Kysynpähän vaan.
Vastaukset 46
- Anonyymi00001UUSI
Mikä se sitten on?
- Anonyymi00002UUSI
No kun enhän minä sitä voi kertoa!
- Anonyymi00004UUSI
Anonyymi00002 kirjoitti:
No kun enhän minä sitä voi kertoa!
No voisitko edes pikkasen rajata, vaikka noin niinkuin puolet?
- Anonyymi00011UUSI
Anonyymi00004 kirjoitti:
Loppupuolella aakkosissa
- Anonyymi00014UUSI
Anonyymi00011 kirjoitti:
Loppupuolella aakkosissa
R, miten riutuva? Kokeileppas sisko ryhtivyä.
T.minä
:)https://m.youtube.com/watch?v=4kGpDVNnr9k - Anonyymi00015UUSI
Anonyymi00014 kirjoitti:
R, miten riutuva? Kokeileppas sisko ryhtivyä.
T.minä
:)https://m.youtube.com/watch?v=4kGpDVNnr9kSiinä taas vilahti maailman mahtavin rakkauslaulu ohitseni jollekin R:lle... Ja minä vähäpätöisine kirjaimineni jään taas rannalle ruikuttamaan.
- Anonyymi00021UUSI
Anonyymi00004 kirjoitti:
Tarkoitin kyllä että oiskos miehen vai naisen nimelle tämä kaino toive? Sillä jo lähtee puolet ylimääräisistä vaihtoehdoista pois.
- Anonyymi00024UUSI
Anonyymi00021 kirjoitti:
Tarkoitin kyllä että oiskos miehen vai naisen nimelle tämä kaino toive? Sillä jo lähtee puolet ylimääräisistä vaihtoehdoista pois.
Ei nyt olla turhan tarkkoja. Nobody is perfect...
- Anonyymi00027UUSI
Anonyymi00024 kirjoitti:
Ei nyt olla turhan tarkkoja. Nobody is perfect...
Hmm. Olen kyllä hyvin tarkka siitä ketä kaipaan.
- Anonyymi00030UUSI
Anonyymi00015 kirjoitti:
Siinä taas vilahti maailman mahtavin rakkauslaulu ohitseni jollekin R:lle... Ja minä vähäpätöisine kirjaimineni jään taas rannalle ruikuttamaan.
Jäähyväislaululta se minusta kuulosti. 😂
Mutta toivottavasti joku muu R on nyt onnesta oikeen soikeena.
(sivusta) - Anonyymi00035UUSI
Anonyymi00027 kirjoitti:
Hmm. Olen kyllä hyvin tarkka siitä ketä kaipaan.
Mutta oletko ajatellut sitä, ettei se ketä kaipaat kaipaa sinua ollenkaan!
- Anonyymi00037UUSI
Anonyymi00035 kirjoitti:
Mutta oletko ajatellut sitä, ettei se ketä kaipaat kaipaa sinua ollenkaan!
Voiko olla noin? Julmaa. 😳😱😭
- Anonyymi00043UUSI
Anonyymi00037 kirjoitti:
Voiko olla noin? Julmaa. 😳😱😭
Tietenkin voi olla noin, jos toisessa jokin asia todella mättää, miksi toisen pitäisi haluta olla sellaisen ihmisen kanssa! Eikä se ole julmaa vaan totuus! Ketään kun ei voi pakottaa välittämään kenestä tahansa!
- Anonyymi00003UUSI
Minkä arvelet sen syyn olevan ettei kukaan sinua kaipaa??
- Anonyymi00005UUSI
Mun kirjaimella alkavia täysi-ikäisiä on kuitenkin noin 20000 täällä Suomessa. Eikä ketään meistä kaivata. Jokin salaliitto tässä on oltava takana...
- Anonyymi00007UUSI
Anonyymi00005 kirjoitti:
Mun kirjaimella alkavia täysi-ikäisiä on kuitenkin noin 20000 täällä Suomessa. Eikä ketään meistä kaivata. Jokin salaliitto tässä on oltava takana...
Ja siis naisista kyse.
- Anonyymi00006UUSI
Sama kuin valittaa ettei kukaan käy koskaan kylässä ja pitää osoitteen visusti piilossa.
- Anonyymi00010UUSI
Mistä tiesit, ettei kukaan käy kylässä? En kyllä koskaan ketään kutsukaan.
- Anonyymi00013UUSI
Anonyymi00010 kirjoitti:
Mistä tiesit, ettei kukaan käy kylässä? En kyllä koskaan ketään kutsukaan.
Siitä että valitat. Valita mutta et ole valmis muuttamaan mitään. Kunhan saat valittaa.
Se on ärsyttävää. Ja turhauttavaa. Koska jos joku valittaa, hän toivoo jonkin asian ratkeavan. Mutta tällaiset elämäntapa valivali ei edes toivo muutosta. Tarvii vaan huomiota jota kellään ei ole antaa tyhjästä. - Anonyymi00016UUSI
Anonyymi00013 kirjoitti:
Siitä että valitat. Valita mutta et ole valmis muuttamaan mitään. Kunhan saat valittaa.
Se on ärsyttävää. Ja turhauttavaa. Koska jos joku valittaa, hän toivoo jonkin asian ratkeavan. Mutta tällaiset elämäntapa valivali ei edes toivo muutosta. Tarvii vaan huomiota jota kellään ei ole antaa tyhjästä.Onneksi sinä et sorru valittamaan yhtään mistään.
- Anonyymi00023UUSI
Anonyymi00016 kirjoitti:
Onneksi sinä et sorru valittamaan yhtään mistään.
No itseasiassa paitsi että juuri valitin siitä että se on ärsyttävää kun jotkut valittavat valittamisen ilosta, en. Ei tule valitettua kuin niistä asioista joihin olen ajatellut että voisi tulla muutosta. Energian tuhlaamista. Miten muuten muut voisivat tukea muutoksessa jos en kertoisi heille että tarvitsen muuttaa tän ja ton asian? Valitan myös itselleni kun on tullut uusia tarpeita ja tarvii potkua rsiille.
- Anonyymi00008UUSI
Ei se ettei kirjaintasi näy täällä tarkoita ettei sinua ikävöitäisi.
- Anonyymi00012UUSI
Onhan se mahdollista juu. Ehkä minua ikävöivä on niiiiiin ujo, ettei tohdi laittaa tänne mitään kirjainta.
- Anonyymi00038UUSI
Anonyymi00012 kirjoitti:
Onhan se mahdollista juu. Ehkä minua ikävöivä on niiiiiin ujo, ettei tohdi laittaa tänne mitään kirjainta.
Siitä ei ole koskaan ollut kyse paljon nuorempaan liittyen! En pidä sinusta millään tavalla ja olet aivan väärän ikäinen että voisin olla tekemisissä kanssasi koskaan ja kaikki se stalkkaaminen!
- Anonyymi00009UUSI
Y niinkuin Yrjö ❤️
- Anonyymi00017UUSI
Eipä ole Y:täkään paljoa kaipailtu, totta. Ja vielä paljon harvinaisempi kuin minun kirjaimeni.
- Anonyymi00018UUSI
Anonyymi00017 kirjoitti:
Eipä ole Y:täkään paljoa kaipailtu, totta. Ja vielä paljon harvinaisempi kuin minun kirjaimeni.
D, R, I,U,L,N tai E niitä näkee vähän
- Anonyymi00019UUSI
Anonyymi00018 kirjoitti:
D, R, I,U,L,N tai E niitä näkee vähän
Siellä se nyt oli!
Tämä lasketaan, vaikka ei kaipauksesta ollutkaan kyse. Sentään mainittu kuitenkin!
Kiitos. 🌻 - Anonyymi00022UUSI
Anonyymi00019 kirjoitti:
Siellä se nyt oli!
Tämä lasketaan, vaikka ei kaipauksesta ollutkaan kyse. Sentään mainittu kuitenkin!
Kiitos. 🌻❤️ Ihana. Ole hyvä.
- Anonyymi00031UUSI
Anonyymi00019 kirjoitti:
Siellä se nyt oli!
Kiitos. 🌻Ullatus?
- Anonyymi00020UUSI
Tero!! Arto!! Peku!! Naminami!! 🤣🤷🏼♂️
m-m - Anonyymi00025UUSI
R-miestä on kaipailtu, samoin I-miestä ei ole kaivattu enää takaisin..E-naiselle menee terkkuja tuon tuostakin. Mitäs vielä oli?
- Anonyymi00026UUSI
Oliko se N-nainen hehkun ja nallen juttu? Menee jo uudet kaiffarit sekasten
- Anonyymi00028UUSI
Eipä sillä ole väliä vaikka omaa kirjainta kaipailtaisiinkin, jos ei selvästikään ole itselle tarkoitettu. Usko pois.
Eräs J.- Anonyymi00039UUSI
Kannattaa uskoa että se on juuri noin!
- Anonyymi00029UUSI
Zork!
- Anonyymi00032UUSI
Entä Hjördis?
- Anonyymi00033UUSI
ö- kirjain? 😁
- Anonyymi00036UUSI
Tyylikäs kirjain, sillä alkaa paljon hienoja sanoja, kuten pöllö-öljy, öylätti, öttiäinen, ja.. öh?
Ei minunkaan. Taino joku J mies täällä on ollut ikuisuuden joku stara.
- Anonyymi00034UUSI
on muuten hassua ajatella että joskus voin oikeasti niin paljon paremmin =) saan viimein sitä mitä haluan jos vain olen avoin =) esimerkiksi useamman isin joille huutaa
- Anonyymi00040UUSI
Jarkkoa ei kukaan kaipaa.
- Anonyymi00041UUSI
Sattumaa. Tai sinua kaipaavat eivät kirjoita tänne. Tämähän on ensisilmäyksellä semmoinen paikka, että ei kukaan pidä tätä järkevänä koska sisältö on mitä on
- Anonyymi00044UUSI
Ei se ole sattumaa, se on totisinta totta etten kaipaa ketään! Jossain vaiheessa, kunhan jaksan alan etsiä uutta suunnilleen ikäistäni ystävää!
- Anonyymi00045UUSI
Anonyymi00044 kirjoitti:
Ei se ole sattumaa, se on totisinta totta etten kaipaa ketään! Jossain vaiheessa, kunhan jaksan alan etsiä uutta suunnilleen ikäistäni ystävää!
Vain 70+ lyhyet miehet koen turvallisiksi!
- Anonyymi00042UUSI
Varmaan Sari
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra on mukana Suomen huutokauppakeisari -sarjassa
Suomen huutokauppakeisari on tavallisten suomalaisten ohjelma. Sarjan suosiosta kertoo se, että nyt alkaa jo 19. kausi t1601529Kuuleppas
ensimmäiset naissuhteet toimii miehelle eräänlaisena oppikouluna, mutta hän ei välttämättä itse ymmärrä oppineensa mitää2561086Mulla ei ole Suomessa enää mitään
4 vuotta joutuu asumaan henkisessä vankilassa. Sitten voi muuttaa takaisin ulkomaille.183742- 43711
Provider miehistä..
Tietyt miehet puhuvat ilkeästi naisista, jotka haluavat elää miehen tuloilla. Eikö? Mutta miksi tietyt miehet siitä pah209664Sinulle nainen
En ehkä koskaan osannut sanoa tätä oikein. Minun vaikeuteni luottaa liittyi ennen kaikkea menettämisen pelkoon. Siihen63645- 40566
Hei rakkaani.
Kohtaaminen lähestyy. Miten teemme sen? Kumpi ottaa yhteyttä vai törmäämmekö jossain sattumalta? Tuleva vaimosi45535- 39534
Ethän voinut nainen tietää, että rikot rikotun
Omaa elämää taas mietin aamuyön tunteina. En vieläkään löytänyt muistin sokkeloista ainuttakaan onnen hetkeä. Kaipuu on66526- 32491
Tulisitpa käymään joskus vielä
Olisi niin kiva nähdä pitkästä aikaa. Oletko vielä joskus tulossa?... Niin monet muutoksen tuulet puhaltavat, olisi lohd23479Yt:t kunnassa päättyi
Oliko nämä tarpeelliset ja ratkeaako taloushuolet näiden avulla? Lehdessä ilmoitettujen lukujen perusteella lisää on tul53467- 38460
Martsusta tuli leuhka
Ja ylimielinen. Hän ei nosta persettäkään ilmaseksi . Luulempa et nämä ei tee hyvää hyvinvointivalmennuksille.... Nannal161452Lämpimiä katseita aikoinaan vaihdettiin, siihen se sitten jäi
Sinulla uudet tuulet ja välttelet kohtaamistamme.26450- 69441
- 6433
Kiulu myynnissä!
Kiulu hakee taas uutta yrittäjää. https://www.yritysporssi.fi/etela-pohjanmaa-lansi-suomi-finland/myytavat/yritykset/ma22395- 19394