Kiihoittais kovasti?
Vastaukset 26
- Anonyymi00001UUSI
Suhautapa "Marjaanan" luokse uudemman kerran tänä iltana, hahahahahah!
- Anonyymi00003UUSI
Niin, tämä upea stoori, jooppas joo;
https://keskustelu.suomi24.fi/t/19546346/tuli-pantua-koko-yo-yhta-ihanaa-marjaanaa---ei-ollut-koskaan-nahnyt-saati-saanut-niin-valtavaa--- - Anonyymi00005UUSI
Anonyymi00003 kirjoitti:
Niin, tämä upea stoori, jooppas joo;
https://keskustelu.suomi24.fi/t/19546346/tuli-pantua-koko-yo-yhta-ihanaa-marjaanaa---ei-ollut-koskaan-nahnyt-saati-saanut-niin-valtavaa---Oliko sinun laittama stoori? Kyttäät jatkuvasti...vai oliko joku toinen kaappihomo?
- Anonyymi00007UUSI
Anonyymi00005 kirjoitti:
Oliko sinun laittama stoori? Kyttäät jatkuvasti...vai oliko joku toinen kaappihomo?
Ei vaan sinun julkaisema stoori tältä aamulta jossa valehtelit räikeästi.
- Anonyymi00002UUSI
Kaappihomo heti paikalla!
- Anonyymi00004UUSI
Ai tulit vai, no niinpäs olet! Hyvinkö taxit pyörii?
- Anonyymi00008UUSI
Anonyymi00004 kirjoitti:
Ai tulit vai, no niinpäs olet! Hyvinkö taxit pyörii?
Mulla on vaan isompaa kalustoa...ei taxeilla saa tuottoa joten ajelemme rekkoja. Oletkos kateellinen kaikille joilla iso kyrpä
- Anonyymi00009UUSI
Anonyymi00008 kirjoitti:
Mulla on vaan isompaa kalustoa...ei taxeilla saa tuottoa joten ajelemme rekkoja. Oletkos kateellinen kaikille joilla iso kyrpä
Typerys, muutti heti asiaa kun laittoi mielikuvitusjutun palstalle. Ei voi kuin nauraa tuollaiselle pellelle!
- Anonyymi00010UUSI
Anonyymi00008 kirjoitti:
Taxilla menit eilisiltanana "Marjaanalle"😂😂😂😂😂
- Anonyymi00011UUSI
Anonyymi00009 kirjoitti:
Typerys, muutti heti asiaa kun laittoi mielikuvitusjutun palstalle. Ei voi kuin nauraa tuollaiselle pellelle!
Mistä sä.tiedät että.se minun juttu oli...täällä on muitakin kaappihomoja kuin sinä.
- Anonyymi00012UUSI
Anonyymi00008 kirjoitti:
Sinulla ei ole yhtään mitään muuta kuin mielikuvituksesi... vai pitäisikö sanoa mieli ku vitusta!
- Anonyymi00013UUSI
Anonyymi00011 kirjoitti:
Mistä sä.tiedät että.se minun juttu oli...täällä on muitakin kaappihomoja kuin sinä.
Se on juuri sinun mielikuvitusjuttu, sitä et pysty kiistämään mitenkään. Et pysty luistamaan tästä mitenkään. Noloa, eikö?
- Anonyymi00014UUSI
Anonyymi00012 kirjoitti:
Sinulla ei ole yhtään mitään muuta kuin mielikuvituksesi... vai pitäisikö sanoa mieli ku vitusta!
Miksi olet niin kiinnostunut minusta...kyrpää on luvassa vaan naisille!
- Anonyymi00015UUSI
Anonyymi00014 kirjoitti:
Valehtelijoita ei täällä suvaita eikä pedauspatjoja, paina kalloosi!
- Anonyymi00016UUSI
Anonyymi00014 kirjoitti:
Keskity vaan niihin mielikuvitusystäviisi kusitolhakkeesi kanssa!!!
- Anonyymi00017UUSI
Anonyymi00015 kirjoitti:
Valehtelijoita ei täällä suvaita eikä pedauspatjoja, paina kalloosi!
Onkos tää joku uskovaisten sivusto jossa kaappihomot määrää säännöt
- Anonyymi00018UUSI
Anonyymi00017 kirjoitti:
Onkos tää joku uskovaisten sivusto jossa kaappihomot määrää säännöt
Silti täällä ei tarvita valehtelijoita. Jo aiemmin kysyin, onko sulle tuttu käsite: Omatunto? Mitä hyödyttää valehdella, kun siitä jää kiinni niinkuin nytkin sun tapauksessa?!
- Anonyymi00019UUSI
Anonyymi00018 kirjoitti:
Silti täällä ei tarvita valehtelijoita. Jo aiemmin kysyin, onko sulle tuttu käsite: Omatunto? Mitä hyödyttää valehdella, kun siitä jää kiinni niinkuin nytkin sun tapauksessa?!
Älä nyt tänne tuu selittämään...
- Anonyymi00020UUSI
Anonyymi00019 kirjoitti:
Älä nyt tänne tuu selittämään...
Et osaa vastata selkeään kysymykseen, eli sekin kertoo sinusta aika paljon. Et ole kasvanut aikuiseksi vaikka olet yli kuusikymppinen!
- Anonyymi00021UUSI
Anonyymi00020 kirjoitti:
Et osaa vastata selkeään kysymykseen, eli sekin kertoo sinusta aika paljon. Et ole kasvanut aikuiseksi vaikka olet yli kuusikymppinen!
Miksi mun pitäis sulle vastata?
- Anonyymi00024UUSI
Anonyymi00021 kirjoitti:
Miksi mun pitäis sulle vastata?
Kysymyksiin yleensä vastataan, mutta et sinä koska olet yksinkertainen pösilö ja kiteytettynä: vastuuntunnoton valehtelija
- Anonyymi00006UUSI
Tässä on sinulle vapaa ja rehellinen, ja luotettava ja rauhallinen setä.
Olen asiallinen ja ystävällinen, ja mukava ja huumorintajuinen.
Minulla on harrastuksia ja osaan käyttäytyä hyvin.
Minulla on herrasmiehen vikaa ja olen huomioon ottava.
Voidaa sopia tapaaminen huomiseksi, ja käydään vaikka kahvilla.
Olen 171 cm pitkä ja painoa on 68 kiloa ja ikää on 50 vuotta
Minuakin kiinnostaa luomumuna! - Anonyymi00022UUSI
Nuori Nainen jolla muna?
- Anonyymi00023UUSI
Pitää olla klitoris
- Anonyymi00026UUSI
Anonyymi00023 kirjoitti:
Pitää olla klitoris
Taxi Marjaanalle kiiiiiiiruuuusti sitten!
- Anonyymi00025UUSI
Jari ja Heinolan ukko ovat täysin samaa tyyppiä: piippiipkukkuujatitityy!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Gallup: Kansalaiset eivät usko velkajarruun
Puolet suomalaisista ei usko velkajarrun vaatimien sopeutusten toteutuvan, kertoo Iro Researchin kyselytutkimus. Kokoom691072- 64852
Sinulle nainen
En ehkä koskaan osannut sanoa tätä oikein. Minun vaikeuteni luottaa liittyi ennen kaikkea menettämisen pelkoon. Siihen66846- 53828
- 185811
- 42696
Ethän voinut nainen tietää, että rikot rikotun
Omaa elämää taas mietin aamuyön tunteina. En vieläkään löytänyt muistin sokkeloista ainuttakaan onnen hetkeä. Kaipuu on72692Martsusta tuli leuhka
Ja ylimielinen. Hän ei nosta persettäkään ilmaseksi . Luulempa et nämä ei tee hyvää hyvinvointivalmennuksille.... Nannal206680Hei rakkaani.
Kohtaaminen lähestyy. Miten teemme sen? Kumpi ottaa yhteyttä vai törmäämmekö jossain sattumalta? Tuleva vaimosi50663Kuisla Group Oy jättänyt yrityssaneeraushakemuksen
Samalla yrityssaneeraukseen on hakeutunut Kuisla henkilökohtaisesti ja Seinäjoen Motelli Oy, joka omistaa Sorsanpesän ki28624Kiulu myynnissä!
Kiulu hakee taas uutta yrittäjää. https://www.yritysporssi.fi/etela-pohjanmaa-lansi-suomi-finland/myytavat/yritykset/ma26568- 40508
Uskallanko laittaa sulle viestiä?
Se viesti on tossa valmiina ja lähettämistä vaille valmis. Kun ei kauhee sti tunneta niin eipä sillä olisi niin väliä. S45496Tulisiko naisille asettaa korkeammat eläkemaksut
Tämä tuli mieleeni kun luin aamun lööppejä. Japanissa alkaa olla "uutta nuorisoa" ihan urakalla, ikä alkaa sadan jälkeen169464Et pysty peittämään minulta
Sinä olet hyvä peittämään asioita niin halutessasi. Pystyt pitkiäkin aikoja salaamaan juttuja. Juuri mietin tuossa, olet47454- 18438
Mitä oikein tapahtui? Maajussi-Jetta sai tylyt pakit - Sulhoehdokas selittää: "Ei lentänyt kipinät"
Maajussille morsian -sarjassa etsitään rakkautta ja rinnalle kumppania. Yksi maajusseista on Jetta - liikunnallinen ja12427Makeinen, asiaa sinulle
Minua korkeampien voimien kehotuksesta sinua pyydetään avaamaan jokin yhteys asioista keskustelemisen takia kanssani. Il28393Huumekauppaako
”Huumekauppa johti rajuun väkivaltaan Kokkolassa – Kolme nuorta otettu kiinni, yksi epäillyistä alaikäinen”9374J-mies!
Meidän "suhde" (suhde mitä ei oikeastaan edes ole) on kielletty ja vaikea. En tiedä mihin uskot, mutta olet irl itsekin32372