niin lopeta herja ja valhe.
Niiden kanssa et Taivaan kotiin voi mennä.
Jos Taivaaseen haluat
29
66
Vastaukset 29
- Anonyymi00001
Mitä ! Onko mun erottava persuista ?
- Anonyymi00018
Ei
- Anonyymi00002
Moni luulee, että noin vain ilman Jeesusta Taivaan ovet aukeavat.
Eivät aukea! - Anonyymi00003
Aivan!
- Anonyymi00004
Ei ihmiset mene mihinkään Jumalan taivaaseen. Älä usko sellaisiin valheisiin.
1. Tim. 6:16
Hän yksin on kuolematon, hän asuu valossa, jota ei voi lähestyä. Häntä ei yksikään ihminen ole nähnyt eikä voi nähdä. Hänen on kunnia ja ikuinen valta. Aamen.
Ps. 115:16
Taivas on Herran, maan hän on antanut ihmisille. - Anonyymi00005
Älä usko lahkosaarnaajien valheita, kun he kehuvat käyneensä taivaassa.
Joh.3:13 Ei kukaan ole noussut ylös taivaaseen, paitsi hän, joka taivaasta tuli alas, Ihmisen Poika, joka on taivaassa.- Anonyymi00019
Monikin on ollut ja on Taivaassa. Taivas on arjen onnellisuutta. Siihen riittää hyväntahtoisuus ja vilpittömyys. Taivaan kieltäminen itseltä on surua ja toisilta kieltäminen voi olla surun lisäksi myös kateutta.
- Anonyymi00006
Lääkärilehdessä hypnoosiin erikoitunut lääkäri kauhisteli lahkosaarnaajien käyttämiä keinoja saada ihminen tulemaan lahkon uskoon.
Näin, ihan ensin kannattaisi lopettaa jumal- ja taivasvalhe.
- Anonyymi00007
Jumala on tietenkin olemassa, sen ymmärtää tyhmempikin.
Mutta kirkosta eronneisiin hurmoslahkoihin ei pidä luottaa.
1. Tim. 4:1
Mutta Henki sanoo selvästi, että tulevina aikoina moniaat luopuvat uskosta ja noudattavat villitseviä henkiä ja riivaajien oppeja.
Pelkästään Suomessa on yli tuhat erioppista uskonnollista yhdistystä ry:tä eli uskonlahkoa ja uskonkulttia. Anonyymi00007 kirjoitti:
Jumala on tietenkin olemassa, sen ymmärtää tyhmempikin.
Mutta kirkosta eronneisiin hurmoslahkoihin ei pidä luottaa.
1. Tim. 4:1
Mutta Henki sanoo selvästi, että tulevina aikoina moniaat luopuvat uskosta ja noudattavat villitseviä henkiä ja riivaajien oppeja.
Pelkästään Suomessa on yli tuhat erioppista uskonnollista yhdistystä ry:tä eli uskonlahkoa ja uskonkulttia.Jokainen noista kerjää rahaa seurakuntalaisilta ja se on pettämätön merkki epäjumalanpalvonnasta.
Oikea jumala, maailmojen luoja rahoittaisi itse palvaamisensa ja vielä jäisi yli seurakuntalaisillekin.
Johtopäätökset voit itse vetää kun et löydä yhtään seurakuntaa jonka rahoittajana toimii kaikkivaltias.- Anonyymi00011
he-ma kirjoitti:
Jokainen noista kerjää rahaa seurakuntalaisilta ja se on pettämätön merkki epäjumalanpalvonnasta.
Oikea jumala, maailmojen luoja rahoittaisi itse palvaamisensa ja vielä jäisi yli seurakuntalaisillekin.
Johtopäätökset voit itse vetää kun et löydä yhtään seurakuntaa jonka rahoittajana toimii kaikkivaltias.Kirkollisvero perustuu lakiin, ja laillista yhteiskuntajärjestystä pitää kunnioittaa.
- Anonyymi00012
Anonyymi00011 kirjoitti:
Kirkollisvero perustuu lakiin, ja laillista yhteiskuntajärjestystä pitää kunnioittaa.
Jeesus oli tapauskovainen ja kävi kerran viikossa kotikirkossaan
ja maksoi sen ajan kirkollisveroa. Ei Jeesus missään lahkoissa käynyt hurmospäissään hillumassa ja sekavia molisemassa.
Luuk. 4:16
Ja hän saapui Nasaretiin, jossa hänet oli kasvatettu, ja meni tapansa mukaan sapatinpäivänä synagoogaan ja nousi lukemaan.
Jeesus maksaa temppeliveron
Matt.17
24 Kun he saapuivat Kapernaumiin, tuli Pietarin luo temppeliveron kantajia, jotka sanoivat: "Kai teidän opettajanne maksaa temppeliveroa?"
25 "Maksaa kyllä",
- Anonyymi00008
MOT-ohjelmassa kerrottiin, että suurimmat uskonlahkot ovat palkanneeet päätoimisia testamentin metsästäjiä ja testamenttitulot ovat lahkojen suurin tuloerä.
Matt. 6:7
"Rukoillessanne älkää hokeko tyhjää niin kuin pakanat, jotka kuvittelevat tulevansa kuulluiksi, kun vain latelevat sanoja. [Saarn. 5:1,2; Sir. 7:14]
Mark. 12:40
mutta vievät leskiltä talot ja latelevat pitkiä rukouksiaan vain näön vuoksi. Sitä ankarampi tulee olemaan heidän tuomionsa." [Matt. 6:5] - Anonyymi00009
"Jeesuksella" tehdään paljon bisnestä.
Lupaukset menestyksestä, ihmeparanemisista ja taivaspaikasta kiinnostaa ihmisiä kovasti. - Anonyymi00010
Eikös se Et.Korean pastorikin saanut kymmeniä miljoonia sillä evankeliumillaan.
- Anonyymi00014
Jenkeissä lahkopastorit matkustaa yksityisillä suihkukoneilla eri maissa, liuta avustajia mukana ja ihmeparantamisissa tarvittavaa rekvisiittaa koneen ruuma täynnä.
He rakentavat miljoonia dollareita maksavia rakennelmia omien oppiensa levittämistä varten, campuksia, mitä he kutsuvat harhaanjohtavasti yliopistoiksi.
- Anonyymi00013
Ei herjaajat edes halua taivaaseen.
Ei heillä ole uskoa.- Anonyymi00017
Ei pelkällä uskolla kukaan pelastu. Ihminen saadaan tehokkaalla käännyttämisellä tulemaan ihan mihin uskoon tahansa.
Jaak.2:24 Näette siis, että ihminen osoittautuu vanhurskaaksi tekojen,
ei yksistään uskon perusteella.
1. Piet. 1:17
Ja jos kerran te rukoillessanne kutsutte Isäksi häntä, joka puolueettomasti tuomitsee kunkin hänen tekojensa mukaan, niin eläkää jumalanpelossa tämä muukalaisuutenne aika.
- Anonyymi00015
Filippiineillä huijaripastorit väittivät osaavansa tehdä vakavasti sairaille leikkauksia käyttämättä mitään instrumentteja.
Suomestakin eräs piispa matkusti sinne katsomaan niitä ihmeitä, kun potilas makasi sängyssä ja pastorin kädet heiluivat siellä lakakan alla piilossa ja kohta verinen sianmaksa tipahti lattialle.
Ihme oli tapahtunut, potilas oli saanut uuden maksan, eikä syntynyt edes leikkaushaavaa. - Anonyymi00016
Saksassa Hertzooki väitti parantavansa ylipainoisia ihmisiä pelkällä rukouksella.
Lavalla seisoi avustaja, oikein lihava mies.
Hertzooki rukoili ja samalla avustaja kiskaisi jostain narusta ja housut tipahtivat kinttuihin ja mies poistui nopeasti lavalta verhon taaksi.
Yleisö huusi aamenta ja halleeluujaa - huutojaan ihan villisti.
Avustaja ei vaan suostunut menemään vaakaan ei ennen eikä jälkeen laihtumisihmeen. - Anonyymi00020
Kehitysmaissa niitä avustajia saa pelkällä riisipusslla enemmän mitä tarvitaan ja kainalosauvat lentelee, joka esityksessä samat "rammat" lähtee kävelemään jne.
- Anonyymi00021
Kun ihminen suuntautuu kohti taivaallista hyvyyttä, maailmankaikkeuden suuri moraalinen laki alkaa toteutua hänen elämässään välttämättömänä ja murtumattomana. [Jeesus] [Paavali]
- Anonyymi00022
Sydän muuttuu, syntyy uusi ihminen 5-D.
- Anonyymi00024
Anonyymi00022 kirjoitti:
Sydän muuttuu, syntyy uusi ihminen 5-D.
Uudestisyntyminen vedestä ja Hengestä tarkoittaa kristillistä kastetta, mikä on paljon enemmän kuin pelkkä psykologinen ihmisen mielen asia, mikä saadaan aikaan käyttämällä suggestiota ja Raamatun jakeita.
Ihminen kun saadaan tehokkaalla käännyttäimisellä tulemaan ihan mihin uskoon tahansa.
- Anonyymi00025
Jeesus vastasi: "Totisesti, totisesti: jos ihminen ei synny vedestä ja Hengestä, hän ei pääse Jumalan valtakuntaan."
Uudestisyntymisen peso tarkoittaa kastetta, missä aina käytetään pyhitettyä vettä ihmisen luomiseksi uudeksi.
2. Moos. 40:7
Ja paneman pesoastian seurakunnan majan ja alttarin välille, ja paneman siihen vettä.
Oikeissa vanhoissa Kristillisissä kirkoissa on edelleen kiinteä kastemalja alttarin edessä.
2. Piet. 3:5
Sillä tietensä he eivät ole tietävinään, että taivaat ja samoin maa, vedestä ja veden kautta rakennettu, olivat ikivanhastaan olemassa Jumalan sanan voimasta. - Anonyymi00026
Juutalaiset ymmärsivät hyvin kristillisen kasteen veden merkityksen.
4. Moos. 8:7
"Ja puhdistaaksesi heidät tee näin: Pirskoita heihin synnistä puhdistavaa vettä." - Anonyymi00027
Mutta vain Jeesuksen kautta voi pelastua.
- Anonyymi00028
Vain Jeesuksen veressä on puhdistus!
Ja minä sanoin hänelle: "Herrani, sinä tiedät sen". Ja hän sanoi minulle: "Nämä ovat ne, jotka siitä suuresta ahdistuksesta tulevat, ja he ovat pesseet vaatteensa ja valkaisseet ne Karitsan veressä.
Ilm 7:14
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Moottoripyöräonnettomuus
Mopomiitissä tapahtunut onnettomuus ja uutisointi. Ajoradan ylityksen vaarallisuudesta ei mitään uutisointia. Ei myöskää65788- 158784
Ampuminen kylpylässä
Onko vornasen timbe käynyt hiukan kylpemässä vai mikä tämä ampumatapaus on kylpylässä? Tuntuu aika villi meno olevan naa25760Jos oikeasti haluat mies
Tiedät mitä on tehtävä. Luotan, että etenet jos haluat. En voi tehdä enää mitään kun ei ole numeroasi.100745Uusi ruokapaikka
Tuleeko Haapavedelle uusi lounaspaikka ,haetaan kokkia? Uusi firma kyseessä27708Miten sinä voit?
Kysytkö kukaan sitä sinulta? Olen huomannut, että jos kohtaa empaattisen ihmisen ja hän kysyy noin, saattaa padot murtua93677Kerro minulle totuus
Minä haluan kuulla sen nyt. Kenen kanssa sinä olet nykyisin, ja miksi jätit minut? 🐒193647- 22592
- 61582
VILLISIKALAUMA TULOSSA IISALMEEN
Yle: Poliisi varoittaa Iisalmen keskustaa lähestyvästä villisikalaumasta Poliisi on pyytänyt Pohjois-Savossa Iisalmessa40539Hautakivien massapoisto aloitettu Härkökankaan vanhalla hautausmaalla kaikessa hiljaisuudessa!
Suomussalmen seurakunnan kirkkoneuvosto on tehnyt historiansa surullisimman päätöksen hautojen haltuunotosta ja raivauks35534On todella ikävää
Todella ikävää, että asiat ovat menneet tällaisiksi. Tämä ei ollut missään vaiheessa tarkoitukseni. Olen tehnyt virheit78480- 39465
- 57455
sinulle....
Olen ymmärtänyt, ettei minua haluta enää takaisin. Mitään pahaa en koskaan halunnut sinulle. Ikävä että kuvittelit niin.75447Oletteko koskaan torjuneet kaivattuanne?
Minä olen, kun en silloin tajunnut vielä ihastuneeni. Yritin paikata tapahtunutta, mutta ei onnistunut enää.25437- 70433
Useita poliisiautoja kunnantalolla
Maijojen kyydissä tuttuja naamoja ja nyt kannetaan arkistolaatikoita autoihin. Nyt se on alkanut. Pidätykset.9429- 54418
- 40407