Tänään on avoimien ovien päivä Tamminiemessä ja yleisö pääsee tutustumaan siihen, että miten presidentti asuu. Väyrynen on jo eilisestä asti ollut Tamminiemen ovella päästäkseen kerrankin ensimmäisenä sinne sisään ja näkemään, että mitä on jäänyt vaille viidesti. Paavolle on tänään merkittävä päivä, ensimmäisen kerran Tamminiemeen sisälle asti! Kremlissä muistellaan vieläkin Väyrystä lämmöllä, kun pyysi vaikuttamaan presidentin valintaan Suomessa ja yritti tilata vaikeuksia öljytoimituksiin. Keskusta on sanoutunut irti Väyrysen venäjämielisestä liehakoinnista.
Vastaukset 15
- Anonyymi00001
Uusi liputuspäivä Suomelle! Paavo Tamminiemessä, suomalainen Halloween ja pelottelun päivä.
- Anonyymi00002
Hienosti tehty Stubbilta, Stubb ymmärtää, että Väyryselläkin on omat tuntee ja oikeus omiin tunteisiin.
- Anonyymi00003
Väyrynen voi jäädä sinne ja ei suostu poistumaan, pidättää henkeään siihen asti, että hänet julistetaan ikuiseksi presidentiksi.
- Anonyymi00004
Ai että oikein Tamminiemeen😂😂 eikös museokortilla pääse sinne vaikka milloin….
- Anonyymi00006
Komppaan. Tamminiemi on Kekkosen museo (Tamminiemen pesänjakajat), kun taas Mäntyniemessä on avoimet ovet:
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/ad59a49c-cb02-4140-adf1-45f9e5344380 - Anonyymi00014
Tamminiemestä on lyhyempi matka ihailemaan kesyjä oravia ja lintuja Kekkosen lenkkipolulle kuin Mäntyniemestä.
"Ei ole hyväksyttävää syytä jättää liikuntaa väliin. Kaikenlainen syy on tekosyy." (UKK.)
- Anonyymi00005
Tönkkösuolattu Lenin Moskovassa, tönkkösuolattu Väyrynen Tamminiemessä🤣
- Anonyymi00008
HO HOO, HO HOO!
- Anonyymi00007
Väyrynen saa hekuman siellä ja on hetken legendaa!
- Anonyymi00009
Eikö Väyrynen pääsekään Tamminiemeen? Kauheaa!
- Anonyymi00010
Pankkolängvitsi erehtynyt Tamminiemestä ja Mäntyniemestä.
Ollut Tamminin oven taaa, ihmettee kun Väyrystä ei näy.
Väyrynen jo poistunut Mäntyniemestä, voit Pankkolängvitsi sinäkin lähteä Tamminiemestä.- Anonyymi00012
Suomen parhaita presidenttejä eli Stubb pani porukan nauramaan, oli läpällä kertonut Väyryselle, että Tamminiemessä on avoimien ovien päivä, ettei vaan pölhö Väyrynen tule Mäntyniemeen pillaamaan tunnelmaan.
- Anonyymi00013
Onko pankkolängvitsiä vai keputoollkia: Tamminin, ihmettelee...keksusta?
- Anonyymi00011
Onhan Väyrynen ollut itse Kekkonen, siis kirjoittamassaan kesäkomediassa, Väyrynen näytteli itse Kekkosta, Koivistoa ja jopa itseään! Väliajalla Väyrynen möi kahvia ja pullaa. Nuukana miehenä Väyrynen näytteli itse myös joukkokohtaukset.
- Anonyymi00015
Väyrynen, tuo vahinko jo syntyessään. Paavolla on jalat tukevasti neuvostoajassa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 73883
- 113799
- 140725
- 37722
- 70637
En haluaisi sanoa tätä
Mutta olet sokea sille, mitä sinulla jo on! Jos minä olisin sinä, pyrkisin tekemään kaikkeni kohentaakseni nykyistä pari40619Koska Sofia kertoo totuuden, että ovat eroneet miljonääri miehen kanssa?
Eikö olisi hänelle itselleen helpotus, kun voisi kertoa totuuden. Miksi salata asiaa ja pitkittää sitä harmaan tulevaisu166528- 31523
Vasemmiston aloite
Pyhäjärvellä, ihan hyvä aloite. Toteutus ja puhdistus pitäisi alkaa ihan omasta pesästä. Näkeehän tuon sokeakin mitä ja58503Muistelen lämmöllä
Se oli vaikein päätös, jonka olen joutunut tekemään. En pidä valehtelusta, mutta näin sait päätöksen asioille. Rakasti46492Onko suhtautuminen kaivattusi
Fyysiseen vetovoimaan muuttunut? Jos, mihin suuntaan? Tunnetko enemmän vai vähemmän vetoa häneen fyysisesti kuin silloin35484- 63465
- 69455
- 41446
Näyttää siltä ettet edes sinä.
Kukaan ei uskalla kohdata aitoa ja syvää sielun rakkautta. Hyvin harvat vain. Ihmisten on turha tavoitella sitä oikeaa31436- 45433
Maajussille morsian: Farmiviikon voittajat ja häviäjät - Itkua ja pettymystä ei salattu
Maajussille morsian -suosikkisarjassa farmiviikolla selviää, onko ilmassa "sitä jotakin". Rakkauden etsintä on täynnä i0432Hei, alettaisko oleen yhdessä?
Miltä tuntuisi jos joku ihminen josta tykkäät sanoisi haluavansa yhteen asumaan? Ajattelisitko menettäväsi vapauden, pys74426- 35418
Jos olen aiheuttanut pahaa, pyydän anteeksi
Jos olen omalla kirjoittelullani aiheuttanut täällä jollekin pahaa mieltä tai sotkenut asioita, niin pyydän sitä anteeks59405