Ny loppuu kauhavalta rolssiki. Ei pääse enää mihinkähä mättämähänkään.
Vastaukset 12
- Anonyymi00001
Hyvin pääsee eikä tarvii kauaskaan kävellä, Kauhavanravintolassa on ollu aina sata kertaa paremmat mätöt kun rolsissa ikänä.
- Anonyymi00003
Tuollaista sontaa ihmiset lappaa suuhunsa, ja sitten ihmetellään kun suolistosyövät yleistyy.
Menehän nyt vaan syömään sitä jauhettua e-koodi mössöä (jota kutsut kebabiksi) ja uppopaistetut ranskalaiset kylkeen.
Äläkä yritä väittää että tekee itse kebablihansa, ei tee. Kastikkeetkin tulee suoraan tukusta ja pusseista. - Anonyymi00006
Anonyymi00003 kirjoitti:
Tuollaista sontaa ihmiset lappaa suuhunsa, ja sitten ihmetellään kun suolistosyövät yleistyy.
Menehän nyt vaan syömään sitä jauhettua e-koodi mössöä (jota kutsut kebabiksi) ja uppopaistetut ranskalaiset kylkeen.
Äläkä yritä väittää että tekee itse kebablihansa, ei tee. Kastikkeetkin tulee suoraan tukusta ja pusseista.Lakkaa itkemästä, kerran täällä vaan eletään, nautitaan siitä vaikka syömällä rasuaista kepappia.
- Anonyymi00007
Anonyymi00006 kirjoitti:
Lakkaa itkemästä, kerran täällä vaan eletään, nautitaan siitä vaikka syömällä rasuaista kepappia.
Sano nyt vielä, että olet joku matalasti koulutettu duunari ja kalja maistuu.
Tuhlaa sinä se ainoa elämä aivosumussa rasvalla ja e-koodeilla kyllästettynä. - Anonyymi00009
Anonyymi00007 kirjoitti:
Sano nyt vielä, että olet joku matalasti koulutettu duunari ja kalja maistuu.
Tuhlaa sinä se ainoa elämä aivosumussa rasvalla ja e-koodeilla kyllästettynä.En sano, olen akateemisesti koulutettu ja nautin elämästä, kituuttakaat te olemattomien terveysihanteidenne perässä. Sinä päivänä kun minä lähden täältä niin voin ainakin sanoa että nautin kaikesta.
- Anonyymi00002
Jonna paras ruokapaikka Lauttamukses. Monipuolinen, maukas ja edullinen!
- Anonyymi00004
Olishan Rollsin tarina jatkunut, mutta ei keskustasta löytynyt sopivia tiloja, näin luin omistajan kommentoineen. Vähän aikaa sitten eräässä keskustan liikkeessä asioidessani yrittäjä kertoi etsineensä Lauttamuksesta Kauppatien varrelta toimitiloja. Eihän siinä ole kuin vanhoja rötisköjä.
- Anonyymi00008
Aasian daimondi sen koko kiinteistön raha-asiat sotki. Että kiitosta vaan taas ulkomaalaisille.
- Anonyymi00010
No uutta ei saa kun itse rakentamalla.
- Anonyymi00005
Kaikki siältä lähtöö, mikä milläkin syyllä! Onneksi tulee valoristeykseen uus navetta!
- Anonyymi00011
Sahramiin pukkaa uutta ja toivottavasti ei mitään leikkiruokaa kuten rolssissa
- Anonyymi00012UUSI
Terveysihanteista... No hei mä syön terveellistä ruokaa, perunaa pastaa lihaa kalaa kasviksia yms ihan maun ja raikkauden takia, ja siksi että kropassa on hyvä ja helppo olo.
Olen joskus kokeillut grillimättöjä, mutta ne on omaan makuun etovan makuisia, ja kroppa menee jotenkin tukkoisen oloiseksi ja on raskas olla.
Siksi syön terveellisesti, maku ja kropan fiilis edellä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 41069
Perhoseni (miehelle)
Miksi et usko, että mun rakkaus sinuun on aitoa ja vilpitöntä? Tai että se oli jo silloin? Miksi ajattelet, ettet ole r160967Totta on asia. Jeffrey Cohen on jättänyt Sofian.
Vaimon viesti on paljastanut totuuden.216773- 62679
- 59676
- 67656
Mies, näetkö minut myös
Seksuaalisena ihmisenä ja naisena? Haluatko minua seksuaalisesti? Vai olenko mielestäsi tyttönen?21608Nainen, mitä mieltä olet kodittomista?
Ja heistä jotka eivät kykene huolehtimaan asioistaan, itsestään eikä terveydestään? Miten heidän kanssaan tulisi toimia?131591Kuinkahan monen
Naisen puolisoa olet nainen vikitellyt ja eron aiheuttanut? Toivottavasti karma on ku*sut muroihisi useamman kuin kerran66569Voiko se ikinä toimia
Voiko meistä ikinä tulla mitään? Näin kauan aikaa on kulunut ja mitään ei tapahdu... En usko, että sinä mietit minua het32558- 34537
- 55518
Anteeksi mies
En jaksa tätä…, en halua, että sinulla on paha mieli tämän takia. Viestiä Sinulle.40463- 46458
- 30443
Tekisi mieli vetäistä kunnon jurrit sinun kanssasi
Ja keskustella asiat, ei tästä tule hevonvttua.40433- 41422
Kerro mies tarinasi
Miksi kaikki meni niinkuin meni? Haluaisin vieläkin ymmärtää. Tuskin saan vastausta häneltä, koska etsin aavikolta juuri18420Mies, kumman ottaisit mieluummin
176 cm vai 154 cm naisen, jos molemmat muuten yhtä viehättäviä? Mikä on oma pituutesi?91416- 31412