Naarattaaa vaan niin kaaheesti. Ken oikeista töistä huutelee - tuliko itte tehtyä oikeita töitä? Miten on? Entäpä tuo verojen maksu? Voe.
Vastaukset 7
- Anonyymi00001
Eihän Suomessa tarvitse töitä tehdä, eikä veroja maksaa. Aivan turhaa, kun poliitikot jakaa ne verorahat muille valtioille. Saksa on saanut mm Suomelta kolme useiden miljardien jytkypotteja ja EU:n välittämään vielä lisä jytkyjä. Jostain syystä nousi mieleen tuo SDP.
- Anonyymi00002
Välittämänä.
- Anonyymi00004
Nii mut sie saatat ajaa ladal mut sdp chevyl
- Anonyymi00003
Naarattaa..naarataan...Kyllä se oikee työnantaja verot piätttää verottajalle tilistä.Siitä muutamankin tonnin muita maksuja!!! Käteen jää mitä jää..Ei Suomessa voi veroja kiertää.Mut jotkut tunnetusti voi????..moni yrittäjä yrityksen rahat sekasin omien kanssa,se on pahapaha virhe..mutta aina verottaja voittaa!perii vielä enempikin jos on epärehellinen.Nyt palveluita huononnettu säästetään.Verorahat mihin ne valuu...niin mihin .
- Anonyymi00005
Pensanhinnan nostamiseenko
- Anonyymi00006
Anonyymi00005 kirjoitti:
Pensanhinnan nostamiseenko
Mutta älä ole huolissasi huomaamme varmaan muitakin toimijoita
- Anonyymi00007
Onhan niitä paljonkin töitä, joita toiset ei pidä oikeina töinä. Ainakin sellaiset, jotka aiheuttaa itselle maksukehoituksen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Venäjä alkaa iskemään Suomen politiikkaan.
Tässä on valtion ja koko länsiliiton päämiehet varoitelleet, että Venäjä alkaa talven aikana taas iskemään hybridisesti.2351439Hallituksen järjestämä spektaakkeli tuo vessanpyttykeissi
Että olisi kymmenien kansanedustajien kodeissa käyty ihan tuosta vaan, eikä kukaan kansanedustaja kerro niin käyneen, va249990Sysmän "ilon päivä"
Ja taas palaa hirveä määrä verorahoja, ihan turhaan soopaan. Eikö nämä jotka kuntapolitiikassa valittavat ja tuhoaa vaan68762Uskon, että saataisiin kaikki selvitettyä
Mutta yhteys on jäissä, minä olen jäässä, enkä osaa tai uskalla enää lähestyä. Se vaan on niin. Naiselta Jos ei ole hyvä48713Miltä tuntuu vanhempi nainen olla
Pihkassa huomattavasti nuorempaan kolliin joka on uskollinen ja kiltti ja tottelee joka asiaa ja tykkää pussailla ja pan86698- 109599
Joka ilta mietin
sua❤️Mitä teet, missä meet? Kaipaatko yhtään? Yön tullen toivotan mielessäni sulle hyvää yötä ja aamuisin huomenet. Joka27573Riitastako pelastaja
Riitta jätti hakemuksen. Hyvä niin. On ainakin yksi mistä ottaa. Pertsa ei taida aikuistua koskaan ja Pekka hoiteli silt34564Timo Vornanen.
On siinäkin yksi täystampio. Eipä ihme, että persukannattajat sen eduskuntaan äänestikin.46548Luottamus
Luotan vain siihen mitä tapahtuu IRL. Anonyymipalstan vihjailut eivät merkitse minulle mitään.94525- 40471
- 31461
Millaisen talvitakin haluaisit?
Talveen vielä aikaa, mutta talvitakit tulleet kauppoihin. Millainen olisi unelmiesi talvitakki? Itse tykkäisin jostain75440Kadutko mies sitä miten reagoit?
..siihen sotkuun, jonka jälkeen mikään ei ole ollut kuin ennen. 🥺45417- 77412
Onko kahvila Retro samalla pub???
Netin mukaan anniskeluoikeudet. Käykö tuolla kaljoitteluporukkaa? Onko iltaviihdettä? Olen muuttamassa marraskuussa Kuhm8407- 30393
- 27390
Oletteko täyttä sataa?
Muuta etunimienne kirjaimet numeroiksi. Esim. Mia ja Risto siitä tulee 8 numeroa. Laske ne yhteen . Paljonko tulee?33390Iivari esittää poliisin tutkintaa
Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivari on pannu ison pyörän liikkeelle. Entinen Kemijärven historian lyhimmän kaupunginj21371