Raamatussa on käskyjä esim. Jeesus käski seuraajiaan ajamaan ulos riivaajia.
Oletko nähnyt lahkopastorin ajavan riivaajia tai herättävän kuolleita ?
Tuskin.
Matteus 10:8
Parantakaa sairaita, herättäkää kuolleita, puhdistakaa pitalisia, AJAKAA ULOS RIIVAAJIA. Lahjaksi olette saaneet, lahjaksi antakaa.
- usko Jumalan Sanaan -
40
82
Vastaukset 40
- Anonyymi00001
Kenen tehtävä Helluntaiseurakunnassa on ojentaa ?
Puhuja on tuskin sanonut kuulijioitaan epäuskoisiksi.
"Mutta usko on luja luottamus siihen, mitä toivotaan, OJENTAUTUMINEN sen mukaan, mikä ei näy."- Anonyymi00034
etkö ymmärrä lukemaasi. ??????
PYHÄ HENKI on seurakunnasssa Sanan kautta ja armolahjojen tehtäväkuvassa se Hengellinen moottori- joka hoitaa homman.
Eikä se sinun mussutuspuheitten mukaan tee pätkän vertaa mihinkään, koska sinusta ei ole Kristuksen sananviejäksi tuolla puheevuorolla suuntaan, eikä toiseen---
- Anonyymi00002
Kokouksessa on monta epäuskoista.
Syytä olisi huutaa
- auta minun epäuskoani.
Markus 9:23-24
[23] Niin Jeesus sanoi hänelle: "'Jos voit!' Kaikki on mahdollista sille, joka uskoo". Ja heti lapsen isä huusi ja sanoi: "Minä uskon; auta minun epäuskoani". - Anonyymi00003
Monessa on mykkä henki.
Se on henkivalta.
Totuutta ei kestetä.- Anonyymi00006
Mykkä henkivalta (etenkin pastoreissa).
Vaietaan totuudesta.
Markus 9:25-26
[25] Mutta kun Jeesus näki, että kansaa riensi sinne, nuhteli hän saastaista henkeä ja sanoi sille: "SINÄ MYKKÄ JA KUURO HENKI, minä KÄSKEN SINUA: LÄHDE ULOS HÄNESTÄ, äläkä enää häneen mene". [26] Niin se huusi ja kouristi häntä kovasti ja lähti ulos. Ja hän kävi ikäänkuin kuolleeksi, niin että monet sanoivat: "Hän kuoli".
https://bible.com/bible/365/mrk.9.25-26.FB38 - Anonyymi00013
Yllättävän moni vihaa valkeutta.
- Anonyymi00033
Anonyymi00006 kirjoitti:
Mykkä henkivalta (etenkin pastoreissa).
Vaietaan totuudesta.
Markus 9:25-26
[25] Mutta kun Jeesus näki, että kansaa riensi sinne, nuhteli hän saastaista henkeä ja sanoi sille: "SINÄ MYKKÄ JA KUURO HENKI, minä KÄSKEN SINUA: LÄHDE ULOS HÄNESTÄ, äläkä enää häneen mene". [26] Niin se huusi ja kouristi häntä kovasti ja lähti ulos. Ja hän kävi ikäänkuin kuolleeksi, niin että monet sanoivat: "Hän kuoli".
https://bible.com/bible/365/mrk.9.25-26.FB38niinhän ne mykät papit on. kastoivat ja jättivät heitteille- eikä kasteen vastuuta otettu minun elämääni.
siksi mykkyys oli kirkon pappien elämä. NYT- 74- VUOTIAANA ei edes pappi ole kysellyt mitään - eikä ketään ole elämän aikana kiinnostanut-
vaan muotouskonnollinen teko- kuten Ruotsissa aikoinaan Kaarle III PAKKKOKASTEEN yhteiskunnan uskonnollisuus pitäytyi.
siinä se teitin juttu elä totuutta- ei tekemälläkään
- Anonyymi00004
Oletko sinä, aloittaja ajanut ulos riivaajia?
- Anonyymi00007
Oletko uudestikastettu ?
- Anonyymi00009
Anonyymi00007 kirjoitti:
Oletko uudestikastettu ?
Waterproof helluntaikastettu.
Sielu myyty kasterituaalissa ? - Anonyymi00031
Anonyymi00009 kirjoitti:
Waterproof helluntaikastettu.
Sielu myyty kasterituaalissa ?sanoo- uskonnollisen alkeisoppikastetun sielun puhe..
minä kastaa- vauvakastuu ja saa nimen.
yskittävän oikea kaste- ilman kastettavan omaa lupaa.
eli pakkoliitto- kuin syntisiittymisessä on- vauva tulee, eikä olla liitossa.
se on tämä vauvapakkokasteen lupaus--
ensinnäkin, omaltakohdin, en tiedä, kuka kastoi ja kuka oli kummi- eikä kukaan opastanut elämääni...se siitä vauvakasteen yskiuttävän pakanallisuuden tosi- etten lotkauta korvaanikaan valheellenne.
pakkokaste- jossa ei oteta vastuuta mistään. - Anonyymi00032
Anonyymi00007 kirjoitti:
Oletko uudestikastettu ?
mistähän puhut. valhetta ja olemattomuuta- kasteessasi.
en vieläkään tiedä- eikä kiinnosta kyselläkään pakanallisuuden kirkosta- kuka kastoi- kuka olisi ollut kummini jne.
siinä se sinun ensimäinen valhe- se typerä sinun jahkaamisesi kaste.
otahan pilkkaasi todella lääkettä- olet muotouskonnollinen pelle-
toisten viepäläisenä kasteessani - Anonyymi00037
En. Ovat saaneet raastaa porkkanoita ja kaalia ihan rauhassa.
- Anonyymi00005
Harhaoppista, että uudessa liitossa olisi käskyjä joilla muita herjata.
Todella harhaoppista.- Anonyymi00008
Kahkolaisten mielestä Jumalan Sanakin on harhaoppista.
Pään sisällä on paremmat ja mukavammat opit. - Anonyymi00011
Väität lahkolaisena Jeesusta harhaoppiseksi.
- Anonyymi00010
Rukouspyyntö suoraan Jumalalle ilman "suosittua srk:n rukouspalvelua".
AUTA EPÄUSKOANI. - Anonyymi00012
Johannes 3:20
Sillä jokainen, joka pahaa tekee, VIHAA VALKEUTTA eikä tule valkeuteen, ETTEI HÄNEN TEKOJANSA NUHDELTAISI.
Ajatuksin, sanoin ja teoin - Anonyymi00014
Onko lahkolaisuus ja epäusko henkivalta ?
- Anonyymi00030
no, miltä se sinulta kohdaltasi vaikuttaa- onko kovaksin asenteellinen tuomarilahkoon kuuluva- panettelu henkivalta ollut pitkäänkin pivossasi.
Siltä se vain uskonnollisuus vaikuttaa- kun se niin lihassa on tosi
- Anonyymi00015
Jumalan Sanan katoamattosuus.
Se ei ole lahkousko ja tunne vaan totuus.
Matteus 24:35
Taivas ja maa katoavat, mutta minun sanani eivät koskaan katoa.- Anonyymi00022
taas matalotsainen sanan raiskaaja- ottaa omaan toeloginsa harhaansa- raamatunpaikan, ja päpättää joutavia.
sinunko tuntekus olisi JUMALAN SANAN katoamattomuus.
sitten päpätys- lahkouskonto ja luulomitta- tunne ja totuus.
älä viitti olla naivi - jutuissasi
- Anonyymi00016
Vain tosi harvat sitä mieltä, että Paavali kirjoittaa harhaoppia. Jotkut homot ehkä.
Muut uskovat uuden liiton sanomaan, eikä tyhjään herjaamiseen.- Anonyymi00021
tyhjäpää kun ei käsitä elämästä pätkänvertaa- on penttelija - syyttäen homoja- käsittämättä, mitä tarkoittaa-- sana luonnonvastaisuus.
tyhjäpäillä lyö klappia otsaluussa- eikä pääse käsitteissä eteenpäin, ja on kiertokoulussa- ja sielläkin käy vastapäivään ja puheet on sen mukaisia. - Anonyymi00025
Anonyymi00021 kirjoitti:
tyhjäpää kun ei käsitä elämästä pätkänvertaa- on penttelija - syyttäen homoja- käsittämättä, mitä tarkoittaa-- sana luonnonvastaisuus.
tyhjäpäillä lyö klappia otsaluussa- eikä pääse käsitteissä eteenpäin, ja on kiertokoulussa- ja sielläkin käy vastapäivään ja puheet on sen mukaisia.Oletko sinä täyspäinen helluntailainen ?
- Anonyymi00017
KÄÄRME KAVALIN KAIKISTA
Mutta käärme oli kavalin kaikista kedon eläimistä, jotka Herra Jumala oli tehnyt; ja se sanoi vaimolle: "Onko Jumala todellakin sanonut: 'Älkää syökö kaikista paratiisin puista'?"
Jeesus puhuu tänä päivänäkin käärmeen sikiöistä.- Anonyymi00020
ei siellä käärme- puhunut- vaan langennut enkuli.
Senverran on osattava sanaa lukea, että ymmärtää- mitä kertomukset sisältää...
muutoin jutut on hauki on kala- hauki on kala - muttei käsitä- mistä mistä puhuu - Anonyymi00038
Olisi laittanut varoituskyltin jos kerran meni myrkyttämään satoa tuottavia puita.
- Anonyymi00018
siinäpä aloittajalla on vaaranpaikka. Ensin seurakunnassa- esim. 1234567 seurakunnassa- hänen fariseusveljensä profetoi seurakuntaan tulevien elämän, sinun kohdalla, sitten alkaa riivaajien ulosajo. Sitten olet herätetty kuolleista- ja sapatti on tosi.
Eiköhän sitten kävele- ikäänkuin tyhjänpäällä, koska usko ihmeisiin hokaantuu ymmärrykseen. - Anonyymi00019
Mieluummin tyhjänpäiväsyyksiä ja korvasyyhyä kuin vahvaa ruokaa.
Hattarauskoa tulee pilvistä. - Anonyymi00023
"Voi maata ja merta, sillä perkele on astunut alas teidän luoksenne pitäen suurta vihaa, koska hän tietää, että hänellä on vähän aikaa!"
Eksytyksiä, lahkoja, laittomuutta / syntiä, epäuskoa...jne - Anonyymi00024
Se on vaikeata kun lahkoissa eikä kirkossa ole oikeita uskovia. Eikä siksi ole mahdollista omata kykyä parantaa taikka herättää kuolleita. Se vaatisi oikeata uskoa ja sen antamaa voimaa.
- Anonyymi00026
Yksi kaveri nousi puolimetriä ilmaan ja putosi lattialle. Riivaaja kuitenkin lähti hänestä. Hurjan näköistä hommaa se riivaajien ulosajaminen.
- Anonyymi00027
Lainattua.
>> Useita vuosikymmiä taaksepäin olin menossa juhannuskonferenssiin, näin unen: Konferensissa oli paljon väkeä ja näin maaston palavan, ei valtaisaa metsäpaloa, mutta metriset liekit näkyivät. Konferenssiväki ei kiinnittänyt lainkaan huomiota tuleen, vaan päinvastoin täysin välinpitämättöminä tallasivat tulen jalkoihinsa. Eivät soittaneet palokuntaakaan paikalle.
Helluntaiherätys otti väärän suunnan jo 80-luvulla.<< - Anonyymi00029
Jeesus sanoo laittomuuden tekijöille
Matteus 7:23
Ja silloin minä lausun heille julki: 'Minä en ole koskaan teitä tuntenut; menkää pois minun tyköäni, te laittomuuden tekijät'. - Anonyymi00035
Se nyt sama onko Paavalin herjaamista tai jotain ihmejuputusta, niin on kaikista ihmisistä säälittävin.
- Anonyymi00036
aloittaja puhuu sitten - kun elää todeksi Uudenliiton käskyt ja kehotukset.
Ei niitä ole enempää- kuin yli 1000 Raamatun UT- PUOLELLA.
siksi älä viitti otta jaetta - ja siitä sitten mielipiteitäsi kylvö - Anonyymi00039
Niillä käskyillä ja kehoituksilla herjataan muita.
Siksi ne on. - Anonyymi00040
Hellareiden usko jumalansanaan on tarkoituksenhakuista ja valikoivaa.
"Joka katsoo minut ylen eikä ota vastaan minun sanojani, hänellä on tuomitsijansa: se sana, jonka minä olen puhunut, se on tuomitseva hänet viimeisenä päivänä." - Anonyymi00041
Kyllä kaikella sanalla pitää muita herjata, eikä vain valikoivasti.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Moottoripyöräonnettomuus
Mopomiitissä tapahtunut onnettomuus ja uutisointi. Ajoradan ylityksen vaarallisuudesta ei mitään uutisointia. Ei myöskää63779- 158774
Ampuminen kylpylässä
Onko vornasen timbe käynyt hiukan kylpemässä vai mikä tämä ampumatapaus on kylpylässä? Tuntuu aika villi meno olevan naa25760Jos oikeasti haluat mies
Tiedät mitä on tehtävä. Luotan, että etenet jos haluat. En voi tehdä enää mitään kun ei ole numeroasi.100730Uusi ruokapaikka
Tuleeko Haapavedelle uusi lounaspaikka ,haetaan kokkia? Uusi firma kyseessä27708Miten sinä voit?
Kysytkö kukaan sitä sinulta? Olen huomannut, että jos kohtaa empaattisen ihmisen ja hän kysyy noin, saattaa padot murtua93677Kerro minulle totuus
Minä haluan kuulla sen nyt. Kenen kanssa sinä olet nykyisin, ja miksi jätit minut? 🐒193636- 22592
- 61572
VILLISIKALAUMA TULOSSA IISALMEEN
Yle: Poliisi varoittaa Iisalmen keskustaa lähestyvästä villisikalaumasta Poliisi on pyytänyt Pohjois-Savossa Iisalmessa40539Hautakivien massapoisto aloitettu Härkökankaan vanhalla hautausmaalla kaikessa hiljaisuudessa!
Suomussalmen seurakunnan kirkkoneuvosto on tehnyt historiansa surullisimman päätöksen hautojen haltuunotosta ja raivauks35524On todella ikävää
Todella ikävää, että asiat ovat menneet tällaisiksi. Tämä ei ollut missään vaiheessa tarkoitukseni. Olen tehnyt virheit78470- 39455
- 57455
sinulle....
Olen ymmärtänyt, ettei minua haluta enää takaisin. Mitään pahaa en koskaan halunnut sinulle. Ikävä että kuvittelit niin.75437- 70433
Useita poliisiautoja kunnantalolla
Maijojen kyydissä tuttuja naamoja ja nyt kannetaan arkistolaatikoita autoihin. Nyt se on alkanut. Pidätykset.9429Oletteko koskaan torjuneet kaivattuanne?
Minä olen, kun en silloin tajunnut vielä ihastuneeni. Yritin paikata tapahtunutta, mutta ei onnistunut enää.25427- 54418
- 40407