Siis Nuoren naisen häpyhuulia seuraksi?
Vastaukset 23
- Anonyymi00001
Tässä on sinulle vapaa ja rehellinen ja, luotettava ja rauhallinen setä.
Olen asiallinen ja ystävällinen ja, mukava ja huumorintajuinen.
Minulla on harrastuksia ja olen, huomioon ottava.
Olen 171 cm pitkä ja painoa on 68 kiloa ja ikää on 50 vuotta - Anonyymi00002
Nuoren Pojan pinkeää penistä seuraksi?
Siis Nuoren Pojan pinkeää penistä seuraksi? - Anonyymi00003
Rane pitää laittaa kontilleen...rasvata sormella pyllynreikää...sitten 22/6 kyrpää takaapäin varovasti sisään... innostuu se ...
- Anonyymi00004
Oho, nyt on Vantaan Jari tullut komerosta pihalle, talviromanssi Heinolan sedän kanssa on näköjään teille tulossa, wau wau wau!!!
- Anonyymi00005
Eikös äitis antanut pillua tänäänkään... hävettää olla isäsi.
- Anonyymi00006
Anonyymi00005 kirjoitti:
Mulla on vanhemmat edesmenneet, mutta mites SUN äitisi, oletko mankunut pimpsukkata? Entäs issäis tuhkaluukku, eikö sekkään lipsauttant` sitä?
- Anonyymi00007
Anonyymi00004 kirjoitti:
Oho, nyt on Vantaan Jari tullut komerosta pihalle, talviromanssi Heinolan sedän kanssa on näköjään teille tulossa, wau wau wau!!!
Heinolan Rane ja minä vedetään sua peräreikään...alistetaan kunnolla...
- Anonyymi00008
Anonyymi00005 kirjoitti:
Oisit pyytänt` Jari nätisti mammukan piseroa, mutta silläkin taitaa olla aika kuiva ja kurttuinen? Samoin, jos olisit pappais perskoloa rassant`, niin varmaan Tummelia olis mänt` reilusti...
- Anonyymi00009
Anonyymi00005 kirjoitti:
Eli myönnät olevasi hänen isä ja sitten itket että hänen äiti eli nainen jonka kanssa olet hänen vanhempi ei antanut hänelle pillua, millainen sairas insestiperhe siellä oikein on?!!
- Anonyymi00010
Anonyymi00008 kirjoitti:
Oisit pyytänt` Jari nätisti mammukan piseroa, mutta silläkin taitaa olla aika kuiva ja kurttuinen? Samoin, jos olisit pappais perskoloa rassant`, niin varmaan Tummelia olis mänt` reilusti...
Poikaa vedetään kuivana...uikuttaa vaan että lisää...
- Anonyymi00011
Anonyymi00007 kirjoitti:
Heinolan Rane ja minä vedetään sua peräreikään...alistetaan kunnolla...
Ei kuule tule kauppoja...saa Jartsukka pitää Ranensa yksinoikeudella...
- Anonyymi00012
Anonyymi00011 kirjoitti:
Ei kuule tule kauppoja...saa Jartsukka pitää Ranensa yksinoikeudella...
Rane vetää poikaa nyrkillä perseeseen...ei tähän rasvaa tarvita...
- Anonyymi00013
Anonyymi00009 kirjoitti:
Eli myönnät olevasi hänen isä ja sitten itket että hänen äiti eli nainen jonka kanssa olet hänen vanhempi ei antanut hänelle pillua, millainen sairas insestiperhe siellä oikein on?!!
Paljastuu Jartsusta entistäkin likaisempia yksityiskohtia...
- Anonyymi00014
Anonyymi00009 kirjoitti:
Poika kiukuttelee...siitä tuli vähän omituinen...Rane on Sen äiti ja minä sen Isä... Ei se ihan normaali oo.
- Anonyymi00015
Pelkät häpyhuulet riittää?
- Anonyymi00016
Aika kookas se on mutta...
- Anonyymi00017
Pelekät lärpäkkeet! 😂😂😂
- Anonyymi00019
Anonyymi00016 kirjoitti:
Aika kookas se on mutta...
Jaa, sinulla on kookkaat häpyhuulet? Tämäkin vielä!
- Anonyymi00018
En mä nyt Naista loukkais sanomalla sen ihania häpyhuulia lärpäkseiksi...
- Anonyymi00020
Aloittaja -->
https://treffit.suomi24.fi/site/login - Anonyymi00021
Haliut siis pelkät häpyhuulet ? Leikkaako nainen ne irti ja lähettää sulle ??
- Anonyymi00022
Ootkos joku seksirikollinen?
- Anonyymi00023
Hailut hailut
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 761245
Kuhmolainen opettaja tuomittu vainoamisesta
https://yle.fi/a/74-20248184 ”Kuusikymppinen kuhmolaisnainen piinasi naapureitaan lähes kahdeksan vuoden ajan. Nainen241205Olet nainen ollut vaikein rasti
Eniten olet tunteitani myllännyt ja niitä kuluttanut, ja tuottanut. 🤔821167Anteeksi J-mies
Anteeksi että myötävaikutin siihen että rakastuit minuun, jota et voi koskaan saada. Viimeksi kun näimme ja katselimme t129975Elämäni biisi -paljastus: Tänä lauantaina 26.9. nämä julkkikset istahtavat sinisille sohville!
Katsotko Elämäni biisiä? Elämäni biisi on monen suomalaisen suosikki. Vieraslista lauantaina 26.9. tarjoilee vieraita m7958- 60864
Mihin Asiakirjat ovat voineet kunnasta kadota???
LUE kuinka verorahoja haaskattiin Yle: Ähtärin pandalaskelmat salattiin ja hukattiin - Satakunnan Kansa https://share.79793Mitä muuta on olemassa kuin lisääntyminen
Jos mies ei pääse lisääntymään niin mikä hänen osansa elämässä on? mitä jää jäljelle? Hän on vain muiden palvelija kok132692Ähtäri on taas TV: n ja radion ykkösuutinen
Uusi podcast on julkaistu ja on nyt kuunneltavissa. Mot on tehnyt hyvää työtä! Mikko Savola ja kepu ei ota mitään vast50672Siinä kävi mies nyt niin että tämä ämmä muuttaa ulkomaille
Vuonojen maa kutsuu, joten ei hätää. Et kuule minusta enää. 😂 Lycka till! Ämmä riittää.80642- 146574
Miten sinä voit?
Kysytkö kukaan sitä sinulta? Olen huomannut, että jos kohtaa empaattisen ihmisen ja hän kysyy noin, saattaa padot murtua90550- 48547
- 25527
- 36515
Suomen 4. seksikkäin mies Miika Nousiaisen tilalle - Pitääkö olla huolissaan palaa tv:seen
Suosittu keskusteluohjelma tekee paluun. Tällä kertaa panelistina ei jatka enää Miika Nousiainen, vaan hänen tilalleen t11510Moottoripyöräonnettomuus
Mopomiitissä tapahtunut onnettomuus ja uutisointi. Ajoradan ylityksen vaarallisuudesta ei mitään uutisointia. Ei myöskää47506- 45502
Jos oikeasti haluat mies
Tiedät mitä on tehtävä. Luotan, että etenet jos haluat. En voi tehdä enää mitään kun ei ole numeroasi.86482- 19466