Onko Kankaanpään pohjavedessä jotain...?

Anonyymi-ap

Pari vuotta täällä asuneena naisihmisenä olen ihmetellyt kankaanpään miehiä. Joka toinen on tossun alla puolison vuoksi, parhaassa tapauksessa moniongelmaisen sellaisen. Tuhotaan oma elämä ja mahdollisuudet jonkun läheisriippuvaisen puolison vuoksi. Ikäväkseni olen tuttavapiirissä kohdannut samaa, kysyin eräältä naistuttavalta asiasta, esim.. miten viitsit juoksuttaa toista ihmistä oman laiskuutesi takia, vähän nokkaa nyrpisti ja sanoi että mutta kun mieheni tekee kaiken mitä käsken, koska hän on niin rakastunut... Piti kysyä että vai sairastunut, en kehdannut kuitenkaan. On kai se kätevää jos on saanut jonkun niin luonnottoman yksilön joka ei osaa tehdä muuta kuin käsketään, omaa tahtotilaa ei ole. Elämiä on vain yksi, eikä ketään ole tehty tänne toisten palvelijaksi. Sitten on näitäkin jotka pitävät yllä juoppoa puolisoa, jolla ei ole mitään yritystä edes parempaan, tähän syyllistyy molempia sukupuolia. Kannetaan viimeisillä ruokarahoilla puolisolle juotavaa/huumeita, aina ollaan rahattomia, ei kyetä edes ruoasta pitämään huolta. Monesti tehnyt mieli kysyä näiltä ihmisiltä että mitä HÄN itse haluaisi elämältä!?

ÄLÄ KOSKAAN OTA PUOLISOA JOLLA PÄIHTEIDENKÄYTTÖ EI OLE HALLINNASSA, 100% varmuudella sinä "puoliso/auttaja/hoitaja" millä nimellä voisi tällaista naista tai miestä kutsuakin, hän on se kärsijä. Ei enää harrastuksia, vapaa-aikaa yleensäkään, koko arkesi menee laiskan ja hyväksikäyttävän puolison palvelemiseen. 2kk nyt muualla asuneena, isommassa kylässä kylläkin, en huomaa tätä samanlaista hyväksikäyttöä niin laajasti kuin Kankaanpäässä, satunnaisia tapauksia on, Kankaanpäässä tämä tuntuu olevan sääntö, palvellaan juoppoa/pilleristiä miestä niin kuin jotain kuninkaallista, pätee myös toisinpäin, on täällä juoppoja ämmiäkin enemmän kuin olen muualla nähnyt, heillä miehet painavat kaasupohjassa hakemaan ämmälle krapulajuotavaa, autosta huollot maksamatta mutta pitäähän nyt olutta saada. Itse ovat valintansa tehneet. Lähtökohtaisesti ihminen on vapaa, jos ei tee rikosta. Se että viattomalle tehdään arjesta vankeus on sairasta. Toivottavasti tämä tavoittaa jonkun itsensärakastajan täältä tai sitten sen toisen puoliskon ja hän tajuaa pakata ja perustaa oma elämä.

29

275

Vastaukset 29

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Älä valehtele ja mene töihi

• Anonyymi00002

Mene töihi mammanpoika

• Anonyymi00005

Mene töihi

• Anonyymi00034

Kaipaat terapeutin apua perseveraatiosi hoitamiseen.

• Anonyymi00006

Mene töihi laiska

• Anonyymi00009

Mene töihi

• Anonyymi00024

Ei tarvitse, elän koroilla😎

• Anonyymi00010

Mene töihi

• Anonyymi00011

Jos muuta sanottavaa ei pääkopas pyöri,niin mene ihmeessä köysi kaupoille ja lopeta tuo kurja mitään sanomaton elämän työsi.

• Anonyymi00015
        Anonyymi00011 kirjoitti:

Jos muuta sanottavaa ei pääkopas pyöri,niin mene ihmeessä köysi kaupoille ja lopeta tuo kurja mitään sanomaton elämän työsi.

Mene töihi

• Anonyymi00025
        Anonyymi00011 kirjoitti:

Juuri näin👍

• Anonyymi00032
        Anonyymi00015 kirjoitti:

Mene töihi

Sinulle? Minne?

• Anonyymi00012

Tuota samaa olen ihmetellyt myös monen kpääläisen kohdalla!! Kaikki rahat menee niin että joutuu miesraukka omat tavaransa myymään jotta saa rouvalleen juotavaa. Tällainen pariskunta asuu ainakin, autokin vaihtuu kokoajan huonompaan ja vanhempaan, mihinköhän väliraha menee? Rouva juo vielä velaksi salaa tuon lisäksi mikä miehellä tiedossa, sitten onkin mies eläkepäivänä ihmeissään ko tili tyhjä vaikka ruokakauppaan tarvis päästä

• Anonyymi00014

Asuuko Niinisalossa tämä pariskunta?😆

• Anonyymi00016
        Anonyymi00014 kirjoitti:

Asuuko Niinisalossa tämä pariskunta?😆

Mene töihi

• Anonyymi00017

Oli kyllä harvinaisen osuva ja hyvä kirjoitus!
      Kiitos siitä!
      Toivottavasti joku tuossa tilanteessa oleva lukisi ja pakkaisi laukkunsa.
      Elämä on liian lyhyt tuollaiseen ja omassakin lähipiirissä tuota valitettavasti näkee, kummaltakin sukupuolelta.

• Anonyymi00026

Piti avautua kun tuota muutaman vuoden vierestä jouduin seuraamaan. Sitä samaa toivon heille, pakkasivat laukkunsa niin saisi juoppo/pilleristi/narkkari herätä todellisuuteen. Kukaan ei ole juoksemassa ja hoitamassa kaikki arjen asiat, kuinka sitten eletään. Ikävä katsella kun hyviä ihmisiä lankeaa tuohon ansaan. Parhaassa tapauksessa hoidetaan vielä jonkun lapset siinä ohessa koska oma vanhempi on laiska paskiainen.

• Anonyymi00019

Eiköhän niitä ole enempi naisia jotka niitä juoppoja ukkojansa kuskailee,ostaa ruuat ja käyvät töissä eli naisen rahoilla käytännössä eletään!
      Mies vaan harrastaa: käy salilla,ryyppää ja narkkaa. Joskus sitten ottaa itseään niskasta ja työllistyy pariksi viikoksi kunnes taas rata aukee ja potkut tulee.
      Muija painaa hiki ottalla ensin työt, sitten rupee juoppokuskiks ja maksaa vielä ne juomat!

• Anonyymi00021

mene töihi

• Anonyymi00022

Näitä löytyy ihan molemmista sukupuolista. Kilpaillaanko tässä että kumpia on enemmän🤣🤣 Pointti oli se että kun tuohon tilanteeseen ajautuneet arjen orjat ymmärtäisivät että elämällä on muutakin tarjottavaa kuin jonkun juopon/pilleristin palvelijana olo. Ihan sama kumpaa sukupuolta edustaa.

• Anonyymi00023

Juuri tuon kaltaisen "pariskunnan tiedän" hovikuskina ja rahoittajana useimmiten tämä nainen vielä. Ollaan niin iloisia kun saadaan nuorempi mies, joka on yleisesti tiedossa oleva juoppo, potkuja potkujen perään joka duunista. Tätä hoivataan kuin pikkulasta, ei ymmärrä nainen mitä elämältä voisi muuta saada. Mikä saa ihmisen alistumaan tuollaiseen??

• Anonyymi00028
        Anonyymi00023 kirjoitti:

Juuri tuon kaltaisen "pariskunnan tiedän" hovikuskina ja rahoittajana useimmiten tämä nainen vielä. Ollaan niin iloisia kun saadaan nuorempi mies, joka on yleisesti tiedossa oleva juoppo, potkuja potkujen perään joka duunista. Tätä hoivataan kuin pikkulasta, ei ymmärrä nainen mitä elämältä voisi muuta saada. Mikä saa ihmisen alistumaan tuollaiseen??

Minun tuttavapiirissäni ei ole yhtään tuollaista ihmistä. Jotain ihmisellä itselläänkin on oltava pielessä jos hyväksyy tuttavikseen ja kavereikseen tuollaisia ihmisiä.

• Anonyymi00029
        Anonyymi00028 kirjoitti:

Minun tuttavapiirissäni ei ole yhtään tuollaista ihmistä. Jotain ihmisellä itselläänkin on oltava pielessä jos hyväksyy tuttavikseen ja kavereikseen tuollaisia ihmisiä.

Jos on sellainen kaveri että kotopuolesta on joutunut lähtemään kun sotkenut asiansa, sellainen ihminen ajautuu äkkiä myös uudella paikkakunnallaan tuollaiseen seuraan?

• Anonyymi00030
        Anonyymi00029 kirjoitti:

Jos on sellainen kaveri että kotopuolesta on joutunut lähtemään kun sotkenut asiansa, sellainen ihminen ajautuu äkkiä myös uudella paikkakunnallaan tuollaiseen seuraan?

A kodin kalustoa?

• Anonyymi00020

Kyl mä ainaki usko siihe, et siihe pohjavetee on kyl menny pissaa sekaa. Lopputulokse sit näkee aiva kaikki.

• Anonyymi00027

Oisko kovapanosammunnoista päässyt lyijyä pohjaveteen ja käyny kun Rooman vesihuollolle aikanaan.

• Anonyymi00031

Veit sanat suustani,, tai siis en itse olisi osannut kuvainnuttaa asiaa... Laiskat,tyhmät juopot, on se nainen tai mies, kannattaa välttää.... Ihan vain siksikin että elämällä on paljon tarjottavaa, muutakin kuin juoksupoikana olo.. Toki Jos tuntee itsensä niin että on syntynyt idiootiksi juoksupojaksi, olkoon tämä/nämä oloissaan. Inhoan toisten hyväksikäyttäjä. Haen tähän tarkempaa faktapohjaa ja aion julkaista. Loiset, juopot, toisen hyväksikäyttäjät,, teille tulee loppu...

• Anonyymi00033

Persujen paratiisi

• Anonyymi00035

Kateellisten panettelua. Mitä se kenellekään kuuluu mitä ihmiset elämällään tekevät. Eläkää sitä omaa katkeran täydellistä elämäänne ja antakaa muiden elää omaansa. Aloittajan oma elämäkö se on pelkkää hunajaa kun noin katkeraa tilitystä suoltaa, ettei vaan olisi projektointia.

Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nyt se syksy on sitten alkanut

Esimerkiksi tänään sataa aamusta iltaan, ja nytkin.
      Maailman menoa
      68
      1095
    2. Minä en ole koskaan

Rakastanut ketään toista yhtä paljon kuin sinua
      Ikävä
      98
      1054
    3. Tiesitkö? Jorma Uotisen EX-rakas on Helena Lindgren - Nämä ovat välit nyt: "Me ollaan..."

Jorma Uotinen ja Helena Lindgren olivat avoliitossa v. 1982-1999. Pariskunta oli aikansa näyttävä julkkispari, missä i
      Kotimaiset julkkisjuorut
      23
      916
    4. Olet nainen ollut vaikein rasti

Eniten olet tunteitani myllännyt ja niitä kuluttanut, ja tuottanut. 🤔
      Ikävä
      62
      862
    5. Anteeksi J-mies

Anteeksi että myötävaikutin siihen että rakastuit minuun, jota et voi koskaan saada. Viimeksi kun näimme ja katselimme t
      Ikävä
      124
      835
    6. Vähän pitää

Kiusia ja näyttää
      Ikävä
      134
      817
    7. Riittääkö mahkut

Kaivattuusi 🤭.
      Ikävä
      57
      756
    8. Kenen viisautta on ollut laittaa tie väärällä murskeella pilalle

Kenen viisautta on ollut kun Siimeksen/Kylmänpurontie pantu pilalle kun on ajettu liian karkeaa mursketta. Rengasliikke
      Hyrynsalmi
      27
      731
    9. Kuhmolainen opettaja tuomittu vainoamisesta

https://yle.fi/a/74-20248184 ”Kuusikymppinen kuhmolaisnainen piinasi naapureitaan lähes kahdeksan vuoden ajan. Nainen
      Kuhmo
      20
      720
    10. Taidat olla

Luovuttanut jo minun suhteeni osalta?
      Ikävä
      45
      666
    11. Minä muistan

Minä muistan sinut nauravana. Sellaisena, joka sai tavallisenkin hetken tuntumaan vähän kevyemmältä, kuin huoneeseen ol
      Ikävä
      47
      650
    12. Mä voisin rakastua noihin tähti silmiin

Katseesi on niin lumoava nainen💚.
      Ikävä
      19
      617
    13. Koska Martina viettää aikaansa lapsiensa kanssa

Äiti vaan juoksee miehen perässä Tallinnassa, Lontoossa, Turussa. Kyllä oli kätilö oikeassa, kun sanoi, että ei olisi ka
      Kotimaiset julkkisjuorut
      142
      602
    14. Mitä muuta on olemassa kuin lisääntyminen

Jos mies ei pääse lisääntymään niin mikä hänen osansa elämässä on? mitä jää jäljelle? Hän on vain muiden palvelija kok
      Sinkut
      128
      602
    15. Ähtäri on taas TV: n ja radion ykkösuutinen

Uusi podcast on julkaistu ja on nyt kuunneltavissa. Mot on tehnyt hyvää työtä! Mikko Savola ja kepu ei ota mitään vast
      Ähtäri
      48
      600
    16. Siinä kävi mies nyt niin että tämä ämmä muuttaa ulkomaille

Vuonojen maa kutsuu, joten ei hätää. Et kuule minusta enää. 😂 Lycka till! Ämmä riittää.
      Ikävä
      82
      596
    17. Jos tullaan toisiamme vastaan, niin

pitäiskö pysähtyä ja onnitella?
      Ikävä
      48
      594
    18. Elämäni biisi -paljastus: Tänä lauantaina 26.9. nämä julkkikset istahtavat sinisille sohville!

Katsotko Elämäni biisiä? Elämäni biisi on monen suomalaisen suosikki. Vieraslista lauantaina 26.9. tarjoilee vieraita m
      Tv-sarjat
      6
      593
    19. Voisiko vielä välillemme jotain kehittyä

Vai heihei ja ei nähdä enää.
      Ikävä
      35
      590
    20. Pahkalassa tapahtuu

Mitäs on tapahtunut yöllä pahkalan kerrostaloilla.oli poliisia ja ambulanssia taas vaihteeksi
      Parkano
      12
      559
    Aihe