja monella tapaa on puhunut isille profeettojen kautta, on näinä viimeisinä päivinä puhunut meille Pojan kautta,
        2 jonka hän on asettanut kaiken perilliseksi ja jonka kautta hän on maailman luonut.
        3 Hän, joka on hänen kirkkautensa säteily ja hänen olemuksensa kuva, ja joka ylläpitää kaikkea voimansa sanalla, on itse suorittanut puhdistuksen synneistämme ja istuutunut Majesteetin oikealle puolelle korkeuksissa.."

• Anonyymi00011
        Anonyymi00010 kirjoitti:

>>>>>>>>>>>Eksytyksistä voi varjeltua pysymällä Jumalan Sanassa,Totuuden Sanassa.

Eksytyksen ilmaantuessa on vain kaksi vaihto ehtoa . Joko pysyä Jumalan Sanan ilmoituksessa ojentautuen sen neuvojen mukaan. Tai olla Jumalan Sanalle tottelematon hyväksymällä valhe.(2. Piet.‬ ‭2‬:‭1‬-‭3‬ ‭FB38‬, 2.Piet.2:1-22.)<<<<<
        --------------
        1.Joh.1:5"Ja tämä on se sanoma, jonka olemme häneltä kuulleet ja jonka me julistamme teille: Jumala on valo eikä hänessä ole mitään pimeyttä.
        6 Jos sanomme, että meillä on yhteys hänen kanssaan, mutta vaellamme pimeydessä, niin me valehtelemme emmekä seuraa totuutta.
        7 Mutta jos me vaellamme valossa niin kuin hän on valossa, meillä on yhteys keskenämme, ja Jeesuksen Kristuksen, hänen Poikansa, veri puhdistaa meidät kaikesta synnistä..."
        ---------------
        1.Joh.2:22."..Kuka on valehtelija, ellei se, joka kieltää, että Jeesus on Kristus? Hän on antikristus, joka kieltää Isän ja Pojan.
        23 Ei kenelläkään, joka kieltää Pojan, ole Isääkään.."
        ------------------
        1.Joh.3:8."..Joka syntiä harjoittaa, on paholaisen oma, sillä paholainen on harjoittanut syntiä alusta asti. Sitä varten Jumalan Poika ilmestyi, että hän tekisi tyhjäksi paholaisen teot....

23 Ja tämä on hänen käskynsä, että meidän tulee uskoa hänen Poikansa Jeesuksen Kristuksen nimeen ja rakastaa toisiamme niin kuin hän on käskyn antanut..."
        ----------------
        1.Joh.4:14."..Me olemme nähneet ja todistamme, että Isä on lähettänyt Poikansa maailman Vapahtajaksi.
        15 Joka tunnustaa, että Jeesus on Jumalan Poika, hänessä Jumala pysyy ja hän Jumalassa..."
        -----------
        1.Joh.5:1."..Jokainen, joka uskoo, että Jeesus on Kristus, on Jumalasta syntynyt, ja jokainen, joka rakastaa häntä, joka on synnyttänyt, rakastaa myös sitä, joka on hänestä syntynyt....
        5...Kuka on se, joka voittaa maailman, ellei se, joka uskoo, että Jeesus on Jumalan Poika?.....
        20....Mutta me tiedämme, että Jumalan Poika on tullut ja antanut meille ymmärryksen tunteaksemme sen Todellisen.

Ja me olemme siinä Todellisessa, hänen Pojassaan Jeesuksessa Kristuksessa. Hän on tosi Jumala ja ikuinen elämä.."
        --------------
        1.Tim.3:16."..Ja kiistatta suuri on jumalisuuden salaisuus: Jumala ilmestyi lihassa, hänet julistettiin vanhurskaaksi Hengessä, hänet nähtiin enkelien toimesta, häntä julistettiin kansojen keskuudessa, häneen uskottiin maailmassa, hänet otettiin kirkkaudessa ylös.."
        ---------------
        Hepr.1:1."..Jumala, joka muinoin monesti ja monella tapaa on puhunut isille profeettojen kautta, on näinä viimeisinä päivinä puhunut meille Pojan kautta,
        2 jonka hän on asettanut kaiken perilliseksi ja jonka kautta hän on maailman luonut.
        3 Hän, joka on hänen kirkkautensa säteily ja hänen olemuksensa kuva, ja joka ylläpitää kaikkea voimansa sanalla, on itse suorittanut puhdistuksen synneistämme ja istuutunut Majesteetin oikealle puolelle korkeuksissa.."

>>>>1.Joh.2:22."..Kuka on valehtelija, ellei se, joka kieltää, että Jeesus on Kristus? Hän on antikristus, joka kieltää Isän ja Pojan.
        23 Ei kenelläkään, joka kieltää Pojan, ole Isääkään.."<<<<<
        ------------
        Väärät profeetat, antikristuksen henget
        1.Joh.2:18."..Lapsukaiset, on viimeinen aika. Ja niin kuin te olette kuulleet, että antikristus tulee, niin onkin nyt monta antikristusta ilmestynyt. Siitä me tiedämme, että on viimeinen aika.
        19 Meistä he ovat lähteneet, mutta he eivät kuuluneet meihin. Sillä jos he olisivat kuuluneet meihin, he olisivat pysyneet meidän kanssamme. Heissä on kuitenkin käyvä ilmi, että kaikki eivät kuulu meihin..."
        -------------
        1.Joh.2:22."..Kuka on valehtelija, ellei se, joka kieltää, että Jeesus on Kristus? Hän on antikristus, joka kieltää Isän ja Pojan..."
        ---------
        1.Joh.4:1."..Rakkaat, älkää jokaista henkeä uskoko, vaan koetelkaa henget, ovatko ne Jumalasta, sillä monta väärää profeettaa on lähtenyt maailmaan.
        2..Tästä te tunnette Jumalan Hengen: jokainen henki, joka tunnustaa Jeesuksen Kristuksen tulleen lihassa, on Jumalasta..
        3..Ja yksikään henki, joka ei tunnusta Jeesuksen Kristuksen tulleen lihassa, ei ole Jumalasta. Se on antikristuksen henki, josta olette kuulleet, että se tulee, ja se on jo nyt maailmassa..."
        -------------
        2.Joh.1:7."..Sillä monet eksyttäjät ovat tulleet maailmaan, jotka eivät tunnusta Jeesusta Kristusta lihassa tulleeksi. Tämä on eksyttäjä ja antikristus.."
        --------------
        (2.Piet.2:1-22.) 2.Piet.2:1."..Mutta kansan joukossa oli myös valheprofeettoja niin kuin teidänkin keskellänne on oleva valheen opettajia, jotka salaa kuljettavat sisään turmiollisia harhaoppeja ja kieltävät Herran, joka on heidät ostanut, ja tuottavat itselleen äkillisen turmion.
        2 Moni on seuraava heidän turmiollisia teitään, ja heidän tähtensä totuuden tie tulee häväistyksi..."
        -------------

• Anonyymi00012

Rahat pois ja juokse.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mikä on totta mikä ei?

Onko juoru vai ei että nimeltä mainitsematon henkilö on tehnyt naiselle/naisille jotain joka on väärin?
      Kuhmo
      25
      1905
    2. Lopetetaanko tämä

Juttu ja mennään eteenpäin? Pystytkö?
      Ikävä
      128
      865
    3. Just saying

Mies joka antaa naiselle turvallisen olon, on seksikäs. Ei kieroja kikkoja ja haluaa olla vain sen yhden naisen mies.
      Ikävä
      123
      657
    4. Voisin antaa sulle nyt

Halin❤️
      Ikävä
      54
      598
    5. Löytyikö syy miksi Martina on Muhiksen kanssa

Saipa naurut Gekkosen kuvasta, missä ovat ravintola Hookissa Immu fight night ottelun jälkeen, Muhoksella pullottaa hirv
      Kotimaiset julkkisjuorut
      90
      565
    6. Tosi kiva on

Joo. Mitä olisit menettänyt jos olisit paljastanut itsesi?
      Ikävä
      65
      541
    7. Jos selviäisi että kaivattusi

Olisi savant asperger? Rakastaisitko vielä? Savant-lahjakkuus olisi kapea-alaista neroutta liittyen mekanisiin ja tilan
      Ikävä
      88
      540
    8. Tehdään yhdessä itsestämme

Parhaat versiot❤️ Se vaatii molemmilta hyvää itsetuntoa!
      Ikävä
      42
      525
    9. Päivän aivopieru Trumpilta

Trump julisti sodan hyttysiä vastaan. Myös punkit ovat Trumpin sodan kohteena. Eikö vieläkään USA:n kansa tajua tuon uko
      Maailman menoa
      63
      503
    10. Jokin ei täsmää

Joskus yksi vuosiluku saa katsomaan koko tarinaa uudestaan. Löysin gradun. Matematiikka ei oikein täsmää siihen, mitä mi
      Ikävä
      268
      490
    11. Janpen Thai lopettanut, miksiköhän

Hyvää apetta teki.
      Suomussalmi
      10
      478
    12. Oliko Jani Halmeen aika jo tippua TTK:sta?

Jani Halme ja Claudia Ketonen joutuivat jättämään TTK:n. Halme ja Ketonen saivat viimeiseksi jäänestä tanssista, sambas
      Tanssii tähtien kanssa
      26
      474
    13. Toivotko vielä viestiä

Minulta? En rohkene enää ottaa yhteyttä, kun varmasti jo uusia naisia elämässä. Nolaisin vain itseni.
      Ikävä
      34
      463
    14. Jorma Uotinen läväytti härskin heiton - Paljastus uudesta TTK-romanssista?

Tuomari Jorma Uotisen linja on välillä hyvinkin rohkea TTK:ssa. Hän näpäytti Jaakko Parkkalille ja Kastanja Rauhalalle v
      Tanssii tähtien kanssa
      9
      449
    15. Kuka kaipaa T m?

Kerro nainen kirjaimesi vaan... Haluan miettiä kuka tulee ekana mieleeni.. kuin kurkistus tunteiden meren pinnalle, jota
      Ikävä
      32
      441
    16. Miksi jotku naiset on niin tyhmiä

Että elättelevät turhaa toivoa toisen kustannuksella. Onko ne kaikki kaappilesboja vai mikä niitä vaivaa? Sitten itketä
      Ikävä
      51
      425
    17. Vaikea on tämän

Jälkeen suhtautua sinuun ilman ettei muista kirjoituksiasi.
      Ikävä
      58
      422
    18. Kerro muuten miksi

Estit somessa?
      Ikävä
      41
      416
    19. S-ryhmän vastuullisuuden kaksoisstandardi

Vastuullisuuspuhe on helppoa. Vaikeampaa on selittää, miksi S-ryhmän omien merkkien tuotteita ja raaka-aineita hankitaan
      Maailman menoa
      9
      407
    20. Jätä jo se puolisosi, mun kanssa kilpa-asetelma on tuhoisa.

Eikä hän tule sitä voittamaan. Myöskään missään vanhassa ei kannata roikkua, koska ei uskalla kohdata muutosta, hyvät as
      Ikävä
      27
      406
    Aihe